Hotel Belair Beach

Hotel Belair Beach

7.3Goed

Griekenland, Rhodos, Ixia

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 472p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

111 reviews over Hotel Belair Beach

• 2019
    8Mimi09-11-2019

Voor herhaling vatbaar!

Het was erg leuk en prachtig weer. De mensen zijn erg vriendelijk. Alleen het eten was elke dag bijna hetzelfde maar er zijn genoeg leuke betaalbare restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Barry en Lianne31-10-2019

Prima hotel voor deze prijs, geen 5 sterren Turkey

Voor de prijs die je betaalt een prima hotel. Alles wat al eerder geschreven is klopt. Animatieteam is matig, eten kan zeker veel warmer, maar was goed van smaak vooral de vis, personeel erg vriendelijk, prachtige kamers met zeezicht, lekker en mooi zwembad. Wij waren hier in de laatste week van het seizoen en dan merk je wel dat de restjes op moeten. Geen thema avonden meer.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2Renee31-10-2019

Verschrikkelijk hotel met verschrikkelijk manageme

Verschrikkelijk hotel! Het eten was slecht, personeel erg onvriendelijk. Door gebrek aan personeel ook slechte kwaliteit eten, koud etc etc. Mijn man is ziek geworden op de eerste dag daar door het eten. Wij zijn toen gaan klagen bij Touroperator en gezamenlijk geklaagd bij de manager. Beide partijen namen ons niet serieus. Wij hebben een warmte test gedaan omdat we klaagde dat het eten koud was. Het apparaat van de manager gaf aan dat het 69°c was. Ik heb dat vlees opgepakt en vastgepakt het was werkelijk koud. Waarop de manager boos werd op mij en mijn eten in de magnetron wilde stoppen als oplossing... Hierop zijn wij buiten de deur gaan eten. Iedereen klaagde. Touroperator houdt slechte recensies achter. Die van mij en van een aantal andere stellen worden gewoon niet geplaatst om te zorgen dat het gemiddelde hoog blijft. Echt niet boeken en al helemaal niet via Touroperator . Zwembad was erg mooi! En bezoek coconut restaurant deze is erg goed!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Ad MT30-10-2019

prima ligging, langs zeer drukke weg.

Prima hotel, mooie ligging, prachtig zwembad, vriendelijk gastvrij en behulpzaam personeel. Helaas was in onze periode ( einde seizoen 23-10 / 30-10), het eten heel matig, lauw of koud. Wij waren omgeboekt, omdat het gekozen hotel eerder zijn deuren sloot. Belair beach ligt langs een zeer drukke weg, dag en nacht razen scooters, motoren en bussen langs het gebouw. Onze luxe kamer ( meerprijs) met front Zeezicht was ruim, prima bedden en voldoende opbergruimte. Aanwezig kleine koelkast, (maakt veel herrie), televisie, kluisje, airco, waterkoker en föhn. De kamers zijn afgewerkt met wit marmer, (vloer) is een glijpartij bijna onvermijdelijk. Omdat douchescherm te klein is en de regendouche er voor zorgt dat de hele badkamer nat wordt. Het concept All Inclusive is zeer beperkt in (drank)keuze. In de omgeving is weinig te doen. Op een tweetal restaurants en supermarkten binnen 100 m is het doods. Pinautomaat en Busverbinding voor de deur.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Hans (van Jacqueline 😉)26-09-2019

Aanrader met eigenlijk een ster te weinig 👍👍👍

Mensen moeten bijna alles aan negativiteit negeren. Hotel is net in de zomer gereed na verbouwing. Onze twee weken waren een groot feest tussen gezellige mensen en top personeel. Zeurpieten hebben het over een animatie team wat top is maar dat hebben wij dan gemist. De arrogante Duitser die het span aanvoerde was doorlopend bezig met zijn eigen egotrip en had teveel oog voor het vrouwelijk schoon. Het Poolse meisje stond open voor ideeën en samen met haar hebben we diverse hollandfeestjes gebouwd en het hele hotel ging van links naar rechts met snollebollekes. Het strand is inderdaad hopeloos maar is nog niet klaar en krijgt deze winter aandacht. Naast het hotelstrand is een beachclub met gratis alle geneugten. Samengevat hotel in ontwikkeling met top personeel en goed van eten en drinken. Voor ons ster erbij en volgend jaar terug. ❤👍🎉

• 5Anja24-09-2019

Nooit meer

Mooi en schoon zwambad, mooie en schone kamer, fijne bedden, En nu de mindere punten: het ontbijt krijgt nog een zesje omdat je het brood gelukkig nog kon roosteren, erg droog anders, voor de rest was het eten zeer slecht, net zoals het drinken. Zelf een glaswater smaakte naar gloor.

• 6Jaimy21-09-2019

Mijn ervaring.

Nieuwsgierig was ik naar dit Hotel omdat er zoveel negatieve als positieve ervaringen opstonden. wij hadden ook een nieuw kamer en helaas met bergzicht. Animatie team hele leuke mensen, alleen je ziet ze inderdaad de hele week, behalve donderdag dat is meteen de leukste avond van de week. Eten veel keus, wel altijd een beetje van hetzelfde veel vlees en kip. Zwembad prachtig gewoon, jammer dat je uitkijkt op dat stukje vervallen strand met lig bedjes, beter naar de buren met de mooie lig bedden. De cocktails veel over geschreven hier, heb er eentje gekocht voor 6,50 euro en dan krijg je ook een echte cocktail zoals die hoort. Het eten bij het zwembad wordt neer gezet, en weinig meer naar om gekeken. Je kan beter een salade bestellen bij de bar erg goed. Hardwerkende mensen zeker een pluim waard, we hebben ze goed beloond. Wel ver overal vandaan, alleen een paar winkeltjes in de buurt dat was het. Voor ons geen tweede keer.

• 6Ria13-09-2019

Verkeerde informatie bij Reis Organisaties

Van 27 Augustus tot 7 September Samen met zus .Aankomst niet vriendelijk ontvangen, kamer ruim en schoon, Kamermeisjes dikke pluim! Buffet absoluut geen Grieks. Cocktails suiker water zelf een fles Gin gekocht voor de smaak! Zwembad mooi en perfect. Animatie....petje af! Werken zich een slag in de rondte..maar geen echt vermaak.Strand complete aanfluiting .en dan moet je ook nog 10 Euro voor een bedje betalen..schandalig ! En op loop afstand van winkels enz ..nou vergeet dat maar! Heb het zo wie zo heerlijk gehad.. Maar 4 sterren..echt niet!!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Cheyenne12-09-2019

Prima vakantie gehad

Wij hebben deze vakantie geboekt toen het nog een 8 kreeg, dat Bleek een 7,2 te zijn geworden op de dag van vertrek. Maar eigenlijk zijn erg veel overdreven reacties. Wij kregen elke dag schone handdoeken en om de 2 dagen werd het bed verschoont! Het ontbijt is inderdaad niet speciaal maar gewoon prima. De lunch en het diner vonden wij 6 van de 8 erg goed en dus niks te klagen. Het personeel vonden wij erg vriendelijk wanneer je vroeg om een extra drankje deden zij dat zo snel mogelijk ondanks de drukte. Wij zaten in het oude gedeelte in een kamer met zee zicht en een bad en deze zag er netjes uit. Wij hebben via touroperator 2 tripjes gedaan deze zijn wel duur en kun je in rhodos stad ook zelf doen voor goedkoper, de bay to bay cruise is een aanrader! De negatieve punten zijn dat de koffie net slootwater is en al de frisdrank uit 1 soort van multi kraan komt. Maar wij een goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Manon11-09-2019

Mijn ongezouten mening.

Niet vriendelijk ontvangen door Receptioniste. Nieuwe kamer was een zoektocht. Kamer mooi maar geen tuinzicht, wij hadden een berg voor onze neus. Zwembad echt geweldig, buitenbar stelt niet veel voor eten werd s, morgens neer gezet en stond er om zes uur nog. Uitzicht op zee een vervallen hutje met zeer oude ligstoelen, erg jammer. Animatie hard werkende mensen alleen je ziet ze de hele week ze verzorgen ook de avonden. Restaurant veel van hetzelfde, ze doen een poging en daar is alles meegezegd. Borden vaak nog nattig glazen soms vies en een glas drinken bij de maaltijd. Wel heel hard werkende mensen mag ook gezegd worden. Hele rijen mensen s,avonds bij de bar, en alles kom uit een soort kraan wat je ook besteld, cocktails laten te wensen over, meer suiker water. Badmeester is klusjesman elektricien noem maar op. Zo kan ik nog even doorgaan, zeker geen vier sterren Hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Hotel Belair Beach info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen