Camping Karda Beach + bungalows

Camping Karda Beach + bungalows
7,1

Omschrijving
Camping Karda Beach is een rustige camping op Corfu. De bungalows zijn eenvoudig en compleet ingericht. De camping heeft een zwembad, restaurant en een winkel. Even de weg oversteken en je bent op het strand. Campsite Karda Beach ligt bij de boulevard met leuke strandtentjes. Met de bushalte voor de deur ben je binnen een half uur in Corfu-Stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Karda Beach + bungalows voor je op een rij gezet:

157 reviews over Camping Karda Beach + bungalows in het Nederlands

Een heerlijke, rustige plek vlakbij zee..!

ennemel,
30-10-2018

Karda beach is een prachtige camping. Toen wij er waren was het er rustig,heerlijk om langs de paden met olijfbomen zo naar het zwembad of strand te lopen. De bus naar Corfu stad stopt voor de deur. Het campingwinkeltje heeft alle basisbenodigdheden en elke dag heerlijk vers brood.

De bungalows waren erg gedateerd. De bedden waren heel smal en laag,kwam bij mij(1.74) ruim onder m'n knie...De matrassen zijn erg hard,je krijgt een extra matrasje als je er om vraagt,helpt iets.De kranen zagen er vies uit door de vele kalkaanslag.De douche deed het goed.

Er waren veel muggen en wespen,dus voor de bungalow buiten eten was er niet bij.In het restaurant kon je wel buiten zitten zonder wesp-hinder,lekker gegeten daar,maar er zijn betere restaurants in de buurt. Aan de weg is ook een geweldige patisserie met koffie,ijs,gebak...alles even lekker en vers.

Een heerlijke locatie,maar de bungalows kunnen we niet echt aanbevelen.

Heerlijke accomodatie voor rustzoekers.

Lenie Vermeer,
9-9-2018

Wij vonden het heerlijk daar, bungalows wel primitief en verouderd maar alles werkt en wat je nodig heb is er. Sommige inderdaad weinig privacy als je buiten zit maar met leuke buurtjes is dat geen probleem!.. Vindt het niet iets voor jongeren, het is meer voor de wat ouderen ivm de rust. Leuke eigenaren en de restaurants langs het water heerlijk en zeker niet duur.. Het is dat mijn man niet achter elkaar naar hetzelfde wil, ik zou er volgend jaar zo weer naar terug gaan!..

Supervakantie in oude olijfboomgaard.8'yhh

Annette de Haan,
4-9-2018

Heerlijke vakantie gehad in een stacaravan met airco. Mooie plek in de olijfboomgaard, vlakbij strand, bushalte, geldautomaat, winkels en taverna's. Op de camping een zwembad, goed restaurant en kampwinkeltje. Vriendelijk personeel. Een camping met veel sfeer, geen animatie oid, wel wekelijks een Griekse avond. De camping ligt achter de boulevard van Dassia, met strandtenten/dancing. De bushalte ligt tegenover de camping, met de blauwe bus nr 7 naar Corfu stad en van daaruit met de groene bussen het eiland over of huur een auto.

Heerlijk genieten!

Familie Blok - Kerkvliet,
24-8-2018

De huisjes zijn klein maar prima. Op de foto vind ik t minder mooi dan in het echt. Elke dag -behalve zondag- schoonmaak. Harde matrassen. Restaurant van Nanna op de camping heeft het beste eten. Beter dan de tenten aan het strand. Zwembad en strand zijn heerlijk. Voor jongeren op loopafstand lekker stappen. Supermarkten dichtbij. Heerlijke vakantie gehad. Echt top!

Camping tussen de olijfbomen.

Anneke,
12-8-2018

Het is een kleine camping. Plaatsen afgescheiden met haagjes en tussen de olijfbomen. Het sanitair is sterk verouderd en niet altijd schoon (ze poetsen met de Franse slag). Soms zelfs geen warm water met douchen. Als je poort uitloopt kom je bij het zwembad (hoort volgens mij eigenlijk niet bij de camping). Zwembad is wel mooi maar voor de ligbedjes moet je 2 euro per dag betalen. Hiernaast is ook het restaurant. Vrouw/ eigenaresse van het restaurant niet altijd vriendelijk. Op de camping is geen animatie, maar ook niet echt is speciaals voor de oudere kinderen. Wel een volleybalveldje, maar is avonds niet verlicht. Je bent in paar minuutjes op het strand. Maar het is een zeer smal strand met kiezelstenen en vol met mensen. Een kleine supermarkt aanwezig. Bushalte nabij camping. Dassia heeft alleen toeristische winkeltjes en veel restaurants. Andere kant van het eiland is een stuk mooier. Auto huren is de moeite waard.

Hete plekken en flauwe regeltjes

Jeroen Willemsen,
9-8-2018

Mijn vader en ik verbleven drie dagen op deze camping tijdens onze trip door de Balkan. We houden van campings en luxe boeit ons niet, maar deze camping raden wij niet aan. Veel te warm voor de zomermaanden met een tent, want de plaatsen liggen zo beschut dat er geen zuchtje wind is. Daarnaast zijn er veel flauwe regeltjes die een verblijf er ook niet leuker op maken. We hadden bijvoorbeeld uitgecheckt en betaald en omdat onze ferry pas uren later vertrok wilden we nog even naar het strand. Maar de hysterische vrouw bij de receptie waar we net hadden betaald en uitgecheckt verbood ons om over het terrein naar het openbare strand te lopen. We mochten omlopen door de 37 graden .. Beetje jammer. Wij bevelen de camping niet aan en adviseren iedereen om even verder te zoeken naar een meer klantvriendelijke camping.

Helemaal super!!

Saskia Sliedrecht,
15-4-2018

Leuke kleinschalige camping met vriendelijke Griekse eigenaren.

Heerlijk zwembad en 2 minuten lopen naar de zee.

Aan de zee een leuke boulevard met restaurantjes.

Alle nationaliteiten zijn aanwezig op de camping. Een gezellige mix van kampeerders. En altijd mooi weer garantie in Corfu!

Voor herhaling vatbaar

Nancy,
3-4-2018

Hele leuke camping met een prachtige ligging. Ligt nagenoeg aan het strand en boulevard(je). De bungalows zijn eenvoudig ingericht maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Topper

Kees vd. M.,
5-3-2018

Toplocatie, zeer vriendelijke mensen, rustig, schoon, persoonlijk (geen bandjes of massa) ruime plaatsen, erg betaalbaar, leuke restaurants in directe omgeving, schoon zwembad, rustig fijn strand, je bent zo in CorfuStad. De Wifi is rampzalig. De bungalows zijn compleet, met airco, schoon. Zeker niet de mooiste of nieuwste camping ooit, maar verder klopt alles voor een heel fijne vakantie.

Prima camping, wel wat verouderd

Jady,
28-9-2017

Wij sliepen in een bungalow op de camping. Op zich was alles aanwezig wat we nodig hadden, maar het was wel allemaal verouderd. Beetje raar aangelegd terras met niet heel fijn zittende stoelen. Bij het restaurant op de camping kun je erg lekker eten! Zwembad zag er schoon uit en genoeg bedjes eromheen. Allemaal erg aardige mensen op de camping. Dassia zelf stelt niet zo heel veel voor. Het is een grote drukke weg waar het niet heel gezellig zitten is, maar er zitten wel wat lekkere restaurants bij. Aan het strand is het leuker zitten, daar zit een erg lekker restaurant: Scheria Island. Verder zijn er op Corfu mooie plekjes te vinden, Corfu stad is leuk om een keer bezoeken en het waterpark is ook een aanrader als je van glijbanen houdt!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Karda Beach + bungalows in Dassia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Karda Beach + bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.