Aparthotel Bitzaro Grande

568 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

Goed hotel

Janette
7-9-2018

Wij verbleven hier eind augustus in een level suite, werkelijk een prachtige kamer met mooi uitzicht op het zwembad.

Het hotel was van binnen en buiten schoon en netjes. Mooi zwembad met veel ligbedden, dus handdoekje leggen was niet nodig, al werd dat wel veel gedaan ‘S ochtends heel erg vroeg.....

Het buffet was erg goed. Tip: misschien toch verse jus d’orange bij t ontbijt serveren. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Hele goede vakantie gehad.

Fijn hotel!

J. Muller
3-9-2018

Fijne vakantie gehad. Hotel is schoon en alle ruimtes netjes. Wij hadden een suite en deze is erg ruim! Personeel is erg vriendelijk en werkt erg hard. Eten is prima van kwaliteit. Aanbod van fruit is erg minimaal. Overdag is bij de beachbar alleen vette hap of salade te halen. In de middag alleen wat stukje cake of een klein koekje bij de koffie. In de avond is er niets meer te verkrijgen. Bij de borrel geen nootje of chips. Frisdrank is bijna allemaal zonder prik. Zwembad is prima. Handdoek leggen was niet nodig, al gebeurd dit wel. Om 4 uur in de ochtend liggen er al handdoeken. Bij het zwembad lekker rustig. Van de vliegtuigen die overkwamen hadden wij geen last.

Hotel ligt vlak aan een leuk winkelstraatje met eettentjes en barretjes. Je hoeft je hier niet te vervelen.

Mats en Marissa
23-8-2018

Super hotel!

Mooi en schoon met heerlijk eten.

Wij hadden een suite geboekt, deze zijn heerlijk ruim.

Laatste dagen kregen wij zelfs een update naar een suite met eigen zwembad! Super service👌🏻

WTC.nl

Een geweldig goed hotel!!

Miranda van den Bogaard
12-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit geweldige hotel! De kamers waren mooi met zeer goede bedden. Het personeel was erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten was elke keer een feestje, dit was met veel zorg klaargemaakt. Het is een kleinschalig hotel waardoor het niet druk is. Het hotel ligt op loopafstand van strand, winkels, restaurantjes en barretjes. Wij hebben zeer genoten en komen zeer zeker terug.

Pluspunten: vriendelijk personeel, waarbij Nicky en Karin zeker genoemd mogen worden. Zeer ruime kamers en goede bedden. Zoetwater zwembaden!

Minpunten: Ontbijt is karig en zeer op Engelsen gericht. Ook het aanbod bij de 'snackbar' is klein qua keuze. Op alle gebied weinig keuze vergeleken met anderen all-in hotels in Griekenland. Deze scoort bij ons lager als het om het eten gaat. Inrichting hotel niet vriendelijk voor minder valide personen. Zoals bv. geen trapleuningen. Er is geen aparte schakelaar voor de wc waardoor je 's-nachts alle lichten aan moet doen. Klachten, zoals een blijvende doorlopende wc, worden niet opgepakt, dus zelf maar verholpen. Grootste ergenis is dat er overal gerookt mag worden en dat is anno 2018, Not Done!

Excursie gedaan bij Nefis , super goed georganiseerd.

Jammer van al het zwervuil op het eiland want dat doet de mooie nattur geen goed. Al met al, een goede vakantie gehad.

Mooiste vakantie

Jessica
24-7-2018

Wat hebben wij genoten van onze vakantie! Een woord geweldig. Het hotel was zeer netjes en schoon. Het eten was gevarieerd. Zakynthos is adembenemend mooi. In 1 woord geweldig !

Super!

Van der bos
13-6-2018

Super hotel! Heerlijk eten! Geen negatief puntje. Binnen minder dan 10 minuten ben je op het vliegveld.

Blijft favoriet!

Harriet
13-6-2018

Voor de 3e keer in dit hotel. Nu het resultaat van de verbouwing gezien. In 1 woord prachtig! Wij hadden een suite, zodat dochter ook op onze kamer kon. Heerlijk bed! (Nog nooit zo'n zalig bed gehad in een hotel) Hele hotel zag er prachtig uit. Personeel nog steeds erg vriendelijk en behulpzaam. Alles licht en ruim en schoon. Eten heerlijk. Andere sfeer vergeleken met 2016 vond ik: gemiddelde leeftijd van de gasten wat hoger. Kinderen hebben er niks te zoeken denk ik. Te saai voor ze. Maar wel heerlijk: geen gekrijs enz ;) Goed toeven aan het zwembad. Fijne nieuwe ligbedden. De zitzakachtige bedden vond ik niet geweldig. Dochter (18) lag er wel graag op.

Enige wat wij jammer vinden is de ligging, omdat er geen gezellig dorpje is.

We komen vast en zeker nog eens terug hier, maar nu tijd voor een ander eiland en hotel.

Aanrader

F. Brantjes
13-6-2018

Fantastisch hotel met hippe kamers, mooie tuin, vriendelijk personeel en geweldig eten. 5 minuten lopen van winkels en strand. Strandstoelen kun je huren, het hotel heeft geen privéstrand maar wel een fantastische tuin met ligbedden, parasols, zitzakken en twee hangmatten. Er zijn veel excursiemogelijkheden, zelfs een tocht naar het vaste land; Olympia. Enige minpuntje is dat er alleen bij het ontbijt filterkoffie is, de rest van de dag is er oploskoffie.

Zeer goed

A3
30-5-2018

Het hotel is supergoed.aardige mensen,goed eten.het bier vond ik wat minder.het sloeg supersnel dood.mooie kamers maar een deur voor de douche was wel prettig geweest..eten was ook goed.zoveel je wou bij een allinclusive arrangement.een mooi eiland,maar ik weet niet of dit altijd zo is ,maar eind mei lag overal vuil langs de kant van de weg.er werdt gezegd dat er een staking was van het reingingspersoneel,maar het vuil wat ik overal zag lag er volgens mij al veel langer.veel mooie stranden op zarkynthos maar niet bij ons hotel.echt geen uitnodigend strand.maar al met al wel veel lof voor het hotel en het personeel

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.