Appartement Cabraldi (+B&B)

• Onvoldoende: 1 - 5

Grote klasse!

Lidy en Rien
19-7-2018

Voor het derde jaar uiteindelijk toch maar weer naar Cabraldi en daar hebben we net als de andere keren geen spijt van gehad,

Het waren twee super lekker weken jammer dat het weer de laatste twee dagen minder was maar dat mocht de pret niet drukken. Carla en André ga zo door want net als de twee vorige keren zijn wij echt over alles super te vreden. Onze complimenten👍

Voor ons té afgelegen en stil

Fam. Fick
14-7-2018

Deze locatie ligt zéér afgelegen en is uitsluitend te bereiken via een smalle steile bochtige bergweg. Vanaf het dorp Sarsina is het 20 min. (10 km.) omhoog rijden om bij het huis te komen.( De laatste km over een grindweg).Na een beetje vreemde ontvangst, werd ons door de eigenaar duidelijk gemaakt wat er van ons verwacht werd in en om het huis en het zwembad. Het uitzicht is prachtig; het zwembad heerlijk en het huisje prima. Het is goed onderhouden en het ontbreekt bijna aan niets, behalve een TV, radio,föhn en in het huis is geen wifi bereik. Hiervoor moet je naar het zwembad. De eigenaar is behulpzaam wanneer je vragen hebt. Omdat het huis zo afgelegen ligt, ben je veel reistijd kwijt om iets te gaan bekijken of je boodschappen te doen. Er is geen grote supermarkt binnen een half uur rijden. Ook ben je veel tijd kwijt voor het bereiken van een goed restaurant.

Een Toppertje

Flip & Clim
22-6-2018

Puur natuur; hier hoor je nog de koekoek en de hop elke dag; de zwaluwen scheren over het water.

Dit is het echte Italie op een steenworp afstand van allerlei culturele hoogtepunten, zoals San Marino, San Leo, Santa Agatha, Cesenatico.

Andre en Carla zijn ontzettend gastvrij en staan je met raad en daad bij .

Ons appartement lag mooi boven op de heuvel, met iedere dag weer verschillende fantastische nieuwe vergezichten. Het zwembad aan je voeten. Eigenlijk moet je dit voor jezelf houden, zo mooi, dat het onbedorven blijft en niet te populair.

We hebben een fantastische week gehad.

Linda en Cor
12-6-2018

Een prachtig appartement op een evenzo prachtige locatie midden in de natuur. Je komt hier voor de rust. Om boodschappen te kunnen doen en uitstapjes te maken heb je wel een auto nodig. Voor alle informatie en hulp die je nodig hebt staan Carla en André voor je klaar.

Geweldig verblijf!

Daphne
24-4-2018

Cabraldi is heel mooi gelegen, rondom uitzicht op de groene heuvels. Smaakvol ingerichte bed&breakfast met fijne badkamer. Gebouwen en terrein zijn met veel zorg en oog voor detail verbouwd/aangelegd. Midden in de natuur genieten van een drankje op het terras, vogelgeluiden en hondje Sarah. Lekker ontbijt met zelfgebakken brood van Andre en Karla. Aanrader: dorpje Sant'Agata del Feltria en restaurant La Mentana. Veel liefs van Robert en Daphne!

Heerlijke vakantie

K
19-10-2017

Deze zomer een heerlijke vakantie gehad! Boven op de berg de mooiste uitzichten en een heerlijke verkoeling 's nachts! Zeker voor herheling vatbaar! Beneden in het dorp Sarsina een leuk pleintje met een lekkere pizzaria Titus en een koffiebarretje, lokale bakker, slager, groenteboer en mini supermarkt. Een grotere supermarkt is ong 10 min rijden vanuit het dorp.

Een rustig en mooi verblijf

Victor & Bernadet
28-9-2017

Wat een prachtige omgeving, een geweldig uitzicht en een gastvrij ontvangst!

Sfeervolle complete huisjes, waar aan alles is gedacht. Zeer schoon en uitstekend bijgehouden. Prachtige tuin en zwembad.

Geen TV of radio, in ons huisje ook geen wifi, dus veel boeken gelezen.

Prachtige plek. Puur genieten.

Peter en Melanie
6-9-2017

Prachtige plek om te mogen zijn!

Appartement is mooi ingericht en zeer schoon.

Heerlijk luieren, lezen, volledig tot rust komen en genieten van het adembenemende weidse uitzicht, vooral vanuit het zwembad.

Het gevaar bestaat dat je niet veel van de omgeving gaat bekijken omdat het op Cabraldi zo goed toeven is.

Maar pak de auto en verken de omgeving! Het rondrijden op zich is al een fantastische beleving! Enkele aanraders: Sant’Agata Feltria, Ravenna, San Marino, San Leo, wandelen bij La Verna.

Vraag André en Carla om tips voor wandelingen, dorpjes, restaurants etc!

Wij zijn in augustus 2 weken bij de prachtige accommodatie van André en Carla geweest, maar hadden graag nog langer gebleven. We hebben genoten!

Fenominaal

Bep en Kees
5-9-2017

Wij zijn bij Cabraldi geweest van 19-26 augustus en het is ons super bevallen en hopen zeker nog een keer terug te komen. Alle ingrediënten waren aanwezig voor een fantastische ontspannen vakantie!!! Het duurt even voordat je vanuit de plaats Sarsina bij het brandschone appartement bent maar dan kan je volop genieten van het fenominale uitzicht (360 graden) over het heuvellandschap, de rust en met de andere gasten van het mooie zwembad. Het appartement biedt comfort, zijn smaakvol ingericht en hebben goede voorzieningen en niet te vergeten heerlijke bedden.

Wij hebben echt genoten van de schoonheid van Italië door heerlijke wandelingen te maken vanuit het appartement of verder in de omgeving of tochtjes naar diverse plaatsjes in de omgeving. Heb je informatie of tips nodig voor een dagje uit of voor uit eten gaan dan zijn deze volop verkrijgbaar bij de gastvrije Carla en Andre. Ook het heerlijke zelfgebakken brood hoort bij het ultieme vakantiegevoel.

Echt een aanrader voor mensen die van Italië, rust en ruimte houden.

in 1 woord....... adembenemend mooi

Nathalie
28-8-2017

Dit is zoals vakantie moet zijn. Enorme gastvrijheid, prachtige omgeving en natuur, een appartement zo schoon dat je van de vloer kan eten....... wat een rust en wat hebben wij genoten van de vakantie. Dit is een aanrader voor iedereen die echt vakantie wilt en wilt genieten van wat vakantie hoort te zijn.

De appartementen zijn mooi, modern en met heel veel ingericht. De bedden bij het zwembad liggen heerlijk en alles is schoon. Het verse broodje wat je 's morgens kan bestellen is verrukkelijk.

Wij komen zeker terug! Carla & Andre, bedankt voor alles en tot volgend jaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cabraldi (+B&B) in Sarsina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cabraldi (+B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cabraldi (+B&B) scoort een 9.42 uit 10 op basis van 140 reviews.