Hotels Egypte

We hebben een aantal aanbieders voor Egypte voor je op een rij gezet:

hotels Egypte

We hebben een aantal aanbieders voor Egypte voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Egypte

Goed hotel maar niet voor herhaling vatbaar

Sarah,
    19-4-2019

Voor de 4de keer naar Egypte geweest. Mooi maar gedateerd hotel. In deze 4 keer was dit het minste hotel. We kregen bij aankomst een kamer met jacuzzi. Kamer werd goed onderhouden, dagelijks kwamen ze poetsen, het aanvullen van de dranken liep ook niet altijd gesmeerd. Er waren verschillende restaurants, wel dagelijks dezelfde kost in het hoofdrestaurant, elke dag rijst, stoofschotels, wel goed van smaak maar jammer genoeg altijd hetzelfde. Na 10 dagen waren we dit wel beu. Ontbijt was ook dagelijks hetzelfde. Ik had de indruk dat men het niet kon bolwerken, borden, tassen, werden niet tijdig aangevuld. Soms was het echt zoeken naar een bord. En dit was dan nog niet in het hoogseizoen. Hotel was goed voor 1 maal maar zou niet terug gaan, er zijn betere hotels voor deze prijs.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Fantastisch. Zeker aan te raden.

Ingrid van Gennip,
    18-4-2019

Heerlijk hotel wij hebben weer (2e keer) genoten van dit Resort. Komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helmuth nielaba,
    18-4-2019

We zijn nu voor de 8ste keer geweest en vinden het nog steeds geweldig. Kamer werdt goed schoongemaakt, zeer vriendelijk personeel en niks is teveel. Eten is geweldig het zou niet mis staan om de koks ook is in het zonnetje te zetten, ze doen het toch maar en dat iedere dag. Dakterras kan de bediening beter moeten soms lang wachten op de drankjes. Ik weet ze doen hun best en zijn uitermate vriendelijk. Zie het als aandachtspunt.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super Hotel,echte aanrader!

Jenny,
    18-4-2019

Goed hotel,vriendelijk personeel,heel behulpzaam. Lekker eten,vooral de a la carte restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Super belevenis

Astrid Nienhuis,
    18-4-2019

Super hotel met top personeel die alles eraan doen om je een onvergetelijke vakantie te geven

Gereisd met partner in april 2019