Aparthotel Bitzaro Grande

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig

Rob Meijerink, 14-1-2018

Hele mooie gerenoveerde kamers, heel erg behulpzaam personeel.

Geweldige vakantie

Jaimy, 14-1-2018

Super goed hotel, vriendelijke mensen en niet al te massaal. Ontzettend mooi en verzorgd hotel! Heel modern

Eten vond ik persoonlijk wat minder aan het buffet

Een fanatastisch hotel met geweldig personeel!

Matty, 17-11-2017

Het hotel kent voor ons alleen maar pluspunten, het is net thuis komen. We zijn begin september voor 10 dagen geweest, en dit voor 2x keer en gaan volgend weer terug en dan 14 dagen.

Het begint bij het ontvangst bij de receptie, je wordt hartelijk ontvangen en mochten er nog problemen of vragen zijn de receptie gaat deze oplossen. Het overige personeel zoals obers( restaurant, div. bars, en schoonmaak) zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Het eten is gewoon heel goed en geweldig, iedere dag wat anders en gevarieerd. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden zodat handdoekje niet nodig is tenzij je perse een bepaalde plek wil. De gasten zijn voornamelijk Nederlanders en Engelse( geen russen e.d.). Er zijn geen ouders met kinderen( ouder dan 2 jaar) aangezien er weinig te doen is voor de kinderen.

Er zijn voor ons bijna geen minpunten. Als ik er 1 mag noemen dan is het geluid van het opstijgen van vliegtuigen richting de zee maar dit komt niet vaak voor. Je went er ook aan.

Uitstekend

Gerard en Marianne van Rooijen, 15-10-2017

Het hotel was in een woord uitstekend.

Kamers waren supermooi en uitstekend onderhouden en schoon.

Het eten was ontzettend goed en afwisselend.

Personeel was zeer vriendelijk.

fantastisch personeel en zeer goed eten.

hermann rutten, 15-10-2017

dat het een super hotel is en dat je echt vakantie hebt.

Wederom Super!

Johanna, 14-10-2017

De vernieuwde kamers zijn echt prachtig geworden. De rust die er heerst, geen harde muziek. Hier kom je echt tot rust. Voldoende ligbedden, vriendelijk personeel en geweldige bufetten.

Ik heb 1 minpuntje.

In de mooie kamers ligt een fohn, maar in de buurt van een spiegel, geen stopcontact te vinden. Je moet het op gevoel doen. Dat is echt heel erg jammer.

Zeer goed

Henk, 13-10-2017

Prachtig gerenoveerd hotel. Mooie, niet hele grote, kamers, die dagelijks worden schoongemaakt en voorzien worden van schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Het eten is fantastisch met iedere dag weer andere gerechten.Het zwembad is wel erg koud en voor kleine kinderen wat minder geschikt. Strand, supermarkten, winkels en bushalte zijn op slechts een paar minuten loopafstand. Wij willen hier zeker nog een keer terugkeren. Al met al een aanrader.

Boven verwachtingen

Venise, 25-9-2017

Wat een hotel, veel verhalen over gehoord, maar dit was ver boven onze verwachtingen.

We werden hartelijk ontvangen, en kregen zo snel mogelijk onze 1e kamer.

Het personeel is zo ontzettend vriendelijk, doen echt hun uiterste best voor je, en proberen je zo goed mogelijk te onthouden!

Zwembad is super schoon, en heerlijk om in te zwemmen( oké wel een beetje koud, maar daar ben je zo doorheen), het eten is abnormaal zo lekker!! Dit hebben wij nog nergens zo goed gehad! En dat in een all-in hotel. Elke dag alles vers, en gevarieerd! Niet een dag hetzelfde eten gehad, wel waren de meeste groenten dagelijks aanwezig, maar anders bereid.

Ook is het eten in de poolbar heel goed, het wordt met liefde bereid!

Wat we wel iets minder vonden was dat er een mannetje te weinig aanwezig was bij de hotellobby en in de poolbar , je kunt er soms iets langer wachten op je bestelling. Maar het personeel bleef daar ontzettend rustig onder!

Wij komen zeker in de toekomst terug naar dit hotel!!

in een woord : Geweldig! Toppertje!

Klara, 17-9-2017

Prachtig gerenoveerd , modern , hotel !

Het is een heerlijk rustig hotel.

Geen harde muziek bij het zwembad.

Zwembad ook heerlijk diep , 210 cm !

maar ook een ondiep bad voor kleinere kindjes.

Wel half 7 handdoekje leggen,maar waar is dat niet meer tegenwoordig?

Wel genoeg bedjes en stevige parasols om het zwembad.

Geen super grote kamers,maar wel heel mooi met inloopdouche en prachtige nieuwe boxsprings!!

Wat ook zo fijn was dat je een hordeur,die prachtig weg gewerkt was, had,omdat er toch wel wat mugjes kwamen.

Het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Eten voortreffelijk!!

We hebben nog nergens anders , zo goed gegeten!!

We hebben geen ene avond gewoon friet gehad,maar telkens een andere variant van de aardappel!

We hadden er echte sprite en coca cola uit de flessen,dus geen aanmaak limonade,top!!

Alles keurig schoon,en alle kamers kijken op het zwembad!

Je loop zo het dorp Kalamaki in,wat erg gezellig is met heel veel winkeltjes en restaurantjes.

Strand is vlakbij !

Het was Super!

Wigman, 15-9-2017

Zeer mooie accommodatie, rustig, goed eten en heel vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Bitzaro Grande voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bitzaro Grande scoort een 8.88 uit 10 op basis van 564 reviews.