Aparthotel Kalithea Sun & Sky

Aparthotel
Aparthotel Kalithea Sun & Sky
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kalithea Sun & Sky voor je op een rij gezet:

94 reviews over Aparthotel Kalithea Sun & Sky in het Nederlands

Nooit meer

Hellas63
9-10-2017

Openbaar vervoer (bus) is redelijk in de buurt. De kamers zijn oud en hard toe aan een opknapbeurt.Hygiënisch laat vooral de badkamer veel te wensen over : overal kalkafzettingen, dikke en vieze kit-lagen rond het bad en het toilet, een groezelig en plakkerig douchegordijntje, een bekraste en vieze wastafel enz. Het schoonmaakpersoneel doet goed z'n best, maar kan slijtage en beschadigingen niet 'wegpoetsen'. Het eten is zéér eenvoudig en veel van hetzelfde. Ik ben 6 dagen ziek geweest van een ondefinieerbare gehaktsaus. Het zwembad en omgeving wordt gedomineerd door schreeuwende en zuipende Engelsen, Polen en Russen. Voor mij was dit het slechtste hotel in 31 jaar Griekenland en 13 jaar Rhodos !

Oude reviews (archief)

Lekkere vakantie gehad!

Z.
19-5-2016

Het hotel is prima! Goede prijs kwaliteit verhouding. De ligging van het hotel is niet super maar met de bus die vlakbij stopt, kun je toch voor weinig geld (2 a 3 euro) overal naartoe. Ook het eten was lekker. Elke dag een ander thema. Het hotel biedt ook een aantal keer per week 's avonds gezellige amusement. Kortom een lekkere vakantie gehad!

Nooit meer!

tanitavdleij
29-7-2015

Om te beginnen zijn wij geen 5-sterrenhotel gewend en waren we opzoek naar een kleinschalig hotel.

De kamer is klein en simpel. De badkamer heeft zijn beste tijd gehad, veel kalkaanslag en vieze randjes langs het bad. De bedden zien eruit als boxsprings, maar slapen doe je op harde springveren. Daarnaast zijn de kamers erg gehorig, wij hoorden de buren douchen en doorspoelen alsof ze in onze badkamer stonden. Doordat wij een kamer vlak boven de bar hadden hebben we erg veel last gehad van de muziek die tot 2 uur snachts werd gedraaid. Het eten is in 1 woord Slecht, gericht op de Russen en Engelsen die voornamelijk in het hotel verblijven, ook dat is als Nederlander al geen aanrader. Let op: all inclusive wil hier zeggen: drinken, ontbijt, lunch en diner. Snacks moet voor worden betaald. Het personeel is verre van vriendelijk!! Zwembad is verder prima. Tuin en aanzicht van hotel is echt toe aan een opknapbeurt. Wij hebben veel te veel betaald en willen anderen dan ook waarschuwen!!

Fijn personeel

Henk
13-10-2013

We hebben een prettig verblijf gehad. Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Top vakantie!!!

Niet voor herhaling vatbaar

David
6-8-2013

Geen animatie voor kinderen, maar 3 x in de week s'avonds entertainment.

Kamers oude meuk met van allerlei gebreken die door monteur Beun de Haas voor nood werden opgelost.

Eten is redelijk goed,het is een resort voor oude mensen die rustig in de tuin willen liggen zonder leven in de brouwerij.

Hotel prima, personeel erg vriendelijk, eten heel goed, zwembad en tuin mooi maar......, all-in formule hadden ze in dit hotel nooit moeten doen, doodzonde. Wij doen t niet meer op deze manier. Aantrekkelijk voor de vele russen die er nu eenmaal andere gewoontes op na houden qua eten en drinken. En ook hier weer de handdoekenrace in t zwembad.

oud, vies, lelijk!

J
24-1-2013

Onze kamer viel van ellende en ouderdom uit elkaar! ver lopen van het strand. voor iets meer geld heb je geweldige resorts aan het strand!!

Teveel Russen en Polen

Angela
1-10-2012

Vriendelijk personeel, de kamers zeer oud maar wel schoon. Het eten is teveel aan de koude kant dan aan de lauwe kant. Maar gelukkig is er een magnetron aanwezig. Het hotel is wel bezet met 60% Russen en 30% Polen en 5% Engelsen en 2% Nederlanders. Met al oostblokkers werd het een aardig zuipfestijn voor deze gasten. Voor mij niet meer dit hotel.

Goed en gezellig hotel!

Celeste
19-9-2012

Ik ben in augustus samen met mijn partner naar dit hotel geweest en begrijp niet waarom dit hotel een gemiddeld een 7,1 heeft op Zoover. Wij hebben het zeer naar ons zin gehad. Het hotel heeft een relaxte sfeer en zeer vriendelijk personeel (Dimitri etc). Er zijn altijd bedjes vrij aan het zwembad (geen handdoeken race) en ook aan het zwembad gezellige muziek. Er is 3x per week een thema avond. Zo was er een Griekse avond, karaoke en live muziek. Onze kamer was prima en het eten was ook goed (elke avond wat anders te eten) Het eten werd altijd op tijd bijgevuld, dus geen lege bakken. Kortom: Een erg gezellig, schoon hotel met vriendelijk personeel waar je heerlijk kan genieten van je welverdiende vakantie!

Rondom het hotel zijn er een aantal winkeltjes, supermarkten en kan je ook een scooter huren. Met de scooter (of bus) ben je zo in Rhodos of Faliraki. Een aanrader is het strand bij Thermes Kalithea.. erg mooi!

aanrader

barbarapelzers
2-9-2012

We hebben een goede vakantie gehad ,

personeel is zeer vriendelijk en help je als je ze nodig hebt

Wij willen Dimitri ,Christine Stan en iedereen die er werkt bedanken voor een goede verzorging

Enige nadeel is dat de badkamers toe aan renovatie , maar was voor ons geen probleem er werd goed gepoets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kalithea Sun & Sky in Kalithea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kalithea Sun & Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Kalithea Sun & Sky scoort een 6.64 uit 10 op basis van 98 reviews.