Appartement
9,5

145 reviews over Appartement Cabraldi (+B&B) in het Nederlands

Genieten, rust en prachtig uitzicht

Jos en Corrie,
3-11-2018

Carla en André hebben er iets heel moois van gemaakt. We zaten in een mooi appartement. Op het terras was het heerlijk genieten van de rust en het uitzicht. Vanuit het heerlijke zwembad heb je een prachtig uitzicht over de omgeving. Naar het dorp is het een eindje rijden, maar met de cabrio was het elke keer weer genieten. Kortom, een top locatie en heel een vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in juni 2018

Magnifiek

Alwyn & Annick,
3-11-2018

Deze B&B is voor ons (wereldreizigers) zowaar in onze top 2 beland.

Voor diegenen die een rust- en ontdekkingsvakantie wensen, is dit DE aanrader.

De gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij Carla & André, waarvoor onze welgemeende 'Dank jullie!' Zij staan altijd klaar met de nodige tips om de buurt te leren kennen, de juiste restaurants aan te duiden, de wandelroutes aan te wijzen, toffe activiteiten (truffelmarkt, thermische baden etc...)aan te raden.

Het is werkelijk "spik & span", zowel het verblijf als de privé-omgeving + het zwembad. Heerlijk!

De tofste belevenis (voor ons) is het morgen-bankje juist achter de rug van de berg in de ochtendzon!!!

Dit was onze tweede keer bij dit geweldige koppel, en zeker niet de laatste!

TOP over de hele lijn!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastische locatie

Peter Petersen,
2-11-2018

Op een prachtige locatie hebben André en Carla een buitengewoon verblijf neer weten te zetten. Wij waren met z'n drieën en dat is niet heel ruim om de hele dag binnen te verblijven, maar door het goede weer hebben we heel veel buiten kunnen genieten. Door het prachtige uitzicht en het fijne zwembad een prima locatie om tot rust te komen. Dit is met recht een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Om vaak terug te komen

Harriet Damave,
16-9-2018

Dit is een plek waar ik vaak naar zal terugverlangen; Ik was vier dagen te gast in de B&B bij Carla en André en bij nader inzien had ik daar nog een week of zesentwintig aan vast moeten plakken. Bij thuiskomst voel ik pas echt hoe weldadig mijn verblijf op Cabraldi geweest is. De rust, het prachtige uitzicht, de bijzondere en ongerepte flora en fauna, ik mis het nu al. De B&B Olmo, is stijlvol en eenvoudig ingericht met prima bedden, er is koffie en thee en een klein boekenplankje met interessante lectuur over de omgeving. Het paradijs bestaat werkelijk inderdaad. Ik kom zeker terug maar dan neem ik mijn lief, en mijn wandelschoenen mee.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Fantastische plek, het is helemaal top

Joep & Hanny,
10-9-2018

De hemel bestaat echt, die vind je bij Cabraldi. Het is een idyllische plek, zeer afgelegen (dus een eindje de berg op, maar goed te doen), en het is werkelijk fenomenaal wat je daar aantreft: een uitzicht zelden zo mooi gezien, de absolute rust, de op en top verzorgde appartementen, van alle gemakken voorzien en superschoon. De eigenaren André en Carla zijn desgewenst zeer behulpzaam en wij hebben op verzoek heerlijk gedineerd bij hen.

Gereisd met partner in september 2018

fantastisch

Luc & Ronald,
2-9-2018

Heerlijk rustige omgeving, boven op de berg, met panoramisch uitzicht vanuit het huisje met een prachtig zwembad. Het huisje is compleet ingericht en zeer schoon. Door de enorme gastvrijheid van André en Carla ben je echt helemaal op vakantie. Erg leuke wandelingen en authentieke dorpjes in de buurt.

Bezoek gebracht aan een terracotta fabriek. Ook kennen de eigenaren de juiste restaurants waar je eet tussen de plaatselijke bevolking. Het dichtstbijzijnde dorp Sarsina kun je heerlijk uit eten en inkopen doen bij de lokale bakker groenteboer en slager.

Wij gaan zeker weer, om van de vakantie hier te genieten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een bevoorrecht weekje

Carina en Dick,
1-9-2018

Een top loacatie voor mensen die de stilte en de rust waarderen.

Het uitzicht is niet uit te leggen en moet je dus zelf zien/beleven

Ons onderkomen was schoon en van alle gemakken voorzien.

André en Carla geven je graag advies en tips over de omgeving en restaurants.

Wij voelden ons bevoorrecht om hier een week te mogen zijn en we komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een leuke vakantie op een rustige plek!

Jan,
19-8-2018

We hebben enorm genoten van onze vakantie. Het appartement is van alle gemakken voorzien en zeer schoon. Het zwembad ligt op een spectaculaire plek, met een fenomenaal uitzicht. Cabraldi is echt een plek waar je tot rust kan komen.

De eigenaars, Andre en Carla, zijn zeer behulpzaam. We komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig genoten

Lysette Fatels,
29-7-2018

Super vakantie gehad in Sarsina. Voor mij de eerste keer vakantie in Italië en is ons erg goed bevallen. Afgelopen week heerlijk tot rust gekomen en ontbrak het ons aan niets. Mooi en schoon huisje en een heerlijk zwembad met een schitterende view over de vallei.

Gereisd met partner in juli 2018

Els,
25-7-2018

In 1 woord een fenomenale vakantie gehad!!!

Wat een prachtige plek, heerlijke appartement, bijzonder lekker eten en wat een lieve mensen! De appartementen zijn mooi en naar smaak ingericht. Je kan hier van de grond eten. Alles is glimt en blinkt (zelfs de pannen en de glazen) tegen je op. Hygiëne is een 10+. Je kan zelfs je verse kruiden uit de kruidentuin plukken.

Andre en Carla heel erg bedankt voor al jullie adviezen en tips en super bedankt voor deze onvergetelijke vakantie!

Gereisd met partner in juli 2018

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cabraldi (+B&B) in Sarsina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cabraldi (+B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.