Hotel Ocean Bay

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Op en top relaxed hotel, doen!

Yvette
3-5-2018

Super relaxed hotel aan naar mijn mening het mooiste strand van Gambia. Het resort wordt steeds beter met alle verbeteringen. De sfeer is er gewoon! Kamers iets gedateerd maar zeker schoon. Het ontbijt is ook prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kom hier al jaren en blijf er ook zeker terug komen!

Een regelrechte "Hel"

S.den Hoed en M.Schakelaar
26-2-2018

Afschuwelijke vakantie gehad in dit hotel. Kamers waren vies en heleboel dingen kapot. Kakkerlakken en de laatste dag kwam er zelfs een rat ons terras oplopen. Schimmel in de matrassen en op de lampenkapjes naast het bed. Rioolwater kwam uit de douche omhoog en liep zo de badkamer in. Airco en tv deden het niet. Sleutelkaartje werkte niet. Continue een nieuw kaartje maar slot was gewoon kapot. Ze vonden het raar dat we de ramen niet van het slot hielden zodat we daar evt. door zouden kunnen.Na herhaaldelijk klagen werd er niets gedaan. Ze zeiden wel dat ze kwamen maar er gebeurde niets. Pas toen de hostess er zich (nadat we haar uiteindelijk ingeschakeld hadden) mee ging bemoeien gebeurde er iets maar dit duurde dan weer uren/ dagen voordat het geregeld was. Hierdoor hebben wij uren op ons terras in de schaduw moeten wachten tot er iemand zou komen. Uiteindelijk zijn wij 2 dagen eerder naar huis gegaan dan gepland. Nooit meer!

Lucie
11-1-2018

Heerlijk hotel, schoon, vriendelijke mensen. Blijf vooral niet binnen de muren van het hotel, ga de straat op! Het kan wat overweldigend zijn, maar het went snel en als je zegt dat je graag alleen wandelt vinden ze dat ook “No problem”. Er zijn goede restaurants in de omgeving, calipso bar en Rising Sun zijn absolute aanraders. Probeer op straat te zoeken naar Buba en Rhino, zeer betrouwbare jongens die alles voor je kunnen regelen wat betreft excursies en uitstapjes. Bij hen ontdek je het echte Gambia en dan gaat je geld tenminste naar de bevolking en niet voor het grootste deel naar de touroperator! Zij hebben voor ons de vakantie gemaakt tot de mooiste ooit, vrienden voor het leven!

Hele Leuke vakantie gehad

Carine
10-11-2017

Dit hotel is een zeer rustig verzorgd en mooi hotel

Het eten was er heel lekker en de mensen allemaal super vriendelijk

De Spa is een echte aanrader

Wij hebben er van genoten

Lief
25-10-2017

Ocean Bay is een absolute aanrader. heerlijke strand, lekkere eten. vriendelijk personeel.

goed gerenoveerde kamers.

wij raden het zeker aan

vernieuwde kamers zijn tof

mr Haakman
25-10-2017

wij hebben een leuke vakantie gehad dankzij Ocean bay. vernieuwde kamers zijn top. genoeg ruimte en spullen om vakantie te overleven. lekker gegeten, personeel is vriendelijk. die doen er alles voor om het naar je zien te krijgen. en wat je ook vraagt, glimlach is er altijd.

strand is mooi en als je aan zwembad blijft is dat ook wel goed.

wij kunnen het zeker aanraden

lekker weekje met de meiden

Colijn
24-10-2017

goede ligging. super vriendelijk personeel. strand is prachtig. we zijn lekker uitgerust terug gekomen.

in de buurt zijn er ook een aantal goede restaurant. eten is hier ook goed.

zeker de moeite waard.

kamers zijn netjes en schoon.

goed verblijf gehad

Spijkenaar
24-10-2017

goed verblijf gehad. wij waren er met een aantal vrienden. wij zijn lekker uitgerust. een aparte cultuur om meegemaakt te hebben. veel gezien veel plekken ontdekt. hotel is zeker aan te raden. goede locatie. kamers zijn schoon. strand is prachtig.

uniek om een ander cultuur te kunnen zien

Gelinda
19-10-2017

het is heel anders daar. het eten, mensen, gewoontes. wel heerlijk om dit een keer mee te maken.

hotel is lekker en simpel, zeker niet te vergelijken met europese standaarden. vriendelijk personeel

schone kamers en een super ligging. zeker aan te raden

Hét hotel om tot rust te komen.

Antoine van Rijen
29-7-2017

Vriendelijk personeel, goede kamers, ontspannen sfeer, mooi breed strand en lekker eten maken je vakantie een topper.

We hebben een aantal aanbieders voor Ocean Bay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Bay in Bakau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ocean Bay scoort een 8.06 uit 10 op basis van 186 reviews.