Hotel Aegean View

Geweldige vakantie gehad!!

JRM
18-7-2018

Plus:Service uitstekend, Mooi resort, Shuttlebus richting Kos stad

Min: barman afgelegen pool mag strenger zijn tegen drukke, dronken vakantiegangers, redelijk afgelegen van winkels/stad, schone handdoeken redelijk vaak vergeten, maar werd altijd goed en snel opgelost.

Geweldige plek om je vakantie te houden. Kamers zijn mooi en netjes bijgehouden. We zaten zelf wat verder de berg op wat je wel wat afzonderd van het park. Gelukkig kan je met regelmaat de golfkar pakken die je brengt waar je wilt.

Het eten van het hoofdrestaurant was vaak hetzelfde in de middag en avond . Daarbij ook vaak koud/lauw(ook als je vroeg was).

Hiernaast kan je reserveren voor boven het restaurant en bij de taverne, waar het eten anders is (BBQ/grill, Chinees getint) en toch ook beter.

Al met al een geweldige week gehad op dit resort.

Als tip moet je de 3 eilanden tocht met de boot Katerina doen. Een geweldige ervaring met een enthousiaste crew!!

Prima resort, paradijs ook voor de jonge kinderen

Familie Crouwel
16-7-2018

Een prima resort, met zeer vriendelijk personeel. Mooie ruime en schone kamers en geweldige zwembaden. Het waterpark is leuk, maar vrij beperkt. Voor onze jonge kleindochters was er zeer veel te doen en ze hebben dan ook genoten. Het hoofdrestaurant is goed, maar zeer beperkte keuze. Gelukkig is er 1 etage hoger een barbecuerestaurant en bovenin het park een taverne, waar zeer smakelijk Grieks eten wordt geserveerd. Voor beide restaurants is het noodzakelijk om deze tenminste een dag van tevoren te reserveren bij de receptie. Met de all-inclusive-formule kun je de hele dag door drinken wat je wilt uit het assortiment. het assortiment hapjes bij de zwembadbar is vrij beperkt en snel op, zeker op de vertrekdagen, zodat het kan voorkomen dat je met een lege maag het vliegtuig ingaat. Voor kinderen is er voldoende animatie en ook bijna elke avond een kinderdisco.

Supervakantie

MD
16-7-2018

Leuk resort met veel zwembaden en redelijk eten. Was altijd wel wat lekkers, niet Grieks, maar na 8 dagen heb je wel genoeg van dat massa-koken. Gelukkig lag boven nog een restaurant, Taverne. Hier kreeg je lekker ge-bbq-t Grieks eten. Aquaparkje Was ook leuk. 3 glijbaantjes, trampoline en een stormbaan. Vanuit het park ook een bus naar Kos stad. Helaas geen zandstranden in de buurt. Op het resort is het wel veel lopen of wachten op het golfkarretje dat je overal heen brengt. Houd daar rekening mee. Al met al een super vakantie gehad. Vooral ook de 3 eilanden boottour doen, die was ook hartstikke leuk. Via de touroperator 40 euro p.p. Kan ook zelf in Kosstad geboekt worden voor minder, maar daar kwamen we zelf wat laat achter. Via de touroperator zat er nog een bus bij die je terugbrengt naar het resort. Want vanuit Kos-stad naar het resort lopen is echt te ver.

Fijne vakantie gehad

Leonie
16-7-2018

Wij hebben bij touroperator deze reis geboekt. De vlucht en transfer gingen allemaal zoals gepland. Het hotel is echt prima. Kamer was schoon en werd ook dagelijks schoongemaakt en ook schone handdoeken. Het ontbijt en lunch waren ok, maar het avondeten was echt slecht. Voordat we gingen de reviews gelezen en waren zo positief dat we ook echt hadden verwacht dat het eten goed zou zijn. Maar helaas bleek dit niet het geval. Het hotel heeft ook een taverne waar je dmv reservering kan eten. Dit was een stuk beter. Het standaard restaurant van het hotel heeft ook een bovenverdieping met een aparte keuken. Dit is ook een stuk beter dan het standaard restaurant. Ik heb dit gemeld bij de manager, dit was haar niet bekend zei ze.... als niemand iets zegt dan kan er ook niks aan gedaan worden natuurlijk.. Maar verder is het hotel zeker de moeite waard met de zwembaden enz..

Niet voor herhaling vatbaar

Sharona
13-7-2018

Heel schoon mooi resort , de kamer was geweldig en we hebben ons zeker vermaakt. Maar helaas toch wat minpunten : wij hadden een kakkerlak in ons bed, natuurlijk in dit warme land niks aan te doen, maar toch niet fijn. Avond er na in de badkamer. Het eten was niet mijn ding, ik ben geen moeilijke eter maar Zelfs de patat was vies en slap, de meloen warm en ziek geworden. Wij wouden gaan eten in de taverna, waar je een dag van te voren moest reserveren. Wij dus gedaan en kwamen daar aan werden wij bot behandeld omdat wij niet op de lijst stonden terwijl ik duidelijk mijn naam opgeschreven zag worden . Wij dachten we eten bij kos stad dan maar, 3 uur op de taxi moeten wachten . Werd ons verteld dat er een bus reed, beetje laat aan ons aangegeven want hij reed net voor ons neus weg. Ik vond dit geen nare vakantie maar teruggaan zou ik niet meer doen

Super!

Esther
2-7-2018

Heerlijk vers bereid eten, vriendelijk personeel. Aan alles wordt gedacht: gratis shuttlebusje naar Kos-Stad, animatieprogramma, verschillende cocktails. Veel zwembaden, alles schoon en netjes. Een absolute aanrader!

Het was een super leuke en gezellige vakantie, het resort ligt zoals beschreven op een berg, 1x per uur gaat er een bus naar kos stad, als jij komt ,anders een tip de taxi 9 euro, minder aan het resort dat de meeste mensen naar boven moeten met golfkar, omdat het te ver is om te lopen naar de eetzaal of het hoofdzwembad, je hoeft niet bang te zijn geen bedje te hebben met wel 9 zwembaden op het resort. Iedereen doet zn best om je vakantie onvergetelijk te maken,zelfs als het druk is en er komt beneden een kamer vrij kijken ze of je over gezet kan worden. Het eten was iets minder, met er is genoeg keuze en anders boven de eetzaal kan je lekker buiten zitten en wordt het vlees gegrild voor je.

In Kos stad gaat het treintje, aan de 1 vragen ze 3 euro pp, maar wij betaalde 14 euro met een vaag bonnetje en een enorme taktiek.

naast de Camelbar was de 1 ste keer geweldig lekker de 2 de x een vaag bonnetje opgelicht dus.

Goed hotel en heel vriendelijk personeel. Wij zijn hier 11 dagen geweest hebben hebben genoten van een heerlijke vakantie het eten in de restaurants is erg goed vooral de taverne is heerlijk. In het normale restaurant is over het algemeen elke dag dezelfde keuze alleen is het elke dag anders klaar gemaakt, wij waren hier zeer tevreden over. Het Nederlandse animatie team gaat erg leuk met de kinderen om, vooral de minidisco is erg leuk. De zwembaden zijn heerlijk boven heb je een zwembad met 2 glijbanen een trampoline in het water en een stormbaan voor de iets oudere kinderen. Bij de main pool hoef je 's ochtends echt geen handdoekje te leggen er is altijd wel een plekje vrij. De kamers waren zeer goed wij hadden een 2 persoonskamer (goedkoopste) met extra bed en we kregen een soort familie kamer met een 2persoonsbed 180x210 en een kinderslaapkamer. Het eiland kos viel ons een beetje tegen. Ik strandmensen kunnen beter naar tigakie gaan.

Aanrader met kinderen.

Mariska Boer
25-6-2018

Mooi hotel met vele zwembaden, leuk personeel, animatieteam, hotelbus die je naar kos stad brengt gratis.

Wij zaten in family suite voor 5 personen.super ruim en niet veel hotels hebben dit.

All inclusive: alles is goed te eten, eten is niet heel warm en vrij vaak hetzelfde eten maar ook dagelijks iets speciaals zoals bbq, gegrilde kip etc. Wij waren met 3 kids en is goed bevallen....dus een aanrader

Super

Erwin Kuijpers
23-6-2018

Wederom vader dochter weekend gevierd in een uitstekend hotel , waar we hebben genoten van echte Griekse gastvrijheid. Een eigenaresse die echt oog heeft voor alles. Eten was uitstekend , vooral Taverne is aan te bevelen. Je moet er wel op voorbereid zijn dat Kos stad een eindje er vanaf ligt. Maar Ov en taxi zorgen dat je overal kunt komen. Ik ben niet zo van terugkomen in een hotel of appartement, maar hier zou ik zeker weer naar terug gaan als ik naar Kos zou gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Aegean View voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegean View in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegean View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aegean View scoort een 7.78 uit 10 op basis van 1139 reviews.