Tijdelijk €25 aanbetaling

Villaggio Turistico Europa

We hebben de beste aanbieders voor Camping Villaggio Turistico Europa voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 440 reviews
+38

8FantastischScore uit 440 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Villaggio Turistico Europa nabij Grado geniet je van de Italiaanse zon in het Aquatic Parc. Een groot zwembad met glijbanen én een stroomversnelling. Aan het strand drink je een verkoelend drankje bij de gezellige strandbar. Een dagje eropuit? Kies voor een dagje Venetië met de trein of maak een tour langs de Adriatische kust.

440 Reviews over Villaggio Turistico Europa

• 9Birgit07-01-2023

Fantastische camping met vriendelijk personeel

Wij zijn hier tijdens het hoogseizoen geweest. Het zwembad was altijd netjes en goed onderhouden en ook de accommodatie (wij zaten in een chalet Sand) was erg schoon en netjes. Wel veel Duitsers, maar daar kunnen zij ook niks aan doen. Elke avond wel animatie (ook voor volwassenen) en ze spreken Engels en zijn erg vriendelijk. 2x in de week word er aan muggenbestreiding gedaan, wat erg fijn is, maar niet altijd even goed helpt.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Wel moet je rekening houden met dat je wel een eindje moet rijden om naar een grotere stad te gaan, maar op de camping zelf is ook genoeg vermaak.

• 7Natasja03-09-2022

Top week gehad

Laatste week van augustus gezeten in accomodatie van Roan. Liggen caravan perfect. Camping is groot, dus een fijne ligging accomodatie doet veel. Zwembad leuk en schoon. Altijd wel een ligbedje te vinden. Kunnen wel iets meer parasols bij. restaurant en afhaal niet heel bijzonder. En naar mijn idee veel te weinig personeel. 40 minuten wachten op afhaalpizza bij restaurant. Beachbar in de avond gezellig en rustig. Bar bij arena te klein voor aantal bezoekers. Drankjes prijzig, maar is denk ik een trend aan het worden bij campings. Kosten ligbedje en parasol aan zee 15 euro. Kinderen hebben zich erg vermaakt op de Springkussen in zee. Meest belachelijke vind ik wel dat er betaald moet worden voor het voetbalveld. 10 euro voor een uur! Zeker een leuke camping, maar kunnen kleine dingen verbeterd worden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Alwin siemeling25-08-2022

Prachtige 3 weken gekampeerd

Hallo allemaal, wij hebben van 5 tm 23 augustus op de camping gestaan. Bij aankomst bleek dat onze toegewezen plaats te klein was. Geen probleem, na wat overleg kregen we een ruimere plaats. Heerlijke dagen gehad met onze kinderen van 3 en 6. Goede animatie, heerlijk zwembad en doorgaans schoon sanitair. Het sanitair bij het zwembad kan beter worden schoongehouden. In de omgeving is voldoende te doen maar wel ff met de auto. De muggen hebben wij geen hinder van ondervonden. Langere wachtrijen bij de horeca van het zwembad, ja maar niet storend. Het zwembad is mooi en goed schoon. Indien de bedjes inclusief handdoeken langer dan een half uur niet gebruikt worden mag je deze verwijderen. De oudere badmeester is streng maar rechtvaardig. Het winkeltje is duur en de prijzen bij de koelingen zijn niet duidelijk, goed kijken. Gas mag alleen door de manager worden afgehandeld. Wat een klantonvriendelijk mens is dit. Kortom, kleine dingetjes

• 8Van der Meulen24-08-2022

Fijne, mooie plek

Super mooie en leuke vakantie gehad. Zwembad schoon en altijd wel een plekje soms wel even zoeken. Strand heerlijk vertoeven schoon. Bij beide altijd toezicht.

Restaurant is oké personeel doet zijn best eten voor prijs/ kwaliteit redelijk. Restaurant strand lekkere hamburgers service personeel erg druk en soms wat kort af. Bij alle horeca wel wat geduld hebben door weinig personeel lange wachttijden maar acht je hebt vakantie.

Huisje garden prima verblijf netjes en schoon. Wel erg gehorig maar ja dat is op een camping. Leuk aangelegd met paadjes zonder auto's ideaal met kinderen.

Winkel echt voor hoognodige handig anders even na de lidl en aldi 20 minuten rijden.

Animatie top team enthousiast en elke dag vermaak. Avonden aan het strand bonden wij het leukst.

Al met al super fijn, mooi en gezellig park!

• 7Eetgelegenheden
  • 8A.15-08-2022

Leuke camping

Mooi zwembad en fijn dat het aan de zee is. Genoeg water vertier....ook kwa animatie is er voldoende te doen Sanitair gebouw was super netjes en schoon. Als je in de omgeving iets wilt doen moet je wel minstens een uur rijden met de auto.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Birgit14-08-2022

Heerlijke vakantie

Wij hebben 2 weken in de chalet type sand gezeten. Het inchecken ging snel en gemakkelijk. Wij zijn met onze kinderen van 12 en 14 jaar geweest en zij hebben zich hele dagen vermaakt in het zwembad en met het animatieteam. Bij het zwembad heb je helaas handdoekjesleggers, maar bij het strand had je altijd 2 ligbedjes. De zee is rustig, geen golfslag, maar wel speeltoestellen en strandwacht. Het eten op de camping was heerlijk en het personeel (vooral de jongeren van het animatieteam) erg vriendelijk en super leuk met de kinderen! Wij zullen hier zeker terugkomen!

Het enige nadeel zijn de muggen, maar het personeel spuit 2x per week met verdelger en doen er alles aan om dit te voorkomen. Meer kunnen ze gewoon niet doen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 7Tjitske14-08-2022

Nette camping met fantastisch schoon sanitair

Nette grote camping. Fijn zwembad maar de eetgelegenheid bij het zwembad heeft veel te lange wachttijd vooral in de hitte. Handdoekjes leggen is heel jammer. Groot restaurant maar wij vonden het eten niet goed. In de omgeving niets te doen zonder je auto. Venetië heel goed geregeld, aanrader. Sanitair fantastisch en altijd schoon. Grado mooi, moeilijk om je auto te parkeren. Strand stelt niet heel veel voor. Geen golvende zee maar meer een kabbelend watertje. Voetballen in de ochtend en middag is een uurtje georganiseerd. Als de kinderen de rest van de dag willen voetballen moet je de voetbalkooi huren. Heel jammer! Let op dat je niet achteraan op de camping komt te staan ivm afstand naar zwembad en strand. En heel veel vallende dennennaalden achterin de camping aan de zeekant. Leuke, enthousiaste animatie. Fijne vakantie gehad met wat min- (eten) en wat plus- (sanitair, lekker zwembad) punten. Pizza slices zwembad wel heerlijk.

• 4Eetgelegenheden
  • 7Aafke12-08-2022

Leuke camping

Leuke (grote) camping met veel animatie voor jong en oud. Elke maandag avond is er een feest bij het strand. Eerste maandag dat wij er waren was het er een DJ die vreselijk hard mee Schreeuwde. De tweede maandag was er een leuke band.

Een aantal keren koud water gehad bij de douche en het afwassen. Dit meerdere keren gemeld bij de receptie en uiteindelijk werd het beter.

Veel handdoek leggers bij het zwembad. Erg vervelend want wij konden op deze manier nooit even op een bedje zitten met onze kinderen bij het zwembad.

Ik lees hier veel negatieve reacties op de eetgelegenheden, maar ik heb dit niet zo ervaren. Personeel werkte erg hard en ik was vaak snel aan de beurt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Ramon07-08-2022

Prima vakantie, maar voor ons 1 malig

Mooie nette camping, in de omgeving weinig te doen, afhankelijk van de auto. Monfalcone mooi groot winkelcentrum, Grado mooie oude stad met veel eetgelegenheden. Wij hebben geslapen in een woody van Roan, op de tent zelf was niets op aan te merken netjes schoon en een fijne veranda, maar dat de auto niet bij de tent mag staan maar 15 minuten verderop aan de andere kant van de camping vind ik schandalig, vooral met een baby van 10 maand niet handig. Het sanitair ziet er goed uit en word goed schoon gehouden. Leuke en goede animatie voor de kids. Eet gelegenheden een behoorlijk drama, 2 pizza punten en een patatje bij het zwembad 1 uur gewacht, ijsje halen half uur in de rij. Overigens wel lekker eten. Mooi fijn zwembad, 9:30 gaat het zwembad open en er staat een rij voor handoekjes leggen. Hetstrand lag er netjes bij. Al met al scoort deze camping toch een voldoende maar zeker een paar punten om te verbeteren.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Bas04-08-2022

Top vakantie met een maar..

Dit was voor ons de derde keer dat wij Villaggio bezochten. De camping blijft een prachtige omgeving en iedereen doet er alles aan om het naar je zin te maken. De nieuwe pinata mobile home is super, een goed geïsoleerd huisje met alle gemakken voorzien. Verrassing is de led verlichting in het plafond van de veranda. Spijtig genoeg zaten wij direct achter een afval verzamelpunt en werden continu getrakteerd op herrie en de geur daarvan. Dit is gemeld bij de organisatie en zij gaan er wat mee doen. Wat anno nu mijn inziens overbodig is, is de enorm slechte wifi, deze is echt aan stabiliteit toe!

Camping Villaggio Turistico Europa info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar