Appartement Ismini

Appartement Ismini

8.4Fantastisch

Griekenland, Lesbos, Petra

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 424p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

42 reviews over Appartement Ismini

• 2019
    8Evelien28-08-2019

Prima verblijf

Wij werden heel warm ontvangen door de eigenaar. Het is een rustig appartementencomplex en het appartement had alles wat wij nodig hadden. Petra ligt op loopafstand en daar zijn genoeg mogelijkheden om te eten. Met het treintje naar Molyvos geweest en ook dat was leuk. Molyvos is wat groter en toeristischer dan Petra. Voor een week hadden wij er genoeg te zien. Combinatie van strand en wat rond lopen door de Griekse dorpjes. Ook nog naar Anaxos gelopen langs de kust, wat nogal een uitdaging was, maar dat wisten we van tevoren. Het leverde wel mooie plaatjes op. Op zondag lag er een cake voor ons klaar in het appartement. De eigenaar is heel aardig en goed bereikbaar via sms. Al met al een prima verblijf gehad op wat ruzie met het douchegordijn na;)

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Tinke krul25-06-2019

relaxed, ontspannen, thuis komen!

heerlijk rustig, prachtige omgeving, fijn zwembad, alles wordt keurig verzorgd, je merkt de Griekse familie niet op, maar in alles straalt hun aanwezigheid..de verzorgde tuin, de cake die je vindt in de keuken bij terugkomst etc. kortom het was voor mij de 2e keer daar en kom graag nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9joke Lechner03-06-2019

Mooi kleinschallig app. complex aan de rand van Petra. Mooi onderhouden en schoon. Gelegen in mooie tuin. Bereikbaar via verharde weg die wel wat hobbelig is. Bij aankomst en vertrek worden de koffers naar app. gebracht. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Op zondagen wordt je verrast met cake en vers fruit. Het centrum van Petra is 15 min lopen. In Petra zijn goede fietsen te huur waardoor je snel heen en weer kan. Het strand op 300 meter met 2 gezellige strandtenten vlakbij. Petra is erg gezellig en Molyvos op 4 km afstand.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8fam. van der mark01-08-2018

Heerlijk eiland, fantastische vakantie gehad

Heerlijk rustig kleinschalig appartementencomplex. Echt een verademing voor gezinnen die geen hysterisch gedoe en animatie zoeken maar rust en tijd voor elkaar. De appartementen zijn eenvoudig ingericht maar worden keurig schoon gehouden evenals het terrein en zwembad. Iedere dag is de tuinman druk om alles in topconditie te houden. Schoonmaak evenals bedden verschonen en schone handdoeken 3x per week. De familie die eigenaar is van het complex is er regelmatig en anders zijn ze 24/7 bereikbaar per sms met snelle reactie. In de appartementen boven (2x twee kamer (5 en 7)en 1x 1 kamer (6)) heb je het meeste privacy. In Petra (boulevard) zit restaurant "Christos". Uitgebaat door een hartelijke familie met een eigen olijfboomgaard en boerderij. Alle producten (behalve vis natuurlijk) zijn van eigen boomgaard/boerderij. We wilden alle restaurants uitproberen maar hebben hier toch per ongeluk 12x gegeten....;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Jennie15-10-2016

Positief anders

Het appartement ligt 8 minuten lopen van de hoofdweg en het dichtstbijzijnde strand vandaan. Je zit tussen de Griekse bevolking. Dit maakt het heel relaxed. Je moet wel van rust houden en het niet erg vinden om een klein half uurtje te lopen naar de restaurantjes aan de boulevard. Boven heb je drie appartementen, waarvan één met heel groot balkon (nr 7) en één met twee balkons (nr 5). Die zijn het mooist qua ligging en privacy. Het zij uitzicht bij nr 7 kijk je uit op een veldje met zo'n 100 schapen, met belletjes om de nek, wat een heel gezellig, landelijk, achtergrond geluidje geeft. De andere appartementen beneden zit je met je terras min of meer op de stoep, dat vonden wij wat minder gezellig aandoen. Er hangt een TV in de kamer, met gek genoeg alleen Griekse zenders voor de toerist? Zwembad is lekker om even af te koelen, maar wel erg ondiep (1.50mt)ligbedden zijn fijn. Appartement heel schoon, wat opviel was zelfs een föhn aanwezig. Aanrader om te eten (is dichtbij): restaurant Cocos. Lopend vanuit appartement naar hoofdweg en dan rechtsaf aan de weg. Heerlijk echt Grieks eten, zowel vlees, maar zeker ook als je van vis houd!! Bereid door een chef-kok en zijn vrouw uit Athene! Met hart voor de zaak! Zijn zelfs op dag van ons vertrek, s' middags voor ons open gegaan!.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Gast03-05-2016

Mooie appartementen op rustige lokatie

Appartementen zijn goed en schoon. Op 3 na allemaal voorzien van overkapping over balkon of terras, mocht het eens regenen kun je alsnog buiten zitten en geeft ook schaduw op je balkon/terras. Schoon en netjes. Eigenaren vriendelijk en regelmatig aanwezig. Zwembad heeft geen olympische afmetingen maar is een zeer mooie en schone aanvulling op het complex. Ligbedden aanwezig en goede kwaliteit. Wifi aanwezig in alle appartementen. Geheel is rustig gelegen en mooi uitzicht vanuit de meeste appartementen op de omgeving. Ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van het dorp hetgeen voor mensen die niet zo goed ter been zijn een bezwaar kan zijn. Weg naar het complex is redelijk maar niet van uitstekende kwaliteit en s avonds niet goed verlicht.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Joke26-07-2015

Heerlijk!!

Heerlijk appartement op loopafstand van Petra. Je zit heerlijk rustig. Kleinschalig complex met nette appartementen, een mooie tuin en een heerlijk zwembad. Prima schoonmaak. Voordeel: de horren in de ramen. Lesbos een gemoedelijk, rustig eiland. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Leonie12-09-2014

Mooi rustig plekje

In een mooi aangelegde tuin met sinds dit jaar een zwembad, wat genoeg is om in af te koelen, heb je hier een rustig paradijsje. Je hoort de geitebellen en je wordt omringd door uitzicht op de bergen. Afhankelijk van hoe de wind staat hoor je zelfs de zee ruisen. Wij hadden de losstaande bungalow. Wat een ruimte! Voor Griekse begrippen een vrij compleet appartement. Alleen de bedden zijn erg hard, maar dat tref je zelden anders in Griekenland. We werden met de koffers aan de weg opgehaald door de eigenaresse en toen we vertrokken werden onze koffers weer weggebracht naar de grote weg. Wat een service, hoef je zelf niet die zandweg te lopen met de koffers. Op de zondagen werden we verrast met zelfgebakken cake, wat een verwennerij! En bij afscheid kregen we nog een presentje. Al met al een hele positieve ervaring. Wat betreft prijs/kwaliteit verhouding super verblijf! De eigenaresse spreekt alleen Grieks en zie je niet zoveel, maar was erg aardig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9trix21-09-2013

mooie plek

Gelegen in de bebouwde kom, buiten het centrum van Petra (ca 1,5 km). Het ligt aan een gravel zijweg van de doorgaande weg richting Molyvos. Het appartement (2k) voorzien van 2 balkons, is ruim genoeg voor 2 personen. De schoonmaak is twee keer per week (evenals schoon beddegoed) en drie keer per week schone handdoeken en theedoek. De inrichting is netjes. De kitchenette is voor Griekse begrippen goed. Er is een waterkoker aanwezig (scheelt weer meeslepen in de koffer). Als je graag aan het strand ligt, of op een terrasje zit in Petra, is het een prima keuze. Ook voor wandelaars is het een goede uitvalsbasis.
    Je moet geen dierenhater zijn omdat er veel katten in de buurt rondzweren en ook de buurhonden laten regelmatig van zich horen.

Gereisd met partner in september 2013

• 6p.gremmen19-09-2011

huisjes perfekt

huisjes zijn zeer goed,alleeen geen schaduw plek. zit meteen in de etalage ook komen er veel mensen die er al jaren komen ,een soort commune tevens veel wandelaars (geen probleem) voor ons niet strand en restaurants genoeg petra is klein maar gezellig

Gereisd met partner in januari 2011

Appartement Ismini info