Hotel Aegean View

Hotel Aegean View
7,7

Voor een rustgevende vakantie vol natuurschoon ga je naar Hotel Aegean View (Kos). Tijdens de heetste zonuren vind je verkoeling in de grote zwembaden of in zee. In de restaurants kun je terecht met alle diëten, of je nu vegetarisch wilt eten of glutenvrij. Laat je bovendien heerlijk verwennen in de wellness. Op 10 minuten rijden van Kos-stad.

1175 reviews over Hotel Aegean View in het Nederlands

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar

Lou
18-11-2018

Het hotel ligt op een berg en Kos stad ligt daarom niet om de hoek. Wij vonden de afstand echt te ver. Zorg er ook voor bij de reservering dat je aangeeft dat je ver weg van de receptie wil zitten, dit omdat de kamers bij de receptie de oudste zijn en van erg slechte kwaliteit. Wij hadden zo'n kamer ik het 'oude' gedeelte en het was echt niet goed, terwijl we hoorde van andere gasten (die dus verder weg zaten) dat zij wel een fantastische kamer hadden. Ook werd onze kamer meerdere malen zeer slecht schoongemaakt. Er zijn genoeg zwembaden dus dat is erg fijn, bij elk stuk hotelkamers (het is opgedeeld in verschillende 'lagen' omdat het tegen een berg aan ligt) heb je een eigen zwembad. Het eten is erg uitgebreid maar je moet er wel van houden omdat er dagelijks niet veel variatie is. Het ontbijt vonden wij wel erg goed! Al met al was het een leuke vakantie, maar qua accomodatie kiezen wij de volgende keer iets anders.

Marco van de goot
12-11-2018

Fantastisch hotel geweldig uitzicht

Prima voor een goedkoop weekje weg!

Anna
12-11-2018

Mooi, hoog gelegen in de bergen. Groot schalig maar knus opgesteld. Vriendelijk personeel. Eetgelegenheid is niet gezellig, veel tl licht. Aan te raden om een jasje of tasje over je stoel te hangen. Wanneer je dit niet doet is je tafeltje direct weer bezet door een ander wanneer je wat eten gaat halen. Wij vonden het fijn om bij de kleine zwembandjes te liggen, heerlijk rustig. Aanrader is om een scootertje te huren. Kamer wordt goed schoongemaakt en aangevuld met handdoeken. Goed bed en hygiënisch.

Ik vond het top!

Stan
6-11-2018

Het resort zit vol met zwembaden en is all inclusive en top!!

zeer goed hotel

filip
4-11-2018

we waren in de laatste week van het seizoen daar.

Er ontbrak ons niets.

zeer goed eten, zeer goede bediening, behulpzaam en alles proper gepoetst.

Meerdere zwembaden in het resort.

Aangezien het op een heuvel ligt, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Prima hotel

Melissa
2-11-2018

Het hotel was schoon en het persooneel was heel vriendelijk qua eten ontbrak er niet maar de basis was standaard. Van de variatie moest je houden. Groot complex welke tegen een berg aan ligt. Jammer dat de avondshows niet bij de poolbar was. We hebben genoten en prachtig weer gehad. Al met al een heerlijke vakantie.

danielle lekkerkerker
26-10-2018

We hebben genoten. En zeker de kinderen van het animatie team! Vooral janiek was erg populair. Eten genoeg keuze en kamer 249 lag op en top locatie! Ook Maria van de receptie ook zeer vriendelijk.. de zwembaden waren erg koud maar ja wat wil je.. op 18 oktober aangekomen en 25 oktober helaas naar huis......

Super

Ans Pross
18-10-2018

Ik snap niet wat de mensen klagen.zijn er nu 4x geweest elke keer top! Eten man variatie genoeg 30meter keus..uit de mooiste gerechten en toetjes! Maar mischien ligt het aan de periode wanneer je gaat! En jaaa pas je aan ! Het is geen nederland!

Nooit weer!

Hatzmann
13-10-2018

Wij hadden een dubbele slaapkamer geboekt, Heel kaal en niet schoon. Kamer 352.

De mieren liepen op bed. Naar de receptie geweest en die hebben iemand gestuurd met een spuitbus. Later nog weer geklaagt dat we schoon beddegoed wilden hebben.

Zijn ze nog een keer geweest.

Telefoon deed het niet. Vloer lag glas onder het bed en heel veel stof. Deur was heel vies,er lagen nog twee flessen in het diepvries vakje van de koelkast van de vorige bewoners. Tweede dag weer mieren in het bed. Weer naar receptie, toen is iemand van de receptie mee geweest om te kijken of het echt zo vies was, en zij gaf toe dat het niet schoon was, dus weer een schoonmaak ploeg gestuurd. Wij hadden gevraagd of we een andere kamer mochten ,maar er was niks vrij. Geklaagd bij touroperator en gevraagd om een ander hotel. Maar we moesten 540 euro bij betalen voor ander hotel met nog slechtere recensies. Maar we hebben een officieel klacht ingediend. Ook in Nederland.

Voor ons geen Aegeon Vieuw meer

Dolfijntje
13-10-2018

Groot resort met fantastisch uitzicht. Genoeg ligbedjes elke dag.

Maar het hele resort was aan een opknap beurt toe. Overal achter de gebouwen lag rommel en afval.

Eten was elke dag hetzelfde en altijd koud. Restaurant beneden was één grote vreetschuur en super ongezellig het leek wel een oude ski hut.

De kamers waren ook aan een opknapbeurt toe. Wij hebben nog nooit in een hotel zo een minimalistische kamer gehad koud en kaal met heel veel kapot. Geen zitje, te weinig bergruimte en op de badkamer kon je ook niks kwijt. De kamer was al slecht gepoetst toen wij aankwamen en bleef slecht gepoetst.

Verder zat iedereen ‘s avonds maar wat rond het zwembad er was geen muziek niks en de drank was beneden maat waterig en aangelengd. In de bar binnen waren de banken afgesleten en de stoelen doorgezakt ook dit leek meer op een ski hut dan op een bar. Ongezelliger kan het niet.

Voor ons zeker geen Aegon Vieuw meer.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegean View in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegean View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.