8,1

187 reviews over Hotel Ocean Bay in het Nederlands

Lekker relaxte vakantie, mede door hostes Lise.

G. Leunk
9-3-2019

Na een goede vlucht werden wij leuk ontvangen door de super hostes van touroperator de belgische Lise. Na een uurtje in de bus langs verschillende hotels kwamen we bij Ocean Bay hotel op Cape Point waar we met een welkomst drankje werden ontvangen. We hadden een kamer de luxe met seaview met een schitterend uitzicht. Logies met ontbijt hadden we geboekt, prima. Lunch en diner was op z'n afrikaans maar voldoende. Buiten het resort kon je ook best eten. Het verblijf was zeer aangenaam mede door het personeel wat echt hun best deed om iedereen het naar hun zin te maken. Zwembad was goed en het strand waar wij ons het best vermaakten was helemaal top. 'smorgens als je kwam werd je strandbed met handdoek netjes voor je verzorgd. Al met al was ons verblijf erg positief en zijn lekker uitgerust weer naar huis gegaan. Het enige minpuntje was buiten het resort waar je gelijk werd aangesproken door zogenaamde vrienden.

Gereisd Met partner in februari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Top, goede tijd gehad

Bob
8-1-2019

We waren met zijn 6 en, ouders plus 4 oudere kids. Top verblijf echter geen 5 sterren, eerder 3 a 4. Grote en schone kamers, goed eten, bediening duurt soms een beetje lang. Goede prijs kwaliteit. Zwembad niet verwarmd in december, beetje fris voor koukleumen. Overall aan te bevelen. Leuk om met lokale tour-guides op stap te gaan. Wij hadden Samba en Ismaily, top jongens. Veel leuker en goedkoper dan officiële excursies die zwaar overprijsd zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Besmet met virus waarvoor geen medicatie nodig is!

Jeanne
14-12-2018

Voor de vierde (!) keer gekozen voor Ocean Bay. Een prima hotel met zeer vriendelijk personeel in restaurant, spa, bij het zwembad en aan het strand. Het animatieteam bestaat uit lieve, enthousiaste jonge mensen. We voelen ons iedere keer weer oprecht(!) van harte welkom! Wij hebben ons vaste restaurant in het dorpje op 150 meter loopafstand. De naam van het restaurant is Rising Sun. Giibee, de baas van Rising Sun zorgt heel goed voor zijn personeel en serveert de heerlijkste Afrikaanse gerechten. Zo ondersteun je ook direct de lokale bevolking! Ook hebben wij landinwaarts weer een schooltje bezocht, welke, door het Merletcollege in Grave gekozen als één van de kerstdoelen 2018, volgend jaar met gevulde etuis verrast zal gaan worden. Ook willen wij met hulp voor een kliniek 4 nieuwe matrassen kopen. Dit zijn druppeltjes, maar veel druppeltjes vormen ook weer een plasje. Geef uit je hart... aan deze mensen uit The Smiling Coast...! :)

Gereisd Met partner in november 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Stip Reizen

Op en top relaxed hotel, doen!

Yvette
3-5-2018

Super relaxed hotel aan naar mijn mening het mooiste strand van Gambia. Het resort wordt steeds beter met alle verbeteringen. De sfeer is er gewoon! Kamers iets gedateerd maar zeker schoon. Het ontbijt is ook prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kom hier al jaren en blijf er ook zeker terug komen!

Gereisd Met partner in november 2017

Een regelrechte "Hel"

S.den Hoed en M.Schakelaar
26-2-2018

Afschuwelijke vakantie gehad in dit hotel. Kamers waren vies en heleboel dingen kapot. Kakkerlakken en de laatste dag kwam er zelfs een rat ons terras oplopen. Schimmel in de matrassen en op de lampenkapjes naast het bed. Rioolwater kwam uit de douche omhoog en liep zo de badkamer in. Airco en tv deden het niet. Sleutelkaartje werkte niet. Continue een nieuw kaartje maar slot was gewoon kapot. Ze vonden het raar dat we de ramen niet van het slot hielden zodat we daar evt. door zouden kunnen.Na herhaaldelijk klagen werd er niets gedaan. Ze zeiden wel dat ze kwamen maar er gebeurde niets. Pas toen de hostess er zich (nadat we haar uiteindelijk ingeschakeld hadden) mee ging bemoeien gebeurde er iets maar dit duurde dan weer uren/ dagen voordat het geregeld was. Hierdoor hebben wij uren op ons terras in de schaduw moeten wachten tot er iemand zou komen. Uiteindelijk zijn wij 2 dagen eerder naar huis gegaan dan gepland. Nooit meer!

Gereisd Met partner in februari 2018

Lucie
11-1-2018

Heerlijk hotel, schoon, vriendelijke mensen. Blijf vooral niet binnen de muren van het hotel, ga de straat op! Het kan wat overweldigend zijn, maar het went snel en als je zegt dat je graag alleen wandelt vinden ze dat ook “No problem”. Er zijn goede restaurants in de omgeving, calipso bar en Rising Sun zijn absolute aanraders. Probeer op straat te zoeken naar Buba en Rhino, zeer betrouwbare jongens die alles voor je kunnen regelen wat betreft excursies en uitstapjes. Bij hen ontdek je het echte Gambia en dan gaat je geld tenminste naar de bevolking en niet voor het grootste deel naar de touroperator! Zij hebben voor ons de vakantie gemaakt tot de mooiste ooit, vrienden voor het leven!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Hele Leuke vakantie gehad

Carine
10-11-2017

Dit hotel is een zeer rustig verzorgd en mooi hotel Het eten was er heel lekker en de mensen allemaal super vriendelijk De Spa is een echte aanrader

Gereisd Met partner in oktober 2017

Wij hebben er van genoten

Lief
25-10-2017

Ocean Bay is een absolute aanrader. heerlijke strand, lekkere eten. vriendelijk personeel. goed gerenoveerde kamers. wij raden het zeker aan

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

vernieuwde kamers zijn tof

mr Haakman
25-10-2017

wij hebben een leuke vakantie gehad dankzij Ocean bay. vernieuwde kamers zijn top. genoeg ruimte en spullen om vakantie te overleven. lekker gegeten, personeel is vriendelijk. die doen er alles voor om het naar je zien te krijgen. en wat je ook vraagt, glimlach is er altijd. strand is mooi en als je aan zwembad blijft is dat ook wel goed. wij kunnen het zeker aanraden

Gereisd Met partner in oktober 2017

lekker weekje met de meiden

Colijn
24-10-2017

goede ligging. super vriendelijk personeel. strand is prachtig. we zijn lekker uitgerust terug gekomen. in de buurt zijn er ook een aantal goede restaurant. eten is hier ook goed. zeker de moeite waard. kamers zijn netjes en schoon.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Bay in Bakau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.