Géén boekingskosten

Camping Tahiti (& bungalowpark)

ItaliëEmilia RomagnaLido delle Nazioni

We hebben de beste aanbieders voor Camping Tahiti (& bungalowpark) voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 311 reviews
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 311 reviews
  • 7.5Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Tahiti is een grote, levendige camping in Italië. Bij de drie zwembaden is er altijd plek. Lopend of met het treintje kom je bij strand. Hier kom je vooral om te zonnen, het water is namelijk niet altijd schoon door de golfbrekers. Als je de tijd hebt bezoek de stad Venetië of Rimini. In de directe omgeving is wat minder te doen.

Contact

319 Reviews over Tahiti (& bungalowpark)

• 9Fisherman03-11-2021

Super!

Super fijne camping voor o.a. gezinnen met jonge kinderen. Allerlei zwembaden verdeeld over het park. Een hoop vriendjes voor de kinderen. We hadden een mobile home en stonden op een rustige plek in de hoek van de camping, heerlijk. In de omgeving is niets bijzonders te beleven inderdaad, behalve het prettige langzaamaflopende strand, dus je moet even in de auto voor plaatsjes als Venetië, Bologna, etc. Wel kun je in het nabijgelegen dorpje naar de markt of supermarkt (ook op de camping zelf). Ik vind het een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8stefan24-08-2021

Fijne gezellige schone camping

Wij vonden het een fijne gezellige en schone camping Werden goed ontvangen bij de receptie ondanks er siësta was toen we aan kwamen. Mochten we gelijk door rijden naar de accommodatie Goed restaurant met vriendelijk personeel Kinderen hebben het erg naar Hun zin gehad met een hoop vriendjes Een step mee nemen voor de kinderen is een aanrader er ligt een leuke pumptrack daar voorBij ons was de bezetting ongeveer 30%nederlands 30%duits 30%italiaans 10%overig De kinderen vonden het animatieteam ook ook wel heel leuk van spelletjes en dansen bij het zwembad en s avonds kinderdisco en shows Wij zijn niet echt strand mensen maar het treintje naar het strand is erg leuk en strand is schoon en leuke strand tent om lekker te lunchen Kort gezegd hebben wij het goed naar ons zin gehad 1 klein nadeel is dat er in de omgeving weinig te zien is En een glijbaan zou leuk zin maar dat is een luxe probleem 😄

• 7C.S.24-08-2021

Fantastisch!

Super camping, twee weken hier gestaan in juli/augustus. Er wordt de hele dag schoongemaakt. Leuke zwembaden, veel te doen voor de kinderen. Enig nadeel is de ligging van de camping, alle leuke stadjes zijn op minimaal 50 km rijden.

• 6Laura24-08-2021

Jammer, maar mooie camping

Qua camping is het een hele mooie camping. Mooie zwembaden en alles is ook goed af te lopen dus niet te groot. Ook zit er een camping winkeltje waar je in de ochtend brood kunt halen, brood is wel iets aan de prijzige kant maar 6 minuten verderop zit er ook een Lidl waar je broodjes kunt halen. Enige nadelen waren dat het sanitair echt wel beter mag, het wordt te weinig schoon gemaakt en het is soms gewoon vies. Daarnaast staat er aan het lange pad een Italiaanse vrouw die ontzettend onvriendelijk naar ons was en echt ruzie naar ons toe zocht. Door haar zijn wij helaas ook eerder naar huis gegaan omdat we naast haar stonden. Jammer want door de buurvrouw is onze vakantie een beetje verpest. Daarintegen is de boulevard in het dorp ook leuk om doorheen te lopen. Veel souvenir winkeltjes en restaurants.

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Anja Verhoeven13-09-2020

Prachtige camping

We hebben een fijne vakantie gehad in deze moeilijke tijd.Het was erg rustig. We hadden een plaats met privé toilet. Erg fijn .Toilet gebouwen erg schoon. Met het treintje naar het strand. We hebben twee min punten : geen WiFi en ontzettend veel muggen. Personeel heel vriendelijk. Fijn restaurant met afhaal service. Zwembaden zijn geweldig.

• 7Martine11-08-2020

Geen 4 sterren waard

Sanitair schoon. Zwembaden mooi maar al vroeg in de avond dicht. Plekken hebben weinig gras en heel veel zand. Heel veel muggen. Restaurant matig. Heel vervelend dat je tussen 13 en 15 uur niet de camping op en af kan met auto of camper

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Petra11-08-2019

Geen tweede keer weer voor ons.

Het is een rustige camping en ook een volle camping. Alles staat dicht op elkaar. Het is moeilijk een ligbed te krijgen bij het zwembad. Omdat die bezet worden door handdoeken en slippers van zwemmers. Worden wel eens door het personeel verwijdert maar toch niet altijd. Over het algemeen in alles levendigheid in de verre omgeving. En de Wi-Fi is waardeloos. Voor mij is het geen 4 sterren waard.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Arian07-08-2019

Een absolute aanrader!

Mooie en schone zwembaden voor iedere leeftijdscategorie. Vriendelijke personeel, schoon sanitair, goed restaurant en de afhaal is ook prima (en snel). Van 's ochtends tot 's avonds is er van alles te doen en het animatieteam is een van de betere die ik gezien heb. Elke avond een show in de arena en mocht je dan toch even weg willen van de camping is het dorp op loopafstand waar je ook even lekker over de boulevard kunt lopen en lekker kunt eten. Tussen 13u en 16u wordt er siesta gehouden. Het enige wat je daar van merkt is dat het iets rustiger is, het winkeltje gesloten is en dat er geen auto's op de camping mogen rijden.. Voor ons absoluut geen probleem en vonden dat meer dan prima.

We gaan hier zeker nog een keer na toe!.

• 9Familie Vergeer07-08-2019

Helemaal TOP

Echt een hele leuke camping! Wij verbleven in mobilehome Ninfea, echt super schoon met 2 aparte wc’s en 2 aparte badkamers. Iedere week schone lakens en dekens. Mooie zwembaden en lekker eten in het restaurant op de camping. Strand is 10 min lopen of je gaat met het treintje die rijd op en neer. Vriendelijk personeel, de airco sloeg een keer uit en ze waren er binnen 5 min om te repareren. 5 min met de auto vind je een grote Lidl en grote Bennet en leuke strandtentjes waar je heerlijk kunt eten en de hele dag vertoeven.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8van Weelden05-08-2019

Fijne camping

Super leuke camping, heel vriendelijk ontvangen door Aart en Henny van de touroperator heerlijk huisje . Voetbal veldje en skatebaan. Fitness pas vanaf 16 dus dat was voor de kids balen. In de omgeving weinig te doen. Maar zeker een aanrader ! Fijne camping niet te groot.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar