Appartement Missiria

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

8.2FantastischScore uit 203 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Missiria in Rethymnon biedt eenvoudige, maar goed ingerichte appartementen. In de tuin ligt een groot zwembad. Het ontbijt is goed verzorgd en overdag kun je ook snacks bestellen. De appartementen liggen op loopafstand van Rethymnon, waar goede restaurants te vinden zijn. Hier kun je vanuit de haven op dagexcursie naar Santorini.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

216 Reviews over Missiria

• 8Fan.wouw24-07-2020

Fijn appartement

Helder schoon appartement, op ca 300m van het strand. Zwembad is ca 1,7m diep, kinderbadje aanwezig. Winkels en restaurants in de buurt, evenals fietsverhuur. Vriendelijke gastheren, behulpzaam. Van coronamaatrdegelen geen belemmering gehad, deze zijn hetzelfde als in Nederland. Mondkapjes worden gebruikt in het vliegtuig en in de bus. Griekenland kent zo wie zo weinig besmettingen. Vergeet niet het Corona van de Griekse overheid, met QR code in te vullen voor elke reisgenoot.

• 8Jos11-10-2019

Geweldig

Kleinschalig complex in achteraf straatje. Gunstig gelegen. Restaurants, supermarkt en zee op loopafstand. Wordt gerund door fijn familie, die erg gastvrij is. Op de fiets of te voet langs de boulevard naar centrum Retymnon is ong. 5km. Enige minpunt was weinig plek rondom zwembad. Voor de rest alles prima. Wil je meer zien dan Retymnon is een auto huren een aanrader.

• 9Fam. Jansen30-09-2019

Heerlijk gastvrij familiehotel!

Kleinschalig appartementencomplex op een rustige locatie. De eigenaren doen er alles aan om je een fijn vakantiegevoel te geven en dat is wat ons betreft prima gelukt. Ze zijn reuze aardig en willen je graag helpen. De appartementen zijn schoon en ruim genoeg met oa prima bedden. Wij waren met een rolstoel en hadden geen probleem omdat wij een kamer op de begane grond kregen. Het zwembad is heerlijk. De boulevard is dichtbij en wij zijn meerdere keren naar Rethymnon gelopen. Dat was goed te doen. Voor 1,10 kun je met de bus. Als wij weer naar Rethymnon gaan dan zeker weer naar Missiria!

• 10De Kramer 10924-08-2019

Fantastisch!

Missiria appartementen is echt een aanrader, Er hangt een goede en ontspannen sfeer. Personeel en eigenaar is er vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn er schoon, de dame van de schoonmaak krijgt van ons een 10! De tuin word goed onderhouden en ziet er dan ook erg goed uit evenals het zwembad! Al met al een aanrader voor iedereen die van rust houd en toch dicht bij de boulevard wil zijn. Mijn vrouw en ik hebben genoten!

• 6Garenfeld26-07-2019

Gemoedelijke sfeer in een gedateerd complex

Op zich een prima complex met een heel goede sfeer en erg vriendelijke eigenaren. Men is zeer behulpzaam. De appartementen zijn wel gedateerd, maar wel met airco en horren. Tegenvaller was dat complex verder van centrum Rethimnon ligt dan wij gedacht hadden, ongeveer 50 minuten lopen. In de directe omgeving genoeg leuke, lekkere restaurants en met name de taverne op Camping Elisabeth is een aanrader (super relaxte plek aan zee). Verder over Missiria: enorm veel katten en kittens, leuk als je daar van houdt. Zo niet, dan zou ik hier niet heen gaan. Zwembad is prima, voldoende ligbedjes. Supermarkt om de hoek, maar let op: 3x probeerde men te weinig geld terug te geven. Zodra je dit opmerkt geeft men direct het bedrag alsnog, dit gebeurd echt bewust. Strand is redelijk, met veel kiezels. Regelmatig erg wild en rode vlag, dus oppassen.

• 10Ben-Karin12-07-2019

Fantastisch!

Echt een aanrader! Vriendelijke mensen, echt familiebedrijf. Heel behulpzaam. Fijne kamers, goede bedden. Goede ligging bij strand en vlak bij Rethymnon. Wij hadden geen auto. Met de bus naar Rethymnon kost €1,10. Daarvandaan is hop on hop of bus( rode dubbeldekker, boven open, een aanrader. Stopt op veel interessante plekken. Wij liepen een dag in de mili George (kloof). Lekker koel, een leuke traverne onderweg voor een lunch of verfrissing.

Ook echt een top activiteit is een tour met "E-bike cycling tours Rethymnon" De gids heeft verschillende soorten tours. Wij gingen met hem door de bergen naar het Arkadi klooster . Dit was echt een top ervaring! Heel goed te doen, ook als je niet piep jong en en super fit bent. Interessant en uitdagend. Mijn zoon van 18 genoot er ook van. De gids is heel sociaal, spreekt uitstekend Engels en vertelt desgevraagd hoe het is om echt op Kreta te leven.

• 8Willy Nijssen11-06-2019

Super en een aanrader!

Het was voor ons geen onbekend adres we zijn er vaker geweest, zeer hartelijke familie en personeel. Rustig gelegen appartementen! Eenvoudige maar netjes ,kamers worden dagelijks schoongemaakt! Goeie bedden. Mooi zwembad, in een prachtige tuin, genoeg zonnebedden en parasols. Dicht bij het strand en de stad is op loopafstand! De supermarkt is dichtbij, net als het strand, de bushalte en eetgelegenheden.Geweldige uitvalsbasis, wij gaan er zeker nog eens terug!

• 8H Knol02-06-2019

Dit was een zeer fijn appartementencomplex.

Dit appartementencomplex is zeer netjes en schoon. Het zwembad wordt gereinigd dmv zout, ipv chloor. Alle ligbedden zijn heel, net als de parasols. In de kamers is alles op zijn plek. Veel bergruimte. De bedden waren super! In de badkamer is een klein bad waar de douch in is. Dit vonden wij niet praktisch. Er is wel een muurbeugel. Het ontbijt kan per dag ook bijgeboekt worden en smaakte goed. Er was genoeg. De eigenaars zijn zeer voorkomend en spreken goed Engels. Je wordt opgehaald en weggebracht van en naar de bushalte.

• 8carla01-12-2018

fantastische.

rustig gelegen appartementen ,dicht bij het strand ,super schoon en personeelzeer vriendelijk en denkt met je mee.

• 9Alco28-10-2018

Perfecte uitvalsbasis

simpel maar nette appartementen. geweldige uitvalsbasis. 45 min looen langs boulevard naar stadje, 10 min naar strand. maar ook dicht bij appartement veel leuke restaurantjes. loop ook eens weg van de stad richting Adele. hele mooie natuur.

Appartement Missiria info

Hotel type