ItaliëEmilia RomagnaPunta Marina TermeResorts Punta Marina TermeVakantiepark Marina Camping Village (Glamping)

Vakantiepark Marina Camping Village (Glamping)

ItaliëEmilia RomagnaPunta Marina Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Marina Camping Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 40 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 40 reviews
  • 8.5Onderkomen

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op Marina Camping Village in Italië is het altijd gezellig. Bij het zwembad wordt er muziek gedraaid en is er animatie aanwezig. ’s Avonds is er minidisco en worden er shows gegeven. Rondom je mobile home heb je alle privacy dankzij de omheinde veranda. Na 50 meter sta je op het strand waar je een verkoelend drankje drinkt bij de strandtent.

Tonen op kaart

40 Reviews over Marina Camping Village (Glamping)

• 8Richard11-08-2019

Prima kleinschalige camping

Camping is prima verzorgd en een grote plus is het strand op 5 minuten lopen. Op de camping zelf is elke avond kinderdisco en een show tot 23.30 daarna is het stil op de camping. Verder is alles aanwezig maar wel zoals de camping ook is.. klein maar voldoet. Supermarkt. Restaurantje. Kleine speelhal. Het zwembad is wel wat te klein voor het aantal gasten en is op sommige dagen overvol. Bedje bij het zwembad kost 2.50 per dag. Bij de zee 15 euro voor 2 stoeltjes+parasol. Zelf dus maar 2 strandstoelen met wieltjes gekocht voor 25,- bij de Lidl (2km verderop). Je moet wel zorgen dat je dan naast het gebied van de betaalde ligbedden plaatsneemt (daar is ruimte zat voor). Vakantie is zeker goed bevallen en zou ik aanraden voor gezinnen met kleine kinderen. Ik denk zelf dat jonge stellen en gezinnen met oudere kinderen hier niet veel vermaak zullen vinden. Omgeving oogt een beetje saai maar binnen een straal van +/- 1 uur rijden is voldoende.

• 6Eetgelegenheden
  • 7alex04-08-2019

Prima, niet meer niet minder

Geboekt bij touroperator onderkomen: 6 pers stacaravan exclusive plus Alles aanwezig zoals aan gegeven in aanbieding vakantie aanbieder.

pluspunten -strand goed bereikbaar en kindvriendelijk - kinderanimatie

min punten - slechte uitbating eetgelegenheden ( overdag geen eet mogelijkheden, geen snackbar, eten in restaurant geen voorbeeld voor Italiaanse keuken, restaurant aan strand s avonds gewoon dicht) - service restaurant slecht, receptie matig - badmeesters meer bezig met opletten op betaalde ligbedjes dan kinderen in het zwembad

• 1Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 8Anne17-07-2019

Fijne plek! Uitstapjes voor 2wkn zijn er zeker!!

Heerlijk gehad met onze kids 3-6 jr! Direct via de camping geboekt, scheelde veel geld en wij zaten dus niet in een straatje. Ruim en keurig. Op fijne loopafstand van het strand. Doordat wij direct bij de camping hadden geboekt hadden wij ook voor 2 weken gereserveerde bedjes. Top! Lidl op 2km! Animatie prima. Kids vonden de minidisco erg leuk, ondanks dat dit veelal in het Italiaans was. Bij de disco zat altijd wel een Nederlands nummer dus hartstikke leuk. Avondshows minder en hard, wij zaten daar gelukkig op goeie afstand vandaan. Horeca kan nog wel een grote slag slaan. Zet bijv. een leuke bar in de buurt bij de arena waar het avond entertainment. Misschien denken wij te commercieel. Op loopafstand (15 min) heb je wat restaurants, ijssalon en draaimolen. Er is ook een keer een avondmarkt. Op t strand prima eten. Ravenna mooi, San Marino gaaf, Rimini tof. Je moet er zelf wat van maken, wij vinden altijd wel leuke dingen om te doen!

• 10Mario rosario Monaco15-07-2019

vacanza top

villaggio molto bello e accogliente ideale per famiglie con bimbi e amici a 4 zampe, ottimi i servizi e la spiaggia, molto buono il ristorante e molto buona anche la pizza, animazione non invasiva ma allo stesso tempo coinvolgente e divertente arrivederci alla prossima estate

• 10Onderkomen
  • 9angelo24-08-2018

Vacanza perfetta

Che dire una piacevole sorpresa sotto tutti gli aspetti, dai servizi ( ristoranti, minimarket, piscina, accesso libero al camping Adriano adiacente) all'accessibilità dato che mia moglie è su sedia a rotelle, alla disponibilità dei bagnini ed infine la nota positiva del camping, l'animazione, dei veri artisti che ci hanno allietato ogni sera con i spettacoli di varietà ed i musical. Sicuramente sarà la nostra meta nelle prossime vacanze

• 9Activiteiten
  • 7Francesca12-08-2018

Tutto perfetto

Questo è il secondo anno che abbiamo deciso di passarlo al camping marina e già stiamo pensando alle vacanze del prossimo anno, sempre al marina, ma cercheremo per quanto é possibile di allungare ancora di più il nostro soggiorno quest'anno siamo state io e mia figlia dal 5 al 27 luglio, che dire, tutto bellissimo l'accoglienza, la disponibilità all'ascolto, la pulizia, l'animazione straordinaria, la ristorazione tutto buonissimo e anche molto abbondante. Anche i miei genitori pur giovanili, ma sempre 80 enni si sono trovati benissimo e il prossimo anno si riuniranno a noi. Grazie per averci fatto passare delle bellissime giornate.

• 9Activiteiten
  • 7Reggie10-08-2018

Overzichtelijke camping

De camping was mooi en overzichtelijk! De mobilhome van touroperator waren niet super maar ook echt niet slecht. Wij hadden waarschijnlijk gewoon pech met de douche die niet goed werkte!! Het is wel duidelijk een camping voor wat jongere kinderen. Mijn dochter van 15 had weinig te doen. Restaurant aan de overkant is een aanrader. Leuke camping maar geen tweede keer voor ons.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Romy06-08-2018

Super!!!

Wat een fijne camping! Alles voor een heerlijke vakantie. Zwembad, strand, zee. De temperatuur van het zwemwater was perfect! Vind dat echt een pluspunt. Alles wordt netjes bijgehouden. Professioneel animatieteam. Zowel overdag als in de avond. De strandtent bij het strand van deze camping is heeeerlijk! Eten en prijzen top. En overal kunnen ouders relaxen omdat er genoeg vermaak is voor kids. Zee ook heerlijk qua temperatuur en helder. Wij hadden een huisje van vacanseselect en dit was een mooi en ruim huisje. Ik ben nog nooit tweemaal naar dezelfde camping geweest, maar deze is een blijvertje!

• 10Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 8MR06-08-2018

Mooie ruime mobilehome. Goed voor kleine kinderen

Mooie ruime mobilhome ( Exclusive), grote onheinde veranda. Geen autoverkeer voor deze mobilhomes. Ruim zwembad in de ochtend erg rustig ' s middags drukker. Strand fijne overloop in de zee. Beperkte ruimte voor mensen zonder (betaald)strandbed. Elke avond kinder show vanaf 21.00 uur. Mijn dochter van 3 vond dat geweldig, maar was eigenlijk te laat voor haar. Wel alleen Italiaanse sprekende dames en heren. Mijn dochter werd daardoor niet echt betrokken. Harde muziek. Voor kinderen dus ook wel hard om bij te staan vonden wij. Leuk maar hoeft niet èlke avond. Mijn dochter sliep dan ook niet gelijk omdat ze de muziek dan hoorde. Alles wel stil na 23.15. Wij stonden wel erg dichtbij. Wat ook een voordeel was wij liepen zo naar het zwembad met 2 kleintjes. Altijd muziek in het zwembad maar dat vonden wij wel gezellig. Afhaal eten prima kwaliteit. Zonodig supermarkt op de camping. Lidl dichtbij 10 min rijden. Nette camping.

• 5Marij vlok23-07-2018

Er is heel veel goed, maar nog meer niet goed

Het is een hele mooie camping. Caravan 3 slaapkamers en 2 badkamers was ook heel mooi, maar niet praktisch...totaal geen opbergruimte..alles moest onder het bed geschoven worden. Geen kast, geen plankje. Op de badkamers ook zo... 1 klein plankje bijna op de grond...geen handboek hangers geen closetrolhouder, allemaal van die kleine dingen waar niet over nagedacht is.. deuropening kun je alleen dwars doorheen. En dan ben ik niets eens dik... Muziek super hard. Hele dag en avond door. Daardoor niet naar het zwembad geweest. Keuken ook heel klein en onlogisch. Maar goed.daar deal je dan maar mee... Zwembad andere camping is veel leuker en rustiger tussen de middag. Na 13.30 betaal je 1.50 voor een bed met parasol. Geen handboek leggen dus. Strand bedden onbetaalbaar. 6.50 voor 1 bedje op de derde rij...en een handdoek mag je er niet voor leggen. Belachelijk gewoon. Iedere reisorganisatie zou dit op hun site moeten vermelden.

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden