Aparthotel Bitzaro Grande

• Onvoldoende: 1 - 5

Super!

Van der bos
13-6-2018

Super hotel! Heerlijk eten! Geen negatief puntje. Binnen minder dan 10 minuten ben je op het vliegveld.

Blijft favoriet!

Harriet
13-6-2018

Voor de 3e keer in dit hotel. Nu het resultaat van de verbouwing gezien. In 1 woord prachtig! Wij hadden een suite, zodat dochter ook op onze kamer kon. Heerlijk bed! (Nog nooit zo'n zalig bed gehad in een hotel) Hele hotel zag er prachtig uit. Personeel nog steeds erg vriendelijk en behulpzaam. Alles licht en ruim en schoon. Eten heerlijk. Andere sfeer vergeleken met 2016 vond ik: gemiddelde leeftijd van de gasten wat hoger. Kinderen hebben er niks te zoeken denk ik. Te saai voor ze. Maar wel heerlijk: geen gekrijs enz ;) Goed toeven aan het zwembad. Fijne nieuwe ligbedden. De zitzakachtige bedden vond ik niet geweldig. Dochter (18) lag er wel graag op.

Enige wat wij jammer vinden is de ligging, omdat er geen gezellig dorpje is.

We komen vast en zeker nog eens terug hier, maar nu tijd voor een ander eiland en hotel.

Aanrader

F. Brantjes
13-6-2018

Fantastisch hotel met hippe kamers, mooie tuin, vriendelijk personeel en geweldig eten. 5 minuten lopen van winkels en strand. Strandstoelen kun je huren, het hotel heeft geen privéstrand maar wel een fantastische tuin met ligbedden, parasols, zitzakken en twee hangmatten. Er zijn veel excursiemogelijkheden, zelfs een tocht naar het vaste land; Olympia. Enige minpuntje is dat er alleen bij het ontbijt filterkoffie is, de rest van de dag is er oploskoffie.

Zeer goed

A3
30-5-2018

Het hotel is supergoed.aardige mensen,goed eten.het bier vond ik wat minder.het sloeg supersnel dood.mooie kamers maar een deur voor de douche was wel prettig geweest..eten was ook goed.zoveel je wou bij een allinclusive arrangement.een mooi eiland,maar ik weet niet of dit altijd zo is ,maar eind mei lag overal vuil langs de kant van de weg.er werdt gezegd dat er een staking was van het reingingspersoneel,maar het vuil wat ik overal zag lag er volgens mij al veel langer.veel mooie stranden op zarkynthos maar niet bij ons hotel.echt geen uitnodigend strand.maar al met al wel veel lof voor het hotel en het personeel

Helemaal 2018

Denise
22-5-2018

Uitstekend verblijf gehad in Bitzaro Grande. Accommodatie ligt vrij centraal vlakbij de luchthaven, een prima uitvalbasis om het eiland te verkennen. Het resort is lekker kleinschalig en zeer goed onderhouden en schoon. De kamers zijn onlangs gerenoveerd en helemaal 2018. De service is erg goed, het personeel zeer vriendelijk en keurig. Verder moet je wel tegen vliegtuiggeluiden kunnen, deze komen meermaals per dag zeer laag overvliegen. Wij vonden het wel een gaaf gezicht. Het eten is prima, vooral het ontbijt. Ook de desserts worden dagelijks vers bereid door een heuse patissier. Al met al een super tijd gehad in Bitzaro Grande!

Geweldig

Rob Meijerink
14-1-2018

Hele mooie gerenoveerde kamers, heel erg behulpzaam personeel.

Geweldige vakantie

Jaimy
14-1-2018

Super goed hotel, vriendelijke mensen en niet al te massaal. Ontzettend mooi en verzorgd hotel! Heel modern

Eten vond ik persoonlijk wat minder aan het buffet

Het hotel kent voor ons alleen maar pluspunten, het is net thuis komen. We zijn begin september voor 10 dagen geweest, en dit voor 2x keer en gaan volgend weer terug en dan 14 dagen.

Het begint bij het ontvangst bij de receptie, je wordt hartelijk ontvangen en mochten er nog problemen of vragen zijn de receptie gaat deze oplossen. Het overige personeel zoals obers( restaurant, div. bars, en schoonmaak) zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Het eten is gewoon heel goed en geweldig, iedere dag wat anders en gevarieerd. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden zodat handdoekje niet nodig is tenzij je perse een bepaalde plek wil. De gasten zijn voornamelijk Nederlanders en Engelse( geen russen e.d.). Er zijn geen ouders met kinderen( ouder dan 2 jaar) aangezien er weinig te doen is voor de kinderen.

Er zijn voor ons bijna geen minpunten. Als ik er 1 mag noemen dan is het geluid van het opstijgen van vliegtuigen richting de zee maar dit komt niet vaak voor. Je went er ook aan.

Uitstekend

Gerard en Marianne van Rooijen
15-10-2017

Het hotel was in een woord uitstekend.

Kamers waren supermooi en uitstekend onderhouden en schoon.

Het eten was ontzettend goed en afwisselend.

Personeel was zeer vriendelijk.

fantastisch personeel en zeer goed eten.

hermann rutten
15-10-2017

dat het een super hotel is en dat je echt vakantie hebt.

We hebben een aantal aanbieders voor Bitzaro Grande voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bitzaro Grande scoort een 8.89 uit 10 op basis van 570 reviews.