Appartement Sylvia

• Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• 6.3Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

177 reviews over Appartement Sylvia

• 5Claire Tilleman16-08-2020

Nooit meer, hel op aarde en dat op vakantie

Wat een slecht appartementencomplex, lijkt mooier dan dat het is op de foto's, in werkelijkheid is alles oud en erg gedateerd, eerste nacht heb ik van ellende de koelkast stekker er maar uitgetrokken omdat ie zo vreselijk lawaai maakte, ook airco's die aan je appartement vast hangen hoor je erg, toilet bleef hangen enzovoorts je kan echt zien dat hier niet veel aangedaan is en het alleen gaat om het geld verdienen. Geen service, geen controle, geen aardige mensen kortom wij waren heel blij dat we zijn overgeplaatst naar ander appartementencomplex. En oh ja lijkt zo ideale ligging maar dit is niet zo alleen starbeach is op loopafstand de rest van het uitgaanscentrum ligt verder weg te voet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2019
    8Misa25-09-2019

Genoten

Ons appartement was ruim met een gezellig zitje en dicht bij het zwembad, poolbar en de parkeerplaats. De bedden zijn wat verouderd en erg hard maar dat is over het algemeen helaas vaak zo. Om bij De appartementen te komen vanaf de supermarkt en de winkelstraat is een klim maar goed te doen, ook zijn er genoeg scooter en auto te huur plaatsen mocht het je toch te veel worden. De Nederlands sprekende dame die savond achter de bar van de poolbar stond was er gezellig, hielt alles goed in de gate was in voor een praatje en was bekent in de buurt. Wij hebben Heerlijk genoten van het heerlijke weer en de gezelligheid in appartement silvia.

• 5Jan23-09-2019

Touroperator doe je ogen open

Zijn mensen zo weinig gewend of schrijft het personeel de reviews grote appartement top schoonmaak bar slecht 3 keer wisseling handdoeken in 17 dagen keuken kom op zeg kan wel.iets meer aandacht aan worden gegeven tuurlijk boek je geen 5 maar dit is beneden peil tuin prachtig echt yannis een hardwerkende man en angela ja aardig Touroperator moet eens polshoogte nemen want weet echt niet hoe t er uitziet en mensen die zeggen schoon daar kan ik niet bij of was t alleen t blok rond de 400 die slecht werden schoon gemaakt.maar lijkt me onwaarschijnlijk want die mensen vooraan vlak bij de bar vonden t vies mensen op de terug reis.ook dus doe wat aan onderhoud dan zeker om terug te gaan en plaats camera.s want ja want je spullen zijn er niet veilig

• 10fam. Boltjes19-09-2019

fantastisch

Hebben echt een super vakantie gehad. Waren hier 5 jaar geleden ook al geweest, maar zouden zo weer heen gaan. App basic, maar alles wat je nodig hebt en super netjes. Handdoeken werden om de dag gewisseld. Zeer hartelijk en meelevend personeel, met name Yannis en de nederlandse bardame Angela...s'avonds zeer gezellig in de poolbar...kortom een vakantie om nooit te vergeten en om zeker over te doen.

• 9Dijkhof19-09-2019

Het was een top vakantie super huisje geweldige gastvrouw en geweldig personeel met oog en oor voor de gasten en die er alles asn doen om het iedereen geweldig naar de zin te maken . Een heerlijk zwembad en ontzettend gezellige bar waar ze ook nog eens van alles doen en organiseren om het de gasten zo fijn mogelijk te maken . Daar vakantie houden was een feest op zich en wij zijn echt de jongste niet meer maar voelden ons daar helemaal heerlijk en ontspannen met namen ook te danken aan de geweldige gastvrouw Angela die er alles aan deed om het voor iedereen gezellig en leuk te maken en voor iedereen klaar stond kortom .... top vakantie 👍👍👍👍👍

• 10Wesley19-09-2019

Geweldig

Geweldig personeel,mooie kamer,goed te eten,geweldig zwembad

• 10Tam18-09-2019

Heerlijke plaats om op vakantie te gaan voor jong en oud. Personeel erg lief meedenkend en gemoedelijk. Schone kamers niks op aan te merken. Ik ga hier zeker nog jaren met plezier heen😁

• 5Inele17-09-2019

Nooi meer

Appartement silvia ligt op een heuvel, het is idd niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De eerste indruk van het park is mooi, mooi tuin netjes onderhouden. De apartementen is een ander verhaal, de schoonmaak is erg slecht en zeker niet schoon, ik had een vierkante wc bril wat niet zo lekker zat, de airco word volgens mij helemaal niet schoon gemaakt de slang naar buiten zat ook vol schimmel waar je altijd tegenaan keek, ik deed een poging onder het laken te kijken naar het matras maar sloeg het laken maar gauw terug. En zo zijn er nog veel dingen op te noemen, al met al dus smerig. Bij mijn boven buren zijn er veel spullen gestolen , de manager deed wat hij kon maar de baas liet zich niet een keer zien, als je de tip gaf doe wat aan de beveiliging zei hij dan moet touroperator maar meer betalen, belachelijk dus voor ons nooit meer

• 3Jolanda15-09-2019

Tijd voor renovatie en schoonmaak

Mooie tuin lieve yannis maar vresrlijke appartementen kakkerlakken schimmel alles niks bestek vol met vreet resten Matras smerig douchen in bad daarna sta je in vies water want alles komt uit t putje terug koffiefilter vol schimmel nee ik boek basic en dat wil ik ook maar t moet wel schoon zijn zwembad bij trappetje groen bah en niet te vergeten er was al 3 keer ingebroken zonder braak ook bij mij want er zijn sleutels in omloop dus ja onveilig gevoel geen camera.s zei tegen de baas waarom.niet ja dan moet de touroperator maar meer betalen huh is dat mijn probleem als ze niks er aan dan gaat het complex naar de verdommenis ik reis al meer dan 30 jaar maar heb dit nooit mee gemaakt zo Basic en vies vieze ouwe versleten bedjes zwembad oja kom je na 4 uur uit politie bureau dan geen enkel mee leven vraag wat te drinken zegt ze 2.50

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Irene14-09-2019

Volgende keer alleen als App zijn opgeknapt.

Het Appartementen complex met prachtige grote tuinen zwembad. De ligging is op een steile helling. Wij zaten helemaal boven, daar is tevens ook de parkeerplaats was erg handig. Het dorpje Koutouloufari ligt om de hoek 10 min lopen vanaf parkeerplaats. De kamers zijn wel toe aan een op fris beurt! Matrassen waren ook niet schoon met vlekken, deur van badkamer was aan het los laten. Zo jammer want je kan er heel wat van maken. Indeling kamers goed, balkon ook. Schoonmaak was minimaal, wel om de 2 dagen schonen handdoeken en lakens

Appartement Sylvia info

• Aantal personen2 tot 4