Appartement Barbie

8,4

195 reviews over Appartement Barbie in het Nederlands

Karel Ramakers . Marian kleyn
3-6-2018

Zeergoed. appartementen schoon.allemaal met airco. Lekker zwembad. zeergoed eten.

We komen zeker nog eens terug.

Helma
14-4-2018

Het is een kleinschalig appartementencomplex, zeer schoon. De eigenaren zijn heel aardig en als er iets in het appartement kapot is wordt dat snel gemaakt. Het eten is heerlijk. Het is wel wat verder van het strand, maar het is te lopen. Je zit ook niet ver van het openbaar vervoer. Wij gaan er zeker nog eens terug.

Fantastische

Bouwhuis
14-10-2017

Eigenlijk was alles goed het eten, de kamers, de schoonmaak, gezelligheid en het super vriendelijke personeel. Al heel wat keren in Griekenland geweest maar nog nooit zo echt Grieks gegeten als in Barbie Griekse gerechten gegeten die ik in die 22 jaar nog nooit had gegeten in Griekenland.

fantastische plek

anne
25-8-2017

Leuke accomodatie mooi zwembad lekker eten dicht bij de zee kortom wij gaan zeker een tweede keer

Prima vakantie, eigenaren wisten wie je was.

Hanneke
11-8-2017

Goede service.

Ik had een keer een klacht en deze is binnen een uur verholpen.

Salades waren er prima te eten, verder vonden wij de maaltijden aardig. Al bleven er veel mensen wel eten.

Fantastische plek !!

Familie Beukenhorst
30-7-2017

Een fijn en compleet appartement. Word gerund door een gezellige en behulpzame familie.

Aanrader - lekker eten, schoon, kleinschalig

Familie van de Pol
24-7-2017

Appartement Barbie is een kleinschalig appartementencomplex gerund door een Griekse familie. Ons appartement was heel schoon bij aankomst. De inrichting is misschien een beetje gedateerd, maar het is (wat ons betreft) alleen maar om te slapen. Zelf eten koken in het appartement is wel een uitdaging denk ik want de keukeninventaris is vrij summier. De douche (in bad) is goed, behalve als iedereen tegelijk eronder stapt, dan is er te weinig druk op het water, maar ja... dan douche je een kwartier later. Bedden vond ik goed, nieuwe matrassen. Kinderbedden waren wel hard... Wij hadden all inclusive geboekt: dit is all inclusive light (ja, ja....) wat inhoudt dat je bij de lunch en het avondeten 1 drankje pp krijgt. Ik vond het prima. Je bestelt gewoon a la carte en er is voldoende keuze. Het Hollandse gedeelte op de menukaart werd door mijn puberzoon buitengewoon gewaardeerd. Maar er zijn ook lekkere Griekse gerechten. Alles wordt door de Griekse dames ter plekke bereid. Ik had elke keer het gevoel dat ik uit eten was en vond het echt top hier! Het zwembad is ook heerlijk, lekker groot en aardig diep (max. 2.50 m). Er zijn voldoende bedjes. Helaas ook hier in de loop van de week opeens handdoekenleggers, wat m.i. echt niet nodig is, maar ja...

Appartement ligt op 100 m. van een toeristen supermarkt, heel veel shops, autoverhuurders en restaurantjes om de hoek en in 10 min. loop je naar het (kiezel)strand. Voor zandstrand moet je aan de andere kant van het eiland zijn.

ideale locatie

lisa
17-7-2017

Ideale locatie,schoon net (pas geverfd) kleinschalig hotel. Goede bedden! Aardige eigenaar,Goed eten! All inclusive is volpension met drankje bij middag en avondeten.Wel heel belangrijk, dus verder geen drinken erbij! Middag en avondeten is a la carte!, 's Morgens klein buffet(Geen vreetschuur zoals vaak bij all in) Dicht bij centrum maar toch rustig gelegen! Vele nationaliteiten wat het juist leuk maakt! Stoelen op balkon en op terras zijn verschrikkelijk om op te zitten! En de tuin had wat meer aangekleed mogen zijn! ( boompjes enz) Genoeg ligbedjes maar werden nooit netjes neergezet! Oogt wat rommelig.Gelukkig werden er geen ligbedjes gereserveerd met handdoeken!!! Roken tijdens eten was ook jammer al was het wel buiten op terras! Wifi tegen betaling ook niet meer van deze tijd! Maar al met al een heerlijk hotel, ideaal ook voor gezinnen en voor mensen die van kleinschalig en persoonlijkheid houden! Al met al een aanrader! Tip; boek eilandtour bij reisbureau in plaatsje!

Oude reviews (archief)

Voelt steeds weer goed, maar gaat achteruit

Altijd goed..maar....
15-10-2016

Wij kennen Barbie goed, 5x geweest nu.Zeer fijne plek om te verblijven en zullen ook terug keren weer, maar is nu echt toe aan een opknapbeurt aan het 1 en ander.De bedden mogen echt vervangen worden ,( die doen echt heel erg pijn )..en het meubilair gaat nu toch ook ,echt wel achteruit

Schoonmaak was vorig jaar veel beter, wij misten de vaste dame heel erg die er nu niet meer werkte.Het kan veel en veel beter.Heb liever dat dit verbeterd dan een strikje van mijn nachtjapon op bed.

Op gebied van eten en drinken en de familie zelf krijgen zij een dikke 10 !!!!!!

Hopelijk komt er vernieuwing, want wij houden van Barbie !

Ik heb hier samen met mijn dochter van 5 jaar verbleven.

Appartementencomplex Barbie is een kleinschalig complex dat wordt gerund door een Griekse familie. Lieve, hartelijke en zeer hard werkende mensen. Respect voor de oma's die iedere dag de lekkerste maaltijden bereiden in Eem kleine, warme keuken.

Prima kamers en balkons. Bedden behoorlijk hard, maar met een deken op het matras toch redelijk kunnen slapen.

Fijn klein zwembad. Iets te weinig strandbedjes voor op de drukke dagen.

Fantastische ligging. Vlakbij zee en het stadje Ialyssos.

Wij hebben genoten en komen volgend jaar zeer zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Barbie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barbie in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barbie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Barbie scoort een 8.36 uit 10 op basis van 198 reviews.