Camping Pegomas

Camping Pegomas
7,8

56 reviews over Camping Pegomas in het Nederlands

Rustig en op een mooie plek

Wouter
26-8-2017

Pegomas is een middelgrote franse camping midden in de Provence. Op loopafstand van st Remy met veel beziens waardigheden in de directe omgeving.

Pluspunten: overzichtelijk, redelijk veel schaduw plaatsen mogelijkheid tot een grote plek. Het is een internationale camping met een breed publiek (jong/oud, met en zonder kinderen). Het zwembad is heerlijk, vrijwel altijd plaats met een kleine bar voor ijsjes, een biertje of een tosti.

Minpunten: het zwembad gaat redelijk vroeg dicht (19u) , er is geen winkel op de camping, één sanitair blok is wat verouderd.

Lijkt het je wat? Bekijk even de plattegrond, de camping is recht toe recht aan ingericht, dit moet wel bij je passen.

Slecht

C. Peters
24-8-2017

Ieder natuurlijk zijn smaak.. maar wij vonden dit een waardeloze camping. Het sanitair gebouw waar wij naast zaten was ronduit vies. We verbleven maar 24 uur, maar in die tijd is het gebouwtje niet schoongemaakt, waardoor we tussen de haartjes en tandpasta vlekken moesten tandenpoetsen - en dat was niet van heel kort geleden... Ook het zwembad is echt aan onderhoud toe, het minimale betegelde terras rondom heeft echt viezige voegen. Zwembad ook te klein voor het aantal gasten. En ligt ongezellig (als je het vergelijkt met natuurlijkere campings). De ontvangst vonden wij erg ongeïnteresseerd. Er zijn veel fijnere campings in de omgeving!

Gemoedelijke en rustige camping

Zoever
13-8-2017

Mooie plaatsen met voldoende ruimte als je caravan of tent niet al te groot is. Er zijn weinig parkeerplaatsen aan het begin van de camping, dus de auto moet vaak op de plaats. Ligging t.o.v. dorp is super, het is daardoor niet erg dat er weinig/geen horeca op camping is. Zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten en we mochten als het rustiger was wel met de opblaasartikelen spelen (kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Pegomas voor je op een rij gezet:

Rustig gelegen camping gelegen dicht bij het centrum van St Rémy de Provence. Plekken zijn ruim en en de camping is rustig. Het zwembad is heerlijk om een afkoelende duik in te nemen. Wel jammer is dat er je rekening moet houden dat er geen grote drijvende banden in mogen (ook al is het zwembad nog leeg) en je niet mag zwemmen met een short aan. Je moet perse een klein zwembroeken aan. Verder is er ieder dag wel een foodtruck met een afhaal maaltijd (kwaliteit is niet altijd even goed maar het is er wel, frietenbakken kunnen ze gewoon weg niet, daarvoor kun je beter een keer bij de McDonalds stoppen) Verder sluit de bar al een uur nadat het zwembad dicht gaat waardoor de rust op de camping snel in gaat, wel jammer als je nog effe een lekker koud drankje wil doen, maar anderzijds ben je op 10 minuten lopen in het centrum met voldoende gelegenheid om iets te drinken en eten.

Oude reviews (archief)

Een terugkomertje

Hans
    12-10-2016

De camping ligt op loopafstand van het historische centrum van Saint-Rémy-de-Provence. Het terrein is fraai aangelegd, de bomen zijn gevarieerd en geven een Provençaalse sfeer.

Het tweede toiletgebouw mag wel eens onder handen genomen worden, met name de warmwatervoorziening. Voor het overige is het sanitair schoon en goed onderhouden.

Het uitlaten van de hond is in de directe omgeving te doen maar niet ideaal. In de bergen ten zuiden van Saint-Rémy zijn wandelmogelijkheden te over.

In het hoogseizoen is er brood op de camping. Wie hier gebruik van maakt mist de ochtendwandeling door een rustig ontwakend Saint-Rémy-de-Provence met talloze kleine boulangeries.

prachtige camping met mooie grote plaatsen.

Frieda Hermse
    17-9-2016

Het sanitair wordt 3x per dag schoongemaakt,gemoedelijke familiecamping.

Gelegen op loopafstand van een heel leuk stadje.

Zeker de moeite waard om te bekijken is de abdij waar Vincent v Gogh heeft gewoond.

echt super camping

anna goedbloed
    24-8-2016

Fantastische plekken. Mooi zwembad, je kan er lekker in afkoelen. Mooie en netjes sainitair. Alleen heb je geen eetafhaalpunten.

TOP!

Fam Witters
    28-7-2016

Eindelijk gevonden: de camping die we zoeken!

Kleinschalig, overzichtelijk, schoon, goed onderhouden, alle nodige voorzieningen, voldoende faciliteiten voor onze jonge kinderen, ... Ideaal!

Geen georganiseerde animatie, geen lawaaierige disco-avonden, geen gedrum voor zwembadstoelen... gewoon rust! Heerlijk!

De kinderen vonden het heerlijk, zij maakten snel vrienden, dus mama en papa waren ook op hun gemak! Echt vakantie voor iedereen!

Op wandelafstand van het pittoreske provencaalse St Remy.

Wij komen zeker terug!

Prima camping

GJN
    2-7-2016

Vriendelijke ontvangst. Camping is groot. Plekken zijn ook groot met voldoende schaduw. Sanitair is oke, een van de sanitair gebouwen is wel aan een kleine renovatie toe. Camping heeft alles wat je nodig hebt. Brood kan besteld worden, goede wifi tegen betaling, barretje bij het zwembad, stadje met hele drukke woensdag markt op wandelafstand. In de omgeving is genoeg te zien en te doen.

Aangename camping met veel Nederlanders

J. Grondman
    12-6-2016

Zwembad met kinderbad. Rustige camping op loopafstand van het erg toeristische centrum. Plaatsen gescheiden door heggen. Broodservice. Mooi, nieuw en schoon sanitair, warmte regelbaar. Geen wc bril en wc papier, niet gescheiden m/v. Douchecabines met wastafel en spiegel. Aparte kinder- en babyruimten. Sporttoestellen buiten en jeu de boule plaats, kinderspeelplaats. Receptie niet altijd even vriendelijk. Regelmatig food-truck en b.v. paella op de camping. Kolen bbq niet toegestaan, gas wel. Wifi bij de receptie dagelijks 30min. gratis, op de staanplek tegen betaling.

We hebben een aantal aanbieders voor Pegomas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pegomas in St. Remy de Provence (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pegomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pegomas scoort een 7.84 uit 10 op basis van 92 reviews.