Géén boekingskosten

Appartement Anna

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Anna voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 151 reviews

Meer appartement info

158 Reviews over Anna

• 9Erik-jan Riemers02-05-2022

Super!

Super aardige mensen, vandaar dat ik een review schrijf. Doe ik niet vaak :) douche mag wat groter maar dat is dan ook de enige opmerking. Ow en grote ijsjes op hand bereik :)

• 10Natuur
  • 8Rineke31-10-2021

Kleinschalig appartementen complex, zo’n 3 km van Rethymnon stad, dichtbij het strand. Eenvoudig maar keurige app. Vreselijk lieve mensen, voor wie niets te veel is en alles willen/kunnen doen om het naar je zin te maken. Best veel (goeie) restaurants in de buurt, supermarkt dichtbij en de bushalte ook ( als je niet lopend naar de oude stad wilt).

• 8Natuur
  • 9Wendy23-09-2021

Super vakantie bij lieve mensen

Super mooi appartementencomplex. Wordt door 2 hele lieve mensen gerund (Stratos en zijn vrouw Maria). Deze 2 kanjers doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken. Vele kleine restaurantjes in de buurt. Met een taxi of de bus ben je zo in het centrum van Rethymon.

• 9marthy en familie24-08-2021

Gewoon geweldig!

Alle reviews kloppen, dit is een hele fijne plek, kleinschalig en eigenaren doen alles voor je. Zijn ook altijd bereikbaar, bijvoorbeeld test regelen voor de terugreis.Letten goed op onderlinge afstand van de gasten en alles wordt meteen schoongemaakt.Restaurants en supermarkt op korte loopafstand.

• 10Rene Woudstra en Marja Kuitert03-08-2021

We lived the Stratos and Maria experience

It's impossible to describe the experience in a Greek minute so you need 2 hours.... Bij Stratos en Maria de eigenaren van Anna apartments hebben we een leuke tijd gehad. De vriendelijkheid, humor en goede zorgen zullen we niet vergeten. We verwijzen naar alle andere positieve reviews ze zijn allemaal waar!

• 10Marlies en Wim Koller13-07-2020

Wij zouden eerst in juni van dit jaar naar Stratos en Maria gaan, alweer voor het 10e jaar. Helaas is door de Corona deze reis geannuleerd. Zodra we wisten dat het weer mogelijk was om naar Kreta te gaan, hebben we gelijk geboekt. We waren er op 2 juli als een van de eerste touristen en als eerste vaste gasten van Stratos en Maria. Ik wil hun heel veel complimenten geven hoe ze met de hele situatie omgaan. Alles hebben ze perfect geregeld. Dit seizoen hebben ze geen eigen bedjes op het strand, maar nog geen 50 meter verder kun je gebruik maken van de bedjes van andere accomodaties. Dus prima geregeld. Ook het wel bekende "gezellig buiten borrelen" is goed geregeld. Houd er gewoon rekening mee dat je als familie bij elkaar gaat zitten en dan zijn de avonden heel gezellig. Stratos en Maria jullie zijn toppers. Tot in september

• 10Pauline02-10-2019

In één woord geweldig. Bedankt Stratos en Maria.

We zijn in juni en september geweest, beide periodes was het hier heerlijk, fijne accommodatie met hele lieve eigenaren die heel veel doen voor hun gasten. Zee, zwembad, eetgelegenheden, supermarkt alles is op loopafstand. Kortom een aanrader.

• 9Richard en Wendy18-09-2019

Thuiskomen

Als je een zorgeloze vakantie wilt hebben is dit het appartementencomplex waar je naartoe moet gaan. Stratos, Maria, de jongens en natuurlijk Nikos (papa) en Maria (mama) zorgen dat je helemaal niets te kort komt. Als je een vraag hebt over restaurantjes, uitstapjes of een auto huren of wat dan ook zullen ze er alles aan doen om dit voor je te regelen. We komen al een aantal jaren en hopen dat we nog veel jaren van dit mooie plekje in Kreta mogen genieten. Hopelijk tot volgend jaar.

• 9Tanja22-08-2019

Super!

Startos en Maria zijn geweldige warme mensen, die je heel welkom doen voelen. We hebben een heerlijke tijd gehad en komen zeker terug volgend jaar!

• 9René, Aline en Romy26-07-2019

Super ontvangst je voelt je welkom👍

Super gezellig, alle voorzieningen dicht in de buurt. Stratos, Maria, de vader en de neef zorgen dat het allemaal prima geregeld is.

Appartement Anna info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)