Appartement Barbie

203 reviews over Appartement Barbie in het Nederlands

Eenmalig

C,A,J & E
14-9-2018

Redelijke appartementen op een prima locatie, echter totaal sfeerloos. De eigenaren zijn erg afstandelijk / arrogant en vragen te hoge prijzen voor extra's zoals airconditioning en WI-FI. De eigenaren doen er weinig tot niets aan om de sfeer te verhogen en de gasten te binden, het komplex was s'avonds dan ook uitgestorven. ( gelukkig is het dorpje op slechts 5 minuten loopafstand ) Om 12u uitchecken is overal het zelfde en dat je dan nog ( in ons geval dan ) een uurtje moet wachten op je vervoer naar t vliegveld is ook vrij normaal....maar dat je in dat uurtje nog geen kop koffie aangeboden krijgt en men bij t afscheid nog niet de moeite neemt om achter de bar vandaan te komen om je de hand te schudden, terwijl je daar in 2 week toch redelijk wat uitgegeven hebt, vindt ik wel zeer bedenkelijk, en wij zijn toch redelijk wat gewend na 27 jaar Griekenland door gereisd te zijn.

heerlijke vakantie gehad

Tom
12-9-2018

Je zit wel in de aanvliegroute naar het vliegveld Rhodos

( al wen je hier wel snel aan)

Niet voor herhaling

Jolanda Vaandering
8-9-2018

Ruime appartementen bij aankomst keurig schoon daarna helemaal niks alleen zakje verwisselen en handdoeken eigenaren vond ik zelf niet super vriendelijk einde seizoen zeiden mensen maar dat moet zeker niet mogen als je niet veel nuttigd bij barbie zal je alleen een knikje of kalimera horen bedden redelijk zwembad ook prima zou je hier terug gaan nee zeker niet

Kleinschalig goed famillie appartement

Dovens
26-8-2018

Kleinschallig appartement. Vriendelijke famillie die dit runt. Iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Bijbetalen voor : wifi (is best slechte ontvangst) airco ( werkt super goed) en kluis.

Fijn dat er altijd bedjes bij t zwembad vrij zijn hoe laat je ook komt.

Zeer goed en lekker eten ( wij aten daar de lunch)

Niet ver paar minuten lopen van restaurants en winkeltjes.

Veel nederlanders in t hoofdgebouw wn engels en scandinaviërs bijgebouw.

Wij hebben bij barbie een top vakantie gehad

Tevreden

Onbekend
26-7-2018

Ruim maar zeer basic appartement. Klachten worden direct opgepakt en zo mogelijk verholpen. Personeel vriendelijk. Schoonmaak zeer matig (alleen prullenbak wordt verschoond, handdoeken roken zuur en beddengoed smoezelig). Ruim en zeer schoon zwembad met gezellige poolbar. Zgn handdoekje leggen niet opgemerkt ivm ruim voldoende ligbedden. Huurauto via receptie, prima ervaring mee. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes op het eiland.

Gasten in onze periode vnl. Engelsen, Scandinaviërs en Nederlanders

Basic appartement, goede prijs-kwaliteit

Maryna
12-7-2018

Service was erg goed, omdat we goed geholpen werden bij een defect op de kamer. Helaas erg veel muggen, dus neem hiervoor deet mee. Extra kosten voor het gebruik van tv, internet en airconditioning. Ons appartement was erg schoon en verschoonden handdoeken en bedlinnen regelmatig. Locatie was goed, dichtbij zee, winkels en restaurants.

Prima hotel!

John
10-7-2018

Eenvoudig klein en schoon hotel. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt basic maar voldoende. Kamers groot en schoon. Bedden prima. Douchen in bad. Enige minpunt was dat de schone handdoeken niet fris ruikte. Zeven minuten lopen van centrum en strand. En voor wie van ligstoelen bij het zwembad houdt geen enkele maal gezien dat er ligstoel werd geclaimd terwijl er niemand in de buurt was.

Fijne vakantie gehad met een paar minpuntjes!

Marjolijn
26-6-2018

Kleinschalig complex. Mooi zwembad met bedjes en parasols langs de zijkant en een groot grasveld met nog eens een groot aantal bedjes en parasols! Een groot terras naast het zwembad, waar je à la carte kunt eten. Meestal 's avonds een home made gerecht, waar wij één keer gebruik van hebben gemaakt. Dit was erg lekker! Het tweekamer-appartement was ruim en naar Griekse maatstaven ingericht. Karig, maar doelmatig. De bedden waren erg goed. Ik lees hier overal dat het appartement zo schoon was, maar wij hadden het idee dat het nooit werd schoongemaakt. Alleen dagelijks werden de afvalzakjes verschoond. De handdoeken en de lakens zagen er erg smoezelig uit en roken niet fris!! Maar knop om in je hoofd en er niet meer aan denken. Voor de wifi moest betaald worden, maar die werkte heel slecht. Al met al een prima vakantie gehad hier. En die minpuntjes ben ik alweer vergeten!

Karel Ramakers . Marian kleyn
3-6-2018

Zeergoed. appartementen schoon.allemaal met airco. Lekker zwembad. zeergoed eten.

We komen zeker nog eens terug.

Helma
14-4-2018

Het is een kleinschalig appartementencomplex, zeer schoon. De eigenaren zijn heel aardig en als er iets in het appartement kapot is wordt dat snel gemaakt. Het eten is heerlijk. Het is wel wat verder van het strand, maar het is te lopen. Je zit ook niet ver van het openbaar vervoer. Wij gaan er zeker nog eens terug.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barbie in Trianda / Ialyssos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barbie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.