Camping Tahiti (& bungalowpark)

7.5Goed

Italië, Emilia Romagna, Lido delle Nazioni

7.5Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Tahiti (& bungalowpark) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping Tahiti is een grote, levendige camping in Italië. Bij de drie zwembaden is er altijd plek. Lopend of met het treintje kom je bij strand. Hier kom je vooral om te zonnen, het water is namelijk niet altijd schoon door de golfbrekers. Als je de tijd hebt bezoek de stad Venetië of Rimini. In de directe omgeving is wat minder te doen.

314 reviews over Camping Tahiti (& bungalowpark)

• 7Martine11-08-2020

Geen 4 sterren waard

Sanitair schoon. Zwembaden mooi maar al vroeg in de avond dicht. Plekken hebben weinig gras en heel veel zand. Heel veel muggen. Restaurant matig. Heel vervelend dat je tussen 13 en 15 uur niet de camping op en af kan met auto of camper

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2019
    5Petra11-08-2019

Geen tweede keer weer voor ons.

Het is een rustige camping en ook een volle camping. Alles staat dicht op elkaar. Het is moeilijk een ligbed te krijgen bij het zwembad. Omdat die bezet worden door handdoeken en slippers van zwemmers. Worden wel eens door het personeel verwijdert maar toch niet altijd. Over het algemeen in alles levendigheid in de verre omgeving. En de Wi-Fi is waardeloos. Voor mij is het geen 4 sterren waard.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Arian07-08-2019

Een absolute aanrader!

Mooie en schone zwembaden voor iedere leeftijdscategorie. Vriendelijke personeel, schoon sanitair, goed restaurant en de afhaal is ook prima (en snel). Van 's ochtends tot 's avonds is er van alles te doen en het animatieteam is een van de betere die ik gezien heb. Elke avond een show in de arena en mocht je dan toch even weg willen van de camping is het dorp op loopafstand waar je ook even lekker over de boulevard kunt lopen en lekker kunt eten. Tussen 13u en 16u wordt er siesta gehouden. Het enige wat je daar van merkt is dat het iets rustiger is, het winkeltje gesloten is en dat er geen auto's op de camping mogen rijden.. Voor ons absoluut geen probleem en vonden dat meer dan prima.

We gaan hier zeker nog een keer na toe!.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Familie Vergeer07-08-2019

Helemaal TOP

Echt een hele leuke camping! Wij verbleven in mobilehome Ninfea, echt super schoon met 2 aparte wc’s en 2 aparte badkamers. Iedere week schone lakens en dekens. Mooie zwembaden en lekker eten in het restaurant op de camping. Strand is 10 min lopen of je gaat met het treintje die rijd op en neer. Vriendelijk personeel, de airco sloeg een keer uit en ze waren er binnen 5 min om te repareren. 5 min met de auto vind je een grote Lidl en grote Bennet en leuke strandtentjes waar je heerlijk kunt eten en de hele dag vertoeven.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8van Weelden05-08-2019

Fijne camping

Super leuke camping, heel vriendelijk ontvangen door Aart en Henny van de touroperator heerlijk huisje . Voetbal veldje en skatebaan. Fitness pas vanaf 16 dus dat was voor de kids balen. In de omgeving weinig te doen. Maar zeker een aanrader ! Fijne camping niet te groot.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Daphne28-07-2019

Zeker een mooie camping!!

Hele mooie camping met verschillende zwembaden en van alle gemakken voorzien. Het zwembad voor kinderen met een piratenschip was erg overzichtelijk en mooi aangelegd. Tussen 13.30-15.00 uur geen toezicht, maar dat was verder geen probleem. Ook een erg schone camping! We hadden een stacaravan (niet via camping gehuurd) zonder horren. Dat was wel jammer, want er waren veel muggen. Neem daarom zeker spray mee, zodat je zelf er geen last van hebt. De omgeving vonden wij minder mooi. De zee was zeker kindvriendelijk, maar ook erg warm! Dus daar zijn we maar 1x geweest.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Fam. O25-01-2019

Super vakantie gehad.

Leuke camping. Oogt gezellig. Zwembaden genoeg en genoeg ruimte. De staanplaatsen waren wel heel klein, niet wat we geboekt hadden. We hadden ook geboekt met water aanvoer, maar dat zat er niet bij. Ook niet gemist eerlijk gezegd. Auto's mochten op bepaalde tijden niet op de camping, maar was duidelijk dat de Italianen werden voorgetrokken. Veel geluidsoverlast vanaf 6.00, maar dit is denk ik afhankelijk van pech hebben. Toiletten maakten zich vanzelf schoon, dus hygiëne was echt super. In de omgeving genoeg marktjes om te bezoeken in de avond en perfecte ligging. Personeel was super behulpzaam, animatie was top en het eten was lekker.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 2018
    6yvke10-09-2018

Niet onze camping!

Op onze rondreis een een dag en een nacht hier verbleven. Grote camping met drie zwembaden, pendeltreintje naar het strand. Sanitair redelijk schoon. Weinig last van muggen gehad, we hoorden van onze buren dat er wekelijks door de straatjes wordt gereden met verdelgingsmiddel, of je daar zo blij van moet worden... Onze oudere zonen vonden het een leuke camping met zwembaden, voetbalveld, fitness etc etc, maar het is wel erg massaal. Bij binnenkomst krijg je bandjes om je arm. Om kwart over een wordt er omgeroepen dat er van half twee tot half vier siesta wordt gehouden en of iedereen daar rekening mee wil houden. Verder vonden wij ze weinig klantvriendelijk, we hadden problemen met de luifel van onze huurcamper, hierbij kregen we een blad met een aangekruist adres waar we de schroeven konden halen. Erg zakelijk! Dure camping.( zes personen plus camper 108 euro per nacht)

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Eveline Ligthart01-09-2018

Mooi park, zonde van het vieze zwembad.

Mooi groot park maar omdat er 3 zwembaden waren zat je niet op elkaars lip. Lekker eten bij net restaurant, vriendelijke mensen bij de receptie, winkeltje en restaurant. Bij de Bazaar werd je wel verschrikkelijk in de gaten gehouden en vond ik ze niet echt vriendelijk.. 1 groot nadeel was de hygiëne in het grote zwembad. Het is een 5 sterren camping maar het zwembad was echt heel vies. Schimmel/algen in het zwembad. Plukken haar als je aan het zwemmen was.. Zo zonde want het is een mooi aangelegd zwembad. Echt een aandachtspunt voor de camping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Peter24-08-2018

Erg lawaaiige camping. Voor ons niet weer.

Wat een herrie op deze camping. Tot rust komen is er niet bij. De hele dag de beats om je heen. Is het niet van het animatieteam dan wel van de jonge campinggastjes waar er tig van met speakers over de camping lopen of fietsen. Erg leuk voor 15 of 16 plus maar niet voor gezinnen met jongere kinderen vinden wij.

Faciliteiten op de camping zijn wel goed maar in de omgeving is weinig te doen.

Heb je oudere kinderen en kun je zelf tegen overal en altijd muziek om je heen dan is deze camping een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBelgisch, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Nederlands, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats