• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Cyprus

Reviews over accommodaties in Cyprus

Prachtige vakantie op een uniek eiland vol zon!

Robin, 6-2-2018
    Cyprus juli 2017 aquamare Beach Hotel .Wederom een prachtige reis, alles naar wens , steeds zoals beloofd. Mooi hotel met lekker eten. Dinner s avonds was zeer stijlvol met bediening volledig in stijl. Mooi en net zwembad, met prive strand inclusief aangename strandaccomodatie vlak voor hotel. S avond niet te druk, wat onze voorkeur geniet. We hadden huurauto geboekt dus instappen en de mooiste plekjes van Cyprus waren zo bereikbaar. Helaas ook hier “handdoekjesleggers” en mensen die dan op een ganse dag 10 min van hun zetel kwamen “genieten”. helaas wereldwijd probleem dat het egoisme van de toerist nogmaal in de verf zet.

Zeer lekker eten, mooie ligging, gerenoveerd hotel

A. Verhaegen, 4-2-2018

- zeer slechte matrassen, veren te voelen in je rug. Alsof je op een plank sliep.

- vriendelijk personeel

- opbergruimte in kamer zeer goed, veel legplanken en genoeg hangers.

- wifi op de kamer

- ontbreken van thermostatische kraan in de douche (afwisselend heet water en zeer koud)

- hygiëne kon wel beter.

Prachtig gelegen !

Anne F. Slik ( male !! ), 27-1-2018

Hotel Sempati is gelegen op Noord-Cyprus vlakbij Lapta en vlak aan zee .

Het hotel is half rond : 's morgens vroeg ontbijten op het plein in alle rust en stilte EN in de ochtendzon .

Er zijn geen stads en/of streekbussen dus het vervoer gaat met de zogenaamde - dolmus - dat is spotgoedkoop en zij stoppen op elke plaats wat je maar wil .

ZEER vriendelijk hotel personeel !!!

Een ECHTE aanrader .

Zeker de moeite waard!

Daniëlle, 18-1-2018

Boek de 5* suites, deze zijn erg ruim opgezet.

Hotel ligt vrij ver van de stad af, 30 minuten lopen. Taxi kost ongeveer 5 euro per rit.

Ontbijt is erg goed, het avondeten duur en niet zo goed als in de stad.

precies wat beschreven

Manoe, 4-1-2018
    Kamers waren schoon en personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hadden eerst een rolstoelkamer gevraagd, maar ivm de lange rolstoelhelling vonden we die just lastig, want het was zwaar omhoog duwen. Toen kregen we zonder probleem een kamer boven, met lift prima toegankelijk. Eten was heel goed, veel keuze, ook gezond. Dorp op loopafstand, strand aan overkant van straat.
Cyprus scoort een 7,5 uit 10, op basis van 1616 reviews