Camping Pegomas

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSt. Remy de Provence (Bouches du Rhône)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Pegomas voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 106 reviews

Tonen op kaart

Contact

108 Reviews over Pegomas

• 7Jac30-10-2021

Rustige verzorgde camping in een mooi stadje.

Goede ligging op loopafstand van het centrum van het mooie Saint Remy met al z’n voorzieningen en mogelijkheden. Mooie omgeving waar je veel kunt wandelen en fietsen. Diverse bezienswaardigheden op auto-afstand. Sanitair niet zo schoon als reviews vertellen. Volgens andere gasten die er al jaren komen komt dit doordat de camping een ander schoonmaakteam heeft ingehuurd. De camping herkent het probleem. Hopelijk in 2022 weer beter… Water te koud om prettig te douchen. Verder een goed verzorgde camping en ruime plaatsen. Rustig, geen lawaai van animatie, muziek of de omgeving. Beperkte horeca maar dat is geen probleem vanwege de nabijheid van het stadje, en meerdere keren per week een foodtruck op de camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Sacha19-07-2021

Leven als God in Frankrijk

Fijne camping. Ruime plekken. Mooi zwembad met fijne lig bedden in zon en schaduw. Sanitair is prima. Schoon, warm water en nooit wachten op een vrije douche of afwas plek. Aardige mensen bij de receptie. Je loopt in 10 minuten naar een super leuk plaatsje met veel winkeltjes en restaurantjes. Op paar minuten rijden zijn veel supermarkten. Wifi is gratis in blokken van 30 minuten op een centraal punt. (eens per zes uur) of betaald over de hele camping. Geen herrie van animatie, maar puur genieten van de Provençaalse zon en de krekels. Je hoort de weg wel een beetje, maar wij vonden dat totaal niet storend. Goede uitvalsbasis voor Ardèche, Avignon, Aix en Provence etc. Er staat geregeld een kleine food truck voor eten. Maar op steenworp afstand zijn veel restaurants.

• 10Carla Neijssel23-08-2020

Fantastische camping met mooie plaatsen.

Geweldig verblijf met alleen maar pluspunten. Schoon sanitair, heerlijk zwembad, mooie afgescheiden staanplaatsen en een aantal mobil homes. Op korte loopafstand van het leuke oude centrum van Saint Remy met zijn leuke winkeltjes, terrassen en restaurants. Zeer vriendelijke ontvangst. Wij zijn in juni 2020 3 weken in een zeer schone en nette mobil home geweest en zijn van plan volgend jaar weer te gaan. Er is veel te doen en te zien op allerlei niveau in de omgeving, of het nu culinair of cultureel od iets anders is.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Piet en Alice Monsma16-02-2020

Al meer dan 10 jaar een beetje thuiskomen

Het stormt en regent hier in Noord-Holland en ik heb zin in vakantie. Vakantie, dat is voor ons naar camping Pégomas in St. Rémy. Een jaar of 10 geleden zijn we hier een keer neergestreken. En we zijn blijven komen. De camping heeft een gezellige en gemoedelijke sfeer. Ruime plaatsen. Een lekker zwembad, met een bar waar je ijs en een biertje kunt kopen. En het WK voetbal kijken deze zomer!!! Je zit vlak bij het centrum van St. Rémy. Lopend kun je naar een restaurant, de winkels, een terras. Keus genoeg! In de omgeving is er veel te bezien. De herinneringen aan Van Gogh... Wandelen en fietsen zijn er goed mogelijk. Met de auto zijn veel bezienswaardige plekken binnen bereik en ook het strand van Saintes Maries de la Mer, om maar wat te noemen. Was het maar weer zover...

• 9Eetgelegenheden
  • 9Karin Smitshuysen10-10-2019

Elk jaar verheug ik me weer op camping Pegomas!

Ik kom al jaren naar deze camping en was er dit jaar voor het eerst bijna twee maanden. Heerlijk. Vrienden op bezoek gehad, kinderen op bezoek gehad, iedereen happy. Ik sluit me helemaal aan bij de tekst van Hetty en de score die zij geeft! Wat ik ook heerlijk vind aan camping Pegomas is de grote variëteit aan nationaliteiten en t gemak waarmee je - als je dat wilt - met elkaar in contact komt. Dat is als je alleen bent erg aangenaam. St Rémy biedt perfect mix van lokale charme en toeristische oriëntatie. En in de omgeving raak je nooit uitgekeken!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Martin van Essen23-08-2019

Kampeergenot ten top!

Camping is klein en overzichtelijk. Ligt op loopafstand van het dorp. Sfeer is gemoedelijk. Mooie kampeerplekken. Vriendelijk ontvangst! Echt thuiskomen voor ons!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Hetty Ellérie30-07-2019

Fantastisch. Ieder jaar weer thuiskomen!

Wij komen al 37 jaar op camping Pegomas en voor ons is het iedere keer weer thuiskomen, dit jaar staan we hier zelfs 3 maanden. Heerlijke kleinschalige camping zeer geschikt voor rustzoekers. Schoon sanitair, mooie campingplaatsen , mooi maar niet al te groot zwembad, gezellig barretje en de ligging van de camping is perfect! Op zo'n 10 min. loopafstand van het gezellige St. Remy de Provence met zijn vele terrassen , restaurants, mooie winkeltjes en prachtige woensdagmarkt.. Voor opgroeiende jeugd is er weinig vertier op de camping maar dat is , vinden wij , juist de charme van deze Provencaalse camping. Ook onze kinderen en kleinkinderen komen ieder jaar weer terug om hier hun vakantie door te brengen. Wij noemen het dat we besmet zijn met het Camping Pegomas virus. Vorige week een geweldige mosselavond gehad met een heel gezellig bandje ter ere van een Nationale Belgische feestdag. Wij komen volgend jaar absoluut weer terug.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Konings29-07-2019

Onze tweede thuis in de Provence

Steeds opnieuw een beetje thuis komen. Rustige familiale camping die elk jaar beter wordt. Op wandelafstand van het centrum.

• 9Bibiane Verlynde27-07-2019

Kamperen op Pegomas is steeds thuiskomen!

Al 19 jaar brengen we onze vakantie door op camping Pegomas en het voelt steeds als thuiskomen! Zeer verzorgde, bloemenrijke camping, op wandelafstand van het dorp. Fijn zwembad met ernaast een kleine gezellige bar. Een paar keer per week de mogelijkheid om iets te eten: pizza, kip, paëlla... Vriendelijke uitbaters Annie,Sophie en Geoffrey. Door de jaren heen al heel wat vrienden gemaakt want eenmaal in Pegomas geweest dan kom je altijd terug. Bedankt voor het feest op onze nationale feestdag met moules, frites en een vleugje muziek. Tot volgend jaar!

• 10Manuel Mertens27-07-2019

Camping idéal pour sa situation géographique

Camping calme à 900 m du centre de la très jolie ville de Saint Rémy de Provence avec de beaux emplacements plats et spacieux. Proche d'Avignon ( 20 km ) Arles (20 km ) et les jolies plages des Saintes Maries de la mer. Randos vélo dans les alpilles , un plaisir pour les amateurs de la petite reine A voir et à revoir. Pour ceux qui cherchent le calme et des possibilités de visites il n'y a pas mieux

Camping Pegomas info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar