Appartement Missiria

Appartement
Appartement Missiria
8,7

Missiria in Rethymnon biedt eenvoudige, maar goed ingerichte appartementen. In de tuin ligt een groot zwembad. Het ontbijt is goed verzorgd en overdag kun je ook snacks bestellen. De appartementen liggen op loopafstand van Rethymnon, waar goede restaurants te vinden zijn. Hier kun je vanuit de haven op dagexcursie naar Santorini.

206 reviews over Appartement Missiria in het Nederlands

Fantastisch!

Ben-Karin
12-7-2019

Echt een aanrader! Vriendelijke mensen, echt familiebedrijf. Heel behulpzaam. Fijne kamers, goede bedden. Goede ligging bij strand en vlak bij Rethymnon. Wij hadden geen auto. Met de bus naar Rethymnon kost €1,10. Daarvandaan is hop on hop of bus( rode dubbeldekker, boven open, een aanrader. Stopt op veel interessante plekken. Wij liepen een dag in de mili George (kloof). Lekker koel, een leuke traverne onderweg voor een lunch of verfrissing.

Ook echt een top activiteit is een tour met "E-bike cycling tours Rethymnon" De gids heeft verschillende soorten tours. Wij gingen met hem door de bergen naar het Arkadi klooster . Dit was echt een top ervaring! Heel goed te doen, ook als je niet piep jong en en super fit bent. Interessant en uitdagend. Mijn zoon van 18 genoot er ook van. De gids is heel sociaal, spreekt uitstekend Engels en vertelt desgevraagd hoe het is om echt op Kreta te leven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super en een aanrader!

Willy Nijssen
11-6-2019

Het was voor ons geen onbekend adres we zijn er vaker geweest, zeer hartelijke familie en personeel. Rustig gelegen appartementen! Eenvoudige maar netjes ,kamers worden dagelijks schoongemaakt! Goeie bedden. Mooi zwembad, in een prachtige tuin, genoeg zonnebedden en parasols. Dicht bij het strand en de stad is op loopafstand! De supermarkt is dichtbij, net als het strand, de bushalte en eetgelegenheden.Geweldige uitvalsbasis, wij gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Dit was een zeer fijn appartementencomplex.

H Knol
      2-6-2019

Dit appartementencomplex is zeer netjes en schoon. Het zwembad wordt gereinigd dmv zout, ipv chloor. Alle ligbedden zijn heel, net als de parasols. In de kamers is alles op zijn plek. Veel bergruimte. De bedden waren super! In de badkamer is een klein bad waar de douch in is. Dit vonden wij niet praktisch. Er is wel een muurbeugel. Het ontbijt kan per dag ook bijgeboekt worden en smaakte goed. Er was genoeg. De eigenaars zijn zeer voorkomend en spreken goed Engels. Je wordt opgehaald en weggebracht van en naar de bushalte.

fantastische.

carla
      1-12-2018

rustig gelegen appartementen ,dicht bij het strand ,super schoon en personeelzeer vriendelijk en denkt met je mee.

Gereisd Met partner in mei 2018

Perfecte uitvalsbasis

Alco
      28-10-2018

simpel maar nette appartementen. geweldige uitvalsbasis. 45 min looen langs boulevard naar stadje, 10 min naar strand. maar ook dicht bij appartement veel leuke restaurantjes. loop ook eens weg van de stad richting Adele. hele mooie natuur.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek.

Nanda
      9-10-2018

Prima stek, goede appartementen. Op de begane grond geen zon op terras. Zeer hartelijke familie en personeel. Keuken goed uitgerust. Mooi zwembad, in prachtige tuin. Genoeg zonnebedden. Goed ontbijtbuffet en overdag goede snacks. Restaurants , winkeltjes en strand vlakbij. Wel wat verder van de oude stad. Maar heerlijk wandelen langs de boulevard of strand er naar toe. Taxi ongeveer €5,00. Prima schoonmaak. Heerlijk dat je op de laatste dag bij laat vertrek nog kunt douchen. Eigenaar staat aan de hoofdweg om je bagage op te halen en ook weer weg te brengen omdat de bus niet in de smalle straatjes kan komen. 150 meter lopen naar appartement . Instap in zitbad/douche is wel hoog. Lastig als je niet mobiel/ lenig genoeg bent. Weet niet of dat bij alle appartementen zo is.

Fantastisch! Echt een aanrader!

Rolinda
      9-10-2018

Prachtige tuin, heerlijk rustig gelegen, winkeltjes, strand een een aantal restaurants in de buurt. Appartement is groot en heeft alle voorzieningen. Bad is klein maar fijn. De mensen zijn heel vriendelijk en ik voelde me heel veilig.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Frank Abbenhuis
      5-10-2018

Prima familie-appartement, ruime kamers, heerlijke douche en airco op beide slaapkamers en een ruim zitje buiten. Kamers worden dagelijks schoongemaakt, incl. beddengoed en handdoeken. Kostas en Giannis met hun vrouwen zijn zeer gastvrije eigenaren, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Mooi zwembad met ruim voldoende ligbedden en parasols, schitterend omgeven door bloeiende bomen en planten. Missiria ligt in een rustig straatje, zo'n 5 minuten lopen van het strand met ligbedden en terassen. De bus naar het centrum van Rethymnon vertrekt vlak voor de deur. Supermarkt, bakker en allerlei restaurants direct om de hoek. Wij waren super tevreden en raden het van harte aan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Kreta is een geweldig eiland, zeker naartoe gaan!

Helga Boer
      25-7-2018

Mooi appartement met ruim balkon. Schoon, om de dag schone handdoeken en beddengoed. Goede bedden, maar niet erg geschikt voor lange mensen. In appartement 108 heb je een smalle tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed. Dan kan de langere persoon het tweepersoonsbed nemen. Iedereen was super behulpzaam en vriendelijk. Je koffers worden opgehaald en gebracht van en naar de bus, zodat je er zelf niet mee hoeft te sjouwen. Het appartementencomplex is prima. In de receptie liggen Nederlandstalige boeken en tijdschriften. Waar we wel last van hebben gehad zijn de luidruchtige buren die naast en schuin tegenover het appartementencomplex wonen. De supermarkt is dichtbij, net als het strand, de bushalte en eetgelegenheden.

Gereisd Met partner in mei 2018

Schoon en mooi verblijf,vriendelijke eigenaars.

Janny
      25-1-2018

Dicht bij het strand,rustige omgeving.Goeie bedden.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Missiria in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Missiria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.