Hotel Oceanis Beach

GriekenlandRhodosIxia

7.5GoedScore uit 641 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+333/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 641 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

All inclusive genieten tijdens een welverdiende vakantie naar Rhodos? Dan zit je bij Oceanis aan het goede adres. Dit in combinatie met een centrale ligging in Ixia maakt het een heerlijke accommodatie. Je bent zo op het strand maar je kan natuurlijk ook een verkoelende duik in het zwembad nemen. Hier geniet je van een welverdiende vakantie vol met zon, zee, strand en Griekse gastvrijheid.

De ligging

Oceanis ligt in het griekse plaatsje Ixia op Rhodos. Het strand ligt op ongeveer 50 meter van het hotel (gescheiden door een weg). Op loopafstand vind je verschillende winkels, restaurants en bars. Ook is er in de buurt een bushalte zodat je bijvoorbeeld het bruisende Rhodos-Stad kunt bezoeken (5 kilometer afstand). De luchthaven ligt op ongeveer 12 kilometer afstand. Op ongeveer 20 kilometer vanaf het hotel vind je de bekende Vlindervallei.

Het hotel en faciliteiten

Het Oceanis hotel telt 270 kamers verdeeld over één gebouw met 5 verdiepingen. In de lobby tref je de receptie die 24 uur per dag voor je klaar staat. In het gebouw zijn ook voor het gemak twee liften aanwezig.  Afkoelen kan in één van de twee zwembaden. Rondom de zwembaden ligt het zonneterras waar je heerlijk kunt genieten het warme zonnetje. Hier staan de ligbedden en parasols voor de gasten klaar. Op het privé strand staan ook ligbedden en parasols gratis klaar voor gasten. Tevens biedt Oceanis een wasservice, minimarkt, dokterservice en gratis parkeergelegenheid afhankelijk van de beschikbaarheid. Tegen betaling is er WiFi in het gehele hotel beschikbaar. Voor de kleintjes is er een speciaal kinderbad en een minidisco.

De kamers

De standaard kamer is geschikt voor 1-3 personen en is netjes en verzorgd ingericht. Dit kamertype beschikt over airconditioning, televisie, koelkastje en telefoon. Tegen betaling zijn een kluisje en WiFi beschikbaar. De kamers zijn ook uitgerust met een badkamer inclusief douche, toilet en föhn. De kamers zijn standaard voorzien van een balkon of terras met zitje.

Het verschil in de kamers

Tegen een meerprijs is de standaard kamer beschikbaar met zeezicht. De voordeelkamer (2 personen) is over het algemeen vergelijkbaar met de standaard kamer maar de ligging kan afwijken.

Sport en entertainment

Bij Oceanis kan je goed in vorm blijven tijdens de vakantie. Zo is er aquagym en worden verschillende animatieprogramma's gedurende de week aangeboden. Ook kan je een potje tennissen, tafeltennissen, darten of biljarten. Ben je toe aan ontspanning? Dan zijn er verschillende wellness behandelingen mogelijk.

Eten en drinken

In Oceanis verblijf je op bassi van All inclusive. Hierdoor kan je onbeperkt genieten van lekker eten en drinken. Het hotel beschikt over een buffetrestaurant waar je kunt genieten van heerlijke internationale en lokale gerechten. Vanaf het restaurant heb je ook een prachtig uitzicht op zee. Bij verblijf op basis van all inclusive geniet je van ontbijt tussen 07:00-10:00, laat ontbijt 10:00-10:15, lunch 12:30-14:30 en het diner tussen 19:00-21:30. Gedurende de dag zijn er verschillende snacks beschikbaar tussen 10:30-11:30, 15:00-16:00 en 21:30-22:30. Er is koffie/thee en koekjes tussen 10:00-11:00 en 16:00-17:00. Er is meer dan genoeg lekkers om van te smullen. Voor een verkoelend drankje kan je terecht bij de bar tussen 10:15- 23:00. Alle door het hotel geselecteerde alcoholische drankjes zijn inbegrepen. Tegen betaling kan je genieten van import drankjes en alles na 23:00.

Goed om te weten

Tijdens het diner geldt een dresscode - zo wordt het van mannen verwacht dat ze een lange broek dragen.

De accommodatie is over het algemeen geschikt voor mensen met beperkte mobiliteit. Of de accommodatie ook voldoet aan jouw specifieke behoefte is afhankelijk van je persoonlijke situatie. Neem contact met ons op en wij vragen het voor je na.

Honden zijn niet toegestaan.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

668 Reviews over Oceanis Beach

• 9Nico.welboren31-10-2021

Fantastisch hotel met zeer vriendelijke personeel elke dag kamer schoon eten was elke dag anders mooi zwembad en dichtbij rhodes

• 8Peter Harmsen18-08-2021

Perfecte vakantie

Zeer goed bevallen !Wifi Gratis- Kluisje Gratis schone ruime kamer en badkamer ,platte tv met veel zenders (alleen bvn ned.). Dagelijkse schoonmaak , handdoek wissel. wel beetje gehorig wij zaten naast de eetzaal 1ste verdieping zeezijde. op tijd wakker ! (niet storend)Op tijd bij zwembad reserveren ; poolboy haalt handdoeken regelmatig weg tot 9:00 uurEten was heel goed en gevarieerd elke dag ander thema en (je kunt ook elke dag patat krijgen.) vriendelijke mensen in de bediening. En corona regels worden goed gehandhaafd door het personeel/hotel. gasten krijgen plastic handschoentjes en mondkapplicht bij lopen door de eetzaal . Barpersoneel ook zeer vriendelijk.Mooi zwembad met tuin en gras. Strand was iets minder vonden wij (ongezellig en grind/stenen maar dat is persoonlijk ) Huur een quad of auto en zie iets meer van het eiland . avonden hotel gezellige optredens (dagelijks)

• 7Marcel10-08-2021

Prima

Prima hotel. Gastvrije mensen van het hotel. Enig minpuntjes (vinden wij) zijndat je om bij het kiezelstrand te komen een zeer drukke en gevaarlijke weg moet oversteken en er een groot tekort aan ligbedjes is. (Mensen gaan al om 07:30 liggen om maar een bedje te hebben.

• 5Henk Kuijpers10-08-2021

Nooit meer

Eten was zeer slecht, coronaregels werden niet gehandhaafd

• 4Astrid21-09-2020

Nooit meer

Wij zaten in het oude gedeelte.erg gedateerd en veel kapot,,eten vreselijk slecht .personeel ontzettend vriendelijk. Voor ons eens maar nooit meer

• 9Jeroen24-08-2020

Top vakantie mede door de chef van het restaurant

Super goed hotel in deze tijd Wij waren met een meisje van 9 jaar Het eten was gewoon goed Respect voor het personeel zij krijgen van ons een dikke 10 En vooral de maneger van de eetzaal Een welverdiende 9

• 9Sophie25-07-2020

Heel gezellig hotel!

Wij waren er voor 11 dagen tot vandaag. Gezellig en schoon hotel, eten was goed. Je mag iedere dag schone handdoeken vragen. Pluspunt : Er wordt heel goed rekening gehouden met de hygiëne. Wij hadden een oude kamer, netjes en goede bedden. Blijkbaar krijg je via corendon de oudere kamers en tui gasten krijgen de nieuwe gerenoveerde kamers. Personeel heel aardig, je voelde jou meteen thuis. Iedere avond goede live muziek.

Minpunten waren dat er deze zomer veel polen zijn door sluiting van andere hotels. Blijkbaar zijn in dit hotel normaal meer gasten uit denemarken. Hotel ligt aan een drukke weg naar de zee. Helaas in deze tijd te weinig ligbedden bij het zwembad voor en aan de zee. Amper winkeltjes in directe omgeving. Auto huren voor gehele vakantie is wel een aanrader als je veel wil zien buiten het hotel. Lalyssos, Faliraki en de oude stadt van Rhodos zijn een echter aanrader om gezellig te winkelen in de avonduren.

• 7claudia19-07-2020

supper hotel!!!

het hotel was heel erg mooi en hygienisch. nadeel was wel ivm corona kwamen ze elke 2 dagen pas de kamer schoonmaken. Ook kreeg je dan pas schone handdoeken van hun. het eten was wel elke dag hetzelfde en de zoetigheden weer niet. wat ik ook erg miste waren de snacks, want in de avond krijg je niks meer en de bar gaat al om 11 uur dicht, daarna moet je ervoor gaan betalen. de mensen gingen ook altijd wel tegen 12 uur allemaal naar bed en was er al niemand meer. je mist wel de sfeer van het uitgaan en de mensen die gezelligheid maken. het strand is tegenover het hotel, dat was wel weer lekker. het centrum kun je niet lopend naartoe gaan en moet je de bus of taxi hiervoor gaan nemen. je moet wel oud rhodos en nieuwe rhodos gaan bekijken is erg mooi daar. wij hebben een quad gehuurd bij oude rhodos. daar is het goedkoper. we hebben hier erg veel mee gereden en plezier mee gemaakt. je hebt wel winkels bij het hotel. mike was een tope ober.

• 9Y & A18-07-2020

Prima

Gerenoveerde kamers, erg goed bed en super douche! Prachtig zwembad, goed eten en aardig personeel dat erg zijn best doet om jouw een leuke vakantie te geven.

Wat ik minder vond was de vrij drukke weg, je hoort de auto's continu (tenzij je bij de waterval gaat liggen dan heb je er geen last van). Volgens mij is alles in het hotel nieuw behalve de ligbedjes, niet comfortabel. Tevens waait het vrij fors aan deze kant van het eiland, soms is dat lekker maar het kan ook storend worden. Rhodos stad is dichtbij, 5 minuutjes met de taxi. Aan de straat van het hotel liggen wel wat tentjes maar verwacht geen leuk boulevardje. Ik lig sowieso liever bij het zwembad maar het strand is niet echt uitnodigend met het verkeer, de wind en de stenen.

• 8Rilana12-07-2020

Heerlijke vakantie/top hotel

Mooi hotel met gerenoveerde kamers. Modern en met veel ruimte. Wij hadden zeezicht en dus ook zwembadzicht, prachtig gewoon! Personeel super aardig en spreken ook engels. Eten was prima! Jammer van de weg tussen hotel en strand. Deze hoorde je als je aan het zwembad ligt maar raak je snel aan gewend. Vanwege corona was het erg rustig maar al het personeel had een mondkapje op en overal stonden pilaren met desinfecterende middelen. Voor onze dochter van 15 was er niet zoveel te doen, in de omgeving is er weinig tot geen winkels maar wel restaurantjes. Rhodos stad ligt op 5km, 10 euro met de taxi. Ga niet voor 14 uur maar het liefst in de avond. Het strandje ligt vol met kiezels en door de wind flinke golven. Vonden wij heerlijk maar misschien voor kleine kids iets te heftig. Voor 7 dagen was het een heerlijke vakantie.

Hotel Oceanis Beach info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar

Beach

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij