Villa Van Staden

Met oudere kinderen

Heerlijk

Inez Barendse
15-7-2018

Het huis is van alle gemakken voorzien. Was super schoon, ook het zwembad is heerlijk. De dorpjes in de omgeving zijn niet heel toeristisch, wel gezellig en je kunt er prima eten tegen heel redelijke prijzen. Ook een bootje huren in Pylos is een aanrader, heerlijk om je anker uit te gooien en een duik te nemen. Een aantal van ons hebben veel gehad aan het boekje met wandelingen in de directe omgeving

Edwin van Staden., Owner, 16-7-2018
Beste Familie Barendse, fijn dat jullie je verblijf zo positief hebben ervaren! Inderdaad zijn er prachtige wandelingen te maken. Dank voor jullie waardering en graag tot ziens!

Fijne en rustige plek met een mooi uitzicht

Marijke
27-8-2017

We hebben echt genoten van de rust en de ruimte in en om de villa. Alles is aanwezig om een heerlijke vakantie te hebben! Het uitzicht is prachtig en het zwembad heerlijk om in af te koelen!

De dorpjes in de omgeving zijn gezellig en er zijn genoeg mogelijkheden om naar leuke zandstranden te gaan en lekker te eten!

Zeker een aanrader!

Edwin van Staden., Owner, 29-8-2017
Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en dank jullie wel voor jullie positieve beoordeling!

Rustig en luxe!

Fam. Barth
31-8-2015

Prachtige villa , van alle gemakken voorzien, met groot zwembad en heerlijke tuin met diverse zitjes. Schitterende omgeving en fraai uitzicht. vanwege rustige ligging is wel een auto noodzakelijk.

Pure Luxe

Fam Cox
25-7-2015

We verbleven een week in de villa met 3 kinderen. Het huis is perfect in orde, kraaknet, modern ingericht en heeft alles wat het moet hebben. Ook de TV met satellietontvangst is een meerwaarde. Het zicht op zee is fenomenaal. Het is pure luxe om vanuit het zwembad naar de zee te kunnen kijken. De omgeving straalt rust uit. Een absolute aanrader.

A dream come true..

Esmé
20-5-2015

Zoals de titel al aangeeft, deze plek is een van je mooiste dromen. Een vakantiegevoel is geweldig, maar dit is thuis komen terwijl je op vakantie bent, wat wil je nog meer? Naast het fantastische huis; brandschoon en van alle gemakken voorzien, krijg je ook nog een prachtig uitzicht, grote rustige stranden, taverna's met heerlijke en vooral goedkope gerechten, vriendelijke mensen.. en de natuur, de natuur is zó verschrikkelijk mooi. Watervallen, wilde gekleurde bloemen, olijfbomen en noem maar op. Herinneringen worden hier gemaakt en beleefd, of je nu met het hele gezin gaat, vrienden, of lekker met zijn tweeën. Ja, als ik een plek mocht kiezen om thuis te komen, dan zal ik altijd voor Villa Van Staden en de prachtige Griekse cultuur kiezen.

Prachtige villa in heerlijke omgeving

danny_3
12-8-2014

Uitstekend verzorgde villa met heerlijk zwembad en terras. Uitzicht is ongeëvenaard, omgeving is rustig en gastvrij. Mooie bestemming voor genieten van een rustige zonvakantie zonder toeristische drukte.

Heerlijke vakantie gehad

Esther en Steef
13-7-2013

Echt een verblijf met een WOW effect. Prachtig uitzicht, rust, riant. Voor herhaling vatbaar!

Geweldige ligging!

Daan
18-3-2013

Helaas alweer een aantal jaar geleden geweest. Destijds met mijn ouders, broer en zusje. Het is even rijden vanaf het vliegveld maar een geweldige villa op een geweldige plek. Uitzicht op de zee, (met de auto) kortbij dorpjes en op loopafstand van het strand. Huis zag er tip top uit, misschien binnen niet al te ruim voor 6 personen, maar het weer is in de zomer geweldig dat je bijna niet binnen zit. Heerlijk verkoeling zoeken bij het zwembad of genieten van het uitzicht op het balkon. Geweldig!

Edwin, Owner, 3-4-2013
Wat leuk Daan dat je zulke fijne herinneringen hebt aan jullie vakantie en de moeite hebt genomen hierover iets neer te schrijven! Vriendelijke groet, Edwin.

Prachtige huis op een mooie plek.

leo voorqwinden
14-11-2012

In Vila van Staden hebben we genoten. Erg mooi huis met super zwembad. Op een heuvel met direct uitzicht over zee. In de buurt mooie karakteristieke dorpjes.

voor herhaling vatbaar

Christo
9-9-2012

Fraaie plek met prachtig uitzicht op zee om van daar uit een niet toeristische streek te ontdekken. Leuke dorpjes in de omgeving om lekker te eten. In november is de zee nog warmer dan het zwembad, maar gelukkig is het strand is vlakbij. Top-Relax-Locatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Van Staden in Finikounda en Methoni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Van Staden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.