Géén boekingskosten

Hotel Revera Traditional Villas

GriekenlandZakynthosKeri Lake / Limni Keri

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Revera Traditional Villas voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 10 reviews

9.7FenomenaalScore uit 10 reviews

10 Reviews over Revera Traditional Villas

• 10Yvon24-06-2022

Genieten met een grote G

Eigenlijk zou ik het niet moeten schrijven anders komt iedereen naar deze geweldige plek, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hier fantastisch vind!! De sfeer, de gastvriendelijkheid, de ligging, de accomodatie, I love it! Hier kom je echt tot rust en kun je optimaal met de auto uitstapjes maken over het eiland. ❣ En dit allemaal dankzij Christos, Mariana en Debbie 🥰

• 7απλή28-07-2019

Relaxed

Het Revera-complex ligt tussen het dorp Keri en de vuurtoren en is ideaal voor koppels of gezinnen die op zoek zijn naar een traditionele vakantie in een geïsoleerde (!!) ontspannen omgeving met fantastisch uitzicht. Keri is een klein Grieks bergdorpje met ca 500 inwoners, supermarktje (klein maar voldoet) een klein pleintje met restaurant en kleurrijk café (Nitzi’s) De ontvangst is warm en hartelijk. Ook later worden vragen zo goed mogelijk beantwoord. Van buiten een prachtig complex. De inrichting is verrassend (antiek) en niet direct comfortabel. Stoelen zijn hard en recht. Bed is smal, maar niet te hard, niet te zacht. Een enorm groot terras met schitterend uitzicht. Keukentje, oud, klein, inventaris minimalistisch, gelijk weer afwassen. Alles wat je nodig hebt is er behalve een schaar of scherp broodmes. Zwembadwater te warm. Continue geluid cicaden. Regelmatig blaffende honden (enkele uren) en meerdere kraaiende hanen

• 9Margreet en Sjoerd Hilversum30-08-2016

Geweldig en paradijselijk

We hebben twee accomodaties bewoond, allebei geweldig groot, sfeervol met schitterend uitzicht, drie balkons, allemaal eigen wc/bad en of douchegelegenheid. Zelden zo'n prachtig vakantieadres gehad. Nergens op Zakynthos hebben we zo lekker gegeten als in ons eigen vakantiecomplex.

Strand ligt paar kilometer verderop dus wel huurauto nodig. Keri zelf is authentiek Grieks dorpje met prima restaurants. Lekker zwembad. Niet geschikt voor discogangers.

• 0Loes17-11-2011

Geen massatoerisme in Revera Villas, Keri.

De inrichting van het apartement viel een beetje tegen; foto's op internet gaven de indruk, dat alle apartementen van natuursteen en heel mooi ingericht zijn, dat was minder het geval! Revera Villas ligt in een prachtige omgeving, buiten het dorpje Keri. Je hebt er uitzicht op bergen, groen en in de verte een stukje zee. Het is rustig rondom de 3 apartementgebouwen. Wel hoor je vaak blaffende honden en schreeuwende pauwen; dat houdt regelmatig wel een uurtje aan. Een auto is vereist; zelfs een wandeling naar het cafe alias snackbar in Keri is een opgaaf vanwege de steile weg. Het zwembad is schoon, niet groot maar net goed, als tenminste niet ineens alle gasten besluiten naar het zwembad te gaan. In de buurt kun je ook mooie bergwandelingen maken, wat een uitzicht!!!

De eigenares is heel vriendelijk en kan lekker koken. Niet goedkoop, maar wel prettig als je 's avonds niet meer weg wil. Je moet dat wel op tijd laten weten, anders is er geen plaats meer.( 3 of 4 tafels).

• 6Clementine28-07-2011

Echt geen aanrader

Revera appartementen in Keri heeft een schitterende ligging. Prachtig uitzicht. Vrij hoog in de heuvels, dus niet vlak bij het strand. De eigenaresse Giouta spreekt alleen Grieks, dus lastig om om dingen te vragen. Wij hadden een studiootje. Bed was 1.40 breed en keihard. Slecht geslapen. In een week maar 1 keer warm water. Waterstraal is een piesstraaltje. Alleen een kast met twee legplanken geen hangen. Stoelen goedkoop oncomfortabel. Mooi zwembad maar met constante vrij harde bromtoon van de zuivering. Wel alles heel schoon.

• 9Gea 02-08-2010

GEWELDIG

Wat een mooie locatie, wat een rust. Heerlijk, geen animatieteam, geen luide muziek. alleen de muziek van de krekels. De eigenaresse is een ontzettend aardig en lief persoon die ook nog fantastisch kan koken. Voor ong. 35 euro een 3 gangenmenu en een fles wijn voor 2 personen. De kamer die wij hadden was klein maar voldeed. Het enige minpuntje was het harde matras, voor de rest een absolute aanrader.

• 8Anne21-07-2010

De moeite waard

Ik heb genoten van de mooie omgeving, het uitzicht en de geur van de bomen. De eigenaresse is erg aardig en kan heerlijk koken ! Ons appartement viel me iets tegen( soms leken dingen onafgemaakt of waren stuk ) , maar het grote balkon maakte dat ook meteen weer goed. Zakynthos is een prachtig eiland en revera villa´s is een gezellige bestemming.

• 5Michelle02-06-2009

Het viel eigenlijk allemaal erg tegen

Zakynthos is een prachtig Grieks eiland, erg groen en gevarieerd.

Revera Villas oogt op het eerste gezicht pittoresk en luxe, maar dat viel bij nader inzien erg tegen. De appartementen zijn karig uitgerust: - In de keuken was geen koffiezetapparaat of waterkoker - Huisraad was minimaal (we hebben zelf messen en bekers bij moeten kopen) - De douche wisselt van watertemperatuur en had een piesstraaltje (waar desondanks bij gebrek aan een douchegordijn toch je hele badkamervloer nat van wordt) - Het bed is kneiterhard en smal. - De stoeltjes waren oncomfortabel. We hebben dus zelf stoelkussens gekocht. Deze bleken ook nog elders van pas te komen: onder de lakens om het bed te verzachten, en op de houten ligstoelen bij het zwembad (want de kussens waren volgens de eigenaar al een jaar in bestelling...)

Het complex ligt erg afgelegen, de dichtsbijzijnde supermarkt is 15 min rijden. De eigenaresse spreekt geen engels, erg onhandig. Kortom, wat ons betreft geen aanrader.

• 9Paula Zuidhof28-05-2009

Prima vakantieadres voor rustzoekers

Revera Villas, bij het bergdorpje Keri,is een kleinschalig complex van kamers, studio’s en appartementen in losse gebouwtjes van licht natuursteen. Groene omgeving met olijfbomen en wijngaardjes. Dichtbij de hoge krijtrotsen. Je moet wel goed ter been zijn, veel stenen trappen. Geen kamer is hetzelfde, wel luxe ingericht, allemaal met terras of balkon. Eiganaars zijn moeder en zoon. Vooral moeder kookt fantastisch Grieks eten. Wel reserveren, want er zijn maar een paar tafeltjes. Zoon Chris spreekt goed Engels en is een sympathieke gastheer. ’s Avonds met de fietsen van het hotel naar boven (klim!) naar het dorp. Daarna de zonsondergang op de kliffen. Fantastische vakantie gehad, dit is echt een vakantieadres wat je eigenlijk geheim zou moeten houden.

• 7Lien27-12-2008

Prima

Locatie en ligging zijn prachtig, alleen het mag allemaal wat beter onderhouden worden. Het is af en toe niet helemaal schoon en fris.

Hotel Revera Traditional Villas info