Aparthotel Kalithea Sun & Sky

Aparthotel Kalithea Sun & Skystersterster

6.9Voldoende

Griekenland, Rhodos, Kalithea

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kalithea Sun & Sky voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Tonen op kaart

98 reviews over Aparthotel Kalithea Sun & Sky

• 4Hellas6309-10-2017

Nooit meer

Openbaar vervoer (bus) is redelijk in de buurt. De kamers zijn oud en hard toe aan een opknapbeurt.Hygiënisch laat vooral de badkamer veel te wensen over : overal kalkafzettingen, dikke en vieze kit-lagen rond het bad en het toilet, een groezelig en plakkerig douchegordijntje, een bekraste en vieze wastafel enz. Het schoonmaakpersoneel doet goed z'n best, maar kan slijtage en beschadigingen niet 'wegpoetsen'. Het eten is zéér eenvoudig en veel van hetzelfde. Ik ben 6 dagen ziek geweest van een ondefinieerbare gehaktsaus. Het zwembad en omgeving wordt gedomineerd door schreeuwende en zuipende Engelsen, Polen en Russen. Voor mij was dit het slechtste hotel in 31 jaar Griekenland en 13 jaar Rhodos !

Alleen gereisd in augustus 2017

• 7Z.19-05-2016

Lekkere vakantie gehad!

Het hotel is prima! Goede prijs kwaliteit verhouding. De ligging van het hotel is niet super maar met de bus die vlakbij stopt, kun je toch voor weinig geld (2 a 3 euro) overal naartoe. Ook het eten was lekker. Elke dag een ander thema. Het hotel biedt ook een aantal keer per week 's avonds gezellige amusement. Kortom een lekkere vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2015

• 4tanitavdleij29-07-2015

Nooit meer!

Om te beginnen zijn wij geen 5-sterrenhotel gewend en waren we opzoek naar een kleinschalig hotel. De kamer is klein en simpel. De badkamer heeft zijn beste tijd gehad, veel kalkaanslag en vieze randjes langs het bad. De bedden zien eruit als boxsprings, maar slapen doe je op harde springveren. Daarnaast zijn de kamers erg gehorig, wij hoorden de buren douchen en doorspoelen alsof ze in onze badkamer stonden. Doordat wij een kamer vlak boven de bar hadden hebben we erg veel last gehad van de muziek die tot 2 uur snachts werd gedraaid. Het eten is in 1 woord Slecht, gericht op de Russen en Engelsen die voornamelijk in het hotel verblijven, ook dat is als Nederlander al geen aanrader. Let op: all inclusive wil hier zeggen: drinken, ontbijt, lunch en diner. Snacks moet voor worden betaald. Het personeel is verre van vriendelijk!! Zwembad is verder prima. Tuin en aanzicht van hotel is echt toe aan een opknapbeurt. Wij hebben veel te veel betaald en willen anderen dan ook waarschuwen!!

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Henk13-10-2013

Fijn personeel

We hebben een prettig verblijf gehad. Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Top vakantie!!!

Gereisd met partner in juli 2013

• 4David06-08-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Geen animatie voor kinderen, maar 3 x in de week s'avonds entertainment.

Kamers oude meuk met van allerlei gebreken die door monteur Beun de Haas voor nood werden opgelost.

Eten is redelijk goed,het is een resort voor oude mensen die rustig in de tuin willen liggen zonder leven in de brouwerij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Maria05-07-2013

Nooit meer All-in formule in Griekenland

Hotel prima, personeel erg vriendelijk, eten heel goed, zwembad en tuin mooi maar......, all-in formule hadden ze in dit hotel nooit moeten doen, doodzonde. Wij doen t niet meer op deze manier. Aantrekkelijk voor de vele russen die er nu eenmaal andere gewoontes op na houden qua eten en drinken. En ook hier weer de handdoekenrace in t zwembad.

Gereisd met partner in juni 2013

• 4J24-01-2013

oud, vies, lelijk!

Onze kamer viel van ellende en ouderdom uit elkaar! ver lopen van het strand. voor iets meer geld heb je geweldige resorts aan het strand!!

Gereisd met partner in september 2012

• 7Angela01-10-2012

Teveel Russen en Polen

Vriendelijk personeel, de kamers zeer oud maar wel schoon. Het eten is teveel aan de koude kant dan aan de lauwe kant. Maar gelukkig is er een magnetron aanwezig. Het hotel is wel bezet met 60% Russen en 30% Polen en 5% Engelsen en 2% Nederlanders. Met al oostblokkers werd het een aardig zuipfestijn voor deze gasten. Voor mij niet meer dit hotel.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10Celeste19-09-2012

Goed en gezellig hotel!

Ik ben in augustus samen met mijn partner naar dit hotel geweest en begrijp niet waarom dit hotel een gemiddeld een 7,1 heeft op Zoover. Wij hebben het zeer naar ons zin gehad. Het hotel heeft een relaxte sfeer en zeer vriendelijk personeel (Dimitri etc). Er zijn altijd bedjes vrij aan het zwembad (geen handdoeken race) en ook aan het zwembad gezellige muziek. Er is 3x per week een thema avond. Zo was er een Griekse avond, karaoke en live muziek. Onze kamer was prima en het eten was ook goed (elke avond wat anders te eten) Het eten werd altijd op tijd bijgevuld, dus geen lege bakken. Kortom: Een erg gezellig, schoon hotel met vriendelijk personeel waar je heerlijk kan genieten van je welverdiende vakantie!

Rondom het hotel zijn er een aantal winkeltjes, supermarkten en kan je ook een scooter huren. Met de scooter (of bus) ben je zo in Rhodos of Faliraki. Een aanrader is het strand bij Thermes Kalithea.. erg mooi!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9barbarapelzers02-09-2012

aanrader

We hebben een goede vakantie gehad , personeel is zeer vriendelijk en help je als je ze nodig hebt Wij willen Dimitri ,Christine Stan en iedereen die er werkt bedanken voor een goede verzorging Enige nadeel is dat de badkamers toe aan renovatie , maar was voor ons geen probleem er werd goed gepoets.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

0 tips over Aparthotel Kalithea Sun & Sky

3 vragen over Aparthotel Kalithea Sun & Sky

• Helena, 12-08-2014

Studio

Heb aantal vragen. 1 Zijn de studio's in hoofdgebouw

2 Kun je nog iets te eten krijgen bij late aankomst

3 Is er een ruimte met lectuur

4 Zijn bijgebouwen ver van zwembad en restaurant. Alvast erg bedankt voor eventuele antwoorden.

• Nick Hoekman, 31-12-2010

Zandstrand of kiezelstrand ??

Gaat hierbij om een zandstrand of om een kiezelstrand ??

J, 24-01-2013

er zijn maar een paar kleine strandjes met een zand strand

• jose, 14-01-2010

winkelen,

hallo, kan iemand mij vertellen of er ook winkeltjes bij het hotel zijn, en of er s'avonds dan nog wat te doen is, zoals uitgaans gelegenheden? Alvast Bedankt.

a_abbink89, 09-07-2012

Nee niet, daarvoor moet je toch in Rhodos stad zijn. Wel een supermarkt, cocktailbar. paar restaurantjes onderaan de heuvel bij het kruispunt, en een of twee winkeltjes.

Aparthotel Kalithea Sun & Sky info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats