Hotel Aegean Viewsterstersterster

7.4Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

7.4Goed

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Voor een rustgevende vakantie vol natuurschoon ga je naar Hotel Aegean View (Kos). Tijdens de heetste zonuren vind je verkoeling in de grote zwembaden of in zee. In de restaurants kun je terecht met alle diëten, of je nu vegetarisch wilt eten of glutenvrij. Laat je bovendien heerlijk verwennen in de wellness. Op 10 minuten rijden van Kos-stad.

1279 reviews over Hotel Aegean View

• 2019
    8Koen Corstanje28-10-2019

Prima hotel met achterstallig onderhoud

Hotel Aegean View heeft een prachtige ligging op een berg met een mooi uitzicht richting Turkije. Wij verbleven op een hoger gelegen kamer en werden telkens netjes met een golfwagentje naar boven en beneden gebracht. In de omgeving van het hotel is niet veel te doen, maar vanuit het hotel rijdt er meerdere keren een shuttle bus naar Kos. Het eten is niet heel bijzonder, eten is warm en show cooking lekker, maar wat in de bakken ligt is bijna dagelijks hetzelfde. Wat erg jammer was, was dat alleen het hoofdrestaurant tijdens ons bezoek geopend was en de rest al gesloten. Het systeem met reserveren is erg handig, je kan direct voor je hele vakantie reserveren. Er zijn veel zwembaden op het resort. Het kinderbad in het aquapark verdiend echter wel een opknapbeurt. Ook zou de bodem vaker schoon gemaakt mogen worden. Wij hadden een ruime kamer, ook hier wel achterstalling onderhoud. Schoonmaak dagelijks prima. Al met al prima vakantie!

• 6Niels28-10-2019

Matig

Onze kamer was schoon, en werd goed schoon gehouden. Maar we hadden wel last van veel mieren op de kamer. De zwembaden waren te koud voor mijn zoontje. Het eten was wel oke voor de prijs die we betaalden, maar niet heel bijzonder. De cocktails en drankjes smaakten goedkoop. Evengoed een leuke vakantie gehad, maar dit hotel kan echt beter.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 3Peters27-10-2019

Niet naar toe gaan!!!

Nooit meer. Vieze kamers. Uiteindelijk kregen onze zoon en zijn vriendin een andere kamer. Onze kamer was óók niet schoon, maar minder schimmel. Douchen moet je in het bad. Het douchegordijn stonk, niet normaal. Na douchebeurt en na 'grote boodschap' kwam water uit het putje (midden vloer badkamer). Nergens is het goed schoon. Bar niet, restaurant niet, zwembad niet, ligbedden niet. Veel onvriendelijke medewerkers. De Nederlander van het entertainment is een topper. Door hem hebben we nog een gezellige vakantie gehad. Het zwembad is verschrikkelijk koud, niet normaal. Er zit dan ook niemand in het water. Eten is eentonig en zonder bezieling. We hebben geen honger geleden, maar ik was blij dat we maar een weekje verbleven. Tussendoor in Kos stad gegeten. We zijn echt geen zeikers, maar dit is het eerste hotel waar wij van zeggen: NOOIT MEER!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Musje23-10-2019

Prima vakantie gehad!

Op zich een prima vakantie gehad. De eerste kamer die we toegewezen kregen, was redelijk ver gelegen en bevatte een kakkerlak. De meneer die onze koffers bracht, belde direct de receptie, waarna we zonder problemen een andere kamer kregen dichterbij. Wel wat verouderde kamer, maar verder netjes in orde. Goed bereikbaar door 2 trappen, wat ik niet als vervelend heb ervaren (wat lichaamsbeweging in een vakantie waarin je veelal lui bent, kan geen kwaad ;-)). Zwembaden prima, het zwembad bij het waterpark heeft wat onderhoud nodig, maar was wel schoon. Personeel is top! Eten prima! Inderdaad voor het eten moeten reserveren, maar dit kon je aan het begin van de vakantie doorgeven voor de rest van de week. Geen probleem wat mij betreft. Rij bij de bar ‘s avonds viel best mee. Al met al hebben wij een goede vakantie gehad.

FOM, General Manager, 25-10-2019

Dear Musje, Thank you for your review and for your time to share it. We are happy to know that you enjoyed your holidays at our facilities. Your comments are much apreciated!

We will be more thatn happy to receive you again at our facilities and assist you with our utmost atention.

Sincerely, Theodosiou Katerina Front Office Manager Aegean View Aqua Resort

• 5Peter Wolf16-10-2019

Zeker geen volgende keer

Dit is de eerste keer dat ik de moeite neem om een review te schrijven betreffende een vakantie, maar gezien de reactie van het management van dit verblijf doe ik het toch. Ongelooflijk dat veelal dezelfde punten terugkomen; zwembaden slecht onderhouden, zwemkleding en haren die groen uitslaan, losse vloer, losse verlichting en armatuur in het zwembad( levensgevaarlijk). Wachten bij de bar, afhankelijk welke kamer je had, sterk verouderd en slecht onderhouden en schoongemaakt. En dan maar reageren dat je je niet in de kritiek herkent en de mensen gek zijn, schandalig. Wij hebben ons prima vermaakt, maar dit resort is het geld dat je ervoor betaald absoluut NIET waard. Personeel was overigens wel uitstekend!!! Werken ontzettend hard en doen er alles aan om het de mensen naar de zin te maken. Hier zou het management en eigenaar een voorbeeld aan kunnen nemen. Nu maar wachten op de reactie dat de manager zich niet herkent in de kritie

FOM, General Manager, 25-10-2019

Dear Peter Wolf, Thank you for your time to share your feedback on Zoover concerning you holidays here with us at the Aegean View Aqua Resort. Reading your review thoroughly we are wondering why you did not report any of these problems you referred here at the reception desk. With a kind note we would like to remind you that we showed you and your family 3 different rooms and no one of them seemed to be up to your liking. Wat een prachtig resort! Onze kamer was een gerenoveerde kamer. Afgelopen week een topverblijf gehad in Aegean View. We had a 2/1 detached house with (almost private) pool at the door. Two large bedrooms each with its own air conditioning. Everything was very neat and was cleaned nicely. Prijs-kwaliteit zijn we zeer tevreden van deze reis. Het is een super resort met lief personeel en heerlijk eten. Animatie is goed. Kamers groot en schoon. Zwembaden netjes en schoon. En het eten voortreffelijk , smaak goed en veel variatie. Een aanrader dus !!! Het is een prima hotel en wij hadden een super familie huisje. The above comments are not mine, these comments are some of the many comments our esteemed guests made for their holidays here with us. You can find them on Zoover! With Kind Regards Theodosiou Katerina Front Office Manager Aegean View Aqua Resort

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4J&R12-10-2019

Voor ons nooit meer!

Kregen een oude vieze kamer met kakkerlakken. Melde dit bij de eigenaar die geïrriteerd reageerde. Hij stuurde een mannetje naar de kamer met een spuitbus. Een andere kamer gingen we niet krijgen. Na lang wachten en de foto's laten zien bij de receptie, uiteindelijk een andere kamer. Kamer was prima. Schoonmaak en onderhoud kon beter. Schimmel, vieze wc bril, vieze vloer en de handoeken oud met vlekken en gaten. Zwembad is ok. Ook wel aan wat extra onderhoud toe. Ook de ligbedjes waar de schroeven uit rollen. Er zijn geen douches bij het zwembad. Eten was prima. Weinig variatie maar goed op smaak. Personeel vriendelijk. Eigenaren daarentegen niet. Voor ons nooit meer.

DearJ&R ,

Thank you for your time to share your review but it would me more helpfull for us if you had given your name so we can find your reservation and check your report and remarks better.

Please do not hesitate to contact us in order to give us more details. With KInd Regards Theodosiou Katerina Front Office Manager Aegean View Aqua Resort

• 9Familie Sterk uit Diemen03-10-2019

Wederom perfect

Vandaag teruggekomen van wederom een heerlijke vakantie in dit hotel. Na een kamerwissel zonder probleem weer een top vakantie gehad. Het eten was prima, de animatie gezellig en vooral niet opdringerig, het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, schoonmaak top. Al met al niks te klagen en we weten het zeker volgend jaar weer.

FOM, General Manager, 07-10-2019

Dear Familie Sterk uit Diemen,

Thank you for this grate review and your kind comments which are the best award to all our team. We are very happy to know that you had such a great holiday experience at our facilities and that we managed to find our way to your holidays! It will be our pleasure to receive you again at the Aegean View Aqua Resort and make sure that you will have another memorable holiday experience!

Sincerely Theodosiou Katerina Front Office Manager Aegean View Aqua Resort

• 3Constance27-09-2019

nooit meer

Nou 3 maal verwisseld van kamer bij badkamers overal schimmel nou voor mij nooit meer

GM, General Manager, 28-09-2019

Dear Constance,

Between all the fresh vegetables, fresh meat, fresh cheese variety. Three different restaurants, 4 different show cookings, 3 bars, 9 pools you could not find anything to your liking. Rather you rated yourself, not the hotel and you have turned the page from an information tool into a blackmail tool.

With Kind Regards

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Marian26-09-2019

Ook nu zeggen we: voor herhaling vatbaar

Na 10 jaar niet meer hier te zijn geweest, waren we ook nu weer blij verrast met Aegean View met nog dezelfde eigenaren. Zijn een weekje hier geweest en hebben heerlijk genoten. Personeel is heel vriendelijk, zal alles voor je in het werk stellen om je een mooie onbezorgde vakantie te geven. Zeker de dames achter de receptie. Altijd behulpzaam. Toevallig was ik in deze week jarig, ook daar werd aandacht aan besteed. We hadden een mooie ruime kamer (131) met zwembad voor de deur. Daar kon je heerlijk rustig relaxen. Eten was prima, je hebt 's avonds de keuze uit 3 restaurants, je moet hier wel voor reserveren, dit was even onwennig maar ik snap het wel. Dan wordt er ook minder eten weggegooid. Jammer voor ons dat we geen boottocht meer met de eigenaar konden maken, dat was voor 10 jaar terug echt geweldig en jammer dat er geen busje meer rechtstreeks naar "eigen" strand reed, nu werd je in Kosstad zelf bij de haven afgezet.

FOM, General Manager, 28-09-2019

Thank you for devoting the time to write a review about your recent stay in our hotel and share your holiday experiences. Your kind words and your review are a true reward for all our efforts. We look forward to welcoming you once again as our guests to Aegeanview Aqua Resort in the near future. Kind Regards Theodosiou Katerina Front Office Manager Aegean View Aqua Resort

• 9daan22-09-2019

Geweldige mensen. Ook top voor de animatie 👌👌👌

We zijn hier nu juist een week, de dagen vliegen voorbij, de mensen zijn hier super vriendelijk, ik heb hier al azijnpissers zien klagen omdat er om 20u40 een bepaalde soort eten er niet méér was of juist niet aangevuld was,. De keuken is open van 19u tot 21u, begrijpelijk als je laat komt, dat het wat kouder is of het er juist niet meer is. Sommige gerechten komen elke dag terug, maar er ligt veel variatie. Je maakt thuis ook geen 10 gerechten klaar. Ik zal met spijt donderdag naar huis keren van een voldoende en leuke vakantie. We hebben de kamers 106 en 104, heel goed gelegen, er zijn meerdere zwembaden, voor mij was dit meer als genoeg voor een 4 sterren hotel, je kan dan ook voor deze prijs niet verwachten wat je in 5 sterren krijgt.

FOM, General Manager, 25-09-2019

Dear daan,

Thank you! Thank you for this adorable review and for your kind comments which are the best award to all our team members. Your remarks will be shared to all our staff to inspire them to continue serving our valued guests with their utmost attention.

We will be more than happy to receive you again at the Aegean View Aqua Resort and make sure you will have anothe holiday experience like the first one. Sincerely, Theodosiou Katerina Front Office Manager Aegean View Aqua Resort

Gereisd met vrienden in september 2019

117 tips over Hotel Aegean View

• Tineke, 30-05-2014

Eilandtour met Marijke (al 32 woonachtig op Kos). Haman in Tigaki. Je wordt opgehaald maar moet wel transfer van 10 euro betalen.

• Hetty, 26-04-2012

Huur een auto of scooter. Bus rijdt niet frequent ( op +/- 200m buiten het park)

• M., 17-05-2014

Reserveer bij de receptie voor het barbecue restAurant. Daar goed eten met prachtig uitzicht. Je word gebracht en gehaald door taxi van resort. En zit bij het all in formule in!

187 vragen over Hotel Aegean View

• Ellen Duivesteijn, 02-07-2019

Hoe kan het

Hoe kan dit hotel een silver award hebben? Zo een slechte ervaring met dit hotel

• Gerda, 11-06-2019

Kinderen, jongeren leeftijd 15 en 11 jaar

Wij gaan van 18 juli tot 31 juli op vakantie naar dit hotel, zijn er ook kinderen jongeren in de leeftijd van 11 en 15 jaar

• Jan, 14-05-2019

Matras op bedjes

Liggen er matrasjes op de Lige deden bij het zwembad?

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras