Camping Rubicone

235 reviews over Camping Rubicone in het Nederlands

Perfect

Ciao!
11-9-2018

Perfect voor de kids tussen 8 tot 25! Leuke animatie en leuke disco’s.

Zeker een aanrader

Prima camping

Jan
5-9-2018

Prima camping, inmiddels al een keer of 6 geweest. Schoon sanitair, goed en betaalbaar restaurant, mooi zwembad en een mooi strand met name voor (kleinere) kinderen (relatief lang ondiep). Twee kleine dorpjes op loopafstand. Supermarkt op loopafstand en groot winkelcentrum op 10 min. fietsen. Iedere avond wel amusument in de “arena” maar vonden wij niet storend, hoort ook wel bij de Italiaanse sfeer. Wat we wel storend vonden is zeer matige wifi verbinding welke ook nog eens een keer 18€ per week voor een apparaat kost. Is niet meer van deze tijd. Advies verhoog de staanplaats prijs met een euro of zo en zorg voor voldoende “gratis” bandbreedte op heel de camping ! Wel gratis wifi bij de bar en restaurant.

Veruit de tot dusver properste en degelijk onderhouden camping dat wij bezocht hebben. Receptie zeer aardig, bewaking ook. Heel veilig voor kinderen, zwembad max 1m30, zee is tot meters ver ondiep, ideaal om niet volledig in paniek te schieten als je de kids (5 en 8) niet per direct terug in vizier hebt. Alle ingrediënten voor een topcamping. Helaas komt nu de hele grote MAAR...Je mag niet bewegen in het zwembad of ze tikken op je schouders omdat je andere gasten zou kunnen storen, maar de animatie mag wel ineens broeihard de boxen openzetten waarvan ik letterlijk oorpijn heb overgehouden. De stranddiscotheek gaat lekker door tot 2u snachts. De niet normaal overdreven luide avondanimatie (die prima was hoor echt, maar mocht wat dB lager) ging door tot 0h. Onze kids waren na 2 weken doodop door gebrek aan slaap gezien om 7u in de ochtend de aanlevervrachtwagens langs komen denderen, de vuilkarretjes, straatveger etc volop in gang schieten. Wij komen uit een rustig dorpje, al dat overdreven luidruchtig geweld was er voor ons wat teveel aan.Mijn man zei al lachend "ik word hier wat geleefd", vond ik goeie omschrijving. Een camping is nooit muisstil en we zijn geen zeikerds voor elke gillende jongere, maar de combinatie trein, animatie, stranddiscotheek, roepende Italianen, helikopters, onderhoudspersoneel en zware vrachtwagens werden ons even echt teveel. Al dat moois op de camping (want ze was echt heel heel dik in orde facilitair gezien) had helaas nogal een te grote (slaapgebrek) prijs voor ons.

Goed!

M
24-8-2018

Gezellige, schone maar ‘s nachts een rumoerige camping. Sanitair is goed verzorgd, net als de rest van de camping, hele dag is het personeel aan het werk om de camping schoon en verzorgd te houden. geluidsoverlast ‘s nachts is helaas erg aanwezig. De bewaking bestaat uit maar 1 persoon, tot diep in de nacht is het zeer luidruchtig op de camping, door schreeuwende en hardpratende mensen. Helaas want verder is het er prima te vertoeven.

mooie camping, goeie vakantie...

pascal
17-8-2018

goeie, middelgrote camping met voornamelijk Italianen / Nederlanders in die periode;

netjes, prima sanitair, goed georganiseerd, grote standplaatsen, goeie animatie, dorpje links / rechts op loopafstand. geen massatourisme. camping winkel okee, supermarkt op 500 mtr loopafstand; groot winkelcentrum op enkele km vandaan. In de omgeving is genoeg te doen; San Marino, Santarcangelo, San Leo, waterpark, Cesenatico.

strand prima met gratis parasol

kortom; prima vakantie gehad!! We gaan graag weer terug...

Voordeel van Rubicone is dat het een heel complete camping is.

Aan zee, zwembad (niet al te groot en te ondiep), prachtige sportvelden en tevens ligvelden met gras bij zwembad.

Mooi verzorgde straatjes en plekken. Campingwinkel prima en niet duur.

Fietshuur tegen acceptabele prijzen(aanrader ivm grote onderlinge afstanden op de camping)

Minder mooi deel van Italie maar daar kan de camping niets aan doen.

Cesenatico aardig om te bezoeken per fiets, half uurtje. badplaatsen liggen om de hoek.

Gezellig echtpaar beheerders van de touroperator waar we een huurtent van hadden.

Zee idd anders dan normaal doordat er vrijwel geen golven zijn door een stenen barriere paar honderd meter in zee. Zee heel warm maar kwam ook door het de hoge termperaturen.

Aanrader voor gezinnen met kids.

Mooie camping met vriendelijke en hardwerkende medewerkers! Voor ons de eerste keer dat we er waren. Geweldig voor oudere jeugd. Onze meiden hebben genoten. Veel activiteiten en kunnen na het avondprogramma naar de disco op de camping, strandhangen of naar de dorpjes. Persoonlijk geen geluidsoverlast gehad van disco naast de camping. Veel Nederlanders die er al jaren komen en elkaar kennen. Geeft je soms het gevoel dat je op een Nederlands strand ligt, maar dat maakt het allemaal niet minder gezellig. Het strand is prima, maar de zee is soms erg vies en warm. Het zwembad is niet groot en misschien wel aan de te kleine kant. Het eten in het restaurant op de camping is fantastisch en het personeel erg vriendelijk. Het eten van restaurant Santa Lucia is ietsje minder. Cocktails bij strandbar zijn prima. Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt. Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Wie weet zijn we er volgend jaar (ook) weer!

Niet weer

Manon
6-8-2018

De minst mooie omgeving en minst vriendelijke italianen van italie.

Rumoerige camping, geen gezellige terassen in de omgeving. Aparte afspraken: ligbedden zwembad blijjken smiddags gereserveerd voor italianen ( staat nergens) die je zeer je boos en onaardig wegsturen ( alsof het hun bedden zijn).

Wel schoon en goed onderhouden camping.

Hou van italie, maar deze omgeving/camping hoeft niet nog eens.

Mooie gezellige campingx

Mo
6-8-2018

Mooie schone gezellige camping met veel animAtie leuk plaatsje op loopafstand zwembad is simpel maar lekker voor afkoeling de zee is niet schoon heel ondiep en daardoor het water te warm leuke dingen in de buurt te doen op korte afstand bijv SAN Marino mini italia aquapark enz kortom een aanrader

Hele mooie schone camping leuk zwembad en lekkere zee s avonds animatie voor jong en oud veel te doen in de omgeving een half uur rijden en je. Zit. In de. Heuvels. Bijv SAN Marino. Prachtig. Uitzicht. Vanaf. Boven Voor. Kinderen maar ook voor tieners. Erg leuk. Die. Willen namelijk geen rust. En. Ruimte. Om. Zich heen. Maar. Andere. Kinderen en. Tieners op. Een camping. Hier heb je alles. Natuur en leuke. Dingen om te. Doen leuke. Stadjes markt

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rubicone in Savignano sul Rubicone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rubicone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.