• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Curaçao

Reviews over accommodaties in Curaçao

Interessant concept in het tropisch groen

Henk Bijker, 16-2-2018

Kontiki Beach is aangelegd op basis van een mooi ontwerp op een goede plek aan het strand. De medewerkers zijn aardig, de kamers ruim en de badkamer voldoet aan alle redelijk te stellen eisen. Bij de kamer hoort een riant terras en voor de kamers op de begane grond is er een directe toegang tot het zwembad. Bij het hotel hoort een aardig restaurant met een goed, maar niet bijzonder, ontbijt. De menukaart is beperkt, maar de kwaliteit van het avondeten laat weinig te wensen over. Ook over de regelmatige thema-avonden ((steaks, vis, wok etc.) is goed nagedacht.

Het schoonmaakonderhoud van de kamers wisselt nogal en het is jammer dat er voor vertrekkende gasten weinig mogelijkheden zijn om zich voor vertrek naar de luchthaven nog even op te frissen. De directe omgeving van het hotel is niet erg interessant. Er zijn uiteraard wat restaurants en ook wat winkeltjes, maar als je niet van disco houdt is het allemaal niet spannend.

Martin, 15-2-2018
    Fantastisch resort met heerlijk eten en een hele fijne en prettige bediening. De kamer was prima

heerlijke vakantie daar gehad

L. Dalm, 14-2-2018
    Mooie kamers, restaurant kan veel beter
    Community Manager, Revenue Manager, 16-2-2018

Dear Guest,

Thank you so much for your nice review of Papagayo Beach Hotel. We are delighted to know you thoroughly enjoyed your time with us and that our convenient location made it even more memorable. It was our pleasure hosting you, and we hope to be your first choice every time you visit our area.

Warm regards,

Team Papagayo

We waren hier voor de derde keer.

Dirk Jan en Jannie Pereboom, 14-2-2018

Iedereen is hier ontspannen ,vriendelijk en behulpzaam hier geniet je van een heerlijke vakantie.

Dank je wel allemaal !

Scuba Lodge & Ocean Suites, eigenaar, 15-2-2018

Hi Dirk Jan en Jannie,

Wat een geweldige review, dit is een prachtig compliment voor ons team! Het doet ons goed om te horen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf bij ons. Ik zal jullie lovende woorden delen met de rest van het team.

Toppie

De vroom, 14-2-2018
    Van begin tot eind goed verzorg.
    Scuba Lodge & Ocean Suites, eigenaar, 15-2-2018
    Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Dat waarderen wij zeer :-)
Curaçao scoort een 8,2 uit 10, op basis van 2801 reviews