Appartement Ilian Beach

69 reviews over Appartement Ilian Beach in het Nederlands

Aanrader !😀

2 vriendinnen
24-6-2019

Prachtige luxe studio's net buiten centrum Rethymnon. Gelegen direct aan het strand in mooie tuin met zwembad en barretje. Alles goed verzorgd en geregeld, m.n. door Maria. In directe omgeving bushalte, verschillende supermarkten, een bakker en restaurantjes. Restaurant aanrader: Vatania Taverne Meze Bar aan boulevard.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Heerlijk!

A.Giljam
26-5-2019

Terug van een heerlijke vakantie in Kreta, mei 2019. Ligging, einde boulevard en accommodatie een dikke tien! Wij verbleven in een studio (nr.8) zijuitzicht op de zee. Maria en team alle complimenten, heerlijk schone studio. Tips voor restaurantjes in de buurt, Klimataria en vooral 1+1 restaurant zeker een aanrader. Bakker en kleine supermarkt op loopafstand. Huurauto via Maria, 40 euro per dag. Lunch, bij het zwembad lekkere snacks voor redelijke prijs. Mooie basis voor leuke uitstapjes of heerlijk luieren aan het zandstrand. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

Mia
10-5-2019

Weer een heerlijke vakantie gehad. Schoon, rustig, super aardig personeel. Maria verdient een dikke 10. Ons 2e bezoek aan Ilian Beach en hopelijk niet de laatste keer.

Fantastisch!

Eveline Calsijn
9-11-2018

Perfecte locatie, aan het strand, vriendelijke mensen, fijn appartement (studio) met zijdelings zeezicht, gezellig barretje en niet ver van Rethymnon vandaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige locatie dichtbij alles.

Rudie
1-10-2018

Prima accommodatie, alles voldoet alleen de badkamer van onze studio was een minpunt. Douche hangt op 1 mtr en vloer vaak helemaal nat. Verder een tip aan de beheerder omdat er zoveel Nederlanders komen, Nederlandse kanalen op de tv! En oh ja combimagnetron zou ook fijn zijn.Verder goede rustige ligging tov eetgelegenheden en bezienswaardigheden elders op Kreta. We zouden een week een auto krijgen via verhuurder, maar hebben deze geannuleerd, omdat er veel dagtrips aangeboden worden bij shops in de buurt. We hebben 5 trips geboekt bij lokaal bureau, schuim tegenover restaurant 1+1. Allemaal prima gegaan en veel relaxter dan zelf rijden en zoeken. En niet veel duurder dan een auto huren! Helaas ging de trip naar de Samaria kloof niet door ivm slecht weer, maar achteraf waren we daar blij mee, omdat er daar soms mensen vallen en gewond raken. De trip Kournas-Chania-Elafonisi (€30 pp)was onze winnaar! Vooral Elafonisi is top!

Gereisd Met partner in september 2018

Uitstekend, topper onder de appartementen!

Jan&Karin
6-7-2018

Bij aankomst stond Maria, de eigenaresse, al te wachten. Wij kregen een welkomstdrankje. Op de superschone en nette kamer stond een fles water en raki klaar. Geweldig. Elke dag schoonmaak. Schoon zwembad. Mooi strand. Rustige ligging. Kortom een topper. Studio ruim en netjes en vooral schoon. Goede bedden. Mooi balkon. Ligging prima. Rethymnon is beloopbaar of taxi 5 euro. Eten in de omgeving is uitstekend en goed betaalbaar. Diverse traditionele eetgelegenheden die echt top zijn. Huur een auto en u heeft een top vakantie. Alles is goed berijdbaar. Kleine dorpjes in de bergen voor nog meer rust en traditionele eetgelegenheden en beleving van het Griekse. Helaas kan ik geen minpunten ontdekken die ertoe doen.

Fantastisch we gaan zeker terug!!

Jacqueline van Breukelen
1-7-2018

Fantastisch stekkie heerlijk rustig, kamer super schoon. Heerlijke grote bedden. De drukte kan je opzoeken in het prachtige Rethymnon. Heerlijke restaurantjes op loopafstand. Wij komen vast nog eens terug 😍

Gereisd Met partner in juni 2018

Fantastische locatie

Giel Verkamman
14-5-2018

Rustige omgeving erg mooi goed onderhouden

Gereisd Met partner in mei 2018

Aanrader

Familie van dijk
29-4-2018

Wat een fantastisch appartementen complex . Alles zeer goed onderhouden en het personeel heel vriendelijk. Lekker rustige omgeving en met een taxi ben je zo in de drukkere stad . Lopen naar het toeristische gedeelte van de oude stad is wel ongeveer 45 minuten dus te ver voor ons als gezin met kleine kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer fijn

Sabine
4-1-2018

Wij hebben hier genoten.Alles is hier piekfijn.Mooi appartement, proper en ruim.Fijn zwembad.Leuke bar en niet prijzig.Mooi strand.

Appartement info

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ilian Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ilian Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.