Hotel Olympia Beach

44 reviews over Hotel Olympia Beach in het Nederlands

Geweldig!! Aanrader.

M. Maes-Valk
6-10-2017

Heel gezellig kleinschalig familiehotel. Hele lieve eigenaresse. Je kunt haar van alles vragen ze weet overal iets over te vertellen wat betreft eiland, zee, weer, bezienswaardigheden. Schone kamers mooi gelegen met direct uitzicht op zee. Badkamer beetje klein maar ach wat maakt dat uit. Ontbijt is zoals thuis met elke ochtend een extraatje. Wij zouden er zo weer heen gaan. Geweldig genoten . Kokkari zelf is erg gezellig zeker in de avond. Het eiland, machtig mooi!

Voor herhaling vatbaar.

Nel en Jaap de Boer
21-12-2015

De kamer en het balkon is wat aan de kleine kant. Douche kan beter. Ontbijt is goed. Het uitzicht op zee vanuit de ontbijtruimte is geweldig.De eigenaresse is een erudiete dame die een goede en charmante gastvrouw is. Het is zeker voor herhaling vatbaar

erg goed

Richard
16-9-2015

Ons verblijf was top! Mooie nette kamer die erg schoon was en goede bedden. Ontbijt was goed en vriendelijk personeel. Heerlijk om je hotel uit te lopen en meteen op het strand te staan.

Toppie super

Lilian magnus
5-9-2015

Ik ben daar voor de 2e x geweest en ik geef het een dikke 10 het is een kleine accommodatie heel knus thuis gevoel lieve mensen prachtig uitzicht direct aan zee goed ontbijt gelegen in pittoreske dorp.

Nooit meer iets anders!

Jaap de Boer
14-7-2014

Dit is de 5e keer dat we op Kokkari kwamen. En Olympia Beach spant de kroon.Wij hebben het hier heerlijk gehad. Goed en gezond ontbijt. Schone kamers. Geweldig uitzicht. Maar bovenal een heel lieve eigenaresse. Nooit meer iets anders.

paradijsje,

lieve eigenaar.

Fijn hotel, mooie ligging

j.van Beek
8-7-2013

Simpel maar wel goed schoon, een eigen strandje met bedden en een parasol

Super plek pal aan zee

Olaf
12-6-2013

Al twee keer geweest, schoon pal aan zee.. Prima voor elkaar.. Lekker maar eenvoudig ontbijt.. Maar genoeg mogelijkheden om eens buiten de deur te ontbijten! Eigenaresse kan misschien verkeerde eerste indruk achter laten, maar is in hartstikke vriendelijk en lief.

10-8-2012 Een middag voor vertrek kregen wij te horen dat het hotel is overboekt en we voor 6 nachten naar Olympia Village moesten, zelfde eigenaar als Olympia Beach. In Dec. 2011 al geboekt. Geen excuus van de eigenaren, maar met een zogenaamde glimlach moesten wij dit accepteren. De laatste 8 nachten konden we eindelijk in Olympia Beach. Nog 2 Ned. Dames overkwam het zelfde en moesten voor 2 weken naar een andere lokatie en ook niet aan zee. Onze reisorganisatie en verschillende Nederlanders hebben bevestigd dat dit Hotel dit regelmatig doet, tja Olympia Village moet ook vol!!

Toen wij hier een opmerking over maakte waren de dames (eigenaren) niet meer zo vriendelijk, weg glimlach. PAS OP, het kan u ook overkomen! Dus denk goed na als u bij dit hotel boekt.

OVERBOEKING PRAKTIJKEN HOTEL OLYMPIA BEACH

Ellen
10-8-2012

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympia Beach in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.