Camping Tahiti (& bungalowpark)

7.3Goed

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Camping Tahiti is een grote, levendige camping in Italië. Bij de drie zwembaden is er altijd plek. Lopend of met het treintje kom je bij strand. Hier kom je vooral om te zonnen, het water is namelijk niet altijd schoon door de golfbrekers. Als je de tijd hebt bezoek de stad Venetië of Rimini. In de directe omgeving is wat minder te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Tahiti (& bungalowpark) voor je op een rij gezet:

260 reviews over Camping Tahiti (& bungalowpark) in het Nederlands

• 5Petra11-08-2019

Geen tweede keer weer voor ons.

Het is een rustige camping en ook een volle camping. Alles staat dicht op elkaar. Het is moeilijk een ligbed te krijgen bij het zwembad. Omdat die bezet worden door handdoeken en slippers van zwemmers. Worden wel eens door het personeel verwijdert maar toch niet altijd. Over het algemeen in alles levendigheid in de verre omgeving. En de Wi-Fi is waardeloos. Voor mij is het geen 4 sterren waard.

2Ligging
    4Prijs/kwaliteit
    8Kindvriendelijk
    6Staat v/h sanitair
    2Zwembad

• 8Arian07-08-2019

Een absolute aanrader!

Mooie en schone zwembaden voor iedere leeftijdscategorie. Vriendelijke personeel, schoon sanitair, goed restaurant en de afhaal is ook prima (en snel). Van 's ochtends tot 's avonds is er van alles te doen en het animatieteam is een van de betere die ik gezien heb. Elke avond een show in de arena en mocht je dan toch even weg willen van de camping is het dorp op loopafstand waar je ook even lekker over de boulevard kunt lopen en lekker kunt eten. Tussen 13u en 16u wordt er siesta gehouden. Het enige wat je daar van merkt is dat het iets rustiger is, het winkeltje gesloten is en dat er geen auto's op de camping mogen rijden.. Voor ons absoluut geen probleem en vonden dat meer dan prima.

We gaan hier zeker nog een keer na toe!.

8Ligging
    8Prijs/kwaliteit
    8Kindvriendelijk
    8Zwembad

Met vrienden

• 9Familie Vergeer07-08-2019

Helemaal TOP

Echt een hele leuke camping! Wij verbleven in mobilehome Ninfea, echt super schoon met 2 aparte wc’s en 2 aparte badkamers. Iedere week schone lakens en dekens. Mooie zwembaden en lekker eten in het restaurant op de camping. Strand is 10 min lopen of je gaat met het treintje die rijd op en neer. Vriendelijk personeel, de airco sloeg een keer uit en ze waren er binnen 5 min om te repareren. 5 min met de auto vind je een grote Lidl en grote Bennet en leuke strandtentjes waar je heerlijk kunt eten en de hele dag vertoeven.

• 8van Weelden05-08-2019

Fijne camping

Super leuke camping, heel vriendelijk ontvangen door Aart en Henny van de touroperator heerlijk huisje . Voetbal veldje en skatebaan. Fitness pas vanaf 16 dus dat was voor de kids balen. In de omgeving weinig te doen. Maar zeker een aanrader ! Fijne camping niet te groot.

7Staat v/h sanitair
    8Zwembad

• 8Daphne28-07-2019

Zeker een mooie camping!!

Hele mooie camping met verschillende zwembaden en van alle gemakken voorzien. Het zwembad voor kinderen met een piratenschip was erg overzichtelijk en mooi aangelegd. Tussen 13.30-15.00 uur geen toezicht, maar dat was verder geen probleem. Ook een erg schone camping! We hadden een stacaravan (niet via camping gehuurd) zonder horren. Dat was wel jammer, want er waren veel muggen. Neem daarom zeker spray mee, zodat je zelf er geen last van hebt. De omgeving vonden wij minder mooi. De zee was zeker kindvriendelijk, maar ook erg warm! Dus daar zijn we maar 1x geweest.

5Ligging
    8Prijs/kwaliteit

• 10Fam. O25-01-2019

Super vakantie gehad.

Leuke camping. Oogt gezellig. Zwembaden genoeg en genoeg ruimte. De staanplaatsen waren wel heel klein, niet wat we geboekt hadden. We hadden ook geboekt met water aanvoer, maar dat zat er niet bij. Ook niet gemist eerlijk gezegd. Auto's mochten op bepaalde tijden niet op de camping, maar was duidelijk dat de Italianen werden voorgetrokken. Veel geluidsoverlast vanaf 6.00, maar dit is denk ik afhankelijk van pech hebben. Toiletten maakten zich vanzelf schoon, dus hygiëne was echt super. In de omgeving genoeg marktjes om te bezoeken in de avond en perfecte ligging. Personeel was super behulpzaam, animatie was top en het eten was lekker.

10Ligging

• 2018
    6yvke10-09-2018

Niet onze camping!

Op onze rondreis een een dag en een nacht hier verbleven. Grote camping met drie zwembaden, pendeltreintje naar het strand. Sanitair redelijk schoon. Weinig last van muggen gehad, we hoorden van onze buren dat er wekelijks door de straatjes wordt gereden met verdelgingsmiddel, of je daar zo blij van moet worden... Onze oudere zonen vonden het een leuke camping met zwembaden, voetbalveld, fitness etc etc, maar het is wel erg massaal. Bij binnenkomst krijg je bandjes om je arm. Om kwart over een wordt er omgeroepen dat er van half twee tot half vier siesta wordt gehouden en of iedereen daar rekening mee wil houden. Verder vonden wij ze weinig klantvriendelijk, we hadden problemen met de luifel van onze huurcamper, hierbij kregen we een blad met een aangekruist adres waar we de schroeven konden halen. Erg zakelijk! Dure camping.( zes personen plus camper 108 euro per nacht)

6Ligging
    5Prijs/kwaliteit
    7Kindvriendelijk
    7Staat v/h sanitair
    7Zwembad
    6Hygiëne

7Eveline Ligthart01-09-2018

Mooi park, zonde van het vieze zwembad.

Mooi groot park maar omdat er 3 zwembaden waren zat je niet op elkaars lip. Lekker eten bij net restaurant, vriendelijke mensen bij de receptie, winkeltje en restaurant. Bij de Bazaar werd je wel verschrikkelijk in de gaten gehouden en vond ik ze niet echt vriendelijk.. 1 groot nadeel was de hygiëne in het grote zwembad. Het is een 5 sterren camping maar het zwembad was echt heel vies. Schimmel/algen in het zwembad. Plukken haar als je aan het zwemmen was.. Zo zonde want het is een mooi aangelegd zwembad. Echt een aandachtspunt voor de camping!

3Hygiëne
    3Zwembad

7Peter24-08-2018

Erg lawaaiige camping. Voor ons niet weer.

Wat een herrie op deze camping. Tot rust komen is er niet bij. De hele dag de beats om je heen. Is het niet van het animatieteam dan wel van de jonge campinggastjes waar er tig van met speakers over de camping lopen of fietsen. Erg leuk voor 15 of 16 plus maar niet voor gezinnen met jongere kinderen vinden wij.

Faciliteiten op de camping zijn wel goed maar in de omgeving is weinig te doen.

Heb je oudere kinderen en kun je zelf tegen overal en altijd muziek om je heen dan is deze camping een aanrader.

7Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    5Zwembad
    3Ligging

9Anne11-08-2018

Mooie camping!

Wat een mooie schone camping. Voor de muggen haal je lokaal spul en je heb er bijna geen last meer van. Om nog geen 5min rijden zit je in een leuk stadje. Bij de receptie kunnen ze je precies uitleggen waar en wanneer er een markt is. De avond animatie vinden wij niet veel aan maar dat is ieder voor zich. Wij hebben een geweldige vakantie gehad

Allcamps

10 tips over Camping Tahiti (& bungalowpark)

• Monique, 05-07-2014

venetie, we zijn met de bus gegaan reserveert bij de camping goed geregeld

ravenna leuk dorpje, komt voor in het boek van Dan Brown, parkeren achter het station is gratis

• Aljoscha van der Goeten, 15-07-2013

doe de boodschappen bij de Lidl die in de buurt is,want dat scheelt teveel met het campingwinkeltje

• Petra, 22-08-2013

Haal autan muggenspray in de supermarkt (wit busje met rode dop) Die werkt vrij goed en steek een muggenspiraal aan buiten bij je tent. Dat helpt ook wel (ook te koop in de supermarkten).

46 vragen over Camping Tahiti (& bungalowpark)

• Ellen, 08-04-2017

oudere jeugd juli augustus 2017

Wij gaan van 22 juli t/m 5 augustus naar deze camping, is er ook oudere jeugd op dit moment? jongen van 15 meisje van 19

Rene, 30-06-2017

Ook wij gaan van 22 juli t/m 5 augustus, zoon van 9 en zoon van 13. Wij staan " ergens " op de camping met onze caravan.

Nancy van Benten, 20-06-2017

Wij hebben ook een dochter van 18 en een zoontje van 8 jaar. Hopelijk zijn er nog meer jongeren op de camping! Zal wel ontzettend leuk zijn als ze een leuke groep hebben van jongens en meiden. Wij staan van 28 juli tot 16 augustus 2017 op een prive sanitair kampeerplek. Wie weet zien we elkaar wel! Groetjes Nancy

Ellen, 13-04-2017

Wat leuk! Wie weet treffen wij elkaar We hebben een mobile home Aspen van Suncamp

henny, 14-06-2017

we gaan van 8-7 tot 29 juli met twee dochters van 19 en 17 jaar

w, 13-04-2017

ja, onze dochter van 15 en zoon van 14 van: 26/07 to 08/08.

Cindy, 08-05-2017

Goed om te horen dat er meerdere oudere jeugd komt. Wij hebben een staanplaats 24/7 tm 10/8 met een dochter van 16 en zoon van 12

Ellen Hassink, 14-06-2017

leuk om te lezen, fijn dat er meerdere jongeren komen van een beetje de zelfde leeftijd. Vorig jaar hadden ze een app groep aangemaakt ( had iemand een oproepje gedaan) Wie weet komen ze elkaar allemaal tegen, groetjes Ellen Hassink

Daantje, 28-07-2017

Wij zijn er van 30 juli t/m 13 augustus met een zoon van 14 en 12 en een dochter van 10.

ellen, 01-07-2017

veel jongeren dus RTM ze zullen zich vast vermaken!

Ellen, 20-06-2017

Wat leuk Nancy weer oudere jeugd, Is anders als 4 jaar geleden. Waren er bijna geen Nederlanders

Anita, 08-07-2019

Ook wij zijn er in die periode , 2 dochters van 18 en 19 . Leuk te horen dat er meer leeftijdgenoten zijn in die periode.

• van der H, 01-12-2017

Schelpjes

Wij overwegen om komende zomer naar deze camping te gaan. Onze kinderen vinden het heerlijk om schelpjes te zoeken. Weet iemand of deze veel aanwezig zijn in zee/strand. Vorig jaar aan de Spaanse kust helaas helemaal niets.

• Alk, 24-04-2017

Koelkast huren?

Hallo iedereen, wij gaan deze zomer naar Tahiti met een grote tent. Nu wil ik graag weten of je daar (op de camping of in de buurt) een koelkast kan huren. En zo ja, zou ik dan ook de informatie kunnen krijgen van het verhuurbedrijf? Alvast bedankt!!

Nathalie, 25-12-2017

Hallo een vraagje zijn jullie uit eindelijk naar deze camping geweest en zo ja kan je dan een koelkast huren?? Wat waren de kosten daarvan??

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBelgisch, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Nederlands, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats