Appartement Spyridoula

401 reviews over Appartement Spyridoula in het Nederlands

Het gaat..

Sabine
13-9-2018

Spyridoula is een familie bedrijf, qua gastvrijheid een dikke 10!

Wij zaten in het apartement van Mevr.

Dit viel ontzettend tegen, voornamelijk omdat het echt toe is aan vervanging. De bedden zijn erg doorlegen en de hygiene is echt slecht! in de douche kun je jezelf niet omkeren en is er veel schimmel te vinden.. jammer aangezien het maar een Klein dingetje is om bij te houden...

Wij kunnen maar een goede tip geven : wil je naar spyridoula? Boek dan een Apartement bij Dhr. Dit kun je vinden op internet, hij heeft wel schone gerenoveerde apartementen!

Geweldig

Annika
11-9-2018

Hele aardige behulpzame mensen. Heerlijk eten, mooie appartement en een hoop gezelligheid.

Heerlijk

Carla
10-9-2018

Eten is heerlijk, alles is schoon en netjes. Tweekamer appartement geboekt, wegens overboeking een kamer app gekregen, wel gratis airco en kluisje. Lag volgens fam aan de reisorganisatie. Appartement gehorig. Douche klein. Fam erg aardig en behulpzaam. Had zo een auto geregeld,kon bij neckerman niet meer .

Corfu is mooi, maar slechte wegen en veel vuilnis aan de kant van de weg.

Henny Kappert
9-9-2018

Wat een geweldig onderkomen. Vangelis en hele familie bedankt voor de geweldige ontvangst en verzorging. Onvergetenlijk.

Ligging: Je zou om meer te willen zien, auto of scooter moeten huren, kan ook allemaal bij Vangelis eigenaar van Spiridoula

De fam is niets teveel. U vraagt en hij draait.

Twee Zussen uit Hengelo

Fantastisch!!

Leonie
22-8-2018

Heerlijke vakantie gehad bij Spyridoula. Nooit eerder zulke gastvrije mensen tegen gekomen die je het gevoel geven echt op vakantie te zijn. Iedereen is heel aardig, persoonlijk en behulpzaam.

Doordat het zo kleinschalig is weet de eigenaar Vangelis en zijn familie precies te onthouden wat je wensen zijn en helpt je waar nodig bij het bedenken van leuke uitstapjes etc.

Bar/ restaurant & zwembad was ook helemaal goed. Wij hadden bij ons verblijf ontbijt gereserveerd, ook dat viel goed in de smaak, er was voldoende keuze. Al met al een top week gehad. Spyridoula is een goede centrale uitvalsbasis om het eiland te verkennen.

Fijn Schokker
20-8-2018

Het is top geen min punten kunnen vinden tot nu toe , de mensen zijn super vriendelijk werkelijk ongekend.we zullen straks bij thuis komst enorm moeten wennen aan het gehaaste leven

Perfecte vakantie beleving

K. van Duijvenbode
15-8-2018

Wij zijn inmiddels vast gast. Maar het verveelt nog steeds niet. Wat voor ons belangrijk is: schoon, vriendelijke eigenaar, prijs\kwaliteit, kinderen die zich kunnen vermaken, geen handdoekje leggen.

De appartementen worden met regelmaat schoongemaakt, handdoeken een paar keer per week vervangen. Het is gewoon dik in orde.

De familie die het runt werkt keihard om iedereen tevreden te houden. Er is vee mogelijk, Vangelis kan je helpen met het huren van een auto, scooter, boot, etc. Daarnaast heeft hij veel tips voor strandjes en stadjes.

Verder is er een supermarkt op loop afstand en de bus stop op de hoek. Kaartjes zijn ook bij de eigenaar te krijgen.

Kortom, een complete vakantie met een fijne eigenaar voor een prima prijs

Super!

Fam. H
14-8-2018

Super leuk kleinschalig complex. Ligt wat ‘afgelegen’ dus een auto huren is aan te raden. De bus stopt ook vlakbij en is zeer betaalbaar. Door de gastvrije en behulpzame familie voel je je zeer welkom. Nog nooit eerder heb ik zo een betrokkenheid bij de gasten meegemaakt op vakantie. Ons appartement was ruim en netjes, dik tevreden! Gezellig zwembad met voldoende bedjes en het restaurant is prima in orde. Uitsluitend op Nederlanders gericht waardoor het voor de kinderen ook een groot feest werd. Echt een aanrader!!

Aanrader!

Fam van de Pol
31-7-2018

Persoonlijk vond ik de omgeving wat minder, maar met scooter/auto en/of bus kom je overal op dit prachtige eiland. Bedden zijn harder dan in NL, maar ik vond ze prima slapen. Wel wat muggen gezien, maar niet opvallend veel meer dan in andere vakantiegebieden. Ik had zelf een anti-muggenroller meegenomen, dat werkte prima. Ruime appartementen (met voldoende stopcontacten in de 2- en 3-kamerapp.), superschoon, lekker eten, veel gezelligheid, lekker zwembad met voldoende bedjes en een familie die begrijpt wat klantbeleving is. Met een cijfer lager dan 10 zou ik deze toppers echt tekort doen!

André Klip
26-7-2018

Fantastische vakantie. Super aardige mensen die alles voor je willen regelen. Heel erg schoon en heerlijk eten.

Huren van een auto is aan te raden als je meer wilt zien.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Spyridoula in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Spyridoula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.