Sorteren

Reviews over Bakau

Heerlijk dorp

Hans Verdonk
    3-3-2018

Heerlijk stadje met zijn markt en niet te vergeten bar happy corner, je moet er alleen wel een beetje de weg weten, een lokale gids is daarom wel gemakkelijk

Lucie
    11-1-2018

Heerlijke locatie, een stuk relaxter dan kololi en de senegambia strip. Goede restaurantjes, zeer betaalbaar. Zoek voor uitstapjes naar lokaal bureau, je kunt ze vinden ter hoogte van het ocean Bay hotel en de happy corner, zij zijn zeer betrouwbaar en regelen alles voor je, vrienden voor het leven! Bij hen krijg je waar voor je geld en de bevolking is er mee geholpen, er gaat tenminste niks naar de grote touroperators.

Er zijn zoveel mogelijkheden...

Spierenburg
    7-1-2018

Bakau heeft voor iedereen wel wat te bieden. Cultuur, rust, uitgaansleven en even heerlijk relaxen op het strand. Doordat Gambia niet groot is kan je meerdere uitstapjes combineren.

fantastisch

Ina van Prooijen
    6-5-2017

Gewoon alles Beleven wij vinden het heerlijk daar. Vriendelijke bevolking behulpzaam, al steekt daar soms wel wat achter. Bij Happy Corner lekker eten ook kan je daar lokale gidsen vinden die je overal heen kunnen brengen voor een voordelig tarief. Een masseuse kan u daar een heerlijke relaxmassage geven je nagels en/of je haar doen. Veel restaurants met life music 'avonds, craftmarket fijne plaats om te wandelen leuke bevolking. Monkey park krokodillenpool.

Geweldig

Nellie Spuij
    7-1-2017

Heel veel uitstapjes gemaakt Je moet beslist naar de krokodilllenvijver gaan heel leuk en ook naar de het apenbos. verder is de vissershaven een hele belevenis.

Bakau scoort een 7,6 uit 10, op basis van 68 reviews