• 1.177

Reviews over accommodaties in Ierland

Fijn hotel een aanrader!

Cathleen
    18-11-2018

Het hotel heeft een sfeervolle ( Ierse) uitstraling. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijtbuffet is zowel traditioneel als Europees. Iedere avond is er in de bar livemuziek. We hebben 2 avonden genoten van Ray Kocks wat een topper!

Het hotel ligt dicht bij het centrum en de busstops. We hebben enorm genoten van ons verblijf Een aanrader!

simpel

walter de voecht
    22-7-2018

Positief :

- Ligging : vlakbij park / trams / shopping center en luchthavenbus

- Redelijk ontbijt

- Personeel (receptie / kuis / keuken) spaart geen moeite om te zorgen dat gast aangenaam verblijf heeft

- Koffie- en theefaciliteiten op kamer

Negatief :

- Het hotel kan een restauratie gebruiken : versleten tapijten / barsten in plafond en muren

- Geen lift

- Bij ontbijt ontbreekt toch wel een eitje en spek

- Prijs aan hogere kant

- Tapijt in de kamer : niet hygienisch

Eenvoudig maar goed

Tom van der Duijn
    9-6-2018

Het hotel is eenvoudig maar goed. Ontbijt voldoet. Het enige is dat de badkamer aan de kleine kant is. De receptie is overigens 24 uur open. De kundigheid is ook er goed te noemen. Personeel weet goed waar de bezienswaardigheden zijn. Het voordeel van het hotel is dat het op 5 minuten wandelen van O' Connellstreet ligt wat één van de meest centraal gelegen plek van Dublin is. Je zit overval dichtbij dat is echt een pré van deze accomodatie.

Een uitje om nooit te vergeten.

Maria Fokkens
    15-4-2018

Prachtige,levendige omgeving. Vriendelijke behulpzame mensen.

Echt de moeite waard om een weekend of langer heen te gaan.

Perfecte locatie

Anoniem
    12-4-2018

Perfecte locatie! Midden in het centrum van Dublin, vanaf het vliegtuig pak je gemakkelijk de de rechtstreekse bus die dicht bij het hotel stopt. Hotel is simpel, maar goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt is simpel. De locatie is zeer gunstig, dat is de reden dag je voor dit hotel moet kiezen.