Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Appartement Barbie is een kleinschalig complex op Rhodos. Hier vind je basic, maar wel ruime appartementen. Rond het zwembad staan voldoende bedden. Ernaast is een terras waar je à la carte kunt eten. Het appartement ligt op zeven minuten lopen van het centrum en het strand. De lekkerste koffie haal je bij Mikel.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

220 Reviews over Barbie

• 10Esther04-10-2022

Een fijn thuiskomen

Wederom een super verblijf! Goeie service, goed eten. En de kamers goed schoon! Om de dag nieuwe handoeken en een schoon bed.

Super kindvriendelijk, en de eigenaren willen graag iets extra's doen bij bijvoorbeeld een verjaardag. Of om het nog aangenamer te maken dan dat het al is!

Vanwege een late avond vlucht de kamer zonder problemen kunnen verlengen.

• 10Natuur
  • 10Peter08-08-2022

Heerlijk hotel om te relaxen op Rhodos!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in hotel Barbie. Wij hadden een appartement in het nieuwe gedeelte, alles nieuw en zeer luxe afgewerkt. Op de eerste etage hadden wij een keukentje, badkamer met douche & toilet, woonkamer met uitstekende boxspring bedden, een flatscreen tv en airco unit, tevens een balkon. Met een trap naar boven hadden wij op de 2e etage een 2e toilet, boxspringbedden, flatscreen tv en ook een airco unit. Hier een fijn dakterras. Voor het gebruik van beide airco units moest bijbetaald worden, maar was een nuttige toevoeging. De eigenaren Barbara en Vangelis, en hun zoon, doen echt alles om het jou naar je zin te maken. Wij hadden all inclusive geboekt: ontbijt buffet (prima), tussen 12:00 en 15:00 een uitgebreide kaart (ook diverse Nederlandse snacks) waar je van kon bestellen, dit wordt speciaal voor jou klaargemaakt, en 's avonds tussen 18:00 en 21:00 was er een avondkaart. Heerlijke vakantie, een aanrader!!

• 10Natuur
  • 9Felicia27-06-2022

Dit jaar zijn wij van 28-5 tot 6-6 bij Barbie op vakantie geweest . Wij waren er nu voor de 2e keer. Wij hebben echt een super vakantie gehad. Het is echt een hele fijne accomodatie en ligt op een top afstand van een zeer gezellig centrum. Iedere dag word de kamer schoon gemaakt door zeer hardwerkende dames. Ook de eigenaresse en haar man zijn zeer vriendelijk, werken hard en zorgen er echt voor dat je een top vakantie hebt.

• 8Natuur
  • 10Groenendaal22-06-2022

Fantastisch verblijf in splinternieuw appartement

We hebben genoten van een heerlijk verblijf, mede dankzij het zeer gastvrije eigenaarsechtpaar. We verbleven in een splinternieuw appartement met luxe badkamer en alle voorzieningen. Het appartementencomplex is rustig gelegen, maar wel op loopafstand van de zee en het centrum. Het eten was er heerlijk. Al met al zeker een aanrader voor een fijn verblijf. Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Natuur
  • 9Jolanda11-06-2022

Geweldig en heel vriendelijk eigenaars

Het verblijf is erg schoon , elke dag schone lakens en handdoeken. Alleen de meubels zijn niet van deze tijd . Maar alles keurig verzorgd.Wat ik zelf prettig vond het is niet zo massaal.Het eten is prima en drankjes worden goed klaar gemaakt vooral de smooties en de ijskoffie is zalig.Het ontbijt is prima van alles en nog wat , goed verzorgd. Ik verblijft zelf met dochter in een 6 persoon appartement . Ze hebben een nieuwe gebouw deze zijn net klaar , deze zijn zeer lux en heel mooi. De prijs van eten en drankjes zijn niet duur .De omgeving is heel mooi om wat te bezichtig. Het verblijft zit nog geen 5 mint van de winkels af en de souvenir winkels, en de restaurant zijn er genoeg .

• 9Natuur
  • 10Dick13-09-2021

Heel goed!!!

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed!! Prima bedden, douche en zeer schoon.

• 7LB30-08-2021

Genoten met een hoofdletter G

Wat een heerlijke plek en super lieve behulpzame mensen. Appartement (3 kamer) heeft ruim balkon en is ook ruim genoeg. Inrichting is echt op zn Grieks: basis. Mist bijvoorbeeld schaar en aardappelschilmesje, maar in 2 slaapkamers airco (tegen betaling). Elke dag schoonmaak en schonen handdoeken. Wifi is alleen bij het hoofdgebouw en zwembad OK. Zwembad is prima. Bij zwembad voldoende bedjes en parasols. Gelukkig nagenoeg geen handdoekleggers (niet nodig ook). Ook voldoende luchtbedden en ballen in het zwembad aanwezig voor algemeen gebruik. Voornamelijk NL gasten. Hebben 2x gebruik gemaakt van avondeten en dat was lekker. Locatie is prima. Loopafstand van dorpje en op de hoek van de straat een supermarktje en NL autoverhuurbedrijf. Wij hebben hier 12 dagen volop genoten en raden deze plek zeker aan.

• 8Inge28-08-2021

Leuk, goed en gezellig

Het is een kleinschalig, knus en leuk familie bedrijf. De hele familie helpt dan ook mee en creëeren zo een gezellige sfeer. De zoon achter de bar, de moeders in de keuken en de eigenaren bij de receptie en bediening. Ondanks dat het een kleinschalig familie bedrijf is kom je niks te kort. Als je toch denkt iets te kort te komen is de hoofdstraat van het dorp op 2 minuten lopen. Daarnaast waren de bedden een van beste vakantie bedden die wij tot dusver hebben gehad. Het appartement was prima, wel gedateerd en had wat gebruikers sporen. Het ruime balkon was een prettig extraatje. Ook het zwembad was prima met een apart kinderdeel. De enige minpuntjes die wij konden vinden waren de vele overvliegende vliegtuigen en de afstand tot het strand. Je moet een grove 5 tot 10 minuten lopen voor je bij het strand bent, die overigens uit kiesels bestaat. Waterschoentjes zijn dus geen overbodige luxe.

• 9Ruimte
  • 8Sommer24-08-2021

Genoten

Wij hebben 10 dagen vakantie gevierd in appartementen Barbie. Wij hebben genoten en komen zeker terug!

• 10Lammechien Fernandez24-08-2021

Fantastisch!!!

Wat een fantastisch hotel, wij waren hier met 3 zussen. We hadden voor 8 dagen geboekt, maar hadden het zo naar ons zin dat we een week bijgeboekt hadden. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk. Het is echt een familie hotel en iedereen probeert het de gasten naar hun zin te maken. Wij hadden all inclusief geboekt en het eten was in een woord geweldig. We hebben echt genoten en bevelen het iedereen aan.

Appartement Barbie info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters