Appartement Barbie

• 6.7Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Appartement Barbie is een kleinschalig complex op Rhodos. Hier vind je basic, maar wel ruime appartementen. Rond het zwembad staan voldoende bedden. Ernaast is een terras waar je à la carte kunt eten. Het appartement ligt op zeven minuten lopen van het centrum en het strand. De lekkerste koffie haal je bij Mikel.

214 reviews over Appartement Barbie

• 8Ben16-09-2019

Fijne vakantie

Dit is onze derde keer hier en het blijft een fijne plek om vakantie te houden. We hadden een mooi ruim appartement met twee grote slaapkamers en een kamer waar de eettafel stond en de keuken ernaast. Schoonmaak kan beter maar het is niet vies. Eten moet je gewoon buiten de deur doen dat is het leukst en hoeft niet duur te zijn. Goede eetplekken zijn Kostas en san allote. De laatste is echt lekker eten Het eiland heeft genoeg te bieden om een dagje weg te gaan Gewoon lekker. Niets moet alles kan. Huur een auto bij Sky rent a car (100 meter verder in de straat) voor een goede prijs en geen kleine letterjes.

Met oudere kinderen

• 9Diola Weterings van Kuijk04-09-2019

Geweldig familie hotel.

1 week heerlijk verbleven samen met partner en schoonzus. Een zeer goed, klein en gastvrij familie hotel waar je als gast voorop sta bij de eigenaars koppel. Maar je moet geen grote luxe verwachten, kamers zijn basis maar netjes en schoon. Eten is er erg goed en ze staan open voor vragen en aanpassingen in het menu. Je kan hier echt goed tot rust komen en je zit maar 1 straat vanaf het gezellig centrum met leuke winkels en restaurants.
    Echt een aanrader.

Met vrienden

• 5Barbara23-07-2019

Heeft zijn beste tijd gehad.

Deze reis geboekt met mijn dochter, schoonzoon en twee kinderen. Bij aankomst viel het hotel wat tegen qua uitstraling. Ook de twee kamers waren erg gedateerd. Een kapotte waterkoker en koffiezetapparaat van 30 jaar oud. Keuken- en kledingkasten ruiken enorm muf. Geen douchemat op de gladde vloer. De straal uit de douchekop is hard en erg verspreid en niet verstelbaar. De betaalde WiFi heeft erg slecht bereik dus dat kan je beter niet doen. Het ontbijt is heel erg basic, je merkt weinig toewijding. Tevens vonden wij de beheerders niet erg spontaan. Het zwembad en de bedjes zijn wel goed, en het is op loopafstand van het strand.

Met jonge kinderen

• 8Rebecca08-07-2019

Heerlijk gehad, zeer vriendelijk personeel. Top dagen gehad!

Met oudere kinderen

• 9Kelly Sla25-05-2019

Heerlijk!

Barbie is een kleinschalig, warm en leuk hotel! De appartementen zijn ruim en het is schoon. Rustig gelegen appartement en is op loop afstand naar het strand, bushalte, super markt, winkeltjes en restaurants. Het eten is er ook heerlijk voor een goede prijs. Ik raad het barbie hotel zeker aan! personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam!

Met vrienden

• 8Sami21-05-2019

Geweldige service, aardige mensen en goed hotel.

Geweldige service, aardige mensen en goede hotel kamer.

Alleenreizend

• 2018
    8Joke26-11-2018

Voor herhaling vatbaar, fantastisch 👍

Een heerlijk plekje in Griekenland. Verzorging met de persoonlijke hand van de eigenaren. Vriendelijk en behulpzaam. Prima zwembad met voldoende gratis bedjes. Veel en uitgebreide snacks uit eigen keuken. Rustig gelegen, geen last van het stadscentrum. Aanrader👍

• 8Hans Harmsen02-11-2018

Wij kregen waar voor ons geld.

Net pension. Elke dag schoonmaak. Regelmatig schone handdoeken. Vriendelijk personeel, ook als je er niet gaat eten of drinken. Genoeg ligbedden bij het zwembad.

• 7C,A,J & E14-09-2018

Eenmalig

Redelijke appartementen op een prima locatie, echter totaal sfeerloos. De eigenaren zijn erg afstandelijk / arrogant en vragen te hoge prijzen voor extra's zoals airconditioning en WI-FI. De eigenaren doen er weinig tot niets aan om de sfeer te verhogen en de gasten te binden, het komplex was s'avonds dan ook uitgestorven. ( gelukkig is het dorpje op slechts 5 minuten loopafstand ) Om 12u uitchecken is overal het zelfde en dat je dan nog ( in ons geval dan ) een uurtje moet wachten op je vervoer naar t vliegveld is ook vrij normaal....maar dat je in dat uurtje nog geen kop koffie aangeboden krijgt en men bij t afscheid nog niet de moeite neemt om achter de bar vandaan te komen om je de hand te schudden, terwijl je daar in 2 week toch redelijk wat uitgegeven hebt, vindt ik wel zeer bedenkelijk, en wij zijn toch redelijk wat gewend na 27 jaar Griekenland door gereisd te zijn.

• 8Tom12-09-2018

heerlijke vakantie gehad

Je zit wel in de aanvliegroute naar het vliegveld Rhodos ( al wen je hier wel snel aan)

24 tips over Appartement Barbie

• Jos Tukker, 20-06-2014

probeer bij boeking aan te geven dat je niet in het souterrain wil omdat je daar een heel klein zitje heb en geen uitzicht maar als je dit toch overkomt dan zijn de eigenaren altijd bereid om hier iets mee te doen

• Gerda en reisgenoten, 22-07-2012

Eten bij het Garden Restaurant, erg lekker!

• Debora, 01-07-2012

-autohuur vanuit NL boeken is goedkoper dan aldaar -heerlijk koffie bij Patty's (café Americano uit espressoapparaat) - strandtent met goede pasta's. -heerlijk koffie, broodjes en cake's bij the Cake box (vers gemaakt en ook to go!) -temperatuur in juni liep al op tot 34 gr!. Dit was eigenlijk al te warm voor onze kleine -grote supermarkt aan de hoofdweg richting Rhodos-stad (rechterzijde - Carrefour) -iets kleinere supermakt aan de hoofdweg richting vliegveld/Kremasti (linkerzijde - Proton)

10 vragen over Appartement Barbie

• ctdekoster, 19-10-2015

3 kamer appartementen

kan iemand ons iets vertellen over de 3 k app. Hoe bijvb de slaapkamers ingedeeld zijn kwa bedden ook in de woonkamer en waar ze liggen. Wij willen er evt.heen met onze kids van 13 en 7 de oudste kan we zelf maar de jongste nog niet bijvb naar het zwembad toe.

• Joost, 03-01-2015

Wij zagen de appartementen van Barbie en vroegen ons af hoe de stranden zijn. Oftewel, kiezel/ zand; druk/ rustig; wat valt er te beleven, e.v.

We horen graag, alvast bedankt.

ben, 09-08-2015

algemeen: weinig zand kiezels dus en er staat wind. Dat kan lekker zijn als het heet is en hierdoor heb je golven wat ook lekker kan zijn maar dat is persoonlijk

• Rik, 16-06-2013

Kindvriendelijkheid

Hoe zit het met de faciliteiten voor jonge kinderen op dir complex? Las dat er ook entertainment is, is dit bv ook miniclub voor de kids?

Leny en Karel, 21-06-2013

Leuke klim en klauter speeltoestellen. Staat wel hele dag in brandende zon. Kinderbadje. Entertainment in onze periode was een bbq met dans. Geen entertainment voor de kleintjes (complex is te kleinschalig denk ik).

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart