vakanties Guadeloupe

Reviews over accommodaties in Guadeloupe

Zeer rustige en mooie omgeving

Roel,
    9-5-2016

Perfect voor een rustige vakantie op niveau. Eigenaar zeer correct en behulpzaam!!!

Geweldige basis om het hele eiland te bezoeken

Miekk,
    9-5-2016

Keurig verzorgde studio, de foto's van deze locatie bij touroperator weerspiegelen de werkelijkheid. Goed functionerende airco en plafondventilator aanwezig en ook een goede stille koelkast, kookplaat, waterkoker en koffiezetapparaat. Alle vrijheid om te komen en gaan wanneer je wilt. Er is een restaurant aanwezig van Alize naast het complex. Het (zwem)strand loop je met een paar minuten naar toe, daar is ook een restaurantje en een souvenirwinkeltje.

Er is ruime parkeergelegenheid. Wil je veel van het eiland zien is een auto huren de beste optie en geen overbodige luxe :)

Wij hebben maar één minpuntje kunnen ontdekken. Bij de receptie wordt alleen Frans gesproken. Het zou handig zijn als de door hen aangereikte informatie ook in het Engels vertaald zou zijn. Dit is echter geen enige belemmering waarvoor dan ook, met gebaren kom je er een heel eind. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.

het paradijs

velghe,
    18-11-2013

prachtig hotel, mooie kamers recht tegenover het strand ( er zijn er ook met een minder mooie ligging), prachtig eten, vriendelijke go's, kamer altijd zeer proper, prachtig strand, verzorgde miniclu, kortom een droomvakantie voor een gezin met kinderen.

proficiat aan de chef de vilage mathias voor zijn speciale activiteiten ( vuurwerk, café théatre, champagnefontijn,…)

Fabuleuze ligging

Erik & Sandya de Ruijter,
    25-2-2011

Schitterende 'cottage' kamers met groot privé terras met zeezicht in mooie tuin. Van binnen niet al te groot, met matig onderhouden keukentje en leuke badkamer (irritante automatisch op beweging reagerende lamp).

Restaurant heeft heel redelijk ontbijt, overprijsd diner. Goede service maar zelfs in receptie heel matig Engels. Zwembad ligt schitterend en de 'beach club' beneden aan zee is ook mooi. Ongeveer 15 min. lopen van dorp St. Anne, bus naar PTP komt elk uur langs op hoofdweg.

Mooi resort op tropisch eiland

yo_leonie,
    14-12-2010

Ik ben in oktober 2008 voor 10 dagen in La Caravelle geweest. Super mooie omgeving, prachtig wit strand, goede kamers en heerlijk eten. Vooral in het specialiteitenrestaurant op het strand, waar je aan tafel bediend wordt. Wij hadden alleen wat pech met het weer, dus "ons" najaar is niet zo'n goede timing om die kant op te gaan. Al met al lekkere vakantie gehad. Rondje rijden over het eiland is ook zeker een aanrader, prachtige natuur!