Sorteren

7.885

hotels Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Geweldig goede sfeer met uitstekend eten .

Fam.Brouwer
    23-9-2018

Echt een hotel waarnaar je jarenlang teruggaat, zowel in de zomer als in de winter

Prima hotel op elk vlak

Griet Heirbaut
    23-9-2018

Het hotel is zeer comfortabel met twee supermooie zwembaden met bubbels en tegenstroom en voldoende ligzetels. Het buitenzwembad dat normaal gesloten is vanaf 1 september werd met het mooie weer opengesteld. Het eten was superlekker en de Jause van 13 tot 17 uur overvloedig, zodat je eigenlijk vol pension had voor de prijs van half pension.

Ook is er een heel mooie wellness afdeling met sauna, stoombad en nog andere faciliteiten.

Het grote dakterras is eveneens super aangenaam en de ligging vlakbij de nieuwe Spieljoch lift geeft nog dat exta vakantiegevoel.

De gastvrouw en haar personeel staan in voor een perfecte service.

Kortom, een AANRADER

Een zeer goed hotel in zijn prijsklasse!!

Corrie
    23-9-2018

Heel mooi gerenoveerde kamers. Heel vriendelijk personeel, met name Sandra en Rene. maar iedereen was zeer vriendelijk. Ontbijt en diner zeer goed en afwisselend.jammer idd dat de hochkonig card er niet bij zit maar dat kan ook niet voor het geld wat je hier betaald. Het dorp Muhlbach stelt niet zo veel voor maar wel veel mooie wandelingen in de buurt. en dat begint vaak al bij het hotel. Verder kun je ook mooie uitstapjes maken in de omgeving. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en vonden het een zeer goed hotel in deze prijsklasse. Alles was top!!

Goed hotel.

chris,

Wifi werkt niet.

Verder zeer goed hotel.

Prachtig gelegen.

Een goed, mooi en schoon hotel

Wim
    20-9-2018

Een goede ontvangst door een vriendelijke receptioniste. Bij aankomst bleek de kamer overboek te zijn, geen nood direct een andere kamer (junior suite) groter dan geboekt dit zonder bijbetaling. Een goede en schone kamer, ook het personeel was goed en vriendelijk. Bij vragen stond de receptioniste ons goed en deskundig te woord. voor ons een aanrader. !!