Appartement Cabraldi (+B&B)

142 reviews over Appartement Cabraldi (+B&B) in het Nederlands

Om vaak terug te komen

Harriet Damave
16-9-2018

Dit is een plek waar ik vaak naar zal terugverlangen; Ik was vier dagen te gast in de B&B bij Carla en André en bij nader inzien had ik daar nog een week of zesentwintig aan vast moeten plakken. Bij thuiskomst voel ik pas echt hoe weldadig mijn verblijf op Cabraldi geweest is. De rust, het prachtige uitzicht, de bijzondere en ongerepte flora en fauna, ik mis het nu al. De B&B Olmo, is stijlvol en eenvoudig ingericht met prima bedden, er is koffie en thee en een klein boekenplankje met interessante lectuur over de omgeving. Het paradijs bestaat werkelijk inderdaad. Ik kom zeker terug maar dan neem ik mijn lief, en mijn wandelschoenen mee.

Fantastische plek, het is helemaal top

Joep & Hanny
10-9-2018

De hemel bestaat echt, die vind je bij Cabraldi. Het is een idyllische plek, zeer afgelegen (dus een eindje de berg op, maar goed te doen), en het is werkelijk fenomenaal wat je daar aantreft: een uitzicht zelden zo mooi gezien, de absolute rust, de op en top verzorgde appartementen, van alle gemakken voorzien en superschoon. De eigenaren André en Carla zijn desgewenst zeer behulpzaam en wij hebben op verzoek heerlijk gedineerd bij hen.

fantastisch

Luc & Ronald
2-9-2018

Heerlijk rustige omgeving, boven op de berg, met panoramisch uitzicht vanuit het huisje met een prachtig zwembad. Het huisje is compleet ingericht en zeer schoon. Door de enorme gastvrijheid van André en Carla ben je echt helemaal op vakantie. Erg leuke wandelingen en authentieke dorpjes in de buurt.

Bezoek gebracht aan een terracotta fabriek. Ook kennen de eigenaren de juiste restaurants waar je eet tussen de plaatselijke bevolking. Het dichtstbijzijnde dorp Sarsina kun je heerlijk uit eten en inkopen doen bij de lokale bakker groenteboer en slager.

Wij gaan zeker weer, om van de vakantie hier te genieten.

Een bevoorrecht weekje

Carina en Dick
1-9-2018

Een top loacatie voor mensen die de stilte en de rust waarderen.

Het uitzicht is niet uit te leggen en moet je dus zelf zien/beleven

Ons onderkomen was schoon en van alle gemakken voorzien.

André en Carla geven je graag advies en tips over de omgeving en restaurants.

Wij voelden ons bevoorrecht om hier een week te mogen zijn en we komen zeker een keer terug.

Een leuke vakantie op een rustige plek!

Jan
19-8-2018

We hebben enorm genoten van onze vakantie. Het appartement is van alle gemakken voorzien en zeer schoon. Het zwembad ligt op een spectaculaire plek, met een fenomenaal uitzicht. Cabraldi is echt een plek waar je tot rust kan komen.

De eigenaars, Andre en Carla, zijn zeer behulpzaam. We komen zeker terug!

Geweldig genoten

Lysette Fatels
29-7-2018

Super vakantie gehad in Sarsina. Voor mij de eerste keer vakantie in Italië en is ons erg goed bevallen. Afgelopen week heerlijk tot rust gekomen en ontbrak het ons aan niets. Mooi en schoon huisje en een heerlijk zwembad met een schitterende view over de vallei.

Els
25-7-2018

In 1 woord een fenomenale vakantie gehad!!!

Wat een prachtige plek, heerlijke appartement, bijzonder lekker eten en wat een lieve mensen! De appartementen zijn mooi en naar smaak ingericht. Je kan hier van de grond eten. Alles is glimt en blinkt (zelfs de pannen en de glazen) tegen je op. Hygiëne is een 10+. Je kan zelfs je verse kruiden uit de kruidentuin plukken.

Andre en Carla heel erg bedankt voor al jullie adviezen en tips en super bedankt voor deze onvergetelijke vakantie!

Grote klasse!

Lidy en Rien
19-7-2018

Voor het derde jaar uiteindelijk toch maar weer naar Cabraldi en daar hebben we net als de andere keren geen spijt van gehad,

Het waren twee super lekker weken jammer dat het weer de laatste twee dagen minder was maar dat mocht de pret niet drukken. Carla en André ga zo door want net als de twee vorige keren zijn wij echt over alles super te vreden. Onze complimenten👍

Voor ons té afgelegen en stil

Fam. Fick
14-7-2018

Deze locatie ligt zéér afgelegen en is uitsluitend te bereiken via een smalle steile bochtige bergweg. Vanaf het dorp Sarsina is het 20 min. (10 km.) omhoog rijden om bij het huis te komen.( De laatste km over een grindweg).Na een beetje vreemde ontvangst, werd ons door de eigenaar duidelijk gemaakt wat er van ons verwacht werd in en om het huis en het zwembad. Het uitzicht is prachtig; het zwembad heerlijk en het huisje prima. Het is goed onderhouden en het ontbreekt bijna aan niets, behalve een TV, radio,föhn en in het huis is geen wifi bereik. Hiervoor moet je naar het zwembad. De eigenaar is behulpzaam wanneer je vragen hebt. Omdat het huis zo afgelegen ligt, ben je veel reistijd kwijt om iets te gaan bekijken of je boodschappen te doen. Er is geen grote supermarkt binnen een half uur rijden. Ook ben je veel tijd kwijt voor het bereiken van een goed restaurant.

Een Toppertje

Flip & Clim
22-6-2018

Puur natuur; hier hoor je nog de koekoek en de hop elke dag; de zwaluwen scheren over het water.

Dit is het echte Italie op een steenworp afstand van allerlei culturele hoogtepunten, zoals San Marino, San Leo, Santa Agatha, Cesenatico.

Andre en Carla zijn ontzettend gastvrij en staan je met raad en daad bij .

Ons appartement lag mooi boven op de heuvel, met iedere dag weer verschillende fantastische nieuwe vergezichten. Het zwembad aan je voeten. Eigenlijk moet je dit voor jezelf houden, zo mooi, dat het onbedorven blijft en niet te populair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cabraldi (+B&B) in Sarsina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cabraldi (+B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.