Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Sylvia voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

170 Reviews over Sylvia

• 9Verhagen17-08-2022

Wij zijn hier 10 dagen geweest , in de avond Nederlandse vrouw achter de bar (Angela) overdag Sylvia zelf spreekt super goed Engels dus als er iets is valt er altijd te communiceren , wij waren met jonge kinderen 4 en 8 die hebben hier een super tijd gehad lekker zwemmen en complex netjes wel op zijn Grieks ! Chersonissos en koutouloufari op loop afstand dus dat was top , hadden natuurlijk ook jongelui in het complex maar totaal geen last van als dat wel zo was dan werd dat gelijk opgelost !

Dus voor ons een top vakantie op een top lactatie met geweldige mensen !

• 10Natuur
  • 8Marja Okx23-08-2021

Geweldiggenoten

Heerlijk verblijf en er werken leuke mensen!! 's avonds soms wat drukker, maar mag de pret niet drukken. Fijne plek voor vakantie!!

• 8Richard en Sylvia05-08-2021

Super fijne en gezellige sfeer met top personeel

Ik kom hier al jaren altijd vriendelijk personeel en goede zorg altijd fijn om hier weer trug te komen goede prijs ook uiteraard toppers hier

• 8Ruimte
  • 5Claire Tilleman16-08-2020

Nooit meer, hel op aarde en dat op vakantie

Wat een slecht appartementencomplex, lijkt mooier dan dat het is op de foto's, in werkelijkheid is alles oud en erg gedateerd, eerste nacht heb ik van ellende de koelkast stekker er maar uitgetrokken omdat ie zo vreselijk lawaai maakte, ook airco's die aan je appartement vast hangen hoor je erg, toilet bleef hangen enzovoorts je kan echt zien dat hier niet veel aangedaan is en het alleen gaat om het geld verdienen. Geen service, geen controle, geen aardige mensen kortom wij waren heel blij dat we zijn overgeplaatst naar ander appartementencomplex. En oh ja lijkt zo ideale ligging maar dit is niet zo alleen starbeach is op loopafstand de rest van het uitgaanscentrum ligt verder weg te voet.

• 8Misa25-09-2019

Genoten

Ons appartement was ruim met een gezellig zitje en dicht bij het zwembad, poolbar en de parkeerplaats. De bedden zijn wat verouderd en erg hard maar dat is over het algemeen helaas vaak zo. Om bij De appartementen te komen vanaf de supermarkt en de winkelstraat is een klim maar goed te doen, ook zijn er genoeg scooter en auto te huur plaatsen mocht het je toch te veel worden. De Nederlands sprekende dame die savond achter de bar van de poolbar stond was er gezellig, hielt alles goed in de gate was in voor een praatje en was bekent in de buurt. Wij hebben Heerlijk genoten van het heerlijke weer en de gezelligheid in appartement silvia.

• 5Jan23-09-2019

Touroperator doe je ogen open

Zijn mensen zo weinig gewend of schrijft het personeel de reviews grote appartement top schoonmaak bar slecht 3 keer wisseling handdoeken in 17 dagen keuken kom op zeg kan wel.iets meer aandacht aan worden gegeven tuurlijk boek je geen 5 maar dit is beneden peil tuin prachtig echt yannis een hardwerkende man en angela ja aardig Touroperator moet eens polshoogte nemen want weet echt niet hoe t er uitziet en mensen die zeggen schoon daar kan ik niet bij of was t alleen t blok rond de 400 die slecht werden schoon gemaakt.maar lijkt me onwaarschijnlijk want die mensen vooraan vlak bij de bar vonden t vies mensen op de terug reis.ook dus doe wat aan onderhoud dan zeker om terug te gaan en plaats camera.s want ja want je spullen zijn er niet veilig

• 10fam. Boltjes19-09-2019

fantastisch

Hebben echt een super vakantie gehad. Waren hier 5 jaar geleden ook al geweest, maar zouden zo weer heen gaan. App basic, maar alles wat je nodig hebt en super netjes. Handdoeken werden om de dag gewisseld. Zeer hartelijk en meelevend personeel, met name Yannis en de nederlandse bardame Angela...s'avonds zeer gezellig in de poolbar...kortom een vakantie om nooit te vergeten en om zeker over te doen.

• 9Dijkhof19-09-2019

Het was een top vakantie super huisje geweldige gastvrouw en geweldig personeel met oog en oor voor de gasten en die er alles asn doen om het iedereen geweldig naar de zin te maken . Een heerlijk zwembad en ontzettend gezellige bar waar ze ook nog eens van alles doen en organiseren om het de gasten zo fijn mogelijk te maken . Daar vakantie houden was een feest op zich en wij zijn echt de jongste niet meer maar voelden ons daar helemaal heerlijk en ontspannen met namen ook te danken aan de geweldige gastvrouw Angela die er alles aan deed om het voor iedereen gezellig en leuk te maken en voor iedereen klaar stond kortom .... top vakantie 👍👍👍👍👍

• 10Wesley19-09-2019

Geweldig

Geweldig personeel,mooie kamer,goed te eten,geweldig zwembad

• 10Tam18-09-2019

Heerlijke plaats om op vakantie te gaan voor jong en oud. Personeel erg lief meedenkend en gemoedelijk. Schone kamers niks op aan te merken. Ik ga hier zeker nog jaren met plezier heen😁

Appartement Sylvia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Village of Koutouloufari, 70014