Appartement Anna

142 reviews over Appartement Anna in het Nederlands

We gaan volgend jaar weer 200%perfect

John de bruin
27-9-2018

Echt net of je bij familie op vakantie ben alles is hier top Stratos, Maria.,nikos en oma (speedy conzales) top vakantie hier ga je opnieuw naar toe

Gereisd Met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar!

Familie Buijsman
12-9-2018

Ontzettend genoten! Eenvoudig, maar goed appartement. Wij zaten in app. A aan de voorkant. Leuk kunnen zitten op balkon en 's avonds op terras beneden met andere gasten. Eigenaren Stratos en Maria zijn erg gastvrij en behulpzaam. Zelfs ontbijt om 06:15 uur gehad van Maria. Strand, met stoel en parasol van appartement, dichtbij. In een rustige wijk, maar dichtbij boulevard met leuke eettentjes. Lissus is een leuke aanrader om lekker te eten. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker boeken!

Ingrid
9-8-2018

Een ontzettend lief echtpaar runt dit complex, met de hulp van overige familie. Bijzonder gastvrij en gezellig. Bij geen enkel appartementencomplex zitten de gasten 's avonds met de eigenaars te borrelen, hier wel. Van ontvangst tot vertrek; op elk moment voel je je enorm welkom. Niets is te veel voor deze mensen. Grappig om te zien dat veel gasten al heel vaak zijn geweest, soms meerdere keren per jaar. Dat zullen wij niet zo snel doen, maar dat heeft niets met hen te maken. Er is nog zoveel te zien in de wereld. Het complex zelf is niet eens zo heel bijzonder, maar het is schoon, netjes en wordt keurig onderhouden. Het is de gastvrijheid die het verschil maakt, op bijzondere wijze. Voornamelijk Nederlandse gasten, Stratos en Maria spreken dus ook een paar woordjes Nederlands, heel grappig. Ze spreken erg goed Engels en dat communiceert wel zo prettig. Kortom; een echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch :-)

Nathalie
4-8-2018

Gastvrije ontvangst... Stratos en Maria willen alles voor je doen. Ruime kamer, heel schoon, vlakbij strand. Wil je een auto huren of een excursie boeken? Vraag het Stratos. Top vakantie gehad.

We komen terug!

Judith en Juul
26-7-2018

Vanaf het eerste dag dat we aankwamen een goed gevoel over dit verblijf. Wat een lieverds Maria en Sratos en wat hebben ze veel voor hun gasten over. Niets was teveel gevraagd. Door vertraging op het vliegveld kwamen we vrij laat aan. Stratos had voor de zekerheid al een taverne gebeld of we zo laat nog mochten komen, ook gelijk door gegeven dat ik geen gluten mag hebben en of ze daar rekening mee wilden houden. Bij restaurant 1+1 aangekomen na 23.00 uur en werden ook hier gastvrij geholpen. Verder schone kamers, vlak bij het strand, klein maar fijn zwembad waar geen ligbedjes worden gereserveerd, ligbedjes met parasol gratis op het strand. Toen ik last kreeg van mijn maag kreeg ik gelijk een kruidenthee die goed hielp. Vlak voor mijn vertrek heeft stratos die thee voor me gehaald zodat ik die thuis ook kan gebruiken en dat zonder verdere kosten. Al met al, voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Niet twijfelen, maar boeken!

Mirke
15-5-2018

Ben je op zoek naar een persoonlijke benadering in een rustig appartementencomplex? Dan is dit wat je moet boeken. Strand, bakker, supermarkt, restaurants om de hoek. Een auto huren voor 170 euro per week en je kunt elke dag op pad. Niet twijfelen, gewoon boeken bij Stratos en Maria!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Een heerlijke vakantie

Karin
2-9-2017

Wij hebben ontzettend genoten. Dit was onze eerste vakantie in Appartement Anna en dit was zeker niet onze laatste! De appartementen zijn netjes en eenvoudig. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ook worden de appartementen keurig schoongemaakt. De ligging is ideaal.Het strand, de bakker, supermarkt en diverse restaurantjes en winkeltjes zijn in een paar minuten te bereiken. Rond de appartementen en het bijgelegen strand is het rustig, wil je drukte en leven dan is dat op loopafstand te bereiken. Heerlijk. Onze kinderen van 14 en 12 jaar hebben zich prima vermaakt en willen volgend jaar weer terug. De eigenaren Stratos en Maria hebben daar ook zeker aan bijgedragen. Ze zijn vriendelijk en gastvrij en zorgen voor een heerlijk ontspannen sfeer waarbij gasten elkaar binnen no time leren kennen. Wij hebben schildpadjes gezien, hebben genoten van de zee en de natuur, van Rethymnon. We hebben een paar leuke excursies gedaan en hebben vooral genoten van Kreta en haar ontzettend vriendelijke bevolking.

Ruim appartement bij een gastvrij echtpaar

Rita
2-9-2017

Een erg hartelijk echtpaar staat dag en nacht voor je klaar. Het appartement ligt in een rustige straat, het strand is 150 meter. Tijdens het verblijf mag je gratis gebruik maken van ligbedden die klaar staan op het strand en een parasol. Om de hoek begint de boulevard met heel veel gezellige restaurantjes en cocktailbars. Het is gezellig lopen, de 3 km naar Rethymnon. Een prachtige bestemming die centraal gelegen is om alle bezienswaardigheden te bezoeken. De bus stopt op 5 minuten loopafstand.

Geweldig locatie met vriendelijke eigenaren!

Ingrid
29-7-2017

Kleinschalig,eenvoudig met een geweldige ligging en erg vriendelijke eigenaar/eigenares.

Gereisd Met partner in juli 2017

Heerlijk bij komen

John en Anita
26-7-2017

De locatie ligt goed tussen al dat drukte. Lekker achter de hoofdstraat. Ga je van de hoofdgebouw links af zit je 200m van het strand. Supermarkt en bakker ligt op 5 min lopen en grote supermarkt A.B. ligt 10min verder. Voor heerlijke cappuccino en latte's op hoek bij georges. De excursies met touroperator is te duur beter zelf regelen. Voor lekkere hamburger en pizza kan je bij Italic corner. De eigenaren Stratos en Maria zijn heel gastvrij. Voor ons is het de eerste keer naar dit app. Wat betreft over gastvrijheid de andere recensies klopt het wel behalve over de geluidsoverlast. Niets van gemerkt. We zijn 2 weken gebleven en ontzettend naar onze zin gehad. De service kreeg je waar voor je geld elke dag schoongemaakt de bedden opgemaakt. Al met al een goede locatie en leuke appartement en 2 geweldige eigenaren. Bedankt voor alles en misschien tot de volgende keer. Jàssas en Yàmas bij de volgende Raki

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.