Géén boekingskosten

Appartement Spyridoula

GriekenlandCorfuGouvia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Spyridoula voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 442 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Kleinschalige appartementen bij Spyridoula Gouvia op Corfu. Gastvrije eigenaren en niet al te luxe, maar zeer schone en fijne appartementen met handdoekenservice. Er is een bar, restaurant en zwembad. Een ideale plek voor rustzoekers. De appartementen liggen op een berg met mooi uitzicht, maar het is wel een stukje lopen naar het levendige Gouvia.

442 Reviews over Spyridoula

• 10Katrijn Davy21-07-2022

Gewoon FANTASTISCH

We kwamen aan op een donderdag, de dag van de Griekse avond. Deze avond was zo magisch, het heeft meteen onze vakantie op gang geblazen. Later leerden we hele familie kennen, inclusief de hondjes. We werden zo goed ontvangen en zo goed geholpen. Niets is deze familie teveel. De appartementjes waren erg netjes en werden dagelijks ook even onderhouden door de poetsvrouw. Het was gewoon fantastisch. Wij zijn jonge mensen die nog veel van de wereld willen zien, maar we overwegen echt om hier nog eens terug te komen.

• 10Natuur
  • 9Henk10-08-2021

Geweldige vakantie bij Spyridoula !

Wij waren drie weken bij Spyridoula op Corfuen het was in één woord gewèèèldig.Voor juni veel te heet, maar dat mocht de pret niet drukken.Ondanks heftige familiaire omstandighedendeed de familie het heel goed. Onder leiding van Michaelis deden zus Angela en “mama”er samen met een neef en een nichtje alles aan het naar je zin te maken.De appartementen zijn uitstekend en het zwembad is prima.En alle dagen heerlijk gegeten in hun restaurant “The blue dolphin”,geen enkele reden om ergens anders heen te gaan.Te voet is het geen pretje naar Gouvia te lopen: Eerst de heuvel af en dan langs een hoofdweg.En ’s avonds een glaasje “Kumquat”, een specialiteit van Corfu.Let op: Als je op internet zoekt op “Spyridoula” krijg je meerdere resultaten.

• 9Joop en Sonja26-07-2021

Heerlijke vakantie gehad

Zeer gastvrij ontvangen. Hele aardige en behulpzame eigenaren. Nette en zeer schone kamer. Genoeg bedjes bij het zwembad. Heerlijk eten, kortom voor herhaling vatbaar!

• 8Annet Popken21-07-2021

Geweldig genoten

Nog nooit zo behulpzame en gezellige eigenaren meegemaakt. Het appartement (nr 30) was ruim, keuken wat verouderd maar alles wat je nodig hebt was aanwezig, de douche was wat krap maar de straal was goed, de airco zit in de slaapkamer en deze moet je apart betalen: DOEN!! Het zwembad is heerlijk en er is altijd wel een stoel beschikbaar. Het eten is echt voortreffelijk!! De omgeving is wat minder, maar de bushalte is vlakbij; je bent binnen 20 minuten midden in Corfu City (Kerkyra). Je kunt een auto of scooter huren om het eiland te verkennen. Er zit een supermarkt op 2 minuten lopen. Een bakkerij zit op 10 minuten lopen (rechtsaf op de hoofdstraat)

• 9Anita23-07-2020

Geweldig

Net terug van een vakantie van 15 dagen. Ik had een 2 persoons studio voor mij alleen, was netjes en ruim genoeg. Het was erg rustig vanwege covid, wat er voor zorgde dat wij als familie vaak het zwembad voor ons alleen hadden. De eigenaren komen op mij oprecht vriendelijk over. Er is een leuk barretje aanwezig, waar je van de eigenaar regelmatig een ouzo krijgt. Hij vermaakt je ondertussen met leuke verhalen. Gouvia ligt op 15 minuten lopen, wat in de avond prima te doen is. Kortom een prima vakantie gehad. Ik zou zeker nog een keer terugkomen.

Spyridoyla Apartments, Eigenaar, 24-07-2020

Thank you so much for your kind review

We hope to see you again

• 10Bellefleur11-07-2020

Geweldig gastvrij.

Een mooi, schoon appartement! De familie is ontzettend lief en gastvrij. We hebben ons erg welkom gevoeld! In deze rare tijd hebben we een prachtige tijd gehad hier bij spyridoula. Dank jullie voor deze mooie week.

Spyridoyla Apartments, Eigenaar, 22-07-2020

Thank you so much for your kind review We hope to see you again

• 10Bloemetje 313-10-2019

Wij kunnen de slechte reacties niet begrijpen. Als er iets niet in orde zou zijn, kun je dit direct kenbaar maken en doen ze er alles aan om je te helpen. We hebben super gezellige dagen gehad. Toppie, we zullen zeker nog eens terug gaan.

Spyridoyla Apartments, Eigenaar, 14-10-2019

Thank you so much for your kind review and we hope to see you again in Spyridoyla

• 10Marco en Sylvia van Benthem01-10-2019

GE-WEL-DIG

Ondanks dat er behoorlijke stress was vanwege het hele gebeuren van touroperator, hebben wij een geweldige vakantie gehad. De eigenaren doen er alles aan om het je naar je zin te maken😍 Ze zijn met z'n 3en keihard aan het werk maar, als je komt voor een vraag over de omgeving dan gaat Vangalis er gewoon rustig voor zitten om je van alles uit te leggen en aan te strepen op de kaart! Het woordje "tasaki" zal ik ook nooit meer vergeten🤣 Het was onze eerste keer maar we komen zeker weten terug.

Spyridoyla Apartments, Eigenaar, 04-10-2019

• 5Ocin30-09-2019

Waardeloze omgeving met redelijk verblijf.

Wij hadden inclusief ontbijt geboekt. Alles is prima in orde. ontbijt is veelal van hetzelfde en niet bijzonder. Heel kleinschalig resort met vele vaste klanten die daar een beetje de dienst uit maken. Kijk uit met alles op rekening zetten, eigenaar rond ruim naar boven af en heeft slordigge administratie. lijkt allemaal zeer ontspannen, maar is uiteindelijk zakelijk. Verder willen ze alles voor je doen. In de omgeving is niets te doen. grote kale vieze troep. Je moet een auto huren en zeker half uur rijden voor vertier.

Spyridoyla Apartments, Eigenaar, 01-10-2019

Allereerst bedankt voor de review. Ten tweede zullen we proberen het ontbijt te verbeteren, hoewel dit jaar niet alle ochtenden en halfpension worden betaald omdat ons kantoor failliet is gegaan. Ik denk ook niet dat je op de foto's niet hebt gezien waar je vandaan komt. Als er ten slotte een probleem is met het account, kunt u ons dit laten weten, omdat de fouten menselijk kunnen zijn. Als we klanten als een bedrijf zouden beschouwen, zouden er niet zoveel klanten terugkomen. Maar nogmaals, bedankt voor de kritiek terwijl we proberen te verbeteren.

• 10Van der Wal24-09-2019

Onvergetelijke vakantie

Appartement aan de grond twee kamers,en badkamer. Het is een familie die het rund. Het eten was er geweldig. Ontbijt ook. Altijd een vriendelijk gezicht op en liefdevol tegen de mensen. Appartement is schoon. Bed heb ik een topping voor gevraagd. Daarna geweldig geslapen. Een echte aanrader. Dicht bij corfu stad. Supermarkt zit dicht bij Maar uit eten zijn wij niet geweest ,want ze koken voortreffelijk . Normale prijzen. Zwembad is ook heerlijk.

Spyridoyla Apartments, Eigenaar, 26-09-2019

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar