Camping Karda Beach + bungalows

Griekenland, Corfu, Dassia

6.7Voldoende

• 7.3Eetgelegenheden
  • 5.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Karda Beach + bungalows voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Karda Beach is een rustige camping op Corfu. De bungalows zijn eenvoudig en compleet ingericht. De camping heeft een zwembad, restaurant en een winkel. Even de weg oversteken en je bent op het strand. Campsite Karda Beach ligt bij de boulevard met leuke strandtentjes. Met de bushalte voor de deur ben je binnen een half uur in Corfu-Stad.

166 reviews over Camping Karda Beach + bungalows

• 2019
    7Maria kerklaan06-06-2019

Gezellig en deze keer ook lekker rustig

De bungalows zijn gedateerd (oud dus) de bedden wat aan de harde kant Maar verder functioneerde alles

Alleen gereisd in mei 2019

• 7Maria20-04-2019

Leuk, maar de huisjes wat gedateerd

De huisjes zijn wat gedateerd maar alles werkte Zwembad was goed restaurant was goed Leuke kleine boullevard met leuke restaurantjes

• 6Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in september 2018

• 2018
    7ennemel30-10-2018

Een heerlijke, rustige plek vlakbij zee..!

Karda beach is een prachtige camping. Toen wij er waren was het er rustig,heerlijk om langs de paden met olijfbomen zo naar het zwembad of strand te lopen. De bus naar Corfu stad stopt voor de deur. Het campingwinkeltje heeft alle basisbenodigdheden en elke dag heerlijk vers brood. De bungalows waren erg gedateerd. De bedden waren heel smal en laag,kwam bij mij(1.74) ruim onder m'n knie...De matrassen zijn erg hard,je krijgt een extra matrasje als je er om vraagt,helpt iets.De kranen zagen er vies uit door de vele kalkaanslag.De douche deed het goed. Er waren veel muggen en wespen,dus voor de bungalow buiten eten was er niet bij.In het restaurant kon je wel buiten zitten zonder wesp-hinder,lekker gegeten daar,maar er zijn betere restaurants in de buurt. Aan de weg is ook een geweldige patisserie met koffie,ijs,gebak...alles even lekker en vers. Een heerlijke locatie,maar de bungalows kunnen we niet echt aanbevelen.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8Lenie Vermeer09-09-2018

Heerlijke accomodatie voor rustzoekers.

Wij vonden het heerlijk daar, bungalows wel primitief en verouderd maar alles werkt en wat je nodig heb is er. Sommige inderdaad weinig privacy als je buiten zit maar met leuke buurtjes is dat geen probleem!.. Vindt het niet iets voor jongeren, het is meer voor de wat ouderen ivm de rust. Leuke eigenaren en de restaurants langs het water heerlijk en zeker niet duur.. Het is dat mijn man niet achter elkaar naar hetzelfde wil, ik zou er volgend jaar zo weer naar terug gaan!..

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 8Annette de Haan04-09-2018

Supervakantie in oude olijfboomgaard.8'yhh

Heerlijke vakantie gehad in een stacaravan met airco. Mooie plek in de olijfboomgaard, vlakbij strand, bushalte, geldautomaat, winkels en taverna's. Op de camping een zwembad, goed restaurant en kampwinkeltje. Vriendelijk personeel. Een camping met veel sfeer, geen animatie oid, wel wekelijks een Griekse avond. De camping ligt achter de boulevard van Dassia, met strandtenten/dancing. De bushalte ligt tegenover de camping, met de blauwe bus nr 7 naar Corfu stad en van daaruit met de groene bussen het eiland over of huur een auto.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Familie Blok - Kerkvliet24-08-2018

Heerlijk genieten!

De huisjes zijn klein maar prima. Op de foto vind ik t minder mooi dan in het echt. Elke dag -behalve zondag- schoonmaak. Harde matrassen. Restaurant van Nanna op de camping heeft het beste eten. Beter dan de tenten aan het strand. Zwembad en strand zijn heerlijk. Voor jongeren op loopafstand lekker stappen. Supermarkten dichtbij. Heerlijke vakantie gehad. Echt top!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Anneke12-08-2018

Camping tussen de olijfbomen.

Het is een kleine camping. Plaatsen afgescheiden met haagjes en tussen de olijfbomen. Het sanitair is sterk verouderd en niet altijd schoon (ze poetsen met de Franse slag). Soms zelfs geen warm water met douchen. Als je poort uitloopt kom je bij het zwembad (hoort volgens mij eigenlijk niet bij de camping). Zwembad is wel mooi maar voor de ligbedjes moet je 2 euro per dag betalen. Hiernaast is ook het restaurant. Vrouw/ eigenaresse van het restaurant niet altijd vriendelijk. Op de camping is geen animatie, maar ook niet echt is speciaals voor de oudere kinderen. Wel een volleybalveldje, maar is avonds niet verlicht. Je bent in paar minuutjes op het strand. Maar het is een zeer smal strand met kiezelstenen en vol met mensen. Een kleine supermarkt aanwezig. Bushalte nabij camping. Dassia heeft alleen toeristische winkeltjes en veel restaurants. Andere kant van het eiland is een stuk mooier. Auto huren is de moeite waard.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2Jeroen Willemsen09-08-2018

Hete plekken en flauwe regeltjes

Mijn vader en ik verbleven drie dagen op deze camping tijdens onze trip door de Balkan. We houden van campings en luxe boeit ons niet, maar deze camping raden wij niet aan. Veel te warm voor de zomermaanden met een tent, want de plaatsen liggen zo beschut dat er geen zuchtje wind is. Daarnaast zijn er veel flauwe regeltjes die een verblijf er ook niet leuker op maken. We hadden bijvoorbeeld uitgecheckt en betaald en omdat onze ferry pas uren later vertrok wilden we nog even naar het strand. Maar de hysterische vrouw bij de receptie waar we net hadden betaald en uitgecheckt verbood ons om over het terrein naar het openbare strand te lopen. We mochten omlopen door de 37 graden .. Beetje jammer. Wij bevelen de camping niet aan en adviseren iedereen om even verder te zoeken naar een meer klantvriendelijke camping.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Saskia Sliedrecht15-04-2018

Helemaal super!!

Leuke kleinschalige camping met vriendelijke Griekse eigenaren. Heerlijk zwembad en 2 minuten lopen naar de zee. Aan de zee een leuke boulevard met restaurantjes. Alle nationaliteiten zijn aanwezig op de camping. Een gezellige mix van kampeerders. En altijd mooi weer garantie in Corfu!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Nancy03-04-2018

Voor herhaling vatbaar

Hele leuke camping met een prachtige ligging. Ligt nagenoeg aan het strand en boulevard(je). De bungalows zijn eenvoudig ingericht maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

8 tips over Camping Karda Beach + bungalows

• Conny Lodewijk, 18-06-2013

Kampeerders kunnen bij flinke buien last hebben op de lage delen van de camping. Huur een auto en geniet van het eiland.

• i., 23-07-2012

Een auto huren is zeker een aanrader, ja kan zoveel meer zien..en vermijd de supermarkten vlakbij de camping, ze zijn veel te duur. probeer om naar SCONTO te gaan, een grote keten op Corfu (er is er een aan het begin van Dassia, richting Corfu) waar ook de lokale bevolking gaat. Aanrader: The Chestnut tree, taberna vlakbij de camping, onder straat niveau. Eten is lekker en betaalbaar, bediening heel vriendelijk.

• Van den broek, 03-08-2012

Als je een bungalow wilt huren vraag er naar een onder de olijfbomen. In ieder geval nr 26 en 27 evt. Wij hebben rechtstreeks geboekt en met Ryan air gevlogen, scheelde veel geld!

17 vragen over Camping Karda Beach + bungalows

• Lvo, 27-08-2019

Met caravan

Iemand ervaring om met eigen caravan via Venetië na corfu te gaan en wat ongeveer de prijs is...hebben info opgevraagd maar ze kunnen nu nog geen schatting maken....

• Nancy, 07-11-2016

transfer

Wij zitten er aan te denken om komende zomer te gaan met het vliegtuig. Weet iemand of er een regelmatige busverbinding is met de camping, wat een taxi vanaf het vliegveld kost, of dat er evt. transfer met de eigenaar te regelen is?

• A.B. , 03-07-2016

Auto huur?

Heeft iemand een tip m.b.t. huur van een auto? Een betrouwbaar adres en welke prijzen er zoal te verwachten zijn? Dank alvast!

Camping Karda Beach + bungalows info

• Aantal sterrensterstersterster