Appartement Filoxenia Beach ****

Appartement Filoxenia Beach
8,8

104 reviews over Appartement Filoxenia Beach in het Nederlands

Karin, 29-7-2017

Eenvoudige, schone appartementen direct gelegen aan het strand. Regelmatige schoonmaak en schone handdoeken. Lieve, hardwerkende mensen die alles voor je over hebben. Het is gezellig vertoeven en goed lunchen bij de beachbar.

in een woord gewedig

martin en wilma, 2-7-2017

wat een mooie ligging hele aardige mensen prachtig uitzicht leuke bbq en goed kamer met elke dag schone handdoeken kortom fantastisch ga zeker nog eens terug

Geweldig!

Wilma, 28-6-2017

Prima appartement, uitzicht op zee, heel vriendelijk personeel, een aanrader!

Geweldig!

Anke, 13-6-2017

Een prachtig complex zonder opsmuk. Geweldig uitzicht op zee vanaf het balkon. Pal aan het strand gelegen. Fijne gastvrije eigenaren en personeel.

Absoluut geweldig!

Ron Heukensfeld, 25-9-2016

Het voelt als thuiskomen wanneer wij aankomen bij de familie Pitsonis. Dit jaar voor de vijfde keer geweest. Elk jaar is er iets nieuws te zien in het complex en de staat van onderhoud is perfect! Niets is de medewerkers teveel om het he naar de zin te maken.

Stelios, Poppy, Mihalis, Giannis, Nikos, Rania, Leta en Mila...bedankt en tot volgend jaar!!!

Ron en Désirée Heukensfeld.

Heerlijke relax vakantie

Fam Evers, 17-9-2016

Appartementen complex was geweldig mooie locatie en prima sfeer, echt een door familie gerund. Plaatsje tsivoli ons te toeristisch

Prachtige Locatie

Jolanda, 30-8-2016

Fantastisch appartement, Vol uitzicht op zee, kan je geen genoeg van krijgen, Kamers netjes, wat gedateerd, wat kleine dingetjes die niet klopte, maar weegt niet op tegen locatie. Personeel vriendelijk, beetje familie, laten je snel thuis voelen, Van appartement rol je zo aan zee, Zeker voor herhaling vatbaar.

Jordy, 24-8-2016

Wat een schitterende locatie! op loopafstand van het centrum en het strand voor de deur. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers worden zeer goed schoongemaakt (behalve op zondag). Handdoeken etc. altijd meer dan voldoende. Komen hier zeker nog eens terug.

Mooie vakantie

Mirjam, 11-8-2016

Mooi appartementencomplex direct aan zee met een geweldig uitzicht! Vriendelijke mensen,niets is ze te veel. Wij hebben ontzettend genoten! Zeer zeker een aanrader.

Overschatte accommodatie

Patrick, 13-7-2016

Filoxenia beach is ons tegengevallen, je kunt duidelijk merken dat de mensen die er al jaren komen ook een streepje voor hebben bij de eigenaren. Appartement niets bijzonders en erg vochtig, veel pissebedden op de kamer, ook de handdoekenwissel gaat niet erg soepel, dan weer 2 dagen wel en 2 dagen niet, er zit geen lijn in.

Met heel veel moeite een ontbijtje kunnen bemachtigen, Nikos of weet ik veel hoe hij heet had er duidelijk niet zoveel zin in, wij wel maar helaas, hebben hierna ook geen gebruik meer gemaakt van de beachbar, erg jammer. Ontvangst was ook niet zo geweldig zoals ik hier heb gelezen, welkomstdrankje?? We zijn absoluut geen azijnzeikers maar ik moet eerlijk blijven! Zakynthos zelf is een prachtig mooi eiland ook Tsilivi erg gezellig, maar ik zou niet meer voor Filoxenia kiezen.

We hebben een aantal aanbieders voor Filoxenia Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Filoxenia Beach in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Filoxenia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Filoxenia Beach scoort een 8.82 uit 10 op basis van 113 reviews.