Sorteren

7.886

hotels Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Prachtige omgeving in eenvoudige hotel

Andre
    17-6-2018
    All in hotel wat in `n prachtige omgeving ligt. Ontbijt is elke ochtend wel hetzelfde, weinig variatie. Als je lunchpakket wil hebben moet je vreemd genoeg betalen. Avond eten is in buffet maar als je niet op tijd bent eet je elke dag friet.Gratis drank zoals cola e.d. is niet de drank die je gewend bent. Koffie is niet te drinken, dit is een of andere c merk. Hotel kamers kunnen wij niet beoordelen want wij zaten in familie kamer, dit zijn grotere appartementen die hoger gelegen liggen achter het hotel, dus je moet `n flinke klim maken hier naartoe. Deze zijn ruim bedeeld met keukentje met grotere koelkast. Duidelijke wandelroutes die vanuit het hotel beginnen, van 1 tot 7 uur wandeltijd. Skiliften waren helaas nog niet open maar die zijn er genoeg. Uitstapjes naar Italië is zo gemaakt, binnen 5 minuten zit je al in Italië. Ook vanuit het hotel kun je `n wandelroute met gids regelen en is zeker de moeite waard.

Geweldig goed hotel !

M. Domen
    16-6-2018

wat een geweldig hotel. Zeer vriendelijk personeel, prachtige kamers, eten teveel om op te

noemen en alles even lekker. Een echte aanrader.Je hoeft je in dit hotel niet te vervelen.Prachtige omgeving, en je kunt alle kanten op.

Een echte aanrader! Geen negatieve punten

Peter Smets
    16-6-2018
    Via een touroperator pakketreis hier geweest. Ongelooflijk hoe dit hotel voor het boekingsbedrag zoveel kwaliteit kan leveren! Schone kamers, geweldig ontbijtbuffet, lunchpakket, een stukje gebak rond 16:00 uur, iedere avond een afwisselend 4-gangen buffet en van 10:00 tot 23:00 uur alle drank inbegrepen! Super vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Een futuristische blokkendoos, een prima lokatie👍

Irma
    14-6-2018
    Een futuristische blokkendoos maar een prima lokatie. Hotel zeer schoon en netjes, personeel vriendelijk en behulpzaam. Eten buffet (zowel sochtends als savonds) is prima verzorgt. Kamers zijn perfect alleen geen kluisje of minibar aanwezig. Prima uitgangspunt voor wandelingen of fietstochten. De e-bikes van het hotel zijn uitstekend ook een niet geoefende fietser rijd er zo de berg mee op! Zwembadje en sauna zijn een heerlijke bijkomstigheid na een dag aktie te zijn geweest.

Volgende keer zeker weer naar dit hotel

Cor
    13-6-2018
    Mooie schone kamer, goed en veel eten, zeer vriendelijk
Oostenrijk scoort een 8 uit 10, op basis van 20257 reviews