Camping Rubicone

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Ik kom al 23 jaar op deze camping.

Door schoolgaand kind nu in de schoolvakantie.

Wat een drama dit jaar. Waar er word gezegd familie camping. Staan nu ook jongeren op de camping.

Luidruchtig, harde muziek en een grote bek als je ze vraagt of de muziek wat zachter mag omdat je kind ligt te slapen.

Bewaking in matig aanwezig.

Toen ik puber was heerste er gewoon een streng regime. Liepen er strenge bewaking rond en werd je non stop verzocht om je herrie aan te passen.

Sanitair word goed onderhouden. De campinggasten maken er zelf meestal een zooitje van.

Ja voor een parasolletje op t strand moet je vroeg zijn.

Hele leuke camping

Rene
23-11-2017

Mooie locatie , leuk strand met goede faciliteiten. Maar ons caravan lag dicht bij de animatie wat wel veel geluid met zich mee bracht

nooit meer

linda
19-9-2017

naseizoen camping rubicone is zeer slecht. Restaurant gesloten,geen animatie of activiteiten en smiddags supermarkt en bar en game hal gesloten. volgens touroperator moesten we niet zeuren want we zaten goedkoop (wat je goedkoop noemt).Ons zie je hier niet meer terug en we boeken ook nooit meer bij deze touroperator

Groot schoon mooi

Fam N
16-8-2017

+ schoon sanitair dat er ook netjes uitziet, straatjes worden geveegd, vuilnis opgehaald, uitgebreide campingwinkel, fijn zwembad, we hadden mooie grote plek, als iemand weggaat wordt de plek gelijk gemaaid en gesnoeid, al met al voldoet de camping aan de verwachtingen van een 4 sterren camping.

- wij vonden het nogal lawaaiig maar dat kun je natuurlijk verwachten op zo'n grote camping, muziek van arena tot half twaalf ongeveer, maar van beach bar tot in de nacht. Ook het omroepen van de activiteiten van die dag om 09.15 uur kan wat ons betreft achterwege blijven

Geweldig

Caab
7-8-2017

Prachtige locatie, erg schoon. Voor herhaling vatbaar

Super, over alles is nagedacht.

Mir
6-8-2017

Strand, toiletgebouwen, standplaatsen geweldig.

Genoten!

Mulder
5-8-2017

Heerlijke camping waar eigenlijk alle faciliteiten aanwezig zijn. Enige nadeel dat het zwembad een behoorlijk stukje lopen is en niet verwarmd is. Wij zaten in een stacaravan wat echt een aanrader is (van touroperator). De campingplaatsen zijn groot. De toiletgebouwen nieuw!

Wel zou er meer geïnvesteerd kunnen worden in iemand die Nederlands spreekt bij de kinder animatie.

Licht teleurstellend

Eef Bosch
18-7-2017

Camping Rubicone is fantastisch. Dat weten wij al jaren. Met onze nog jonge kinderen zijn wij vele malen met onze caravan op Rubicone geweest. We hebben binnen onze vriendengroep jaren lang stevige reclame gemaakt voor deze camping. Een tiental hebben daarna camping Rubicone bezocht. Een aantal vele jaren achtereen. Na lange tijd voor andere vakantie bestemmingen te hebben gekozen zijn we uit nostalgie met de familie en onze kleinzoon weer eens naar camping Rubicone geweest. We hebben voor het eerst iets gehuurd. Een 6 persoons bungalow. 033.

Hier komt het woord bijna teleurstellend om de hoek kijken.

De bedden zijn 2 meter lang en waren voor mij, mijn vrouw en alle Italianen prima. Ik ben 182- en mijn vrouw is 179 cm lang. Echter de rest van Europa, en zeker de huidige generatie, is langer. Mijn zoon is twee meter. Een bed van twee meter is dan te kort. 220 cm is tegenwoordig de norm.

In de bungalow en buiten op het terras staan 6 rechte stoelen. In een vakantie is het prettig als er een paar ligstoelen op het terras staan. Ontspannen een boek lezen op een keukenstoel is niet echt ontspannend. Op mijn vraag bij de receptie of het mogelijk was om een paar ligstoelen te krijgen of te huren was het antwoord kort: nee. Misschien kun je ze huren op het strand. € 4.00 per dag. Op het strand! Ik heb bij de Iper zelf maar twee ligstoelen gekocht.

De inventaris was bijna minimaal. Een waterkoker voor thee en een eenvoudig koffiezetapparaat met bijbehorende koffiekopjes was niet in de keuken. Italianen gebruiken dat niet was het antwoord wat ik kreeg toen ik hierover bij de receptie informeerde. Dat niet alleen Italianen de bungalow's huren was geen reden om hier over na te denken. Het specifieke Italiaanse koffiezetapparaat de Cafetière, was slecht geschikt om twee mini kopjes espresso te zetten.

Camping Rubicone, Nogmaals een 10 voor jullie camping. Mijn waardering voor al die mensen die de hele dag bezig zijn om van de camping een prachtig park te maken en te onderhouden. Een prachtig strand, een geweldig zwembad en een prima restaurant. Maar pas de inventaris aan een bezoekers die niet uit Italië komen. Plaat een paar comfortabele ligstoelen op het terras. Voor de €175.00 per nacht die het kost in het hoogseizoen, mag je dit verwachten.

Rubicone wordt dan een nog betere camping. En in mij zullen jullie een nog betere ambassadeur voor camping Rubicone vinden.

Ciao

Super relaxte vakantie

Fam. G
19-5-2017

Bar op het strand. Geen massastrand. Genoeg te doen voor oudere jongeren.

Een zeer goede maar ook mooie camping gelegen direct aan zee. De camping heeft diverse grondplaatsen in verschillende afmetingen maar ook kant en klare huisje of lodge tenten. Uitermate vriendelijk personeel en een zeer provisioneel animatieteam. Ook de kleintjes kunnen zich best vermaken.

dorpje met winkels op loopafstand zodat je niet afhankelijk bent van de campingwinkel. Het sanitair wordt regelmatig schoongehouden en als dan ook een ieder ermee omgaat zoals hij thuis doet is er absoluut niets te klagen. het enige nadeel is misschien de verplichte badmuts, als je het zwembad in wil. Al met al voor een TOP camping voor ons gezin aangezien we dit jaar (2017) voor de derde keer terugkomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Rubicone voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rubicone in Savignano sul Rubicone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rubicone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rubicone scoort een 8.31 uit 10 op basis van 266 reviews.