Appartement
6,7

Gelegen op een heuvel met uitzicht op zee ligt San Marco Villasanta. De goede ligging, het gastvrije personeel en het lekkere eten dragen bij aan een fijne vakantie. Het strand bevindt zich onderaan de heuvel, slechts 400 meter lopen. Het huren van een auto of scooter is zeker een aanrader. Bezoek ook de hoofdstad Corfu-stad, 20 kilometer verderop.

261 reviews over Appartement San Marco Villas in het Nederlands

Prima. Auto is wel raadzaam.

Fam Hartig
20-8-2019

Onze eerste indruk was wat minder; een beetje vergane glorie in het appartement. Het laden kastje waar je je kleding in op kan bergen stond op instorten en verder stonden er vieze/gebruikte borden ed in de kast. Ook het bed was doorgezakt in het midden. Dit werd verholpen door de manager door onze matras te wisselen met onze buren. Maar, aangezien dat onze eigen kinderen waren (wij hadden 2 studio's naast elkaar), waren die niet blij met deze actie ;-) Het was echt te warm en een airco was noodzakelijk om fatsoenlijk te kunnen slapen. Jammer dat je dan 140,- kwijt bent. (2 weken en 2 studio's). Maar dan hoorde je gelijk het hondengeblaf s'nachts niet meer. Zwembad werd overigens niet schoongemaakt. Volgens mij werd er alleen een gloor tablet in gedaan s'avonds. Het is aan te raden om een auto of scooter te regelen. Wij hadden dat vanuit NL al geregeld en daardoor waren wij goedkoper uit dan via touroperator.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima locatie op ruim 800 meter van boulevard.

Alex
16-8-2019

Prima kamer (B1). Bedden wel wat hard maar opgelost met twee dekens over de matras. Airco aanwezig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak prima. ( een fooi op het kussen helpt). Op ruim 800 meter van boulevard en kiezelstrand. Prima busverbinding naar Corfu stad (om de 20 min) aan einde van straatje richting boulevard. Eten in restaurant bij appartementen is gevarieerd en lekker. Ontbijt is goed evenals de lunch ( lekkere salades) en het diner. Al met al de moeite waard. Een echte aanrader voor vakantiegangers die de drukte willen ontvluchten.

Leuke vakantie maar nooit meer met touroperator

Fam Duijn
12-8-2019

We hebben hier 8 dagen gezeten met touroperator, de ligging het uitzicht zijn prachtig , het restaurants is goed en het eten is lekker ,het personeel van het restaurant is zeer vriendelijk , het zwembad is lekker om af te koelen , en de ligbedjes zijn goed , alleen is er wel wat achterstallig onderhoud aan het zwembad , betreft de studio,s deze zijn vies , smerig en goor schoonmaken kennen ze hier niet , de badkamer is smerig en echt vies , de keuken ziet er ook niet al te best uit , een vieze wasbak vieze pannen , en deurtjes die Bij elkaar hangen , de schoonmaakster komt elke dag behalve vrijdag zei is 2 minuten binnen om het bed op te maken , verder maakt ze niks schoon , het bed is net een plank deze is zo hard , je kan er amper op slapen bij aankomst liggen er 3 handoekjes klaar waar je 4 dagen mee moet doen , om wat extra handdoeken te krijgen moet je € 5-, betalen . En ze worden maar 2 keer verwisseld , best slecht dus .

Gereisd Met partner in augustus 2019

Wij komen graag terug!

Aniek
6-8-2019

Genoten van onze vakantie op Corfu. Onze studio voor twee personen aan de zwembadzijde was prima. Sfeervolle kamer. De keuken en badkamer konden wel een goede schoonmaakbeurt gebruiken. De bedden waren aan de harde kant (spiralen te voelen), dit een beetje kunnen oplossen door twee dekens die in de kast lagen op het matras te leggen. Heerlijk kunnen slapen. Kunnen uitrusten aan het zwembad op fijne bedjes. Over het algemeen rustig aan het zwembad en de bedjes voor het uitkiezen. Nadeel is dat je geen eigen eten/drinken (muv water) mag nuttigen en dit moet bestellen bij het restaurant. Dit wel voor een prima prijs. De mensen die er werken zijn erg vriendelijk, behulpzaam en werken hard. Een fooi konden zij erg waarderen. Savonds een wandeling naar de boulevard raad ik niet aan (stijle, drukke en gevaarlijke weg) vanaf het appartement. Overigens wel twee keer gedaan, maar wel goed opletten. Heerlijk eten in Corfu stad!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Linda en erik
2-7-2019

Mooi appartement super geregeld elke dag dag schone handdoeken ,bed opgemaakt fris schoon. Kleine tip voor de schoonmakers doet ook een hoop .ze werken zich kapot . Onze ervaring een super accomodatie . Advies huur vervoer . S avonds naar beneden lopen geen aanrader . Maar geweldig hier . Lieve mensen toppers maar over kindvriendelijkheid geen mening geen kinderen bij ons

Gereisd Met partner in juni 2019

Gewoon goed

Jill
27-6-2019

Gewoon goed! Geen poespas! Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Groot 2 kamer appartement die boven aan een steile helling lag. (Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn). Appartement ziet er schoon uit, gebruikt, maar hé je bent niet op een 5* + resort, badkamer is schoon, bedden liggen hard, er is airco maar dit moet je apart aangeven. Restaurant is prima! Aardige bediening. Zwembad voldoende ligbedden. Misschien wat kort op elkaar maar het zijn er ook heel veel. Een bedje reserveren in de ochtend is niet toegestaan en ook niet nodig.

Heerlijk, rustig en ontspannen!

Linda
26-6-2019

Het was een heerlijk verblijf. Kleinschalig van opbouw, wat wij heerlijk vonden. Hele lieve mensen, schone studio's en een mooi uitzicht vanaf het balkon. Absoluut de moeite waard!

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijke tijd gehad

Annick
30-4-2019

We hebben een heerlijke tijd hier gehad. Mooi appartementencomplex, nette kamers, prima zwembad, goed eten en aardige bediening. Je moet wel een hoop trappen op naar je kamer en niet alle kamers hebben mooi uitzicht. Vanuit het complex ben je in 10 mij lopen bij de start van de boulevard, waar de eerste eettentjes al prima zijn en een geweldig uitzicht hebben. We hadden een auto gehuurd . Echt super! Diverse uitstapjes gemaakt. Aanraders: sunset beach, kassiopi, paleotastritsa, waar ook een leuk aquarium zit met prachtige beesten. Leuk voor kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Inge
13-11-2018

Mooie appartementen, met een leuk restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

Echt een goede keuze voor een romantische vakantie met je partner

Loop afstand van de boulavard en strand.

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijk!

Amber
3-11-2018

Het verblijf is erg mooi. De studio zag er goed uit en er werd om de dag schoongemaakt. Handig om te weten: je krijg 2x2 handoeken p.p. Voor een verblijf van 8 dagen. De omgeving is erg mooi en het verblijf is niet te ver lopen van de boulevard (10 min). In het restaurant heb je echt heerlijk eten en ze hadden ook twee avonden een traditionele dans -en zangavond. Met name de traditionele dans is echt een aanrader! In de kamer zelf heb je genoeg ruimte. De keuken beschikt over twee pitjes. De badkamer & met name de douche is wel aan de kleine kant.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement San Marco Villas in Ipsos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement San Marco Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.