Hotel Ocean Bay *****

Hotel Ocean Bay
8,2

182 reviews over Hotel Ocean Bay in het Nederlands

Lucie, 11-1-2018

Heerlijk hotel, schoon, vriendelijke mensen. Blijf vooral niet binnen de muren van het hotel, ga de straat op! Het kan wat overweldigend zijn, maar het went snel en als je zegt dat je graag alleen wandelt vinden ze dat ook “No problem”. Er zijn goede restaurants in de omgeving, calipso bar en Rising Sun zijn absolute aanraders. Probeer op straat te zoeken naar Buba en Rhino, zeer betrouwbare jongens die alles voor je kunnen regelen wat betreft excursies en uitstapjes. Bij hen ontdek je het echte Gambia en dan gaat je geld tenminste naar de bevolking en niet voor het grootste deel naar de touroperator! Zij hebben voor ons de vakantie gemaakt tot de mooiste ooit, vrienden voor het leven!

Hele Leuke vakantie gehad

Carine, 10-11-2017

Dit hotel is een zeer rustig verzorgd en mooi hotel

Het eten was er heel lekker en de mensen allemaal super vriendelijk

De Spa is een echte aanrader

Wij hebben er van genoten

Lief, 25-10-2017

Ocean Bay is een absolute aanrader. heerlijke strand, lekkere eten. vriendelijk personeel.

goed gerenoveerde kamers.

wij raden het zeker aan

vernieuwde kamers zijn tof

mr Haakman, 25-10-2017

wij hebben een leuke vakantie gehad dankzij Ocean bay. vernieuwde kamers zijn top. genoeg ruimte en spullen om vakantie te overleven. lekker gegeten, personeel is vriendelijk. die doen er alles voor om het naar je zien te krijgen. en wat je ook vraagt, glimlach is er altijd.

strand is mooi en als je aan zwembad blijft is dat ook wel goed.

wij kunnen het zeker aanraden

lekker weekje met de meiden

Colijn, 24-10-2017

goede ligging. super vriendelijk personeel. strand is prachtig. we zijn lekker uitgerust terug gekomen.

in de buurt zijn er ook een aantal goede restaurant. eten is hier ook goed.

zeker de moeite waard.

kamers zijn netjes en schoon.

goed verblijf gehad

Spijkenaar, 24-10-2017

goed verblijf gehad. wij waren er met een aantal vrienden. wij zijn lekker uitgerust. een aparte cultuur om meegemaakt te hebben. veel gezien veel plekken ontdekt. hotel is zeker aan te raden. goede locatie. kamers zijn schoon. strand is prachtig.

uniek om een ander cultuur te kunnen zien

Gelinda, 19-10-2017

het is heel anders daar. het eten, mensen, gewoontes. wel heerlijk om dit een keer mee te maken.

hotel is lekker en simpel, zeker niet te vergelijken met europese standaarden. vriendelijk personeel

schone kamers en een super ligging. zeker aan te raden

Hét hotel om tot rust te komen.

Antoine van Rijen, 29-7-2017

Vriendelijk personeel, goede kamers, ontspannen sfeer, mooi breed strand en lekker eten maken je vakantie een topper.

Geloof me niets is goed in dit hotel.

Eten is vies, maar dan ook echt bedorven voedsel.

Service is ver beneden pijl.

Kamers niet schoon, beddengoed niet verschoond, handdoeken worden weggehaald uren voordat je nieuwe krijgt.

Kamers kunnen ook achter in het park liggen, dan zit je aan de sloppenwijken tegen een blinde muur aan te kijken in een donker hok.

Duurdere kamer kan, tegen bijbetaling van 200 euro per week.

Touroperator heeft dit hotel als 5 sterren op de site staan, dit is schandalig!

1 ster max.

Wees bekend met Gambia, derde wereld niet alleen buiten het hotel. Verwacht dit overal!!

Super locatie

Maj, 10-1-2017

Voor Gambia is dit een 5 *hotel. Het is gedateerd. Maar zeer vriendelijk personeel. Schone bedden. Iedere dag schone handdoeken. Schone kamer. Heerlijk en schoon zwembad. Mooi strand. Wij hebben buiten hotel bij diverse restaurants gegeten. Top. Let alleen op dat Chinees restaurant begin januari '17 is overgenomen door Gambiaan. Viel erg tegen. Ga niet met reisorganisatie mee voor tours. Neem locale gids. Eerlijke man. Regelt Prive tour. Je komt met jeep overal.

We hebben een aantal aanbieders voor Ocean Bay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Bay in Bakau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ocean Bay scoort een 8.17 uit 10 op basis van 184 reviews.