Appartement Ilian Beach

74 reviews over Appartement Ilian Beach in het Nederlands

Paradijs in Rethymnon

Anton
2-9-2019

Het is een top locatie! Rustig voor degene die rust zoeken en voor degene die wat meer drukte zoeken ligt het boulevard vlakbij en ben je met een half uurtje wandelen, de elektrische step (Lime) of de taxi zo in het gezellig drukke Rethymnon! Het personeel is super vriendelijk en doen alles voor je! De schoonmaak is top! Het complex wordt netjes onderhouden en schoon gehouden! Het is een klein paradijsje in Rethymon!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Super!

Monique
21-8-2019

2 weken verbleven in Ilian Beach. Ideaal voor een relax vakantie. Aardige mensen, je kunt alles vragen. Grote 2 kamer appartementen met overal horren voor de ramen. We waren hier 4 jaar geleden al eens geweest en het beviel weer net zo goed. De stad Rethymnon is gezellig en druk met veel winkelstraten en restaurants. Je kan een taxi nemen voor 5 euro of een lange wandeling maken. Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Voor herhaling vatbaar

Mirjam
2-8-2019

Als je door de bus wordt afgezet denk je eerst waar ben ik beland? Al snel komt de vriendelijke eigenaar je koffers halen met zijn pick-up ook al is t maar een kleine wandeling. Je wordt dan bij de receptie ontvangen met een koud glas drinken. De locatie is prachtig, kamers keurig en een super vriendelijke familie. Fijn zwembad en direct aan het strand. Wil je drukte dan kan je via het strand wandelen en kom je uit op een gezellige boulevard die na 3 km eindigt in de oude stad Rethymnon. Zeker de moeite waard. Overal gezellige tentjes, lekker eten en 1 en al vriendelijkheid. Dichtbij het hotel zitten een paar kleine restaurantjes. Dit straatje komt ook uit op dezelfde boulevard. Zeker ook de moeite waard we hebben heerlijk gegeten.

Ilian beach hotel is een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Heerlijk genoten

DH
31-7-2019

Een super accommodatie! We zaten in 2 kamer app 22. Nieuw gebouw met drie appartementen. Alles zag er heel netjes uit. 2 persoonsbed en 2 eenpersoonsbedden. Dus geen klein slaapbankje. Een koel appartement met alleen in de ochtend de zon op het terras, waardoor we geen airco nodig hebben gehad. Fijn zwembad met genoeg Ligbedden. Direct aan het strand. Personeel is heel vriendelijk en doen alles om je een fijne vakantie te geven. Het was een top vakantie 👍🏻

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldig

Charlotte
20-7-2019

Na de eerste schrik dat we in het souterrain zaten en dus geen balkon met uitzicht hadden maar een zitkuil hebben we hier heerlijk genoten. Wij zaten in 2- kamer app 23. Heerlijk koel en ruim. Het complex heeft een prachtige tuin lekker zwembad en je zit direct op het strand. Bij de bar kun je lekkere tosti's of sandwiches eten. Altijd genoeg ligbedden, want als het even wat drukker is aan het zwembad dan worden er gewoon bedjes vanaf het strand gehaald.
Alle complimenten aan het zeer vriendelijke personeel. Ook niet onbelangrijk, de bedden zijn voor Griekse begrippen goed, douche ook een fijne straal en warm. Omgeving is ook prachtig, goede uitvalbasis voor uitstapjes op het eiland. En half uurtje lopen naar het centrum, maar al veel eerder kom je ook winkeltjes en restaurants tegen. Wij hebben heerlijk gegeten bij Akropolis, 1+1, maar vooral bij Zisi. Daar moet je echt naar toe als je houdt van traditioneel Grieks eten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Aanrader !😀

2 vriendinnen
24-6-2019

Prachtige luxe studio's net buiten centrum Rethymnon. Gelegen direct aan het strand in mooie tuin met zwembad en barretje. Alles goed verzorgd en geregeld, m.n. door Maria. In directe omgeving bushalte, verschillende supermarkten, een bakker en restaurantjes. Restaurant aanrader: Vatania Taverne Meze Bar aan boulevard.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Heerlijk!

A.Giljam
26-5-2019

Terug van een heerlijke vakantie in Kreta, mei 2019. Ligging, einde boulevard en accommodatie een dikke tien! Wij verbleven in een studio (nr.8) zijuitzicht op de zee. Maria en team alle complimenten, heerlijk schone studio. Tips voor restaurantjes in de buurt, Klimataria en vooral 1+1 restaurant zeker een aanrader. Bakker en kleine supermarkt op loopafstand. Huurauto via Maria, 40 euro per dag. Lunch, bij het zwembad lekkere snacks voor redelijke prijs. Mooie basis voor leuke uitstapjes of heerlijk luieren aan het zandstrand. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

Mia
10-5-2019

Weer een heerlijke vakantie gehad. Schoon, rustig, super aardig personeel. Maria verdient een dikke 10. Ons 2e bezoek aan Ilian Beach en hopelijk niet de laatste keer.

Fantastisch!

Eveline Calsijn
9-11-2018

Perfecte locatie, aan het strand, vriendelijke mensen, fijn appartement (studio) met zijdelings zeezicht, gezellig barretje en niet ver van Rethymnon vandaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige locatie dichtbij alles.

Rudie
1-10-2018

Prima accommodatie, alles voldoet alleen de badkamer van onze studio was een minpunt. Douche hangt op 1 mtr en vloer vaak helemaal nat. Verder een tip aan de beheerder omdat er zoveel Nederlanders komen, Nederlandse kanalen op de tv! En oh ja combimagnetron zou ook fijn zijn.Verder goede rustige ligging tov eetgelegenheden en bezienswaardigheden elders op Kreta. We zouden een week een auto krijgen via verhuurder, maar hebben deze geannuleerd, omdat er veel dagtrips aangeboden worden bij shops in de buurt. We hebben 5 trips geboekt bij lokaal bureau, schuim tegenover restaurant 1+1. Allemaal prima gegaan en veel relaxter dan zelf rijden en zoeken. En niet veel duurder dan een auto huren! Helaas ging de trip naar de Samaria kloof niet door ivm slecht weer, maar achteraf waren we daar blij mee, omdat er daar soms mensen vallen en gewond raken. De trip Kournas-Chania-Elafonisi (€30 pp)was onze winnaar! Vooral Elafonisi is top!

Gereisd Met partner in september 2018

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ilian Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ilian Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.