Camping Rubiconesterstersterster

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Italiaanse drukte en gezelligheid op Camping Rubicone in Italië. Vermaak je in het zwembad, neem een boogschietles of dans de hele avond in de discotheek op de camping. Hier vind je bovendien schoon sanitair en een betaalbaar restaurant. Rijd een half uur en je staat tussen de heuvels met prachtig uitzicht of in het centrum van Rimini.

282 reviews over Camping Rubicone

• 2019
    8[email protected]@n26-08-2019

Heerlijk

Prachtige camping. Als je met eigen caravan gaat zeker voor de comfort plekken kiezen. Anderen zijn soms erg klein.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Petra11-08-2019

Leuk! Voor een keer!

Prachtige camping, mooie ruime plekken, als je de 100m2 boekt, andere zijn erg krap en dicht op elkaar gelegen. Sanitair gebouwen wisselend qua uitstraling en comfort, beperkt schoongehouden. Camping terrein zeer onderhouden, mooi groen, overal asfalt paden en dus erg schoon. Zwembad eenvoudig maar prima, mooie ligweide, bedjes en bar aanwezig, wel badmuts! Animatie fantastisch, erg professioneel en enthousiast!! Goede koffie bij strandbar!! Grootste nadeel voor ons; het strand. Overal parasols en geen plek om zelf je spullen neer te leggen, hutje mutje op elkaar dus. Alleen aan water wat meer ruimte maar dan moet je al om 06.30 je slotje ophangen( wat eigenlijk niet mag, daar teken je voor!) Verder weinig Nederlandse jeugd en geen duidelijke ontmoetingsplekken waardoor contact leggen soms lastig is. Omgeving niet bijzonder maar dat geeft niet als je voor strandvakantie komt. Wel gezellig maar toeristisch straatje direct naast camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Marga boltjes05-08-2019

Heerlijk

Heerlijke camping. Badmuts verplicht. Tijdens onze vakantie werd er door veel kleine kinderen gestept en gefietst. Ik vond het vaak doodeng . Zwembad mag van ons groter/ actueler. Er is een giga ligwijde.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Henny Bregman-Augustinus26-07-2019

Voor kinderen een 10! (Bijna GEEN muggen) GEWELDIG

Aan je kinderen heb je geen kind! Goed animatieteam.Aan een veilige ondiepe zee, prachtig strand met gratis gebruik parasol. Boulevard, links en rechts gezellige dorpjes. Supermarkt vlakbij en een heel groot winkelcentrum op 4 km afstand. San Marino en San Leo ca. 45 km. Rimini 20 km.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Ciao!11-09-2018

Perfect

Perfect voor de kids tussen 8 tot 25! Leuke animatie en leuke disco’s. Zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Jan05-09-2018

Prima camping

Prima camping, inmiddels al een keer of 6 geweest. Schoon sanitair, goed en betaalbaar restaurant, mooi zwembad en een mooi strand met name voor (kleinere) kinderen (relatief lang ondiep). Twee kleine dorpjes op loopafstand. Supermarkt op loopafstand en groot winkelcentrum op 10 min. fietsen. Iedere avond wel amusument in de “arena” maar vonden wij niet storend, hoort ook wel bij de Italiaanse sfeer. Wat we wel storend vonden is zeer matige wifi verbinding welke ook nog eens een keer 18€ per week voor een apparaat kost. Is niet meer van deze tijd. Advies verhoog de staanplaats prijs met een euro of zo en zorg voor voldoende “gratis” bandbreedte op heel de camping ! Wel gratis wifi bij de bar en restaurant.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8AO03-09-2018

Prachtige camping, helaas te luidruchtig

Veruit de tot dusver properste en degelijk onderhouden camping dat wij bezocht hebben. Receptie zeer aardig, bewaking ook. Heel veilig voor kinderen, zwembad max 1m30, zee is tot meters ver ondiep, ideaal om niet volledig in paniek te schieten als je de kids (5 en 8) niet per direct terug in vizier hebt. Alle ingrediënten voor een topcamping. Helaas komt nu de hele grote MAAR...Je mag niet bewegen in het zwembad of ze tikken op je schouders omdat je andere gasten zou kunnen storen, maar de animatie mag wel ineens broeihard de boxen openzetten waarvan ik letterlijk oorpijn heb overgehouden. De stranddiscotheek gaat lekker door tot 2u snachts. De niet normaal overdreven luide avondanimatie (die prima was hoor echt, maar mocht wat dB lager) ging door tot 0h. Onze kids waren na 2 weken doodop door gebrek aan slaap gezien om 7u in de ochtend de aanlevervrachtwagens langs komen denderen, de vuilkarretjes, straatveger etc volop in gang schieten. Wij komen uit een rustig dorpje, al dat overdreven luidruchtig geweld was er voor ons wat teveel aan.Mijn man zei al lachend "ik word hier wat geleefd", vond ik goeie omschrijving. Een camping is nooit muisstil en we zijn geen zeikerds voor elke gillende jongere, maar de combinatie trein, animatie, stranddiscotheek, roepende Italianen, helikopters, onderhoudspersoneel en zware vrachtwagens werden ons even echt teveel. Al dat moois op de camping (want ze was echt heel heel dik in orde facilitair gezien) had helaas nogal een te grote (slaapgebrek) prijs voor ons.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8M24-08-2018

Goed!

Gezellige, schone maar ‘s nachts een rumoerige camping. Sanitair is goed verzorgd, net als de rest van de camping, hele dag is het personeel aan het werk om de camping schoon en verzorgd te houden. geluidsoverlast ‘s nachts is helaas erg aanwezig. De bewaking bestaat uit maar 1 persoon, tot diep in de nacht is het zeer luidruchtig op de camping, door schreeuwende en hardpratende mensen. Helaas want verder is het er prima te vertoeven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9pascal17-08-2018

mooie camping, goeie vakantie...

goeie, middelgrote camping met voornamelijk Italianen / Nederlanders in die periode; netjes, prima sanitair, goed georganiseerd, grote standplaatsen, goeie animatie, dorpje links / rechts op loopafstand. geen massatourisme. camping winkel okee, supermarkt op 500 mtr loopafstand; groot winkelcentrum op enkele km vandaan. In de omgeving is genoeg te doen; San Marino, Santarcangelo, San Leo, waterpark, Cesenatico. strand prima met gratis parasol kortom; prima vakantie gehad!! We gaan graag weer terug...

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Roeland17-08-2018

Mooie camping aan zee geen mooie deel van Italie

Voordeel van Rubicone is dat het een heel complete camping is. Aan zee, zwembad (niet al te groot en te ondiep), prachtige sportvelden en tevens ligvelden met gras bij zwembad. Mooi verzorgde straatjes en plekken. Campingwinkel prima en niet duur. Fietshuur tegen acceptabele prijzen(aanrader ivm grote onderlinge afstanden op de camping) Minder mooi deel van Italie maar daar kan de camping niets aan doen. Cesenatico aardig om te bezoeken per fiets, half uurtje. badplaatsen liggen om de hoek. Gezellig echtpaar beheerders van de touroperator waar we een huurtent van hadden. Zee idd anders dan normaal doordat er vrijwel geen golven zijn door een stenen barriere paar honderd meter in zee. Zee heel warm maar kwam ook door het de hoge termperaturen. Aanrader voor gezinnen met kids.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

12 tips over Camping Rubicone

• HansenYvonne, 11-08-2013

Hyper van de Iper? Lidl zit aan de Via Bosnia in San Mauro Pascoli

• Nadine, 05-07-2013

Cervia, Ravenna, autotocht door de bergen in het binnenland

• Wim, 05-07-2013

Leuke/grote markten in de plaatsen in de buurt (bijv. Rimini op zaterdag en Cesena op woensdag). Maar muv. Zondag zijn er ook op andere dagen markten in de omgeving. Groot winkelcentrum met o.a. Iper Coop bijna op loopafstand. Voor sporters: ga ook eens naar de Decathlon aan het zelfde plein als de Iper Coop. Mooie sportspullen voor minder geld dan in Nederland. En voor de diehards: Lidl zit aan de Via Bosnia in San Mauro Pascoli.

115 vragen over Camping Rubicone

• Ollie, 11-11-2019

Is er op de campingplaatsen ook gratis Wifi

• Leontine Zegers, 13-06-2019

Badmuts

Hoe streng zijn ze bij het zwembad van het dragen van een badmuts

Hans, 30-06-2019

Wordt wel op gecontroleerd. Lopen de hele dag badmeesters rond.

• P, 08-02-2019

Trein

Hoeveel geluidshinder ondervind je van de trein op standplaats 500

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine