Hotel Aegean View

Hotel Aegean View
7,5

Omschrijving
Voor een rustgevende vakantie vol natuurschoon ga je naar Hotel Aegean View (Kos). Tijdens de heetste zonuren vind je verkoeling in de grote zwembaden of in zee. In de restaurants kun je terecht met alle diëten, of je nu vegetarisch wilt eten of glutenvrij. Laat je bovendien heerlijk verwennen in de wellness. Op 10 minuten rijden van Kos-stad.

1180 reviews over Hotel Aegean View in het Nederlands

Genoten!

Carmen en Eva,
26-1-2019

Heerlijk resort! Alles erg netjes, lekker eten en veel keuzes, vriendelijk personeel en prachtig gelegen. Niet in de drukte. Je kunt met de locale bus of de bus van het resort naar het centrum van Kos. Tip: huur een fiets op dit mooie fietsvriendelijke eiland.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Top vakantieadres!

Kim,
22-1-2019

Aegean view is echt een aanrader!

Mooie en schone accommodaties, goed verzorgd eten, genoeg zwembaden en vriendelijk behulpzaam personeel!

Gereisd met partner in september 2018

Ik heb een super vakantie met vrienden gehad!! Wij hadden een hele mooie kamer met 2 verdiepingen het was nieuw en erg schoon we hadden een zwembad voor ons terras. Super goeie airco (gratis inbegrepen). We hebben savonds heerlijk gegeten en smiddags luch bij de bar gehaald. Het winkeltje op de accomadatie is ook erg fijn! Helemaal boven op de accomodatie zat een groot zwembad meg veel leuke dingen erop!!. We hebben de taxi gepakt naar het strand en naar de barstreet, dat was erg goedkoop! De barstreet was hartstikke gezellig. De service was super goed, ze belde een taxi en regelde om in het restaurand te eten. Ze brachten ons met een soort auto naar boven om te kunnen zwemen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

D-reizen

Voor ons was het onze eerste vakantie. We kwamen s avonds laat aan, en kregen nog wat te eten. Alles was goed, behalve het huisje waar we in waren. Het licht in de badkamer was alleen met kroonsteentjes aan elkaar ge maakt. Zag je zo zitten open en bloot. Dat zouden ze moeten veranderen. Voor de rest was het prima vertoeven voor 13 dagen, zwembad boven aan de berg, werd je met een golf-karretje naar boven gebracht als men slecht ter been was. Zwembad vlakbij de poolbar was goed. Alleen jammer dat er s avonds niks te doen was, behalve dat je naar de poolbar kon gaan. Was gezellig en leuk voor een eerste of 2e keer als men op vakantie gaat. Zou ik nog een x gaan?? Nee, dat niet, voor de kleine kinderen was er animatie, voor de iets grote kinderen niet. Jammer. Eten was goed, had alleen meer variatie verwacht.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Geweldig!

ans linkens,
1-12-2018

Fijn hotel goede service komen hier zeker naar terug

Gereisd met partner in september 2018

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar

Lou,
18-11-2018

Het hotel ligt op een berg en Kos stad ligt daarom niet om de hoek. Wij vonden de afstand echt te ver. Zorg er ook voor bij de reservering dat je aangeeft dat je ver weg van de receptie wil zitten, dit omdat de kamers bij de receptie de oudste zijn en van erg slechte kwaliteit. Wij hadden zo'n kamer ik het 'oude' gedeelte en het was echt niet goed, terwijl we hoorde van andere gasten (die dus verder weg zaten) dat zij wel een fantastische kamer hadden. Ook werd onze kamer meerdere malen zeer slecht schoongemaakt. Er zijn genoeg zwembaden dus dat is erg fijn, bij elk stuk hotelkamers (het is opgedeeld in verschillende 'lagen' omdat het tegen een berg aan ligt) heb je een eigen zwembad. Het eten is erg uitgebreid maar je moet er wel van houden omdat er dagelijks niet veel variatie is. Het ontbijt vonden wij wel erg goed! Al met al was het een leuke vakantie, maar qua accomodatie kiezen wij de volgende keer iets anders.

Gereisd met partner in augustus 2018

Marco van de goot,
12-11-2018

Fantastisch hotel geweldig uitzicht

Gereisd met partner in juni 2018

Prima voor een goedkoop weekje weg!

Anna,
12-11-2018

Mooi, hoog gelegen in de bergen. Groot schalig maar knus opgesteld. Vriendelijk personeel. Eetgelegenheid is niet gezellig, veel tl licht. Aan te raden om een jasje of tasje over je stoel te hangen. Wanneer je dit niet doet is je tafeltje direct weer bezet door een ander wanneer je wat eten gaat halen. Wij vonden het fijn om bij de kleine zwembandjes te liggen, heerlijk rustig. Aanrader is om een scootertje te huren. Kamer wordt goed schoongemaakt en aangevuld met handdoeken. Goed bed en hygiënisch.

Gereisd met partner in oktober 2018

Ik vond het top!

Stan,
6-11-2018

Het resort zit vol met zwembaden en is all inclusive en top!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

zeer goed hotel

filip,
4-11-2018

we waren in de laatste week van het seizoen daar.

Er ontbrak ons niets.

zeer goed eten, zeer goede bediening, behulpzaam en alles proper gepoetst.

Meerdere zwembaden in het resort.

Aangezien het op een heuvel ligt, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in oktober 2018

• VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegean View in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegean View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.