Tijdelijk €25 aanbetaling

Tahiti (& bungalowpark)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Tahiti (& bungalowpark) voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 316 reviews
+39

7.9GoedScore uit 316 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Tahiti is een grote, levendige camping in Italië. Bij de drie zwembaden is er altijd plek. Lopend of met het treintje kom je bij strand. Hier kom je vooral om te zonnen, het water is namelijk niet altijd schoon door de golfbrekers. Als je de tijd hebt bezoek de stad Venetië of Rimini. In de directe omgeving is wat minder te doen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

316 Reviews over Tahiti (& bungalowpark)

• 9Familie27-08-2022

Geweldige camping

Zeer leuke animatie team voor kinderen en volwassenen. Camping is schoon en het zwembad is geweldig. Helaas wel het minpuntje is de restaurant je moet lang wachten op je eten maar het eten is wel heerlijk

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Carlo23-08-2022

Grote camping, echter niet massaal.

Geboekt in een mobile home van een grote keten. Ligging en omgeving prima, alles goed bereikbaar. Mooie grote zwembaden, gescheiden voor kleine kinderen en grotere kinderen. Veel faciliteiten op de camping, vriendelijk personeel (spreekt goed Engels en Duits, enkeling Nederlands) en goede service. Restaurant groot genoeg, eten wat je verwacht op een camping. Niet hoogstaand, maar goed te doen. Gerechten kwamen niet voor iedereen tegelijk als je pizza combineerde met andere gerechten, ivm verschillende keukens. 's Avonds groot entertainment met artiesten, hoofdzakelijk in Italiaans, met soms gebrekkig Engels. Geen overlast op de camping van geluid. Voelt niet massaal aan, ondanks hoogseizoen.

• 8Anna13-08-2022

Erg fijne camping.

Mooie camping met genoeg ruimte en sanitair. Veel te doen en een geweldig animatieteam. Veel verschillende huisjes, huurtenten en genoeg tentplaatsen. De muggen, waar we zo gewaarschuwd werden, zijn uitgebleven. Daar doen ze alles voor om dat te minimaliseren. Veel verschillende zwembaden over de camping en dicht bij zee (eventueel met gratis treintje) en gratis vele parkeerplaatsen.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Vonnie197805-08-2022

Prima camping ⛺️

Prima camping en de stacaravan van Vacant Select was top! Een min puntje van de camping is dat ze een siësta hebben van half 2 tot half 4. Wat inhoudt dat je niet op en af mag van het park met de auto. Het sportzwembad sluit dan helaas ook en bij de overige zwembaden is het dan te druk om te liggen. Dit ook omdat er niet veel ligbedjes zijn bij de zwembaden. Het park wordt netjes onderhouden en is verder keurig voorzien van alle gemakken.

• 8Familie Bouwmeester13-07-2022

Grote levendige camping met goede service

Ons verblijf was erg leuk en de camping is dan ook ideaal voor gezinnen met kinderen. Groot pluspunt vonden wij het nieuwe sanitairgebouw en het spray water onderdeel op het zwembad voor onze kleine baby. Veel schaduwplekken wat erg prettig. De netheid op de camping is ook erg goed, altijd wel een schoonmaker in de weer om alles netjes te houden. Animatie doet ook erg hun best op iedere dag één programma op te zetten. Op 5 minuten rijden zit een grote lidl met wel eerlijke prijzen. De ligging van de camping is verre van goed. Veel dingen op grote afstand en bijna altijd gebonden aan de auto. Faciliteiten tussen half 2-half4 gesloten. Ook mag er dan niet met de auto gereden worden. De kwaliteit van het eten in het campingrestaurant was teleurstellend, dit hebben we van meerdere campinggasten ook ervaren. Wij hebben 10 leuke dagen gehad maar zullen niet gauw terug gaan naar deze camping. (Onze mening)

• 10Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 9Fisherman03-11-2021

Super!

Super fijne camping voor o.a. gezinnen met jonge kinderen. Allerlei zwembaden verdeeld over het park. Een hoop vriendjes voor de kinderen. We hadden een mobile home en stonden op een rustige plek in de hoek van de camping, heerlijk. In de omgeving is niets bijzonders te beleven inderdaad, behalve het prettige langzaamaflopende strand, dus je moet even in de auto voor plaatsjes als Venetië, Bologna, etc. Wel kun je in het nabijgelegen dorpje naar de markt of supermarkt (ook op de camping zelf). Ik vind het een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8stefan24-08-2021

Fijne gezellige schone camping

Wij vonden het een fijne gezellige en schone camping Werden goed ontvangen bij de receptie ondanks er siësta was toen we aan kwamen. Mochten we gelijk door rijden naar de accommodatie Goed restaurant met vriendelijk personeel Kinderen hebben het erg naar Hun zin gehad met een hoop vriendjes Een step mee nemen voor de kinderen is een aanrader er ligt een leuke pumptrack daar voorBij ons was de bezetting ongeveer 30%nederlands 30%duits 30%italiaans 10%overig De kinderen vonden het animatieteam ook ook wel heel leuk van spelletjes en dansen bij het zwembad en s avonds kinderdisco en shows Wij zijn niet echt strand mensen maar het treintje naar het strand is erg leuk en strand is schoon en leuke strand tent om lekker te lunchen Kort gezegd hebben wij het goed naar ons zin gehad 1 klein nadeel is dat er in de omgeving weinig te zien is En een glijbaan zou leuk zin maar dat is een luxe probleem 😄

• 7C.S.24-08-2021

Fantastisch!

Super camping, twee weken hier gestaan in juli/augustus. Er wordt de hele dag schoongemaakt. Leuke zwembaden, veel te doen voor de kinderen. Enig nadeel is de ligging van de camping, alle leuke stadjes zijn op minimaal 50 km rijden.

• 6Laura24-08-2021

Jammer, maar mooie camping

Qua camping is het een hele mooie camping. Mooie zwembaden en alles is ook goed af te lopen dus niet te groot. Ook zit er een camping winkeltje waar je in de ochtend brood kunt halen, brood is wel iets aan de prijzige kant maar 6 minuten verderop zit er ook een Lidl waar je broodjes kunt halen. Enige nadelen waren dat het sanitair echt wel beter mag, het wordt te weinig schoon gemaakt en het is soms gewoon vies. Daarnaast staat er aan het lange pad een Italiaanse vrouw die ontzettend onvriendelijk naar ons was en echt ruzie naar ons toe zocht. Door haar zijn wij helaas ook eerder naar huis gegaan omdat we naast haar stonden. Jammer want door de buurvrouw is onze vakantie een beetje verpest. Daarintegen is de boulevard in het dorp ook leuk om doorheen te lopen. Veel souvenir winkeltjes en restaurants.

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Anja Verhoeven13-09-2020

Prachtige camping

We hebben een fijne vakantie gehad in deze moeilijke tijd.Het was erg rustig. We hadden een plaats met privé toilet. Erg fijn .Toilet gebouwen erg schoon. Met het treintje naar het strand. We hebben twee min punten : geen WiFi en ontzettend veel muggen. Personeel heel vriendelijk. Fijn restaurant met afhaal service. Zwembaden zijn geweldig.

Camping Tahiti (& bungalowpark) info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar