Hotel Blue Sea

25 reviews over Hotel Blue Sea in het Nederlands

Nooit meer!

W. vd Wal
15-10-2017

Was niet de eerste keer, maar nu wel de laatste keer, oude man is bekend dat hij nors is, maar nu begon zoonlief ook te schreeuwen uit het niets. Andere reizigers deden een klacht over het ontbijt daarop smeet de oude man vervolgens t ontbijt op tafel! Ik ga niet meer terug.

matig hotel

erna
8-9-2017

prijs /kwaliteit slecht. Piep kleine kamer (nr 3) ..een hok met een bed erin..zelfs bijna geen plek om koffer neer te leggen. Erg klein balkon met 2 harde stoelen . De kamer was schoon..dat is ook het enigste positieve.Onvriendelijke eigenaar..erg standaard onbijt.

grote kamer met heerlijk zwembad

Yo&Ab
12-8-2017

De kamer was groot met gratis ventilator. Het meubilair was verouderd maar wel lekker schoon en bijna dagelijks schoon beddengoed en handdoeken. En wie zit er nou de hele vakantie op zijn hotelkamer?

Goed en kleinschalig familiehotel

K
30-7-2017

Hartelijk personeel. Nette kamers. Locatie perfect. Leuk zwembad. Lekker ontbijtje met iedere dag een ander extraneus. Het beste hotel in deze prijsklasse die we hebben meegemaakt in Griekenland en Spanje.

Super vakantie

Rob Köhnke
12-7-2017

Ilias & Angela erg vriendelijk. Hun service was top.

Kamer nr 3 klein, maar erg schoon iedere dag andere handdoeken en lakens.

Ontbijt precies goed. Lunchkaar bij zwembad erg uitgebreid en erg goed.

Geen dinner, maar Kokkari heeft heel veel restaurants op 10 minuten loopafstand.

Vlak bij stand ( straatje over ) 30 meter. Wel wind en golven, maar bij 35 graden en meer top. Zwembad schoon en overal douches en toiletten.

Ze doen alles om het je super naar je zin te hebben.

Wij gaan zeker terug.

Leuk hotel van een hardwerkende familie

migel
7-7-2017

Mooi klein schoon hotel en elke 2 dagen schone beddengoed en handdoeken. bedden liggen heerlijk en kamer word elke dag schoongemaakt.je zit dicht bij zee,het zwembad is schoon en goed op temperatuur.qua eten is bijna alles te bestellen,ruime porties voor een klein bedrag en alles vers bedreid.Kokkari is een pittoresk vissersdorp,die bewaakt wordt door katten waar je niet heen moet gaan als je van grote feesten houdt,máár als van lekker bijkomen in een ontspannen sfeer met goed lokaal voedsel,zit je hiet goed.Samos is zo"een eilandje waar de tijd een beetje heeft stilgestaan en niemand haast heeft.ik kan sommige negatieve reacties wel begrijpen,maar ik heb er zelf totaal geen last van gehad.wat vluchtelingen betreft,daar is geen spoor van te merken.na aankomst van dié mensen,zijn er allerlei voorzieningen getroffen om dát in goede banen te leiden.áls je wil ontstressen,kan ik je dit plekje aanraden.

Goed hotel voor deze prijs!

Jolanda
15-9-2015

Gezien de reactie's gingen we van het slechste uit,maar het hotel viel ons echt mee.De oude man is helemaal niet zo nors misschien snapt niet iedereen zijn humor,maar wij konden het prima met hem vinden.Er wordt hard gewerkt door iedereen om het je naar de zin te maken.Zwembad was lekker en in de bar kon je goed eten en borrelen.Prijs kwaliteit verhouding prima,we betaalden dan ook niet de hoofdprijs .ontbijt was goed,elke dag variatie en meer dan genoeg.kamers niet groot maar voldoen,balkonnetje om even lekker te zitten.wij hebben ons er prima vermaakt!

Plek waar je lekker kunt vertoeven.

Malou
9-8-2015

Goede vakantie gehad. Kamer schoon, ontbijt prima en aardig personeel. Linnen en handdoeken vaak verschoond. Kunt prima eten en een lekker drankje bestellen aan de bar in het zwembad of op het terras. Overkant van de straat is de zee, met allerlei restaurantjes erbij. Vlakbij supermarkt en scooter/autoverhuur. Scooter 20 per dag en auto 40.

Eigenaar is iemand die eerst de kat uit de boom kijkt. Zijn zoon, diens vriendin en de rest van het personeel super vriendelijk. Zijn vrouw is echt een schat van een dame.

Genoeg kinderen die hier hebben gezwommen en gedoken en geplonst. Hierbij natuurlijk gewoon rekening houden dat er ook mensen op de ligbedden liggen. Eigenaar een keer iets gezegd van een oudere man die steeds bommetjes maakten, waarbij gasten hebben geklaagd.

Dit NOOIT meer

marcel_henriette
16-7-2015

- ZWEMBAD >> door gele substantie in het zwembadwater kunnen we onze nieuwe zwemkleding weggooien. Zie foto. Substantie gaat ook op de huid zitten en is alleen te verwijderen door met een handdoek hard te schrobben :-(

- EIGENAAR >> Wij waren al gewaarschuwd (zie recensies) echt een hork van een vent. Kinderen mochten niet springen in zwembad onder toezicht van ons en niet gooien met een balletje #fail. Pakte een ander klein jochie ruw bij de arm Toen we verhaal wilden halen gooide hij stenen hard voor onze voeten omdat we volgens hem stenen in het zwembad gegooid hadden....de lol was er gelijk af voor ons :-(

- MIEREN >> in onze kamer bah

- SFEER >> personeel is bang voor eigenaar. Niemand lacht naar elkaar vh personeel..

- KINDVRIENDELIJK?? NIET DUS!!

+ GOEDE LIGGING en leuke mensen ontmoet, gelukkig ook in het complex :-)

lokatie goed appartement kan beter

erkamps541
26-10-2014

de locatie was prima zwembad gedeelte was ook prima erg ruim en veel ligbedden het ontbijt was sober dus neem zelf wat mee of koop wat bij de supermarkt het balkon en badkamer aan de krappe kant af en toe koud water tijdens douchen de eigenaar vonden wij top ook zijn vrouw en lekkerst eet je in de haven bij prima vera en mensen huur een dag een auto en ga zeker naar papa beach bij ireon samos een mooi eiland met mooie stranden en ga ook eens naar lefkas en karpathos ook erg mooi met mooie stranden en leuke plaatsjes met leuke tavernes en eettentjes

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Sea in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.