Appartement Anna

9.2Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

9.2Fenomenaal

• 8.9Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

152 reviews over Appartement Anna

• 2019
    10Pauline02-10-2019

In één woord geweldig. Bedankt Stratos en Maria.

We zijn in juni en september geweest, beide periodes was het hier heerlijk, fijne accommodatie met hele lieve eigenaren die heel veel doen voor hun gasten. Zee, zwembad, eetgelegenheden, supermarkt alles is op loopafstand. Kortom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Richard en Wendy18-09-2019

Thuiskomen

Als je een zorgeloze vakantie wilt hebben is dit het appartementencomplex waar je naartoe moet gaan. Stratos, Maria, de jongens en natuurlijk Nikos (papa) en Maria (mama) zorgen dat je helemaal niets te kort komt. Als je een vraag hebt over restaurantjes, uitstapjes of een auto huren of wat dan ook zullen ze er alles aan doen om dit voor je te regelen. We komen al een aantal jaren en hopen dat we nog veel jaren van dit mooie plekje in Kreta mogen genieten. Hopelijk tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Tanja22-08-2019

Super!

Startos en Maria zijn geweldige warme mensen, die je heel welkom doen voelen. We hebben een heerlijke tijd gehad en komen zeker terug volgend jaar!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9René, Aline en Romy26-07-2019

Super ontvangst je voelt je welkom👍

Super gezellig, alle voorzieningen dicht in de buurt. Stratos, Maria, de vader en de neef zorgen dat het allemaal prima geregeld is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Lowie van Gend08-07-2019

Zorgeloos genieten

Bij Stratos en Maria is het heerlijk genieten. Alles wordt voor je geregeld en de appartementen zijn top.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10John de bruin27-09-2018

We gaan volgend jaar weer 200%perfect

Echt net of je bij familie op vakantie ben alles is hier top Stratos, Maria.,nikos en oma (speedy conzales) top vakantie hier ga je opnieuw naar toe

Gereisd met partner in september 2018

• 9Familie Buijsman12-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Ontzettend genoten! Eenvoudig, maar goed appartement. Wij zaten in app. A aan de voorkant. Leuk kunnen zitten op balkon en 's avonds op terras beneden met andere gasten. Eigenaren Stratos en Maria zijn erg gastvrij en behulpzaam. Zelfs ontbijt om 06:15 uur gehad van Maria. Strand, met stoel en parasol van appartement, dichtbij. In een rustige wijk, maar dichtbij boulevard met leuke eettentjes. Lissus is een leuke aanrader om lekker te eten. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Ingrid09-08-2018

Zeker boeken!

Een ontzettend lief echtpaar runt dit complex, met de hulp van overige familie. Bijzonder gastvrij en gezellig. Bij geen enkel appartementencomplex zitten de gasten 's avonds met de eigenaars te borrelen, hier wel. Van ontvangst tot vertrek; op elk moment voel je je enorm welkom. Niets is te veel voor deze mensen. Grappig om te zien dat veel gasten al heel vaak zijn geweest, soms meerdere keren per jaar. Dat zullen wij niet zo snel doen, maar dat heeft niets met hen te maken. Er is nog zoveel te zien in de wereld. Het complex zelf is niet eens zo heel bijzonder, maar het is schoon, netjes en wordt keurig onderhouden. Het is de gastvrijheid die het verschil maakt, op bijzondere wijze. Voornamelijk Nederlandse gasten, Stratos en Maria spreken dus ook een paar woordjes Nederlands, heel grappig. Ze spreken erg goed Engels en dat communiceert wel zo prettig. Kortom; een echte aanrader!

• 9Nathalie04-08-2018

Fantastisch :-)

Gastvrije ontvangst... Stratos en Maria willen alles voor je doen. Ruime kamer, heel schoon, vlakbij strand. Wil je een auto huren of een excursie boeken? Vraag het Stratos. Top vakantie gehad.

• 9Judith en Juul26-07-2018

We komen terug!

Vanaf het eerste dag dat we aankwamen een goed gevoel over dit verblijf. Wat een lieverds Maria en Sratos en wat hebben ze veel voor hun gasten over. Niets was teveel gevraagd. Door vertraging op het vliegveld kwamen we vrij laat aan. Stratos had voor de zekerheid al een taverne gebeld of we zo laat nog mochten komen, ook gelijk door gegeven dat ik geen gluten mag hebben en of ze daar rekening mee wilden houden. Bij restaurant 1+1 aangekomen na 23.00 uur en werden ook hier gastvrij geholpen. Verder schone kamers, vlak bij het strand, klein maar fijn zwembad waar geen ligbedjes worden gereserveerd, ligbedjes met parasol gratis op het strand. Toen ik last kreeg van mijn maag kreeg ik gelijk een kruidenthee die goed hielp. Vlak voor mijn vertrek heeft stratos die thee voor me gehaald zodat ik die thuis ook kan gebruiken en dat zonder verdere kosten. Al met al, voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

Appartement Anna info

• Aantal personenMeer dan 12