Sorteren

Reviews over accommodaties in Noorwegen

Je kijkt je ogen uit met veel plezier

Renske
    18-9-2018

Het is er superr mooi en er zijn allemaal leuke dingen te doen in de buurt heel leuk voor sportieve kinderen

Prima hotel om Oslo te ontdekken

Bert
    11-8-2018

het hotel is centraal gelegen t.o. van het centrum, dat op loopafstand is. goede en schone tweepersoonskamer aan de binnenzijde. Bij de douche ontbrak een deur waardoor de badkamer nogal nat werd. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet. Auto parkeren in de parkeergarage tegenover het hotel kost wel zo'n 35 euro per 24 uur. Openbaar vervoer stopt bijna voor de deur en bij de 7-11 aan de overkant kun je een dagkaart kopen.

goed voor alle jaargetijden

arie
    11-8-2018

mooi gelegen met direct vanuit hotel vele wandel en fietstochten te maken. we hadden en mooie grote kamer met balcon ,verder redelijk goed ontbijt en diner . verder . grote bubbelbad met sauna .

Cor Grandia
    23-7-2018

Zeer hartelijk. Prima bedden en prima eten. Eenvoudig hotel, maar door de mooie sfeer en hartelijkheid prima om daar te vertoeven. Zou het zo weer doen!

Jan en elisabeth
    30-6-2018

Wij zijn met de bus naar kiel gereden dan aan boord van de collorline vertrek Om 14.00 uur aankomst de volgende dag om 10.uur in Oslo fantastisch aan boord zeer goed buffet daarna viggeland park ijshal in hamar Lillehammer daarna op weg naar Vinstra met als hoogtepunt sledetocht met de husky’s