Appartement Christinangela

Super

Geweldige ligging op 10 mtr afstand van het strand

Gereisd met partner in september 2018

• 9gerard&greet18-06-2018

het is net als thuiskomen

wederom een heerlijk verblijf in christiangela prima ruim en schoon appartement alles dichtbij zee 10 meter restaurants 50/100 meter etc etc zeer vriendelijke gastvrouw en heer

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

7jose07-09-2017

ligging super, appartement zeer gehorig

De ligging van dit appartement is super. De kamers zijn zeer ruim en worden goed schoongehouden. Nadeel is de gehorigheid. Je hoort echt alles van de buren. Verder maakt de koelkast zo'n vreselijke herrie dat je die 's nachts uit moet zetten om te kunnen slapen. Niet echt fijn met hoge temperaturen. Je kan 's avonds niet buiten op het terras van het appartement zitten zonder belaagd te worden door de muggen. Dit komt omdat alle airco's die aan staan ( airco is gratis) warme vochtige lucht uitblazen en dat trekt hordes muggen aan. Dat was erg jammer want je hebt een ruim terras in een mooie tuin.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9henk en janna groot08-07-2017

achter de deur rustig en daar buiten heel gezellig

lekker kneuterig en gezellig appartement vanaf terras kon je fruit plukken van de bomen heerlijk rustig het park is afgesloten door een deur zodra je die door bent is het gezellig overal dichtbij strand aan de overkant en overal gezellige terrasjes

Gereisd met partner in mei 2017

• 9LN30-06-2017

Heerlijk!

Dit was de 3e keer dat wij een appartement in Christinangela hebben geboekt. De laatste keer was een paar jaar geleden. We hebben weer ontzettend genoten. We hadden een ruim 1-kamperappartement met een ruim balkon. Ook hadden we een tweede balkon, een dakterras waar we onze handdoeken konden hangen. Dit terrasje was echter niet ingericht. We kregen om de dag schone handdoeken en de bedden werden om de 3/4 nachten verschoond. De schoonmaak van het appartement was ook prima in orde.

De badkamer was redelijk ruim maar na het douchen is alles nat. De airco deed goed zijn werk en was zo stil dat je niet hoorde dat deze aanstond. De airco is overigens bij de prijs inbegrepen.

Het zwembad is heerlijk om in af te koelen. Het is hier nooit druk waardoor je het zwembad vaak 'voor jezelf' hebt. De eigenaresse is ontzettend lief en attent!

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9gerard&greet29-06-2017

het was weer thuiskomen... heerlijk

kokkari en christinangela zijn prima locaties om een gezellige vakantie te beleven zeer aardige eigenaars, stonden al klaar met schaal heerlijke kersen uit eigen tuin toen we aankwamen kokkari is kneuterig en niet voor een wilde disco vakantie maar voor heerlijke terrassen aan zee en heerlijk eten, wandelen, winkelen en met auto eiland verkennen

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Fam Horstman17-08-2016

niks op aan te merken, prima

Prima verzorging. Locatie is super, je loopt zo overal naar toe. De mooie binnentuin met zwembad maakt dat je toch voldoende privé hebt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9gerard en greet28-06-2016

heerlijke plek om te verblijven

eigenlijk niets slechts over te vertellen

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Karin Schreurs25-06-2016

Geweldig!

Dit is een geweldig eiland. De accommodatie was - zoals ieder jaar - weer keurig netjes en de mensen zijn zeer vriendelijk. Het was echter hartverscheurend om te zien hoe weinig mensen (toeristen) er dit jaar waren. Dit verdient dit prachtige eiland absoluut niet. De mediagekte rond vluchtelingen heeft ervoor gezorgd dat mensen Griekenland mijden terwijl daar geen reden voor is. Wij hebben hier totaal niets van gemerkt. Alles is prima in orde. Men kwam ons zelfs een hand geven om te bedanken dat wij hun eiland weer bezochten! Ga er naar toe, ontdek de overweldigende schoonheid van dit eiland en geniet!

Gereisd met partner in juni 2016

• 8hilma18-05-2016

was fantastisch !

het was super schoon vriendelijke mensen. mooie tuin fijn zwembad en overal dichtbij. wij gaan zeker weer naar dit appartement.. super!!

Gereisd met partner in mei 2016

Appartement Christinangela info