ItaliëFriuliMonfalconeResorts MonfalconeVakantiepark Marina Julia Camping Village

Vakantiepark Marina Julia Camping Village

ItaliëFriuliMonfalcone

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Marina Julia Camping Village voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 40 reviews

• 6.9Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

In Italië bij Monfalcone ligt Marina Julia Camping Village. Je hebt hier de keus uit vijf verschillende zwembaden. De animatie en de camping zijn wel voornamelijk Italiaans georiënteerd. Als je de omgeving wilt verkennen is een auto aan te raden. Bezoek Triest of Ljubljana, de hoofdstad van Slovenië.

Tonen op kaart

40 Reviews over Marina Julia Camping Village

• 4Holland30-08-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Stacaravan en zwembaden waren prima! Verder een onverzorgde camping, slordig etc. Absoluut geen verzorgde uitstraling!! Personeel spreekt geen of zeer beperkt Engels of Duits en stralen niet uit dat ze het werk leuk vinden. Leuke plaatsen in de buurt Trieste, Udine, Grado. Auto is noodzakelijk om de “vakantie gezelligheid” op te zoeken. Ligging verre van ideaal.

• 3Activiteiten
  • 5Han24-08-2021

Voor 1 keer

Voor jongeren is dit waarschijnlijk een leuke camping, want savonds is het geluid van de shows zo hard! Voor jongere kinderen (en ouders die redelijk op tijd hun bed in willen duiken) is de harde muziek wat niet fijn. Als je aan de andere kant van de camping zit, zou je alles nog letterlijk kunnen verstaan als je Italiaans spreekt. Dreun zo wat m’n bed uit. Het inchecken duurde 2 uur! Er mocht 1 iemand in de rij en dan met 3 kinderen wachten… niet goed geregeld. Zwembad zeker leuk. Pizza pas vanaf 18.30 uur te bestellen. Jammer als je smiddags al zin hebt in een lekkere pizza. Aan de bar in het zwembad schenken ze geen cappuccino, alleen koffie met koude melk waardoor je koffie dus ook weer koud is. Bedden van de stacaravans zijn knetterhard en klein. De Italiaanse plekken lijkt wel een sloppenwijk bij elkaar. Al met al…mwa

• 5Onderkomen
  • 8Jan-Henk15-08-2020

GEWELDIG ZWEMBAD

In de buurt weinig te zien, verwacht geen Toscane of Umbrië o.i.d. Park, animate, Happy Camp stacaravan allemaal prima, maar we zijn dan ook geen zeikerds. Kinderen van 8, 11 en 13 vonden het zwembad (met uitzondering van de badmeesters die werkelijk om alles fluiten) geweldig. Hoogtepunt van de dag tussen 13-14 uur een sprong van de 10 meter hoge toren met alleen maar andere Nederlanders. Voor de Kids zouden we teruggaan.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 8Arende10-07-2020

Leuke camping!

Deze camping is leuk. Het zwembad is geweldig! Netjes aangelegd en goed toezicht op de baden door badmeesters. Je loopt vanaf de camping zo het strand op, alles is omheind met een hek. Je kunt alleen op het strand komen via een toegangsdeur en met een pasje, veilig dus! De zee is lang ondiep, ideaal voor kleinere kinderen. We vonden de chalets wel dicht op elkaar staan, het is daardoor ook gehorig. Wij hadden een chalet geboekt via eurocamp, deze was sterk verouderd. Zoals in vorige reviews te lezen is zijn er veel ‘vaste Italianen’ die hier zitten. Voor ons wel een doorn in het oog, maar je hebt er geen last van omdat je er alleen maar langs komt van en naar je chalet. Animatieteam is heel enthousiast! Er is een winkeltje vooraan waar je brood en levensmiddelen kunt kopen, ook is er een restaurant en vergeet niet een lekker Italiaans ijsje te proeven!

Groot minpunt is de ligging, niets is lopend te doen. Beetje industrieel.

• 9Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 8EO12-01-2020

Geweldig zwembad!

Ik wil deze camping echt een hart onder de riem steken. Ja, er zitten veel Italianen die in onze ogen belachelijke stellages om hun tenten en caravans heen gebouwd hebben. Die hebben geen gevoel voor sfeer; zitten onder een Tl-buis TV te kijken.... Maar wat heb jij daar voor last van als je er alleen langs rijdt op weg naar jouw mobil home?! Wij zaten in een prima mobil home en op een prima plek. En wát een geweldig zwembad! We waren met familie met kinderen in de leeftijd van 5 t/m 18 jaar en allemaal vonden ze het zwembad, de duiktoren, de lazy river prachtig! Op zondag is het drukker; dan komen er ook veel Italianen. De duiktoren was de grootste attractie; een uur per dag is die open en dat is precies leuk. Dan zit de hele rand vol met toeschouwers en zijn alleen de twee hoogste planken open. Leuk om naar te kijken. Ook het voetbalveld viel in de smaak. Prima camping!

• 7Onderkomen
  • 6Marieke30-08-2019

Teleurstellend

Het is er een beetje een oude zooi. Veel Italiaanse vaste gasten die een heel seizoen staan en hele stellages om hun caravan hebben gebouwd. Hierdoor oogt alles erg rommelig en overal ligt zooi. Ook zijn er veel Duitse jongeren reizen. Grote tenten met pubers. (Weinig last van gehad) Het zwembad is vorig jaar vernieuwd, dit is erg netjes. Er is veel toezicht en dat geeft ook een veilig gevoel met kinderen. maar.... vanuit de hele omgeving komen mensen naar de camping om een kaartje te kopen voor het zwembad. Er staan ‘s ochtends rijen mensen die ook gaan zwemmen. Het zwembad is daardoor erg druk. En dan moet je als vaste camping gast ook nog eens €4 voor een bedje betalen terwijl er bijna nergens plek is om een handdoek neer te leggen. Het strand is geen zand maar kiezels en het restaurant serveert pizza’s die niet gaat zijn. Het zomerfestival naast de camping is het ergste, elke dag keiharde muziek tot 00:00. Kom hier niet voor je rust

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 8Shaz10-08-2019

Geweldige zwembaden, zeker voor pubers

Afgelopen juli voor de tweede maal op deze camping geweest. Dit jaar was de camping uitgebreider en waren er veel meer Nederlandse gezinnen. Wij vinden het juist wel leuk dat er niet veel Nederlands en Engels gesproken wordt dat geeft ons een echt vakantiegevoel. De zwembaden met duiktoren, glijbanen en lazyriver maken dat onze kids niets anders meer willen. De grotten bij Slovenie, Triest en het outletcentre zijn een aanrader voor een dagje weg

• 7Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Norbert Cobben05-08-2019

Topvakantie op super leuke camping!!

Wij hebben hier echt een hele leuke vakantie gehad, de kinderen van 8,13,14 jaar hebben zich hier prima vermaakt!! Het zwembad is voor ieder wat wils, er zijn twee nieuwe glijbanen bij gekomen dit jaar!! Het animatieteam is ook zeer goed(alleen het is in het Italiaans en Engels) misschien als er nog meer Nederlanders komen dat er ook wat in het Nederlands gedaan zou kunnen worden!! Het strand is ook niks mis mee. Wij hadden een wat oudere stacaravan, maaar in principe was alles aanwezig, en werkte alles!! Er staan op de camping aardig wat vaste gasten met eigen caravans en aanbouw, wij hebben dit totaal niet als vervelend ervaren!! Het enigste minpunt is de omgeving, je moet een stuk rijden om leuke stadjes te bezoeken!!

• 10Activiteiten
  • 6Sjoerd04-08-2019

Verpest door de herrie in de avond!!

Mooie camping, bij aankomst word er goed uitgelegd waar je verblijf is, aan het zwembad is weinig plek waar je met je handoek kan liggen, moet dus een bedje huren zwembad is wel leuk genoeg glijbanen, aan het strand liggen kiezelstenen kan wel op het gras liggen bij het strand, alleen jammer dat je elke avond tot 23:30 in het lawaai van een naast gelegen kermis en andere entertainment zit Zo kom je echt niet aan je rust en word je langzaam gek. Heb een week nodig om mijn oren weer tot rust te krijgen van het lawaai. Als dit ergens stond vermeld dat we elke avond in de herrie zouden zitten waren we hier niet naar toe gegaan.

• 6Eetgelegenheden
  • 5Kees03-08-2019

Nooit weer .. er zijn leukere plekken in Italië

Een paar jaar geleden op de zustercsmping Adriano in ravenna 2 x vakantie gehad. Is zo goed bevallen dat we nu eens naar Marina Julia wilden (andere omgeving( .... wat Een teleurstelling. Boek hier nooit een bungalow. Alles sterk verouderd en veel beschadigd of defect. Bijvoorberld: 3 x gemeld dat de tv defect is... word geen actie ondernomen kortom je hebt pech gehad. Zwembad en eetgelegenheden en winkel zijn wel goed. Kortom.volgende keer gewoon weer naar Adriano. Animatie team is Oke maar zoals eerder al gemeld.. er schreeuwt een Italiaan de hele avond doorheen. Heeft geen meerwaarde die man kan zich beter stilhouden.

• 8Activiteiten
    • 2Onderkomen