Appartement Ilian Beach

Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
Appartement Ilian Beach
9,4

64 reviews over Appartement Ilian Beach in het Nederlands

Uitstekend, topper onder de appartementen!

Jan&Karin
6-7-2018

Bij aankomst stond Maria, de eigenaresse, al te wachten. Wij kregen een welkomstdrankje. Op de superschone en nette kamer stond een fles water en raki klaar. Geweldig. Elke dag schoonmaak. Schoon zwembad. Mooi strand. Rustige ligging. Kortom een topper. Studio ruim en netjes en vooral schoon. Goede bedden. Mooi balkon. Ligging prima. Rethymnon is beloopbaar of taxi 5 euro. Eten in de omgeving is uitstekend en goed betaalbaar. Diverse traditionele eetgelegenheden die echt top zijn. Huur een auto en u heeft een top vakantie. Alles is goed berijdbaar. Kleine dorpjes in de bergen voor nog meer rust en traditionele eetgelegenheden en beleving van het Griekse. Helaas kan ik geen minpunten ontdekken die ertoe doen.

Fantastisch we gaan zeker terug!!

Jacqueline van Breukelen
1-7-2018

Fantastisch stekkie heerlijk rustig, kamer super schoon. Heerlijke grote bedden. De drukte kan je opzoeken in het prachtige Rethymnon. Heerlijke restaurantjes op loopafstand. Wij komen vast nog eens terug 😍

Fantastische locatie

Giel Verkamman
14-5-2018

Rustige omgeving erg mooi goed onderhouden

Aanrader

Familie van dijk
29-4-2018

Wat een fantastisch appartementen complex . Alles zeer goed onderhouden en het personeel heel vriendelijk. Lekker rustige omgeving en met een taxi ben je zo in de drukkere stad . Lopen naar het toeristische gedeelte van de oude stad is wel ongeveer 45 minuten dus te ver voor ons als gezin met kleine kinderen.

Zeer fijn

Sabine
4-1-2018

Wij hebben hier genoten.Alles is hier piekfijn.Mooi appartement, proper en ruim.Fijn zwembad.Leuke bar en niet prijzig.Mooi strand.

goed appartement

klaas
19-9-2017

bedden zijn erg goed schoonmaak elke dag behalve zondag uitstekend personeel en goede service mooi strand 2 x standbed en parasol voor 5 euro aanbevolen restaurant 1 + 1 aankomst om 23.30 restaurant was al dicht cafe was nog open de leuke dame achter de bar maakte toast voor ons heerlijk eten en Brinks dark bier

Super!

M&M
15-9-2017

Heerlijke vakantie gehad in Illian Beach. De appartementen liggen aan een mooi zwembad en direct aan het strand. Voor mensen die van het strand houden is dit een perfecte plek om te genieten. De lunch die je kan bestellen is erg lekker en komt Ilias aan je bedje brengen. Wij waren dan ook erg te spreken over Ilias die al onze vragen kon beantwoorden en echt het gevoel van vakantie gaf! De volgende keer zouden wij alleen geen 2 kamer appartement (zonder zeezicht) meer boeken. je zit weg gestopt en je hebt geen uitzicht. De studio's liggen mooier. De kamer was wel super schoon. Al met al een top vakantie!

Heerlijk!

Saskia van Steenveldt
28-8-2017

Heerlijke accommodatie, prachtige en ideale ligging, mooi gras en planten. En zeer vriendelijk personeel. Hebt appartment is basic zoals op de foto's maar echt prima en super schoon. Ook fijne bedden, heerlijk zwembad en gezellige sfeer. Geen negatieve punten kunnen vinden. Ik vind dit echt een aanrader!

geweldig

jan en ester
5-8-2017

weinig kleren mee . zwemkleren en kleren voor de dag zijn genoeg

zeer schoon!! super aardige mensen , familiebedrijf en dat is goed!!

Mooi, maar er zijn verbeterpunten

N
30-7-2017

Verzorgd, rustig gelegen appartementencomplex. Direct aan zee en met zwembad.

Echter niet alle appartementen liggen even mooi, en je bent haast verplicht een airco te nemen i.v.m. de ligging en het ontbreken van een hor in de meeste appartementen. In de 2 kamer appartementen moet er €12,-(!!) per dag worden betaald, daar hier 2 airco's hangen.

Op het strand zijn de ligbedden en parasols voor de eigen gasten niet gratis (in tegenstelling tot veel omliggende complexen).

Bijkomende kosten kunnen dus aardig oplopen, de poolbar is (op het eten na) niet echt goedkoop.

Het complex ligt zelf rustig, lawaai wordt vooral veroorzaakt door de Griekse gasten/familieleden; ook op de parkeerplaats is van vroeg tot laat door aankomende/vertrekkende gasten en leveranciers wel behoorlijk veel geluid.

Het feit dat op Maria na, het personeel zo goed als geen Engels spreekt is ook jammer.

Met zulke waarderingen moet je scherp blijven, en niet denken dat de gasten vanzelf wel hierop afkomen.

NB) 's Nachts is er niemand aanwezig op het complex.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ilian Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ilian Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.