Hotel Aegean View

1162 reviews over Hotel Aegean View in het Nederlands

Echt top!

Annemarie
15-9-2018

Top! Enorm vriendelijke mensen. Goed eten, goede service, fijne kamer. Wij waren voor het eerst in Griekenland en reden langs verschillende hotels en waren enorm blij dat wij bij Aegean View aankwamen. Heerlijke vakantie gehad!

awsome

jordi
7-9-2018

het was een top hotel supper naar ons zin gehad het was een top vakantie hele aardige personeel goed eten het was gewoon top

Nooit meer

helga
7-9-2018

Werd slecht schoongemaakt eten was niet goed het resort zelf was leuk opgezet annimatie was alleen bij de arena bij de poolbar niks te doen

Geweldige vakantie gehad!

Diana
3-9-2018

Super leuk hotel, erg vriendelijk personeel. Vooral voor de kleinere kinderen.

Animatie team was erg leuk! Elke avond een show en overdag diverse sporten. Vooral stretchen in de ochtend was heerlijk!

Eten zeer uitgebreid. Maar wat jammer was was dat er vlees door verschillende salades zat. Ik ben zelf vegetariër en hierdoor werd de keuze wel wat beperkt...

Super zwembaden!

We zijn hier nu 2 keer geweest en zullen misschien nog wel een 3de keer terug komen!

Niet voor herhaling vatbaar

Feijen
1-9-2018

Personeel is aardig, hotel is erg verschillend je hebt oudere kamers gemiddelde kamers en gerenoveerde kamers. Vraag als je boekt om de gerenoveerde kamers de oude kamers zitten vol met schimmel in de badkamers en zijn nog niet eens 1 ster waard, de gemiddelde kamers zijn iets beter en 2 sterren waard en de gerenoveerde zijn 3 sterren waard. Hoe we dit weten? Omdat we eerst in de oude kamer zaten met een schimmel douche en een kamer die blank stond met rioolwater, wat vaker gebeurd. Mijn kinderen daarom voor 1 nacht een gerenoveerde kamer kregen en wij de volgende dag twee gemiddelde kamers kregen om de laatste 12 dagen door te brengen.

Lekkere week maar niet nogmaals

Joury
30-8-2018

De ligging is redelijk. Door de afstand naar kos stad en de drukte in de stad komen er weinig taxi's naar het hotel wachttijd is meer als een uur. Het hotel ligt in een bergje dus met een beetje pech moet je flinke bergen omhoog om bij je kamer te komen. Het eten vond ik persoonlijk minder wel veel keuze maar meer friet pasta pizza en weinig Grieks waar we eigenlijk voor kwamen gelukkig zijn er 2 Grieks georiënteerde restaurants waar je zonder betaling kan eten. De kamers kon een goede onderhoud beurt gebruiken maar om er alleen te slapen was het prima. De zwembaden zijn leuk groot en veel verschillende over het park heen. Het personeel is erg leuk met kinderen en ook qua animatie was er genoeg te doen al was het wel iedere dag het zelfde programma. Het was een lekkere week maar niet voor herhaling vatbaar.

Wat een lieve mensen echt een fam bedrijf, super schoon&heerlijk eten. Eigenaresse loopt in het restaurant rond en maakt graag n praatje. Dit hotel is in 1 woord TOP! Mooi onderhouden, er zijn veel zwembaden. Wil je drukte dan zoek je de poolbar op, wil je dat niet dan lekker bij een klein zwembad. Super leuk publiek, veel kindjes van alle leeftijden en niet om 7.00 u je bed uit omdat je anders geen bedje hebt. Laat je vooral niet afschrikken door slechts reviews... dit hotel is het zeker waard, het is een soort vakantie dorpje en dat maakt het extra leuk. Winkeltje tegenover de receptie ook handig. 3eilandentour (2volw&kind 100€ via touroperator geboekt) en dagje Bodrum (in kos stad geboekt voor €45 totaal) zijn echt aan te raden! In hotel leuke NL animatie, bus gaat elk uur voor €1,20 pp ideaal.Golfkarretjes super handig,ze brengen je overal. 3verschillende restaurants, taverne(bbq)&live cooking, 1 dag v tevoren reserveren. Ik zeg boeken!

Kindvriendelijk maar erg massaal.

cvr
26-8-2018

Wij verbleven hier slechts 6 uurtjes omdat de terugvlucht door touroperator gecanceld werd. Schijnbaar is het park eigendom van touroperator want behalve een Engelse reisaanbieder liep er alleen personeel van touroperator . Wij mochten gebruik maken van het buffet bovenop het terras. Dat smaakte prima maar haalde het niet bij het buffet wat wij voorgeschoteld kregen bij Hotel Peridis Family Resort. De eetzaal beneden leek ons wat benauwd en mensen die buiten wilde eten werden tegen gehouden. We kregen een mooie ruime en schone kamer. Desondanks 2 kakkerlakken in de kamer. Ook was de kamer erg gehorig. Op de verdieping boven ons lag namelijk laminaat en kraakt erg. Doordat Aegean View gebruikt wordt als uitvalbasis voor overboekingen en gecancelde vluchten van touroperator is het erg druk. Zeker als je een appartement in de buurt van de receptie hebt is het een komen en gaan van bussen. Heel kindvriendelijk maar voor ons te massaal.

Fantastisch!!!!!

Jasper
26-8-2018

Eigenlijk niks op aan te merken! Was een super mooi en schoon resort! Vooral voor ons zoontje van 5 was zat te doen! Verschillende Zwembaden goed eten en vooral heel lief personeel! De eigenaressen kwam geregeld langs om een praatje te maken en te peilen of alles naar wens verliep! We komen hier zeker terug!

Super vakantie gehad!

Susan Keizer
26-8-2018

Wat hebben wij een fijne tijd in dit hotel op Kos gehad. Vooraf beetje de recensies in de gaten gehouden op Zoover, het viel vooral op dat deze ver uit elkaar liggen. Of heel goed of heel slecht, dus het kon beide kanten op. Maar mijn gevoel zei dat het allemaal wel goed zal komen, aangezien wij zelf niet zulke moeilijke mensen zijn. En inderdaad, wij snappen echt niet dat er mensen zijn die zo negatief zijn. De kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Geen strijd om strandbedjes. Fijne zwembaden. Goed eten, natuurlijk zitten er lokale gerechten bij, je bent immers in een ander land, maar alles is vers en zeer ruime keuze. Gezeur om de plastic bekers snap ik ook niet, die krijg je alleen bij de poolbar, tijdens openingstijden van het zwembad, maar verder krijg je overal gewoon glaswerk. Eigenlijk kan ik niet anders zeggen dan: Laat je niet afschrikken door de mening van een ander, gewoon gaan!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegean View in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegean View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.