Hotel Olympia Beach

Meer hotelinfo

48 reviews over Hotel Olympia Beach

• 9Nicolette25-09-2019

Kokkari super!!

Kokkari is een super leuke plaats, veel restaurantjes en barretjes. Geen zandstrand maar gladde stenen, waterschoentjes mee! Appartement was overboekt en zijn overgeplaatst naar hotel Olympia Bach, super leuk hotel meteen aan het strand. Review gaat dus over Olympia Bach.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10angela pouwels21-08-2019

Klein maar fijn

Kamers zijn eenvoudig en de bedden beetje te hard maar de ligging en uitzicht maken alles meer dan goed! belkon is gewoon aan het strand! De gastrvrouw is een schat van een vrouw.

enige minpunten: de badkamer is inderdaad klein, niet geschikt voor langere mensen! Kokkari is de leukste plaats van het hele eiland, heel veel te doen, veel leuke cafe's, restaurants en terasjes. Ga zeker bij La Bussola in de haven eten, eigenaar praat Nederlands en is zeer gastvrij! Het is eten is daar super lekker. Ga niet bij de italiaan op de hoofdweg aan het strand eten, de pizza;s zijn daar echt niet te eten, zo slecht! Samos stad valt ontezettend tegen, totaal geen sfeer! Samos is een leuk eiland, niet zo heel groot, in 3 a 4 dagen het je alles wel gezien (highlights dan)

voor iedereen die nog nooit naar Griekenland is geweest: het is niet meer zo goedkoop als vroeger, hou daar rekening mee! De bezine is nog duur der dan in NL.

• 2017
    10M. Maes-Valk06-10-2017

Geweldig!! Aanrader.

Heel gezellig kleinschalig familiehotel. Hele lieve eigenaresse. Je kunt haar van alles vragen ze weet overal iets over te vertellen wat betreft eiland, zee, weer, bezienswaardigheden. Schone kamers mooi gelegen met direct uitzicht op zee. Badkamer beetje klein maar ach wat maakt dat uit. Ontbijt is zoals thuis met elke ochtend een extraatje. Wij zouden er zo weer heen gaan. Geweldig genoten . Kokkari zelf is erg gezellig zeker in de avond. Het eiland, machtig mooi!

• Oude reviews

8Nel en Jaap de Boer21-12-2015

Voor herhaling vatbaar.

De kamer en het balkon is wat aan de kleine kant. Douche kan beter. Ontbijt is goed. Het uitzicht op zee vanuit de ontbijtruimte is geweldig.De eigenaresse is een erudiete dame die een goede en charmante gastvrouw is. Het is zeker voor herhaling vatbaar

• 9Richard16-09-2015

erg goed

Ons verblijf was top! Mooie nette kamer die erg schoon was en goede bedden. Ontbijt was goed en vriendelijk personeel. Heerlijk om je hotel uit te lopen en meteen op het strand te staan.

Met vrienden

• 10Lilian magnus05-09-2015

Toppie super

Ik ben daar voor de 2e x geweest en ik geef het een dikke 10 het is een kleine accommodatie heel knus thuis gevoel lieve mensen prachtig uitzicht direct aan zee goed ontbijt gelegen in pittoreske dorp.

Met vrienden

• 10Jaap de Boer14-07-2014

Nooit meer iets anders!

Dit is de 5e keer dat we op Kokkari kwamen. En Olympia Beach spant de kroon.Wij hebben het hier heerlijk gehad. Goed en gezond ontbijt. Schone kamers. Geweldig uitzicht. Maar bovenal een heel lieve eigenaresse. Nooit meer iets anders.

• 9inge03-10-2013

paradijsje,

waanzinnig mooie ligging! Leuk plaatsje. lieve eigenaar.

• 9j.van Beek08-07-2013

Fijn hotel, mooie ligging

Simpel maar wel goed schoon, een eigen strandje met bedden en een parasol

• 9Olaf12-06-2013

Super plek pal aan zee

Al twee keer geweest, schoon pal aan zee.. Prima voor elkaar.. Lekker maar eenvoudig ontbijt.. Maar genoeg mogelijkheden om eens buiten de deur te ontbijten! Eigenaresse kan misschien verkeerde eerste indruk achter laten, maar is in hartstikke vriendelijk en lief.

2 tips over Hotel Olympia Beach

• G. vd Veen, 04-08-2012

Kokkari is het pareltje van Samos!

• Hans, 15-04-2012

helemaal topdit kleine hotel.super schoon,lekker onbijtje,dichter aan zee kun je niet zitten,we gaan in juni weer,kijken er nu al naar uit.zo mooi daar.gr Hans en Ria..

2 vragen over Hotel Olympia Beach

• A. Pouwels, 05-08-2019

Kamer hotel

Is er douchegel en shampoo in de douche?

• Anita, 09-05-2016

Ligbedden

Zijn er strandbedden te huur

• Soort strandKiezels
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig