Vakantiepark Villaggio Turistico Europa

Vakantiepark Villaggio Turistico Europa
8,1

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Turistico Europa voor je op een rij gezet:

318 reviews over Vakantiepark Villaggio Turistico Europa in het Nederlands

davine
17-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooie camping, zowel geschikt voor jongere kinderen als pubers. Mooi zwembad, met 2 grote glijbanen. In het zwembad mag heel erg veel ( positieve zin), zwembanden, ligbedden, ballen etc. Zijn ook dagelijks op het strand geweest, heerlijk! Aan het strand is wel een enorm verschil tussen eb en vloed. Groot animatieteam. Kwaliteit vond ik niet super goed, maar enthousiast, vriendelijk en toegankelijk waren ze zeker wel. Camping had voor onze tienerzoon 1 groot nadeel en dat was dat de voetbalkooi niet vrij toegankelijk was. De kooi is buiten voetbaltoernooien en de voetbalschool om gesloten. Voor hem ( en heel veel andere jongens) een grote teleurstelling omdat zo n voetbalveld vaak een makkelijke manier is om andere kinderen te leren kennen. Dit is het enige nadeel dat we kunnen verzinnen qua camping. Directe omgeving van de camping vonden wij op het plaatsje Grado na nogal troosteloos. Je moet al snel een stukje rijden om " iets moois" te zien.

Wat een fijn plekje vlakbij het strand

Babs
9-7-2018
  • Onderkomen8

We hebben een super tijd gehad hier. We hadden een grote stacaraven gehuurd. We waren hier met twee kleine kinderen en die hebben zich goed vermaakt maar wij ook. Mooie camping, niet te massaal, alles goed aan te lopen. Schoon! Dichtbij het strandje, waar de kinderen zich kunnen uitleven op het speeltoestel, aanrader is om een waterfiets te huren en een stuk verder de zee in schelpen te zoeken. Bedjes zijn idd prijzig, maar wij lagen gewoon lekker op het strandje. Leuke beachbar, aanrader om ‘s ochtends vroeg of begin avond een drankje te halen en de kids lekker laten spelen op het toestel en te genieten van de rust op het strand. Animatie top ook voor ouders, ‘s ochtends strechting en aerobics op het strand en ‘s middags pilates. Ook een leuk zwembad en lekkere pizza’s en burgers. Grado is een gezellig stadje om een hapje te eten bijvoorbeeld bij Tonio. Grote kans dat wij ooit nog eens terugkomen.

Totaal geen camping gevoel

Eric
27-6-2018
  • Onderkomen2

Het is meer een bungalowpark dan een camping. Het zwembad en de animatie waren prima. Het strand zijn we niet geweest (betaling van 14,00 per dag voor 2 ligbedden en parasol). We hadden een tent via touroperator. De tent was prima maar de plek vonden wij triest! Daarom zijn wij na 3 dagen zijn we vertrokken naar een camping in Parcengo.

• Onderkomen9

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Uitstekend systeem met betalen met een polsbandje. (Je zet geld op jet bandje en je kan overal betalen in het park). Heerlijk zwembad, waar je geen badmuts op hoeft en waar heerlijk gespeeld kan worden (geen strenge badmeesters) Op het strand kregen we gratis twee bedjes en een parasol (omdat we in een huisje zaten) gedurende de hele vakantie. Geen golven bij de zee, leuke speelgelegenheden in de zee, en vrij ondiep water. Ideaal met kinderen. Het huisje was schoon en elke week schoon beddengoed. Ook het nabij gelegen sanitairgebouw was erg schoon. Wij hebben hier wen heerlijke vakantie gehad. Verdeling camping gasten was ongeveer 30 procent Nederlands 30 procent Duits. En 40 procent overige. Je kan ook heerlijk eten op de camping. Geen maxi pizza bestellen bij het zwembad. Daar kan je met zijn 8 van eten zo groot! Gewoon de kleine nemen. Elke avond worden springkussens opgeblazen

leuke vakantie gehad

thys
12-11-2017
  • Onderkomen10

de camping had goed zwembad enkel aan zee had je veel muggen ;dus muggen melk is wel aangewezen

Aanrader!

Sandra
28-10-2017
  • Onderkomen10

Zeer nette, goed georganiseerde camping met eigen strand en prachtig zwembad!

Ruime plaatsen, schoon, leuke activiteiten.

Dagje naar grotten in Slovenië is aanrader; koop wel een vignet vooraf om slovenie in te mogen rijden; wij hebben een behoorlijke boete gehad....

Triest is ook een leuk uitje! Grado is een leuk stadje; s avonds heerlijk uit eten daar, wij konden er ook prima de auto kwijt! Heel dichtbij, supermarkt ook in de buurt.

Een zeer compleet en goed verzorgde camping

Pieter VG
27-9-2017
  • Onderkomen9

Ruime voorzieningen voor alle leeftijden.

Wij reizen met 6 kinderen van 11 tot 18 jaar, niemand heeft zich verveeld.

Fijn zwembad, dicht bij zee.

Leuke speelvoorzieningen in de zee.

Betaalsysteem met armbandjes is echt top.

Hele fijne chalets (Perla) voorzien van alle luxe die je voor een vakantie maar kan wensen.

Animatie niet altijd geweldig maar dat is persoonlijk, het zat wel telkens vol.

Geweldige camping

Marcel
8-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

We stonden in de laatste week van het hoogseizoen en de eerste week van het laagseizoen op deze camping. De camping is uitstekend te noemen, we hadden een prachtige accommodatie (Perla), animatieteam is prima (meertalig) en voor alle leeftijden wat wils. Strand dichtbij, mooi groot zwembad. Geen last gehad van het handdoekje leggen.Supermarkt soms even in de rij, maar brood was prima. Receptie lang open (7-23u), animatie 's avonds in het theater erg leuk en zorgt niet voor geluidsoverlast. Geen verplichte bandjes om, en wij hebben ook geen borg hoeven betalen.

We kunnen weinig negatiefs bedenken. Niet zo heel veel te doen in de buurt. Aquileia snel gezien. Dagje Udine en Triest zijn leuk. Met de trein naar Venetië goed te doen en zeer de moeite waard. Het enige wat ik nergens eerder heb gelezen toen we de camping uitzochten: 80% van de gasten is Duits en overal word je in het Duits aangesproken. We hadden soms meer het idee in Duitsland te zijn, dan in Italie. Kan aan de periode van het jaar hebben gelegen (laatste week aug, eerste week sept), maar dat vonden wij het grootste minpunt.

• Onderkomen9

Heerlijke camping die al bij aankomst uitnodigend is! Vriendelijk en snel geholpen bij het inchecken en meteen de polsbandjes gekregen om overal op de camping mee te betalen! Ideaal met kinderen die je niet met geld op pad hoeft te sturen. Wij hadden een huisje Villini Laguna... super! Netjes, schoon en al is de inventaris niet heel veel, het is alles wat je nodig hebt! Ruime badkamer en de kinderen konden met z'n drietjes prima slapen! Alleen onze springverenmatras was bijna aan vervanging toe. Camping verder mooi ruim opgezet en voor ieder wat wils! Van voetbal toch boogschieten en van luieren tot een prima cocktail doen aan de bar! Campingwinkel echt verrassend compleet voor normale prijzen. Zwembad prima met toezicht, helaas wel handdoekje leggen, iets waar de badmeesters trouwens zelf ook niet blij mee zijn! Animatie echt top met heel gerichte aandacht voor je kids, maar ook jezelf! Omgeving is wat anders als Gardameer of Toscane, maar Slovenië is 'vlakbij' en Gardo zelf is ook leuk! Neem wel je muggenstick mee voor de avond! Camping doet zelf ook het nodige tegen overlast van muggen!

Super camping

Cis
3-9-2017
  • Activiteiten8

Erg leuke camping voor de kids. Animatieteam vonden wij erg leuk, vooral Alessia!

Zwembad super. Wij konden altijd wel een plekje vinden om te zitten/liggen.

Woensdagavond live muziek bij de strandbar. Musical beauty and the beast ook erg leuk.

Strand super, leuk speeltoestel erbij en ook in het water zijn er speelattributen.

Minpuntje: Volume in het theater stond erg luid. Water bij de afwasgelegenheid was soms lauw.

Enkele x wat last van de muggen (Ze spuiten 2 x per week 's nachts)

Via een touroperator geboekt (pineta large comfort kampeerplaats) maar dat is de laatste keer geweest. De plek was geen 80 m2 zoals aangegeven maar de helft zo klein. Gelukkig een dag later een grotere plaats gekregen via de camping zelf (146).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villaggio Turistico Europa in Grado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villaggio Turistico Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villaggio Turistico Europa scoort een 8.13 uit 10 op basis van 388 reviews.