Hotel Ocean Bay

• Kinderopvang

191 reviews over Hotel Ocean Bay

• 9Raymond Arens27-03-2020

tof hotel

Mooi zwemdok, strand en zee vlakbij. Vriendelijk hotelpersoneel, lekker " dagelijks"eten. Ruime kamers, beetje ouderwets maar in orde en proper! Op TV zelf BVN te ontvangen. Avondanimatie steld niet veel voor.

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    8Hennie Snel22-11-2019

fantastisch

Eerste indruk van Ocean bay resort, top hotel, prachtige tuin, bedden konden wel iets schoner. Zeer vriendelijk personeel. Vooral Samba aan de overkant van het hotel. Regelt alles voor je. Geld wisselen, excursies, voelden ons happy met hem. Vroeg ook geen geld. Deze jongen is erg arm en moet zijn moeder onderhouden. Dus wat geld voor hem is altijd welkom. Sliep al jaren op de grond. Heeft nu eindelijk een matras kunnen aanschaffen. Mijn reiskussen ook aan hem gegeven. He sleeps now like a baby. Het strand viel erg tegen, maar de dames van het fruit maakten alles goed. Zeker de moeite waard met hem te praten. Heeft een oranje t shirt. We hebben een prachtige excursie met hem gehad naar Senegal.

Gereisd met partner in november 2019

• 8G. Leunk09-03-2019

Lekker relaxte vakantie, mede door hostes Lise.

Na een goede vlucht werden wij leuk ontvangen door de super hostes van touroperator de belgische Lise. Na een uurtje in de bus langs verschillende hotels kwamen we bij Ocean Bay hotel op Cape Point waar we met een welkomst drankje werden ontvangen. We hadden een kamer de luxe met seaview met een schitterend uitzicht. Logies met ontbijt hadden we geboekt, prima. Lunch en diner was op z'n afrikaans maar voldoende. Buiten het resort kon je ook best eten. Het verblijf was zeer aangenaam mede door het personeel wat echt hun best deed om iedereen het naar hun zin te maken. Zwembad was goed en het strand waar wij ons het best vermaakten was helemaal top. 'smorgens als je kwam werd je strandbed met handdoek netjes voor je verzorgd. Al met al was ons verblijf erg positief en zijn lekker uitgerust weer naar huis gegaan. Het enige minpuntje was buiten het resort waar je gelijk werd aangesproken door zogenaamde vrienden.

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij neckermann

• 8Bob08-01-2019

Top, goede tijd gehad

We waren met zijn 6 en, ouders plus 4 oudere kids. Top verblijf echter geen 5 sterren, eerder 3 a 4. Grote en schone kamers, goed eten, bediening duurt soms een beetje lang. Goede prijs kwaliteit. Zwembad niet verwarmd in december, beetje fris voor koukleumen. Overall aan te bevelen. Leuk om met lokale tour-guides op stap te gaan. Wij hadden Samba en Ismaily, top jongens. Veel leuker en goedkoper dan officiële excursies die zwaar overprijsd zijn.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    10Jeanne14-12-2018

Besmet met virus waarvoor geen medicatie nodig is!

Voor de vierde (!) keer gekozen voor Ocean Bay. Een prima hotel met zeer vriendelijk personeel in restaurant, spa, bij het zwembad en aan het strand. Het animatieteam bestaat uit lieve, enthousiaste jonge mensen. We voelen ons iedere keer weer oprecht(!) van harte welkom! Wij hebben ons vaste restaurant in het dorpje op 150 meter loopafstand. De naam van het restaurant is Rising Sun. Giibee, de baas van Rising Sun zorgt heel goed voor zijn personeel en serveert de heerlijkste Afrikaanse gerechten. Zo ondersteun je ook direct de lokale bevolking! Ook hebben wij landinwaarts weer een schooltje bezocht, welke, door het Merletcollege in Grave gekozen als één van de kerstdoelen 2018, volgend jaar met gevulde etuis verrast zal gaan worden. Ook willen wij met hulp voor een kliniek 4 nieuwe matrassen kopen. Dit zijn druppeltjes, maar veel druppeltjes vormen ook weer een plasje. Geef uit je hart... aan deze mensen uit The Smiling Coast...! :)

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij neckermann
  • 8Yvette03-05-2018

Op en top relaxed hotel, doen!

Super relaxed hotel aan naar mijn mening het mooiste strand van Gambia. Het resort wordt steeds beter met alle verbeteringen. De sfeer is er gewoon! Kamers iets gedateerd maar zeker schoon. Het ontbijt is ook prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kom hier al jaren en blijf er ook zeker terug komen!

Gereisd met partner in november 2017

• 3S.den Hoed en M.Schakelaar26-02-2018

Een regelrechte "Hel"

Afschuwelijke vakantie gehad in dit hotel. Kamers waren vies en heleboel dingen kapot. Kakkerlakken en de laatste dag kwam er zelfs een rat ons terras oplopen. Schimmel in de matrassen en op de lampenkapjes naast het bed. Rioolwater kwam uit de douche omhoog en liep zo de badkamer in. Airco en tv deden het niet. Sleutelkaartje werkte niet. Continue een nieuw kaartje maar slot was gewoon kapot. Ze vonden het raar dat we de ramen niet van het slot hielden zodat we daar evt. door zouden kunnen.Na herhaaldelijk klagen werd er niets gedaan. Ze zeiden wel dat ze kwamen maar er gebeurde niets. Pas toen de hostess er zich (nadat we haar uiteindelijk ingeschakeld hadden) mee ging bemoeien gebeurde er iets maar dit duurde dan weer uren/ dagen voordat het geregeld was. Hierdoor hebben wij uren op ons terras in de schaduw moeten wachten tot er iemand zou komen. Uiteindelijk zijn wij 2 dagen eerder naar huis gegaan dan gepland. Nooit meer!

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Lucie11-01-2018

Heerlijk hotel, schoon, vriendelijke mensen. Blijf vooral niet binnen de muren van het hotel, ga de straat op! Het kan wat overweldigend zijn, maar het went snel en als je zegt dat je graag alleen wandelt vinden ze dat ook “No problem”. Er zijn goede restaurants in de omgeving, calipso bar en Rising Sun zijn absolute aanraders. Probeer op straat te zoeken naar Buba en Rhino, zeer betrouwbare jongens die alles voor je kunnen regelen wat betreft excursies en uitstapjes. Bij hen ontdek je het echte Gambia en dan gaat je geld tenminste naar de bevolking en niet voor het grootste deel naar de touroperator! Zij hebben voor ons de vakantie gemaakt tot de mooiste ooit, vrienden voor het leven!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

10Carine10-11-2017

Hele Leuke vakantie gehad

Dit hotel is een zeer rustig verzorgd en mooi hotel Het eten was er heel lekker en de mensen allemaal super vriendelijk De Spa is een echte aanrader

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Lief25-10-2017

Wij hebben er van genoten

Ocean Bay is een absolute aanrader. heerlijke strand, lekkere eten. vriendelijk personeel. goed gerenoveerde kamers. wij raden het zeker aan

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Hotel Ocean Bay info