Aparthotel Bitzaro Grande

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Op het prachtige Griekse eiland Zakynthos ligt Aparthotel Bitzaro Grande. Komen jullie tot rust bij het grote zwembad of nemen jullie toch een duik in de zee? Ontspannen zul je hier zeker, want je vindt hier geen uitgebreide animatie en ook aan het zwembad is het lekker rustig. Benieuwd of Bitzaro Grande iets voor jou is? Lees met ons mee.

Je kunt heerlijk relaxen op het zonneterras met ligbedden en parasols van Aparthotel Bitzaro Grande. Behoefte aan wat verkoeling? Neem dan een heerlijke duik in het grote zwembad. Daarna kun je lekker ontspannen in de whirlpool. Verschillende gasten schrijven dat er meestal geen kinderen zijn, dus dat er ook geen luidruchtige animatie is. Wil je wel met de kids komen? Dan is er gewoon een kinderbad en een speeltuintje waar ze zich kunnen vermaken.

Janette schrijft: ‘Het hotel was van binnen en buiten schoon en netjes. Mooi zwembad met veel ligbedden, dus handdoekje leggen was niet nodig. Al werd dat wel veel gedaan vanaf ‘s ochtends heel erg vroeg.’

Bij Bitzaro Grande Zakynthos verblijf je op basis van all-inclusive. Je kunt eten bij het buffetrestaurant of iets afhalen bij de snackbar. In het buffetrestaurant worden er lokale en internationale gerechten aangeboden. Daarnaast kun je de hele dag door hapjes en drankjes bestellen. Miranda schrijft hierover: ‘Het eten was elke keer een feestje, dit was met veel zorg klaargemaakt’.

Kamers

Bitzaro Grande Zakynthos biedt verschillende soorten kamers aan. De kamers beschikken over een slaapkamer, badkamer met bad, wc en douche en er staat een koelkast. Iedere kamer heeft ook een terras of balkon met zitje. Romy schrijft over de kamers: ‘Het hotel heeft prachtige gerenoveerde kamers met een open badkamer. Elke dag werd er goed schoongemaakt en er loopt vriendelijk personeel rond. Er hangt een fijne sfeer in het hotel en dit komt mede door de eigenaar’.

Ligging

Bitzaro Grande heeft een centrale ligging. Vanuit het hotel ben je zo op het strand.

Reviewer Brantjes schrijft hierover: ‘Het is 5 minuten lopen naar de winkels en het strand. Strandstoelen kun je huren, het hotel heeft geen privé strand, maar wel een fantastische tuin met ligbedden, parasols, zitzakken en twee hangmatten. Er zijn veel excursiemogelijkheden, zelfs een tocht naar het vaste land: Olympia’.

Wil je de drukte opzoeken? Loop dan het centrum van Kalamaki in. Hier zijn veel leuke winkeltjes, restaurants en barren. Als je geen zin hebt om bij het hotel te eten, vind je hier zeker een leuk restaurantje waar je lekker kunt eten. Vanuit het hotel kun je ook gemakkelijk het eiland Zakynthos verkennen met de auto. Er is genoeg te zien!

609 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande

• 2019
    7Marianne en Gerard van Rooijen17-10-2019

Het hotel was goed en het eten minder

Wij waren hier van 5 Oktober tot 12 Oktober. En dit was voor de derde keer. Ook waren we samen met kennissen die we hier hadden ontmoet en zij waren hier ook voor de derde keer. Het hotel is een prachtige accommodatie. Wat ons heel erg tegenviel was toch wel het eten wat de jaren hiervoor echt goed was. Dit had toch te maken met het wisselen van de kok. want de kok die de jaren ervoor was was niet meer aanwezig

• 9Shirley10-10-2019

Fijn, schoon en modern hotel

Prima vakantie gehad! Eten was heerlijk en gevarieerd. Gemoedelijk hotel. Kamers en bedden zeer goed en superschoon. Personeel heel vriendelijk. Kortom niks op aan te merken!

• 5Helen08-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Mooi hotel met mooie kamers en goede bedden. Het eten is niet super en weinig keus. Aan de frisdranken zit een raar smaakje. Er zit een knopje in je kamer zodat je aan kan aangeven ofdat ze je kamer schoon mogen maken ja of nee Kun je net zo goed niet gebruiken want ze maken je kamer toch schoon ondanks dat het knopje op rood stond. Het rare vind ik dat ik niemand hoor over het vliegveld dat zo ongeveer in de achtertuin ligt. En geloof me als de vliegtuigen opstijgen of landen zit je rechtop in bed.

• 8Peter03-10-2019

Gewoon goed hotel

Fijn en schoon hotel. Goede ligging als je uitstapjes wil maken. Personeel ook bij receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Eten is niet al te uitgebreid maar was heel goed verzorgd. Kamers goed schoon. Wat jammer was, dat als je laat aankomt er geen flesjes water op je kamer aanwezig zijn, daar je het water niet kunt drinken als NLér. Je moet het water zelf gaan kopen in de winkel. ALs je eenmaal flesjes hebt, kun je ze wel in hotel vullen bij watertappunten.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Joop22-09-2019

Ondanks wat minpuntjes toch een goed hotel.

Mooi hotel en vriendelijk personeel. Eten was matig en niet erg afwisselend. Kamer goed schoon en mooie tuin met zwembad. De bedjes bij het zwembad waren oud en de kussen die er op lagen erg vies. Er was wel plaats genoeg. Gezien de kosten was de prijs kwaliteit verhouding toch goed.

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Amber19-09-2019

Matig

Leuk hotel. Goede en zeer propere kamers. Eten zeer matig. Overal wordt fetakaas ingedraaid, als je dat niet lust, balen. Verder ook op op boontjes altijd azijn, op bloemkoel altijd veel citroen. Eten veel te Speciaal. Absoluut niet kindvriendelijk dus. De kamers waren wel zeer proper. Personeel oke. Zwembadruimte super! Courtesy room die je kan gebruiken op dag van vertrek was vuil en als je de receptie erop aansprak krijg je geen beleefde reactie. Supermooi eiland, matig hotel dus.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Inge Kok-Winkelman23-08-2019

Fantastisch hotel. Niets op aan te merken!!!

Wij waren in Mei voor de 11e keer in dit heerlijke hotel. Het voelt iedere keer weer als thuiskomen. Het personeel verwelkomt ons als we aankomen. Uitermate vriendelijk , geen enkele uitgezonderd. Prachtige kamers die keurig schoon gehouden worden door kamermeisjes dus hier al jaren werken. Het ontbijt en diner is heerlijk, met zorg bereid. En gevarieerd. Er valt hier echt niets te klagen. Het is ieder jaar weer een feest naar dit fijne hotel terug te keren.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Petra23-08-2019

Fantastisch!!

Geweldig mooi hotel. Schoon, uitstekende service, heerlijk gevarieerd eten, ontzettend vriendelijke en behulpzaam personeel. Helemaal top! Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Linda20-08-2019

Nooit meer terug in Bitzaro Grande

Op zich een mooi en net hotel maar saaie boel en echt niets in de omgeving te beleven of te doen ook niet met een tiener van 17 jr. Onbegrijpelijk dat de touroperator dit een parel in haar portefeuille noemt. Ik ben hier nu 3 dagen - nog 7 te gaan. Het eten is voor omvang van dit hotel gewoon waardeloos, veel te simpel, niet gevarieerd, klein buffet, koud of lauw en zeer karig. Eigenlijk schandalig voor een all inclusive formule. Op een snack moet je soms een half uur tot uur wachten en de keuze is ook zeer gering. Ik spreek hier vele Nederlanders en zij delen mijn mening. Heb dan ook een klacht ingediend namens ons allemaal bij het hotel. Vorig jaar zaten we in het Tsilivi Beach Hotel ook op Zakynthos en dat was vele malen beter. Bovendien direct aan strand, snap dan ook niet dat het Tsilivi Beach Hotel uit de portefeuille van de touroperator is gehaald, dat was echt vele malen meer een parel dan Bitzaro Grande. Voor ons nooit meer dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Mariëlle17-08-2019

Heerlijke plek, ik wil nu al terug!

Mooie kamer met heerlijk bed en inloopdouche .All inc is prima: voldoende keuze in restaurant of bij snackbar bij zwembad. Vriendelijk personeel maar wel te weinig:Nicky stond helemaal alleen bij de zwembadbar waardoor er vaak een lange rij stond wanneer je iets te drinken of eten wilde halen. Voornamelijk Engelse en Nederlandse gasten, weinig (kleine) kinderen.Wel jammer dat er overdag niet af en toe eens wat leuks werd georganiseerd rondom het zwembad -bijv een waterpolowedstrijdje of dartwedstrijdje- ik denk, dat dit publiek dat best leuk had gevonden.Wel in de avond live muziek wat een gezellig tintje gaf. (Griekse avond vonden wij niks). Auto geboekt voor 1 dag via receptie à €55, stuk voordeliger dan via zo’n kantoortje in de winkelstraat. Ook bootje huren bij George (bij strandje)voor 2/3 uur en dan zelf varen vanuit Laganas en op zoek naar turtles -is erg leuk, kost ongeveer €70 voor 2 uurtjes.Wat een heerlijke vakantieplek!

Gereisd met partner in augustus 2019

51 tips over Aparthotel Bitzaro Grande

• broekie75, 11-05-2014

ga met Nefis Travel je excursies doen. met kleine groepjes (nl talige eigenaresse) op de boot opz oek naar schildpadden of naar het scheepswrak en blauwe grotten.

• Ben & Etty, 06-06-2014

Tip, als je een auto wilt huren doe dit bijvoorbeeld bij Avis, een vetrouwd adres. Een safari tocht is af te raden met 8 a 9 personen in een kleine dichte Jeep (kunt goedkoper met een paar mensen een auto huren)

• Evert, 26-05-2014

Een auto huur je het beste aan het eind van de straat bij EuroHire. Alles is daar 100% verzekert en de prijs is minder dan de helft ten opzichte van Arke.

94 vragen over Aparthotel Bitzaro Grande

• john Harren, 09-04-2019

fietsen

kan je daar fietsen huren in kalamaki?

• h.g. kleizen, 27-12-2018

mijn vrouw loopt met rollator.

is het hotel makkelijk te bereiken zonder trappen.en de douche is dat een inloopdouche ?

• Hellen, 08-09-2018

Handdoeken

Zijn er handdoeken voor het zwemabad of strand

Aparthotel info

• Eten en drinkenLunch