Reviews over Bakau

Besmet met virus waarvoor geen medicatie nodig is!

Jeanne,
    14-12-2018

Voor de vierde (!) keer gekozen voor Ocean Bay. Een prima hotel met zeer vriendelijk personeel in restaurant, spa, bij het zwembad en aan het strand. Het animatieteam bestaat uit lieve, enthousiaste jonge mensen. We voelen ons iedere keer weer oprecht(!) van harte welkom! Wij hebben ons vaste restaurant in het dorpje op 150 meter loopafstand. De naam van het restaurant is Rising Sun. Giibee, de baas van Rising Sun zorgt heel goed voor zijn personeel en serveert de heerlijkste Afrikaanse gerechten. Zo ondersteun je ook direct de lokale bevolking! Ook hebben wij landinwaarts weer een schooltje bezocht, welke, door het Merletcollege in Grave gekozen als één van de kerstdoelen 2018, volgend jaar met gevulde etuis verrast zal gaan worden. Ook willen wij met hulp voor een kliniek 4 nieuwe matrassen kopen. Dit zijn druppeltjes, maar veel druppeltjes vormen ook weer een plasje. Geef uit je hart... aan deze mensen uit The Smiling Coast...! :)

Fantastische hotel

Roy Jansen,
    27-11-2018

Sunbeach hotel in The Gambia is een prachtig hotel. De kamers zijn schoon het eten is voortreffelijk en het personeel is erg behulpzaam en verschrikkelijk vriendelijk. We kunnen niet wachten tot het seizoen 2019.

was een topper

verstricht,
    26-11-2018

heel vriendelijk bediening ;niets is teveel

eten niet uitgebreid maar variatie en lekker

als men uitstappen wil doen met de mensen aan de overkant van het hotel

een top gids zijn als koningen bediend niets is teveel

en heel persoonlijk

mensen hebben niets daar dus wat pennen potloden schriftjes daar zijn ze heel dankbaar voor

maar ook niet in de school gaan afgeven liever persoonlijk aan de bevolking

We gaan hier volgend jaar zeker weer naar toe!

Johan Petra,
    14-11-2018

Sun Beach is een super hotel, mooi gelegen met een prachtig uitzicht over het strand en de zee. Ruime en schone kamers die ook nog eens dagelijks schoongemaakt werden. Eten en drinken is gevarieerd en lekker. Het personeel heeft maar één doel en dat is de gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Zelfs op het strand wordt je drinken gewoon gebracht. Wi-fi is niet al te snel maar wel stabiel en overal op het terrein (ook op het strand) beschikbaar.

Kortom, een top hotel! We gaan hier volgend jaar zeker weer naar toe.

Heerlijk relaxen.

ingrid,
    11-11-2018

Sunbeach is een gezellig hotel met super vriendelijk en glimlachend personeel. Kamers zijn prima in orde met heerlijke bedden.Hotel is goed toegankelijk voor minder valide personen.Aan het zwembad met poolbar is het goed vertoeven.Mooi strand alleen word je er geregeld aangesproken door mensen die van alles willen verkopen. Maar als je vriendelijk bedankt zijn ze ook zo weer weg.Drankjes worden aan het zwembad en strand bezorgd.Handdoeken en ligbedden incl.Heerlijk eten voor ieder wat wils, binnen of buiten op een mooi terras. Ga op een van de mooie excursies ,zo zie je het vriendelijke maar arme Gambia . Neem, als je nog plaats hebt in je koffer, kleren en slippers voor de kinderen mee. Ook met schoolspulletjes zijn ze erg blij. En een fooi voor het personeel is altijd welkom. Wij komen zeker nog eens terug.

Bakau scoort een 8,1 uit 10, op basis van 68 reviews