Tijdelijk €25 aanbetaling

Bitzaro Grande

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Bitzaro Grande voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 604 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

604 Reviews over Bitzaro Grande

• 5Wendy16-08-2022

Tegenvaller

Wik komen al jaren in Griekenland maar dit hotel is ons echt tegen gevallen. We hadden een oude kapotte kamer wel schoon daar hoor je ons niet over maar absoluut niet wat wij geboekt hebben. De barman is heel vriendelijk maar het personeel in het restaurant is uiterst onvriendelijk geen goedemorgen of een lach kan er vanaf. Wij hebben ons daar echt over verbaasd gezien de recensies want buiten het hotel waren de mensen juist heel vriendelijk met name tegen kinderen en zelfs tegen onze 12 jarige dochter niet. Het kamermeisje kwam elke dag met een zucht de kamer doen want er lag wat zand van onze voeten en liep in het Grieks alleen maar te mopperen. Als je dit aankaart krijg je te horen stuur maar een mail. Echt sfeerloos hier. Schoon maar daar is alles mee gezegd. Voor ons nooit meer.

• 9Ton06-08-2022

TOP vakantie

Goed hotel, vriendelijk personeel van huishouding tot de barman bij het zwembad. Eten altijd warm , genoeg keus waaronder vis, kip , vlees en vegetarisch. Voor ieder wat wils.

• 9Roos28-09-2021

Geweldig!

Dit hotel verdiend absoluut een hoger cijfer. Prachtige kamers, ontzettend schoon hotel, vriendelijk personeel en het eten was TOP! Het was altijd warm, ruime keuze en super lekker. Met 2 minuten loop je naar een grote straat met supermarkten, souvenir winkels en restaurants. Kortom, écht een aanrader.

• 9Anita24-08-2021

Geweldig

Prima hotel, mooie schone kamers, fijne bedden. Eten is geweldig, veel keus en niet de laffe bende die je vaak in all inclusive hotels krijgt. Alles hoog op smaak en ook aparte dingen, Grieks georiënteerd. Erg lekker. Uitgebreid ontbijtbuffet. Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Spreken over het algemeen ook goed engels. Strand stelde niet zo heel veel voor, en is best een wandeling…. Hotel zit vlak bij de hoofdweg en in 10 min sta je midden in het dorpje met restaurants en terrasjes. Zwembad is prima, gezellige bar/snackbar erbij, met drankjes, cocktails en smakelijke snacks. Voor kindertjes is er weinig te doen behalve een klein kinderbadje. Was onze eerste keer hier, maar hebben alweer volgende vakantie geboekt voor september!

• 8Antoinet10-08-2021

Klein heerlijk hotel

Prima hotel. Mooie schone kamers. Klein buffet maar lekker eten. Mooi en schoon zwembad. Geen animatie. En groot nadeel is het vliegveld wat op nog geen kilometer afstand ligt. De hele dag landen en stijgen er vliegtuigen boven je hoofd op wat voor veel geluidsoverlast zorgt.Verder heerlijke rustige week gehad.

• 9ria span13-07-2021

super dit is thuis komen

heel schoon hotel goed eten super vriendelijk personeel goede bedden mooi zwembad rustige ligging wij waren er voor de tiende keer en komen zeker terug

• 9José Huizer10-05-2021

Voelt altijd weer als thuiskomen..

Dit hotel is al vele jaren onze favoriet plek op Zakynthos. Het ontbreekt je aan niets .Schone en mooie kamers, prachtig aangelegde tuin met zwembad en super vriendelijk en lief, behulpzaam personeel.Ook het restaurant is super en heel veelzijdig, er is voor ieder wat wils.Dit hotel is echt een aanrader.

• 7Marianne en Gerard van Rooijen17-10-2019

Het hotel was goed en het eten minder

Wij waren hier van 5 Oktober tot 12 Oktober. En dit was voor de derde keer. Ook waren we samen met kennissen die we hier hadden ontmoet en zij waren hier ook voor de derde keer. Het hotel is een prachtige accommodatie. Wat ons heel erg tegenviel was toch wel het eten wat de jaren hiervoor echt goed was. Dit had toch te maken met het wisselen van de kok. want de kok die de jaren ervoor was was niet meer aanwezig

• 9Shirley10-10-2019

Fijn, schoon en modern hotel

Prima vakantie gehad! Eten was heerlijk en gevarieerd. Gemoedelijk hotel. Kamers en bedden zeer goed en superschoon. Personeel heel vriendelijk. Kortom niks op aan te merken!

• 5Helen08-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Mooi hotel met mooie kamers en goede bedden. Het eten is niet super en weinig keus. Aan de frisdranken zit een raar smaakje. Er zit een knopje in je kamer zodat je aan kan aangeven ofdat ze je kamer schoon mogen maken ja of nee Kun je net zo goed niet gebruiken want ze maken je kamer toch schoon ondanks dat het knopje op rood stond. Het rare vind ik dat ik niemand hoor over het vliegveld dat zo ongeveer in de achtertuin ligt. En geloof me als de vliegtuigen opstijgen of landen zit je rechtop in bed.

Aparthotel Bitzaro Grande info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kalamaki, GR-29100