Hotels Cyprus

Reviews over accommodaties in Cyprus

Limak Cyprus top!

Annisa,
    19-4-2019

Super fijn hotel met goed eten en van alle gemakken voorzien. Ideaal voor gezinnen met kinderen. De glijbanen zijn leuk en de animatie is super. Als je kinderen het fijn hebben, heb je het zelf ook fijn. Het eten is echt heel goed. Vooral de patisserie is heerlijk! Zoveel verschillende taartjes & toetjes. Echt een aanrader voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in april 2019
    Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 19-4-2019

Dear Annisa,

Thank you for choosing to stay with us and we are glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to Limak Cyprus Deluxe Hotel in the near future.

Best Regards.

Super Hotel!

Bart,
    16-4-2019

Super hotel! Overweldigend zo mooi, goede service, vriendelijk personeel, mooie kamers... mega veel ruimte, genoeg zwembaden. Alles schoon en netjes! Lekker en afwisselend eten. Echt niks op aan te merken!! Zou het zeker aanraden!! onze vakantie was geweldig!

Gereisd met partner in april 2019
    Guest Relations Manager, Guest Relation Manager, 16-4-2019

Dear Bart,

Many thanks for choosing our Hotel and thank you for taking a moment to share your experience.

We are delighted to receive your positive scoring, as nothing can be more gratifying than the gentle appreciation coming from our guests. Your satisfaction and comfort are our first priority.

We would be delighted to have you back in our house to provide you with the most refined hospitality experiences again at Limak Cyprus Deluxe Hotel.

With kind regards,

Wij vonden het voor herhaling vatbaar.

Angelique,
    1-3-2019

Super vakantie gehad. Daarom zou ik voor het eerst in m'n leven voor het eerst terug gaan naar een hotel, hadden geboekt, maar ontvingen helaas het bericht dat touroperator dit jaar niet meer via Schiphol vliegt maar via Maastricht. Dus de vakantie geannuleerd. Wij vonden de familiekamer (duplex) erg fijn. Deze kamer bevond zich in een bijgebouw. Wij sliepen boven, onze dochter op de uitgeklapte bank en onze zoon op een bed bij de vensterbank. Het eten was goed te doen en de toetjes waren erg lekker. Altijd plek gehad, soms niet 4 bedden maar hadden er eigenlijk ook maar 2 nodig aangezien we veel in het zwembad lagen en van de waterglijbanen gingen. Shows waren leuk/goed, werden helaas tijdens onze vakantie herhaald. Fijn dat je zelf flesjes water uit de koelkasten kon pakken.

Hopelijk gaat touroperator (of een andere touroperator) de reis weer aanbieden via Schiphol, dan komen we graag weer eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

Lisa,
    13-2-2019

Heel mooi resort! De medewerkers zijn ook erg aardig. Een minpuntje was het eten, maar voor de rest hebben wij een top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in september 2018

Lekkere strandvakantie, omgeving niks te doen

Mirella,
    18-1-2019

Wij zijn hier in de zomer van 2017 en 2018 geweest. Mooi aan dit hotel: heerlijk zandstrand, gratis bedden en parasols , mooi zwembad, super waterpark. Bij het waterpark staan badmeester die alleen fluiten als je te langzaam het zwembad uitgaat. Verder zijn ze heel schappelijk. Iedereen mag van de glijbanen af. Geen gezeur over een minimale lengte. Onze jongste van 6 ging van de hoogste glijbanen af. Super leuk! Alles is all-inclusief. Alle a merken zoals baileys en Heineken. Heineken niet altijd even koud maar oké. Het eten is prima, meer dan genoeg keuze. Ijsjes lekker gratis. De kamers zijn klein voor 4 volwassenen en 2 kleine kids. Balkons stellen niks voor. Staan 2 stoeltjes op. Je kunt amper je kont keren. Jammer genoeg worden de strandbedden wel gereserveerd. Geen bed als je laat naar het strand/zwembad gaat. Minidisco was in 2017 geweldig met Nina, in 2018 niet zo leuk. Vliegtuigen met touroperator vreselijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018