Camping Villaggio Turistico Europa

Camping Villaggio Turistico Europa

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Turistico Europa voor je op een rij gezet:

333 reviews over Camping Villaggio Turistico Europa in het Nederlands

Geweldig

Wendy
3-11-2018

Super leuke en gezellige camping!

Elke avond een talentshow en paar keer in de week muziek bij het strand.

Mooi groot zwembad met glijbaan.

Genoeg te doen voor kinderen.

Groot schoon douchegebouw.

top vakantie!

Cinnepin
28-8-2018

vakantie in de Perla! top! automatische veranda, airco en vaatwasser!

muggen...ja ik heb 3 bulten, maar ik heb ze nauwelijks gezien!

Zee: bah wat een vies warm pisbadje.... maar hey, ik lag er top met een kaart voor de ligbedjes.

zwembad: ja daar was geen bedje te krijgen door de handdoekleggers. maar het water was top en vooral lunchen daar is een aanrader!!

restaurant: buiten ietwat chagrijnig personeel (doordat mensen gewoon SUPER bijdehand doen) goed eten en top wijntjes.

shows: ja ik hou er niet van, maar er was elke avond een feest!

animatie: wij kwamen voor een eventuele teensclub voor mijn dochter.. die was dit jaar niet opgericht.. niemand snapte waarom eigenlijk. bes een domper want ik zag heel veel pubermeiden alleen. want als 140- jarige stap je niet zomaar op iemand af.. jammer.

overall: een dikke 8

gaan we terug? nee

oja uitjes: bomen klimmen, grotten bij trieste, grado.. erg leuk! dan maar even in de auto!

Prachtige camping met paar irritante minpunten

Bart Van Oerle
26-8-2018

Mooie goed onderhouden camping.

Personeel aan de receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar soms zijn de rijen voor de receptie gewoon te lang.

Dat is met name vervelend door het zeer irritante betaalsysteem dat op deze camping gebruikt wordt. Je moet bij de receptie geld op een "horloge" zetten. Daarmee moet vrijwel overal (maar soms ook weer niet!) betaald worden. Boodschappen in de campingwinkel, consumpties bij zwembad en strand bijvoorbeeld. Als het geld op het horloge op is, moet je dus eerst naar de receptie om het weer op te laden.... Zeer irritant en achterhaald. Vroeger toen nog veel met contant geld betaald werd had het misschien enige meerwaarde, maar nu ten op zichte van een betaalpas eigenlijk niet.

Bedjes aan het strand moet je huren (niet met horloge...) en zijn eigenlijk veel te kostbaar. Temeer omdat je vrijwel geen keuze hebt. Gewoon zelf op je handdoek op het stand zitten voor de strandstoelen mag niet.

Dan

Druk, drukker, drukst

Van Rooijen
19-8-2018

De camping zelf is eigenlijk prima. Wij zaten in de accomodatie Laguna. Gelukkig voorzien van airco gezien de warmte en de vele muggen. Het tweepersoonsbed was smal en het matras niet heel fijn. Bij de eenpersoons bedden was dat veel beter. De camping zelf heeft alles piek fijn in orde. Wij hebben ons alleen vergist in de enorme drukte. In het zwembad geen plekje om te zwemmen en de zee was er warm. Kregen wel gratis steandbedjes bij onze accomodatie. Ook s avonds zo druk overal. Drommen mensen, fietsen, buggy’s en steps. Daar moet je echt van houden. In de nabije omgeving was alleen Grado. Wat een prima en gezellig stadje is. Er zit verder niks op loopafstand. Als je van veel drukte en gezelligheid houdt is het een perfecte camping om twee weken te vertoeven. Ben je op zoek naar wat rustiger en een leuke omgeving zou ik deze camping niet aanraden.

Geweldige camping !!!

Ria
18-8-2018

Een hele mooie nette schone camping. Met een mooi zwembad, maar ook een mooi zand strand. Wij hadden een chalet gehuurd en dit betekende dat we elke dag 2 ligbedjes met parasol hadden op het strand. Ook kregen we naar een week schoon beddengoed. Het is wel een groot park, met voldoende animatie voor jong en oud. Het is een vlakke camping, daarom is het voor jongere kinderen handig om bijvoorbeeld een step mee te nemen. De campingwinkel voorziet in de boodschappen, maar het is voordeliger om een keer naar een supermarkt in de buurt te gaan. Het enige nadeel aan deze camping vonden wij, dat het op ruim 7km van de stad Grado ligt. En verder zijn er ook geen restaurantjes of ijssalons op loopafstand. Maar we 2 heerlijke weken gehad.

Fijne plek

Fam Cools
16-8-2018

Ondanks dat we in het hoogseizoen niet gereserveerd hadden deed men z’n uiterste best om een plek voor ons te vinden.

Meeste plaatsen voldoende schaduw, alles dichtbij genoeg, vanaf 23:00 stil, amper last gehad van muggen omdat hele camping 2x per week gesproeid werd tegen muggen.

Leuk strand, afgezet zwemgebied met opblaasspeeltoestellen, leuk zwembad (stoelen wel meteen vol), 7-jarige leuk geknutseld bij kidsclub.

Sanitair redelijk schoon, niet overal even warm water.

Niet lang genoeg geweest om omgeving gr ontdekken.

Leuke vakantie voor oud en jong

Ad
13-8-2018

Het was een heerlijke vakantie in dit mooie park. We hadden de stacaravan Perla gehuurd voor 11 nachten. Het was een mooie stacaravan voorzien van de zaken die je op vakantie nodig hebt. Kinderen miste de televisie, maar dat was door ons een bewuste keuze. Het is immers vakantie. WiFi was wel beneden pijl en was nagenoeg onmogelijk te gebruiken, maar gelukkig hadden we een goede internetbundel bij ons mobiel abonnement. Animatie was leuk en er was genoeg te doen voor de kinderen. Het zwembad was oké, 2 grote glijbanen, 1 kleine glijbaan, 1 stroomversnelling en nog een paar zaken om je mee te amuseren. Voor onze kindere meer dan genoeg, maar voor de echte avonturieren in het water was het een beetje beperkt en bovendien eigenlijk te vol om je echt te amuseren. Op het park waren diverse plekken met een speeltuin en je zag de onderhoudsmannen continu in de weer om alles mooi te houden. Ik kan het park aan iedereen aanraden

Super vakantie gehad!

Wendy
12-8-2018

Wat een camping! Geweldig met strand en zwembad, in de zee liggen leuke speeltoestellen, we hadden op het strand een parasol en 2 ligbedden inbegrepen bij stavaravan Exotic, dus luxe! Wij gingen niet in de krappe douche vd caravan douchen maar in de super schone toiletgebouwen die echt overal op de camping te vinden zijn. De hele camping is goed onderhouden en zo schoon. Animatie in het theater was leuk, heerlijke ijsjes en heerlijk eten bij het restaurant. Geen last van muggen gehad, camping wordt 2x per week gespoten tegen de muggen. Grado is een leuke badplaats, omgeving is niet heel toeristisch. Ik heb niets negatiefs te vertellen over deze camping. Kortom een geweldige vakantie gehad. Pubers willen volgend jaar weer!

Geweldige camping, super vakantie gehad.

VETH
11-8-2018

Een geweldige camping. Mooi zwembad met goed toezicht. Leuk strand met in de zee luchtkussens. Animatie is super. Camping is erg schoon.

Douches zijn in de piekuren niet warm.

Neem wel genoeg antimug mee, vooral avonduren zijn ze aanwezig.

Druk druk druk

Marieke
10-8-2018

Camping is netjes en schoon. Alles staat wel hutje-mutje, de plekken zijn klein. Nou is dat volgens mij wel vaker het geval in Italië. Als je campings in Frankrijk gewend bent, valt dit wel even tegen. Wel van alle gemakken voorzien, inclusief animatie. Zwembad was veel te druk. Er worden zeker ligbedden gereserveerd maar de badmeester haalt ze na een half uur weer leeg (met hele boze Duitsers tot gevolg haha) dus dat is top. Zwembad is groot maar helaas geen kinderbadje! Bad voor kleineren is veel te diep voor 1 en 2 jarigen. De zee is ideaal voor kleintjes want heel lang ondiep. Stoelen op het strand zijn duur (meen 14 euro per dag) en er is weinig schaduw. Bij de winkel sta je 's ochtends lang in de rij.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Turistico Europa in Grado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Turistico Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.