Appartement
8,5

46 reviews over Appartement Ismini in het Nederlands

fantastisch en rustgevend plekje.

jeanet lever
6-9-2018

Supermooi plekje en erg rustig gelegen. Petra is erg mooi en gezellig en dichtbij Molyvos, waar je met een treintje naar toe kunt, erg leuk. Strand (heel fijn kiezel) is op ong 350 m lopen. De zee is zo mooi en je kunt er heerlijk zwemmen, geen hoge golven. Je kunt voor een drankje v 3 euro en strandstoel en parasol krijgen, maar je kunt ook heerlijk onder de bomen liggen iets verder er vandaan (5 m). App. is superschoon, erg vriendelijke eigenaren en je kreeg elke zondag vers gebakken cake. Een app. om naar terug te gaan.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk eiland, fantastische vakantie gehad

fam. van der mark
1-8-2018

Heerlijk rustig kleinschalig appartementencomplex. Echt een verademing voor gezinnen die geen hysterisch gedoe en animatie zoeken maar rust en tijd voor elkaar. De appartementen zijn eenvoudig ingericht maar worden keurig schoon gehouden evenals het terrein en zwembad. Iedere dag is de tuinman druk om alles in topconditie te houden. Schoonmaak evenals bedden verschonen en schone handdoeken 3x per week. De familie die eigenaar is van het complex is er regelmatig en anders zijn ze 24/7 bereikbaar per sms met snelle reactie. In de appartementen boven (2x twee kamer (5 en 7)en 1x 1 kamer (6)) heb je het meeste privacy. In Petra (boulevard) zit restaurant "Christos". Uitgebaat door een hartelijke familie met een eigen olijfboomgaard en boerderij. Alle producten (behalve vis natuurlijk) zijn van eigen boomgaard/boerderij. We wilden alle restaurants uitproberen maar hebben hier toch per ongeluk 12x gegeten....;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk ontspannen en genieten, tuin, zwembad

Heerlijke vakantie
9-7-2017

Ismini heeft fijne appartementen gelegen in een (groene) tuin met zwembad en loungehoek of in een klein gebouw bij elkaar. De sfeer is relaxed, rustig. Het wordt goed schoongehouden. Je zit dicht bij de hoofdweg gelegen aan het strand. Petra is een leuk klein plaatsje met een berg (Petra :-)) met genoeg heerlijke restaurants. Een auto is fijn om het eiland te verkennen. Ook ideaal is een fiets huren! Molivos ernaast is zeer mooi, souvenirsstraatjes genoeg, haventje met restaurants en maak een boottocht met een locale schipper. Vergeet ook niet de warmwaterbaden iets verderop! En achter de rotsen zit nog een heerlijk restaurantje! Genoeg om te ontdekken en te genieten van het warme weer en heerlijke eten. Mensen zijn zeer vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Positief anders

Jennie
15-10-2016

Het appartement ligt 8 minuten lopen van de hoofdweg en het dichtstbijzijnde strand vandaan. Je zit tussen de Griekse bevolking. Dit maakt het heel relaxed. Je moet wel van rust houden en het niet erg vinden om een klein half uurtje te lopen naar de restaurantjes aan de boulevard. Boven heb je drie appartementen, waarvan één met heel groot balkon (nr 7) en één met twee balkons (nr 5). Die zijn het mooist qua ligging en privacy. Het zij uitzicht bij nr 7 kijk je uit op een veldje met zo'n 100 schapen, met belletjes om de nek, wat een heel gezellig, landelijk, achtergrond geluidje geeft. De andere appartementen beneden zit je met je terras min of meer op de stoep, dat vonden wij wat minder gezellig aandoen. Er hangt een TV in de kamer, met gek genoeg alleen Griekse zenders voor de toerist? Zwembad is lekker om even af te koelen, maar wel erg ondiep (1.50mt)ligbedden zijn fijn. Appartement heel schoon, wat opviel was zelfs een föhn aanwezig. Aanrader om te eten (is dichtbij): restaurant Cocos. Lopend vanuit appartement naar hoofdweg en dan rechtsaf aan de weg. Heerlijk echt Grieks eten, zowel vlees, maar zeker ook als je van vis houd!! Bereid door een chef-kok en zijn vrouw uit Athene! Met hart voor de zaak! Zijn zelfs op dag van ons vertrek, s' middags voor ons open gegaan!.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldige accomodatie

A. Meijer
17-9-2016

Geweldige accomodatie, prachtige, zeer rustige ligging, mooi zwembad, ruime appartementen, en bijzonder goed verzorgd en schoon. Strand en dorpje op goede loopafstand. De eigenaresse en dochter en dochter doen er echt alles aan om de klant het naar de zin te maken, dit is pas vakantie!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi appartementencomplex!

P.
6-9-2016

Ismini is een mooi, goed verzorgd complex met 2 losse huisjes bij het zwembad en 6 appartementen in het gebouw. Verder een goed verzorgde tuin en een klein zwembad, 1.50 m diep en een deel ondiep, ook geschikt voor kleinere kindjes. Het complex is zeer rustig gelegen aan het einde van een zandpad, 500 m. van de doorgaande weg en het strand. Naar het dorpje is het ongeveer 20 min. lopen. De appartementen zijn prima, compleet, kleine keukeninventaris, koffiezetapparaat en waterkoker. Prima badkamer en warme douche. Alles is brandschoon! Airco optioneel. Grote ruime slaapkamer met 3 bedden in het vrijstaande huisje en 1 bed in de keuken. Luiken tegen de zon en horren tegen de muggen. Terrasje voor het huisje met weinig privacy. Huur een auto en ontdek Lesbos. Het eiland is zo mooi, en zo rustig en goede wegen. Zo sneu dat door het negatieve nieuws toeristen niet meer durven te komen. Wij vonden het heel authentiek, met hier en daar wat toerisme. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig plaatsje op een schitterend eiland

Joke Stam
25-6-2016

Lesbos is heel gastvrij. Het vluchtelingenprobleem is volledig onder controle. De grieken verdienen het dat hun eiland weer positief naar voren komt. Doordat het toerisme - met name door oude, achterhaalde informatie en beeldvorming - met 3/4 is afgenomen, zijn er veel lege terrassen, winkeltjes etc. De grieken verdienen een beter lot!!!!!!! Zelf verbleven wij in "Ismini" (prima kleinschalig complex), maar welk verblijf je ook kiest, Petra is een geweldige bestemming.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Appartementen zijn goed en schoon. Op 3 na allemaal voorzien van overkapping over balkon of terras, mocht het eens regenen kun je alsnog buiten zitten en geeft ook schaduw op je balkon/terras. Schoon en netjes. Eigenaren vriendelijk en regelmatig aanwezig. Zwembad heeft geen olympische afmetingen maar is een zeer mooie en schone aanvulling op het complex. Ligbedden aanwezig en goede kwaliteit. Wifi aanwezig in alle appartementen. Geheel is rustig gelegen en mooi uitzicht vanuit de meeste appartementen op de omgeving. Ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van het dorp hetgeen voor mensen die niet zo goed ter been zijn een bezwaar kan zijn. Weg naar het complex is redelijk maar niet van uitstekende kwaliteit en s avonds niet goed verlicht.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super fijne plek

Eline
2-9-2015

Wij gingen voor een mini vakantie naar Ismini en dat is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar graag weer gaan! Wij gingen er even tussenuit zonder kids dus dan is de 1-kamer appartement prima. Met kids zou ik wel voor de 2-kamer gaan. Groot en vrijstaand. Zwembad loopt langzaam af dus ook geschikt voor de kleintjes. En heerlijk ontbijten kan je bij het dichtstbijzijnde strandtentje waarvan de naam me even is ontschoten. Maar zeker een aanrader! Heerlijke koffie, verse sappen top gewoon. Als je in Petra zelf wil eten loop dan t centrum in richting de kerk daar kan je heerlijk idyllisch eten voor weinig en met uitzicht op de oude toren en straatjes!

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk!!

Joke
26-7-2015

Heerlijk appartement op loopafstand van Petra. Je zit heerlijk rustig. Kleinschalig complex met nette appartementen, een mooie tuin en een heerlijk zwembad. Prima schoonmaak. Voordeel: de horren in de ramen. Lesbos een gemoedelijk, rustig eiland. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ismini in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ismini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.