Hotel Mythos Palace

• Sauna

44 reviews over Hotel Mythos Palace

• 8Hans10-12-2016

Heerlijk en goed verzorgd

Lekker aan het zandstrand en alles goed bereikbaar. Heerlijk eten, (ook glutenvrij) en heel vriendelijk personeel. Hoewel er wel speeltoestellen staan voornamelijk gericht op ouderen. Veel Duitsers. Kamers sober maar netjes. De hotelbar had wat gezelliger gemogen, niks Grieks aan.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Janet07-10-2016

Heerlijk hotel aan mooi strand!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Mythos Palace. Kamer was goed en schoon, het eten in het restaurant was lekker en werd steeds aangevuld. Alleen bij de strandbar was het beperkt wat je kon eten en het was jammer dat je voor de bbq moest bijbetalen. Bij de bar 's avonds moest je voor cocktails ook bijbetalen terwijl ze bij de zwembadbar wel gratis waren, dus niet alles was all inclusive. Verder een hele fijne week gehad.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Fam. Versluis06-10-2016

Heerlijke fantastische vakantie in prachtig hotel

IK kan me niet vinden in de negatieve reactie hieronder. Ik heb zelfs het idee dat degene zijn review bij het verkeerde hotel heeft geplaatst want de fotos komen overeen met de werkelijkheid.Wij vonden het een mooi hotel grenzend aan een heerlijk strand met gratis ligstoelen en parasol. De strandbar was erg gezellig er kan gratis lekker water getapt worden in een glas of in een leeg flesje maar de flesjes water zijn gratis te krijgen in het restaurant. Na het ontbijt kregen wij altijd flesjes water mee. Het eten was gevarieerd en van uitstekende kwaliteit. Iedere dag was er een andere soep. Het dessertbuffet was uitgebreid er was keuze uit verschillende soorten taart,baklava en fruit. Hoe laat je ook aan tafel ging de buffetten waren nooit leeg. Het personeel was ontzettend vriendelijk. Eigenlijk geen enkel minpunt. S'avonds was het gezellig in de loungebar iedere avond werd er entertainment aangeboden. Ene keer leuker dan de andere keer maar dat is puur persoonlijke smaak. Het is heel mooi op dit gedeelte van het eiland.

Gereisd met partner in september 2016

• 4Wijns Ludo - Van De Leest Sonja20-09-2016

Nooit meer - nooit meer met touroperator

Dit hotel is geen 5 * waard !!! wij hadden all in geboekt maar voor veel drank moeten bij betalen bv vers fruitsap 3.50 euro per glas bij het ontbijt . flesje water 1 euro ! mini bar alle dranken betalen . koffie of thee gratis gekregen de eerste dag van aankomst nadien betalen ! s' middags geen soep eten was miniem geen show cooking ook niet bij het avond eten , avond buffet was er 1 soort soep vis dat niet vers was enz dessert 3 soorten gebakjes en ijs ! De badkamer was te klein, uit het putje kwam het water omhoog al je een douch nam gevolg gans de badkamer onder water . dit heeft 3 uur geduurd voor dat ze het kwamen opkuisen ! wij hadden zijzeezicht geboekt mooi uitzicht . Breed zandstrand zalig ,goede strandzetels ! wij gaan nooit nog met touroperator weg !!! Mijn man is op dag 2 in het ziekenhuis opgenomen geweest , hij heeft daar 4 dagen moeten blijven ..wij hebben zelf contact moeten nemen met de verzekering en veel geloop en tel. De reisleidster mag dat zelf niet doen Dit is een schande!!! Onze vakantie was om zeep toen mijn man uit het ziekenhuis kwam, geen enkele dag nog kunnen genieten ! Hij mocht alleen vis en sla eten plus water drinken , dus genieten was ver te zoeken ! Wij raden niemand dit hotel aan , foto's zijn bedrog !!! Wij dachten dat het een resort was waar je een hele dag in verschillende bars iets kon drinken niet dus !! Je hebt geen waar voor je geld voor ons dus nooit meer

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Joke12-08-2016

Klantvriendelijk en mooi hotel

Wij verbleven 11 dagen All inn. Prijs/kwaliteit zeer goed. Het hotel bevindt zich op het einde van de straat met een reeks andere hotels. Volgens de lokale bevolking is Mythos Palace één van de betere. Het kleine centrum van Kavros( wat eigenlijk niet meer is dan een straat met winkeltjes) bereik je door de drukke verkeersweg over te steken. Georgioupolis is wel leuk en bereik je ofwel via het strand (+/1u wandelen op gemak) ofwel met bus 5' (€ 1,90pp enkele rit). Het eten was lekker en steeds genoeg keuze tussen koude en warme gerechten. Bediening in zaal supervriendelijk. Zwembad is niet zo ruim, maar gezien de ligging aan de zee vonden wij dit geen probleem. Het water is er superhelder en het zandstrand loopt geleidelijk af in zee. Onze kamer lag dichtbij de loungebar die open was tot 01u, dus wat lawaai hierdoor. Kamer was ruim, proper en van alles voorzien. Badjassen, slippers, elke dag verse verzorgingsproductjes, gevulde minibar (redelijk duur) Ideaal gelegen om de omgeving te verkennen met huurauto. Het hotel is voor 90% duitstalig. Wij waren de enige vlamingen, maar vonden dit niet zo erg. Alle personeel is zeer vriendelijk en zorgt ervoor dat je een leuke vakantie beleefd.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9anoniem21-07-2016

super

Heerlijk hotel, vriendelijke bediening in het restaurant. Eten is goed en afwisselend, alleen niet warm. Zwembad is ruim en nooit te druk en het strand is erg dichtbij. De drankjes aan zowel de strandbar, de hoofdbar en de zwembadbar zijn van goede kwaliteit. Entertainment is elke avond anders, niet altijd even professioneel maar wel altijd met veel enthousiasme en gezelligheid. Kamer was modern en met prachtig uitzicht op de zee. Wij waren met 3 personen en 1 lag daarom op de slaapbank. Dit sliep niet lekker, de matras was te hard. Voor de rest niets dan lof. De sfeer is goed, de ligging is goed (tip: huur een auto) en het hotel heeft eigenlijk alles voor een leuke vakantie.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10jjah09-06-2016

Wij zijn net terug van een geweldige tijd in Mythos Palace. Het was in een woord : Fantastisch. Mooi hotel met mooie kamers, lekker afwisselend eten, drinken laat niets te wensen over. Super vriendelijk personeel, zowel in de restaurants, bars alsmede de schoonmaak, receptie. Niets is te veel, ze proberen je echt een mooie vakantie te bieden. Als ik een klein minpuntje moet noemen, is het de druk van het water in de douche, dit is wel een erg klein straaltje. Strand en zwembad laten ook niets te wensen over. Kortom : een aanrader !!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9JenCenP04-11-2015

Top vakantie !

We hebben een fantastische vakantie gehad. Super service, je werd aan tafel bedient en het personeel was enorm vriendelijk. Kamer waren netjes en schoon, maar ietwat verouderd. Eten was lekker en gevarieerd we hebben wel eens een ruimer aanbod gehad maar er was meer dan genoeg keus. Het strand is geweldig, lekker breed en genoeg bedjes beschikbaar (zelfs bij het zwembad). Voornamelijk komen hier Duitse gasten. Animatie team is ook helemaal super, niet opdringerig en hele leuke shows. Wij houden hier normaal gesproken niet van maar met dit animatieteam hebben wij zelfs meegedaan. De kleine kinderen waren er ook helemaal weg van. Nog nooit zo'n goed personeel gezien. Het hotel ligt in Kavros waar je een hele leuke straat hebt met diverse winkeltjes en restaurantjes. Wij komen hier beslist nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2015

• 9verhage_p03-06-2015

Uitstekend bevallen

Dit hotel geboekt op basis van All inclusive en dat is goed bevallen. Verhalen over slecht eten kloppen echt niet. Natuurlijk, je hebt dagelijks terugkerende gerechten maar ze zullen ook wel de ervaring hebben dat sommigen dat op prijs stellen. Daarnaast is er elke dag een wisselend thema met bijbehorend eten. De bedden zijn goed, er is een airco op de kamer maar die kan het bij hoge temperaturen amper aan. Alles is heel schoon en we hebben een paar keer per week gezien dat het water in de zwembaden getest wordt. Het personeel is oprecht vriendelijk en begint je na een paar dagen te kennen. Het strand is fantastisch, mooi fijn zand met af en toe kiezels. Alleen de paar meter in de branding wat kiezelbanken, daarna weer zand. Bovendien blijft het water heel lang ondiep (75cm). Nog steeds goed om in te zwemmen en ook relatief veilig voor kinderen. Een klein minpuntje: de gratis koffie/thee en badschuim/shampoo op de kamer wordt niet aangevuld. Hoewel, de schoonmaakster erom vragen werkt.

Gereisd met partner in mei 2015

• 7myriam12-10-2014

Geen 5* waard

de all in (mbt dranken) is beperkt & bij te betalen, en de snacks trekken écht op niks - 18€ voor een safe op kamer = met sleutel ! ook bij te betalen personeel is wel heel vriendelijk ! maaltijden wel ok. ligging is prima & rustig - mooi strand & tuin.

Gereisd met vrienden in september 2014

Hotel Mythos Palace info