Camping Karda Beach + bungalows

Camping Karda Beach + bungalows
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Karda Beach + bungalows voor je op een rij gezet:

160 reviews over Camping Karda Beach + bungalows in het Nederlands

Camping tussen de olijfbomen.

Anneke
12-8-2018

Het is een kleine camping. Plaatsen afgescheiden met haagjes en tussen de olijfbomen. Het sanitair is sterk verouderd en niet altijd schoon (ze poetsen met de Franse slag). Soms zelfs geen warm water met douchen. Als je poort uitloopt kom je bij het zwembad (hoort volgens mij eigenlijk niet bij de camping). Zwembad is wel mooi maar voor de ligbedjes moet je 2 euro per dag betalen. Hiernaast is ook het restaurant. Vrouw/ eigenaresse van het restaurant niet altijd vriendelijk. Op de camping is geen animatie, maar ook niet echt is speciaals voor de oudere kinderen. Wel een volleybalveldje, maar is avonds niet verlicht. Je bent in paar minuutjes op het strand. Maar het is een zeer smal strand met kiezelstenen en vol met mensen. Een kleine supermarkt aanwezig. Bushalte nabij camping. Dassia heeft alleen toeristische winkeltjes en veel restaurants. Andere kant van het eiland is een stuk mooier. Auto huren is de moeite waard.

Hete plekken en flauwe regeltjes

Jeroen Willemsen
9-8-2018

Mijn vader en ik verbleven drie dagen op deze camping tijdens onze trip door de Balkan. We houden van campings en luxe boeit ons niet, maar deze camping raden wij niet aan. Veel te warm voor de zomermaanden met een tent, want de plaatsen liggen zo beschut dat er geen zuchtje wind is. Daarnaast zijn er veel flauwe regeltjes die een verblijf er ook niet leuker op maken. We hadden bijvoorbeeld uitgecheckt en betaald en omdat onze ferry pas uren later vertrok wilden we nog even naar het strand. Maar de hysterische vrouw bij de receptie waar we net hadden betaald en uitgecheckt verbood ons om over het terrein naar het openbare strand te lopen. We mochten omlopen door de 37 graden .. Beetje jammer. Wij bevelen de camping niet aan en adviseren iedereen om even verder te zoeken naar een meer klantvriendelijke camping.

Helemaal super!!

Saskia Sliedrecht
15-4-2018

Leuke kleinschalige camping met vriendelijke Griekse eigenaren.

Heerlijk zwembad en 2 minuten lopen naar de zee.

Aan de zee een leuke boulevard met restaurantjes.

Alle nationaliteiten zijn aanwezig op de camping. Een gezellige mix van kampeerders. En altijd mooi weer garantie in Corfu!

Voor herhaling vatbaar

Nancy
3-4-2018

Hele leuke camping met een prachtige ligging. Ligt nagenoeg aan het strand en boulevard(je). De bungalows zijn eenvoudig ingericht maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Topper

Kees vd. M.
5-3-2018

Toplocatie, zeer vriendelijke mensen, rustig, schoon, persoonlijk (geen bandjes of massa) ruime plaatsen, erg betaalbaar, leuke restaurants in directe omgeving, schoon zwembad, rustig fijn strand, je bent zo in CorfuStad. De Wifi is rampzalig. De bungalows zijn compleet, met airco, schoon. Zeker niet de mooiste of nieuwste camping ooit, maar verder klopt alles voor een heel fijne vakantie.

Prima camping, wel wat verouderd

Jady
28-9-2017

Wij sliepen in een bungalow op de camping. Op zich was alles aanwezig wat we nodig hadden, maar het was wel allemaal verouderd. Beetje raar aangelegd terras met niet heel fijn zittende stoelen. Bij het restaurant op de camping kun je erg lekker eten! Zwembad zag er schoon uit en genoeg bedjes eromheen. Allemaal erg aardige mensen op de camping. Dassia zelf stelt niet zo heel veel voor. Het is een grote drukke weg waar het niet heel gezellig zitten is, maar er zitten wel wat lekkere restaurants bij. Aan het strand is het leuker zitten, daar zit een erg lekker restaurant: Scheria Island. Verder zijn er op Corfu mooie plekjes te vinden, Corfu stad is leuk om een keer bezoeken en het waterpark is ook een aanrader als je van glijbanen houdt!

Mooie camping, vlakbij zee en Dassia

Astrid
4-8-2017

De bungalows zijn net groot genoeg voor 4 personen. Inrichting tikje ouderwets en op zijn grieks onderhouden. Een fantastische vakantie gehad. Mooi zwembad, heerlijk restaurant van eigenaresse Nana (zeer vriendelijk). Het is een camping in een olijfboomgaard dus veel schaduw. Kleine supermarkt met vers brood. Scooters gehuurd aan de overkant en veel van dit mooie eiland gezien.

Geweldig!

Ilse Tissen
5-9-2016

Geweldige camping met uitstekende ligging. Dicht bij het strand en Dassia op loopafstand. De zee is super voor kinderen (langzaam aflopend) en genoeg schaduw van de bomen.

Fijne bungalow met airco en de basisbenodigdheden, gelegen in een mooie olijfbomengaard.

Corfu is mooi en groen en veelzijdig.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke camping in het mooie corfu

saskia sliedrecht
15-8-2016

wij komen hier al 6 jaar en het is iedere x heerlijk.

Spiros en Nana en hun dochters werken hard om het hun gasten naar de zin te maken.

De camping heeft mooie ruime plaatsen tussen de olijfbomen.

De camping heeft aan de voorzijde een drukke weg waar veel toeristenwinkeltjes zitten maar er zitten ook locale slagers en groentenzaken.

Via de achterzijde kom je via een smal paadje naar de zee en de boulevard met leuke restaurantjes.

Dit is echt maar 1 minuutje van de camping af.

Onze kinderen hebben er altijd zin om heen te gaan.

Je kan er met het vliegtuig heen maar ook met de auto.

Die heb je dan fijn bij je en kun je het eiland verkennen.

Je rijd dan naar Ancona en daar pak je de Ferry naar Corfu>

Deze varen rechtstreeks op Corfu,

De boot is een beleving op zich.

Restaurantjes aan boord en winkeltjes.

Ook kan men een hut nemen of gewoon op een luchtbed op het dek slapen. Alles is mogelijk.

Super fijne camping

Karin
18-2-2016

Voor het 2e jaar geweest. Bungalow beetje gedateerd maar schoon en praktisch ingericht. Airco is luxe die ik normaal niet nodig heb maar dit jaar was ik er erg blij mee!! Met 2 pubers is het goed toeven: ze hebben genoeg te doen, veel internationale jeugd in leeftijd 12-18. Engels, Nederlands, Frans en Italiaans. Nachtleven is net goed voor ze. Zee is schoon en verder is Corfu rijk aan leuke dagtripjes. Eten bij camping en boulevard is voor toeristen. In omgeving kun je beter eten. Zwembad is prettig. Parasieten, waterfietsen en ander jeugdvertier aanwezig. Kinderen bleven veel op camping terwijl wij het eiland verkenden. Aanrader!!!

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Karda Beach + bungalows in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Karda Beach + bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Karda Beach + bungalows scoort een 8.09 uit 10 op basis van 160 reviews.