8.9FantastischScore uit 279 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.9

Over Camping Rubicone

Camping Rubicone

Een Betoverende Vakantiebestemming voor Gezinnen met Kinderen bij Camping Rubicone

Camping Rubicone is een luxe 4-sterren camping in Emilia Romagna, direct aan de Adriatische Zee, met een uitgestrekt privézandstrand. Het is een oase van rust en ontspanning, omringd door ongerepte natuur, en een waar paradijs voor gezinnen met kinderen. Ons professionele animatie- en sportteam staat garant voor vermaak voor jong en oud, ongeacht hun nationaliteit. Met Nederlandstalige medewerkers zul je geen taalbarrières ervaren. We bieden een boordevol en gevarieerd programma, met de mogelijkheid om gratis deel te nemen aan diverse (sport)activiteiten op de camping. Enkele hoogtepunten van ons programma zijn boogschietlessen, kanoën, golflessen, tennislessen en -toernooien, fitness, Latijns-Amerikaanse dansen en nog veel meer. Camping Rubicone is ook een uitstekende uitvalsbasis voor excursies naar plaatsen zoals Rimini (op slechts 12 km afstand), San Marino (op 28 km afstand) en Ravenna (op 30 km afstand). Waterpretparken bevinden zich ook in de directe omgeving. Bovendien bieden we de mogelijkheid om beroemde kunststeden te bezoeken, zoals Venetië en Florence.

• 24-uurs receptie

Contactgegevens

Via Matrice Destra 1, I-47039

Wat zeggen bezoekers over

8.9FantastischScore uit 286 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

286 reviews

Prima camping, een aanrader
Door Stefan op 10-08-2023
Gereisd met oudere kinderen

Een mooie netjes onderhouden camping. Sanitair was schoon en netjes. Parasols bij de zee zijn fijn. Zee was niet verkoelend. Zwembad prima. Bedjes tegen een kleine betaling. Hier is een beetje verwarring over maar voor ong. 2% heb je een bedje voor de hele dag. De bar bij het zwembad en zee zijn prima. Restaurant maat prima eten. Fijne campingwinkel en goede slag. Let erop dat wanneer je een koelkast huurt je een adapter nodig hebt voor de stekken. Deze kun je in de supermarkt halen. Ze hebben een actieve animatie. Onze kinderen hebben er geen gebruik van gemaakt, maar ze organiseren genoeg. Omgeven is leuk met San Marino als aanrader. We hebben een fijne vakantie gehad. Een aanrader. Wij hebben wel de silver plaats gehuurs. Dat voor ons prima. De standaard plekken zijn standard italiaans.

fantastische camping; echt een aanrader.
Door Karin op 10-08-2023
Gereisd met oudere kinderen

Een zeer nette camping, gezellig en direct aan de Adriatische zee. Schoon sanitair. Ruim assortiment in de campingwinkel. Leuke animatie. Groot winkelcentrum op 2 km met enorme supermarkt. Leuke plaatsen: Rimini, San Marino, San Leo, Cesenatica. Lekker een drankje doen bij de beachbar; koffie 1,20 dat zijn nog eens fijne prijzen. Kortom: een aanrader. Onze kinderen ( 14 en 17) hebben een hele fijne vakantie gehad. De oudste had een groep jongeren leren kennen waarmee hij zelfactiviteiten ondernam en ook op stap kon in de directe omgeving.

Mooie camping
Door Robert Schaefer op 16-08-2022
Gereisd met oudere kinderen

Fijne camping welke dagelijks prima onderhouden wordt. De camping ligt direct aan een fijn strand waar gratis parasols ter beschikking worden gesteld. Het zwembad is vrij basic maar op zich prima. De camping beschikt over voldoende faciliteiten welke echter niet optimaal benut worden. Voorbeelden zijn de ping pong tafels welke op het zwembadterrein staan. Het zwembad sluit om 19.00 uur. Er ligt een prachtig voetbalveldje, maar de aanwezige verlichting gaat 's avonds niet aan. Toch wel verbeterpuntjes. Daarnaast zijn de shows 's avonds toch wel eenzijdig. Voldoende kinderen op de camping van diverse nationaliteiten. Al met al een prima vakantie gehad met ons gezin. Uitstapjes naar San Marino en het circuit van Imola zijn in de regio en een aanrader, Rimini kun je rustig overslaan.

Camping Rubicone

Leuke camping maar minpunten met veel Nederlandse
Door M croon op 14-03-2021
Gereisd met oudere kinderen

Leuke gezellige camping met veel Nederlandse jeugd , lekker restaurant , leuk zwembad , leuke uitjes in de omgeving te maken , maar een vieze te warme zee

Heerlijk
Door M@@n op 26-08-2019
Gereisd met partner

Prachtige camping. Als je met eigen caravan gaat zeker voor de comfort plekken kiezen. Anderen zijn soms erg klein.

Leuk! Voor een keer!
Door Petra op 11-08-2019
Gereisd met oudere kinderen

Prachtige camping, mooie ruime plekken, als je de 100m2 boekt, andere zijn erg krap en dicht op elkaar gelegen. Sanitair gebouwen wisselend qua uitstraling en comfort, beperkt schoongehouden. Camping terrein zeer onderhouden, mooi groen, overal asfalt paden en dus erg schoon. Zwembad eenvoudig maar prima, mooie ligweide, bedjes en bar aanwezig, wel badmuts! Animatie fantastisch, erg professioneel en enthousiast!! Goede koffie bij strandbar!! Grootste nadeel voor ons; het strand. Overal parasols en geen plek om zelf je spullen neer te leggen, hutje mutje op elkaar dus. Alleen aan water wat meer ruimte maar dan moet je al om 06.30 je slotje ophangen( wat eigenlijk niet mag, daar teken je voor!) Verder weinig Nederlandse jeugd en geen duidelijke ontmoetingsplekken waardoor contact leggen soms lastig is. Omgeving niet bijzonder maar dat geeft niet als je voor strandvakantie komt. Wel gezellig maar toeristisch straatje direct naast camping.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.