Hotel Blue Sea

Meer hotelinfo

50 reviews over Hotel Blue Sea

• 9Berna en Rijk15-10-2019

Prima hotel

Keurig schoon hotel,met mooie kamer en prima bedden. Ook is er een mooi zwembad. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende. Alles op loopafstand;strand aan overkant van de straat ,centrum enkele minuutjes lopen.

ilias kalogeris, the owner, 16-10-2019

we want to thank you very much about your review.We do our best to be better every summer. We hope to see you again.All the best we wish you a good winter

• 10Ria Post12-10-2019

Fantastisch, volgend jaar weer !!

Fantastisch Hotel gerund door een zeer vriendelijke Griekse familie. Ilias en zijn vrouw Angela, samen met zijn ouders, willen alles voor je doen om het je naar de zin te maken. De hotelkamers zijn prachtig, 2 jaar geleden gerenoveerd met heerlijke bedden, nieuwe badkamer met haardroger, TV, Wifi, koelkast, kluisje en genoeg bergruimte en keurig schoon. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd in de "stenen overkapping" en is erg lekker. Iedere dag een eitje, vers brood, jus d'orange, eigengemaakte jam, ham, kaas etc en iedere dag een verrassing erbij. Potje thee of koffie. Mooi zwembad met ligbedden erom heen en een buiten lunch ruimte waar je kan genieten van de heerlijke specialiteiten van Angela. Ook kan je er 's avonds heerlijk eten. Angela is een super kok. Ligging perfect, aan de longbeach. Verder alles op loopafstand, het ligt midden in het dorp. Voor ons 2e keer, maar zeker niet de laatste keer.

• 10Kees en Sanne03-10-2019

Super !!!!

Geweldige vakantie gehad in Kokkari mede dankzij Ilias, Angela en ouders. Een gezellig, knus en goed hotel!

Met oudere kinderen

• 10Moniwue Tulleners02-10-2019

Een fantastisch hotel met super lieve eigenaars. Ilias en zijn vrouw angela en zijn ouders doen heel erg hun best om het naar je zin te maken. Angela is een fantastische kokkin, lekker grieks en super mooi gepresenteerd. Kamers worden goed bijgehouden. Een heerlijk bed wat bijzonder is in Griekenland. Een heerlijk zwembad met bar (in het water op je kruk zitten) wat wil een mens nog meer. Wij gaan zeker terug naar dit fijne hotel. Kokkari is ook een super mooi klein dorpje met z'n vele restaurants en mooie stranden. Voor ons een klein paradijs.....

• 9G.Martens29-09-2019

Goed ontbijt, hele fijne bedden, vriendelijk personeel, schoonmaak is prima, eigenaren erg behulpzaam en vriendelijk. Goed eten en een fijn zwembad.

• 9J.Joacim29-09-2019

Ja Mooi hotel!!

Hotel Blue Sea is een mooi schoon hotel. Je steekt de straat over en je staat op het kiezelstrand. De kamers zijn ontzettend schoon. Ontbijt is simpel maar goed af en toe variatie. Ilias en zijn vrouw Angela zijn heel vriendelijk. De schoonmaakster is echt een schat van een vrouw. Net als Ilias zijn moeder. Maar zijn vader!! Dat is een hele vervelende man! Die het voor elkaar krijgt je vakantie te ver pesten!! Wij kwamen hier nu 3x maar hij blijft zo. Erg jammer en heel vervelend. Zo helpt hij het bedrijf dat deels van Ilias is om zeep!! Dat is het enige minpunt. Verder doet iedereen erg zijn best om het je naar de zin te maken.

• 8DO23-09-2019

Heerlijk!

Dicht bij het strand, schone appartementen, goed eten, scherpe prijzen, gerund door een zeer vriendelijke en behulpzame familie! Ik kan het iedereen aanraden! Daarnaast is het plaatsje Kokkari erg sfeervol met een mooie natuurrijke omgeving waar het niet te druk is.

Met vrienden

• 10Geweldig!23-09-2019

Fantastisch!

Super leuk appartement! De eigenaren en familie zijn super aardige mensen! Echt genoten!

Met vrienden

• 10Joke Kampert22-09-2019

Hotel ligt bijna aan strand en dichtbij het centrum. Kamers worden elke dag schoon gemaakt, en je krijgt ook ieder dag schone handdoeken. Personeel is vriendelijk. Het is heerlijk rustig liggen bij het zwembad. En het ontbijt is goed. Wij hebben 2 heerlijke rustige maar fijne weken gehad bij Blue Sea.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 10Sjaan A.22-09-2019

HELEMAAL TOP!!... 👌

Ik had een Excursiereis geboekt, niet wetende waar ik terecht kwam, tot ik in Kokkari belande...Whowww! dit super verzorgde gezellige schone Hotel, met liefde klaargemaakt eten zelfs 'n uitgebreid zondagsontbijt op m'n kamer.. Alles met liefde bereid,.. Dichtbij strand, het uitzicht, het authentieke wat mooie foto' s opleverde, ja... alles wat ik nodig had.. In een woord Genieten! Dit was dit jaar oprecht mijn mooiste ervaring van 3 keer Griekenland!waar ik mij super welkom voelde.... En waar ik zeker nog naar terug zou gaan.

i, the owner, 01-10-2019

Alleenreizend

4 tips over Hotel Blue Sea

• Gini, 11-05-2013

Ga ook eens kijken bij Animal Care Samos, de opvang voor zwerfdieren van het eiland. Het ligt buiten Kokkari, richting Samos stad in de bergen. Wat doen deze vrijwilligers een goed werk!! Wij vonden het heel indrukwekkend. www.animalcaresamos.com

• Aaldonk, 12-09-2012

Beach Bar Odessy ca 200 m verderop was een leuke bar om lunch te nuttigen. S'avonds lekkere muziek op terras en binnen en iedere vrijdag Live-muziek tot 02 uur. Eigenaar Fortis leuke gast die altijd praatje maakte en leuke tips had over de regio of het eiland Samos.

• -, 06-05-2012

Taverne Galini aan de hoofdstraat langs Long Beach. Heerlijk grieks eten. Als je hier 1x bent geweest dan ga je zeker nogmaals terug.

1 vraag over Hotel Blue Sea

• Monique, 07-01-2015

Veel geluidsoverlast??

Ik lees dat het aan een drukke weg ligt...is er veel geluidsoverlast tijdens de nacht?

marcel_henriette, 16-07-2015

Nee.

Alleen als je een kamer a/d straatzijde hebt kun je last hebben v/h verkeer. Je hebt dan wel deel zeezicht!!

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig