Appartement Spyridoula

406 reviews over Appartement Spyridoula in het Nederlands

10 sterren

Thilde Bloemendaal
13-10-2018

Super Vriendelijk enorme goede service heerlijk eten

Topverblijf

Tabe Rozema
10-10-2018

Complex oogt als een klein dorpje,ligt op een heuveltje en ver van strand en boulevard waardoor er geen plek is om na het eten een stukje te flaneren.

Echter appartementen zijn schoon en goed,bedden hard maar bij navraag twee topmatrassen gekregen, men doet er echt alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken,veel last van muggen ,dus neem spullen mee hiervoor, we hadden halfpension wat ons zeer goed beviel.Zowel s ochtend als s avond keus uit minimaal 10 verschillende menu s, erg goed. Kortom zeker een aanrader.

Super geweldig!

Margreet Baas
2-10-2018

Super schoon en netjes en het eten is heerlijk en voor zeer betaalbare prijs.

Het is wel een eind van het strand en Gouvia.

Maar wij hadden een scooter..dus prima naar ons zin gehad!.

Vriendelijke groet Arjen& Margreet en Kees

Zorgeloos genieten in Spyridoula,

Albert
26-9-2018

De eigenaar van dit complex weet, samen met zijn familie en andere medewerkers, hoe gastvrijheid hoort te zijn. Velen zouden hier wel eens in de leer kunnen gaan. Ze zijn niet alleen behulpzaam is alles, tot en met het regelen van buskaartjes aan toe, ze serveren ook heerlijke maaltijden. Appartementen stromen zeker niet over van luxe, maar voldoen prima en worden keurig onderhouden. Regelmatig wordt het appartement schoongemaakt en worden schone handdoeken neergelegd. Een hoogtepunt is de Griekse BBQ met lokale dansers!

Een minpuntje is geluidsoverlast, zeker ‘savonds laat als jouw appartement dicht bij restaurant/bar/receptie ligt.

Super complex

Boudewijn
22-9-2018

Wij hadden het 4 persoons appartement. Wat een ruimte heerlijk .Mooi uitzicht over de bergen.

En een super douche. De Keuken is erg groot maar het kookgelegenheid is eigenlijk niets meer dan een combimagnetron met 2 elektrische pitten erop waar 1 pan op past. Het complex is supermooi en netjes en de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Als je iets wil weten vraag het aan de eigenaar of zijn zoon en als het kan helpen ze je met alles. We kregen om de dag schone handdoeken en om de drie dagen schoon beddengoed .Wel raden wij aan om de airco bij te boeken want het wordt erg warm binnen. Wat wij erg miste was een tweede wc. Ook handig is de supermarkt beneden aan de weg elke dag van 8 tot open behalve op zondag dan zijn ze dicht. En als je de mogelijkheid hebt huur een auto want je zit overal best een eindje vandaan. Gouvia is 20 min lopen en leuk voor een keertje maar Corfu stad moet je zeker bezoeken maar niet lopend hahaha

Het gaat..

Sabine
13-9-2018

Spyridoula is een familie bedrijf, qua gastvrijheid een dikke 10!

Wij zaten in het apartement van Mevr.

Dit viel ontzettend tegen, voornamelijk omdat het echt toe is aan vervanging. De bedden zijn erg doorlegen en de hygiene is echt slecht! in de douche kun je jezelf niet omkeren en is er veel schimmel te vinden.. jammer aangezien het maar een Klein dingetje is om bij te houden...

Wij kunnen maar een goede tip geven : wil je naar spyridoula? Boek dan een Apartement bij Dhr. Dit kun je vinden op internet, hij heeft wel schone gerenoveerde apartementen!

Geweldig

Annika
11-9-2018

Hele aardige behulpzame mensen. Heerlijk eten, mooie appartement en een hoop gezelligheid.

Heerlijk

Carla
10-9-2018

Eten is heerlijk, alles is schoon en netjes. Tweekamer appartement geboekt, wegens overboeking een kamer app gekregen, wel gratis airco en kluisje. Lag volgens fam aan de reisorganisatie. Appartement gehorig. Douche klein. Fam erg aardig en behulpzaam. Had zo een auto geregeld,kon bij neckerman niet meer .

Corfu is mooi, maar slechte wegen en veel vuilnis aan de kant van de weg.

Henny Kappert
9-9-2018

Wat een geweldig onderkomen. Vangelis en hele familie bedankt voor de geweldige ontvangst en verzorging. Onvergetenlijk.

Ligging: Je zou om meer te willen zien, auto of scooter moeten huren, kan ook allemaal bij Vangelis eigenaar van Spiridoula

De fam is niets teveel. U vraagt en hij draait.

Twee Zussen uit Hengelo

Fantastisch!!

Leonie
22-8-2018

Heerlijke vakantie gehad bij Spyridoula. Nooit eerder zulke gastvrije mensen tegen gekomen die je het gevoel geven echt op vakantie te zijn. Iedereen is heel aardig, persoonlijk en behulpzaam.

Doordat het zo kleinschalig is weet de eigenaar Vangelis en zijn familie precies te onthouden wat je wensen zijn en helpt je waar nodig bij het bedenken van leuke uitstapjes etc.

Bar/ restaurant & zwembad was ook helemaal goed. Wij hadden bij ons verblijf ontbijt gereserveerd, ook dat viel goed in de smaak, er was voldoende keuze. Al met al een top week gehad. Spyridoula is een goede centrale uitvalsbasis om het eiland te verkennen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Spyridoula in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Spyridoula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.