Camping Pegomasstersterster

8.4Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, St. Remy de Provence (Bouches du Rhône)

8.4Fantastisch

• 6.4Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

105 reviews over Camping Pegomas

• 9Piet en Alice Monsma16-02-2020

Al meer dan 10 jaar een beetje thuiskomen

Het stormt en regent hier in Noord-Holland en ik heb zin in vakantie. Vakantie, dat is voor ons naar camping Pégomas in St. Rémy. Een jaar of 10 geleden zijn we hier een keer neergestreken. En we zijn blijven komen. De camping heeft een gezellige en gemoedelijke sfeer. Ruime plaatsen. Een lekker zwembad, met een bar waar je ijs en een biertje kunt kopen. En het WK voetbal kijken deze zomer!!! Je zit vlak bij het centrum van St. Rémy. Lopend kun je naar een restaurant, de winkels, een terras. Keus genoeg! In de omgeving is er veel te bezien. De herinneringen aan Van Gogh... Wandelen en fietsen zijn er goed mogelijk. Met de auto zijn veel bezienswaardige plekken binnen bereik en ook het strand van Saintes Maries de la Mer, om maar wat te noemen. Was het maar weer zover...

• 9Eetgelegenheden

• 2019
    9Karin Smitshuysen10-10-2019

Elk jaar verheug ik me weer op camping Pegomas!

Ik kom al jaren naar deze camping en was er dit jaar voor het eerst bijna twee maanden. Heerlijk. Vrienden op bezoek gehad, kinderen op bezoek gehad, iedereen happy. Ik sluit me helemaal aan bij de tekst van Hetty en de score die zij geeft! Wat ik ook heerlijk vind aan camping Pegomas is de grote variëteit aan nationaliteiten en t gemak waarmee je - als je dat wilt - met elkaar in contact komt. Dat is als je alleen bent erg aangenaam. St Rémy biedt perfect mix van lokale charme en toeristische oriëntatie. En in de omgeving raak je nooit uitgekeken!

• 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in augustus 2019

• 8Martin van Essen23-08-2019

Kampeergenot ten top!

Camping is klein en overzichtelijk. Ligt op loopafstand van het dorp. Sfeer is gemoedelijk. Mooie kampeerplekken. Vriendelijk ontvangst! Echt thuiskomen voor ons!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Hetty Ellérie30-07-2019

Fantastisch. Ieder jaar weer thuiskomen!

Wij komen al 37 jaar op camping Pegomas en voor ons is het iedere keer weer thuiskomen, dit jaar staan we hier zelfs 3 maanden. Heerlijke kleinschalige camping zeer geschikt voor rustzoekers. Schoon sanitair, mooie campingplaatsen , mooi maar niet al te groot zwembad, gezellig barretje en de ligging van de camping is perfect! Op zo'n 10 min. loopafstand van het gezellige St. Remy de Provence met zijn vele terrassen , restaurants, mooie winkeltjes en prachtige woensdagmarkt.. Voor opgroeiende jeugd is er weinig vertier op de camping maar dat is , vinden wij , juist de charme van deze Provencaalse camping. Ook onze kinderen en kleinkinderen komen ieder jaar weer terug om hier hun vakantie door te brengen. Wij noemen het dat we besmet zijn met het Camping Pegomas virus. Vorige week een geweldige mosselavond gehad met een heel gezellig bandje ter ere van een Nationale Belgische feestdag. Wij komen volgend jaar absoluut weer terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Fam. Konings29-07-2019

Onze tweede thuis in de Provence

Steeds opnieuw een beetje thuis komen. Rustige familiale camping die elk jaar beter wordt. Op wandelafstand van het centrum.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Bibiane Verlynde27-07-2019

Kamperen op Pegomas is steeds thuiskomen!

Al 19 jaar brengen we onze vakantie door op camping Pegomas en het voelt steeds als thuiskomen! Zeer verzorgde, bloemenrijke camping, op wandelafstand van het dorp. Fijn zwembad met ernaast een kleine gezellige bar. Een paar keer per week de mogelijkheid om iets te eten: pizza, kip, paëlla... Vriendelijke uitbaters Annie,Sophie en Geoffrey. Door de jaren heen al heel wat vrienden gemaakt want eenmaal in Pegomas geweest dan kom je altijd terug. Bedankt voor het feest op onze nationale feestdag met moules, frites en een vleugje muziek. Tot volgend jaar!

• 7Eetgelegenheden

• 8Jan22-07-2019

een mooie, zonnige en rustige vakantie

Hadden een cocon gehuurd. Verblijf was zoals altijd goed. Lekker rustig, mooi weer, goede faciliteiten en ruimschoots voldoende activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving.. Kortom alles wat wij op een camping zoeken.

• 2018
    8Ans Wijnings14-09-2018

Fijne kleinschalige camping

Centraal voor centrum St Remy te voet te kunnen bereiken gelegen camping. Kleinschalig ..fijne plekken..zwembadje is oke..1e toiletgebouw in orde 2e gebouw geen gebruik v gemaakt. Hopelijk blijft deze plek n camping voor kampeerders en wordt het niet volgezet met chalets. Jammer dat de eigenaresse idd regelmatig niet klantvriendelijk is..zie verdere reviews. Als mensen iets melden wat niet klopt en het is idd zo ..doet er iets mee. Bar kan wel wat meer gezelligheid bieden qua sfeer..bv muziekje nootjes etc. Verder blijven we toch terugkomen zoals alle afgelopen jaren. Wij houden niet van die hele grote supergeorganiseerde campings 😉

Gereisd met partner in september 2018

• 9Sandra07-09-2018

Een aanrader!

Mooie, camping, vlakbij Saint-Remy, met een zalig zwembad. Toen we er in september waren, was het er vrij rustig. Sanitair is prima in orde en schoon. Een heerlijk plekje!

Gereisd met partner in september 2018

• 5Hawieisdaar25-08-2018

Nooit meer. Als je er staat niks vragen.

Camping en ligging is goed. Niet goed is dat er veel verschil gemaakt wordt voor gasten die in mei juni komen. Voor deze gasten wordt niets gedaan alles is te vermoeiend. Zonnedoek bij zwembad geplaatst na veel moeite. Paden na regen modderbaden. TV in bar te veel moeite. etc.etc. Voor juli en aug. gasten komen er dekjes op de ligstoelen etc. in mei juni niet. Madam is de ene dag vrolijk en de andere dag stuurt ze om een kleinigheid de camping af. Auto even verkeerd neergezet, hondje blaft twee keer etc. Mei juni douches laatste gebouw pas open in juni waren de douches regelmatig koud. Toegang hek dagen lang kapot kon je zo naar binnen lopen. Wifi erg duur voor maar een apparaat. Gratis wifi 1/2 uur per dag maar verlies niet de code je krijgt geen nieuwe. Madame , wat denk je wel niet dat kost ons ook geld. Om ze uit de stoel te krijgen moet er heel wat gebeuren, zitten vastgeplakt op de stoel. Al met al weinig waar voor je geld.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

5 tips over Camping Pegomas

• a.brigande, 18-06-2012

Resten Romeinse gebouwen, net buiten St. Remy. Mooie routes, lavendelvelden, wijngaarden, veel mooie oude dorpjes. Zelfs een dag naar zee is mogelijk.

• sandra88, 18-08-2013

Pizza halen bij de pizzabus op de grote parkeerplaats ( marktplein) in het dorp

• Rinus Broeken, 16-08-2012

Bezoek eens het stierenvechten, spectaculair zonder bloederige toestanden.

3 vragen over Camping Pegomas

• An, 28-04-2017

auto bij de caravan laten staan?

Weet iemand of je je auto mag en kan laten staan bij de caravan zolang je op de camping verblijft?

Vriendelijke groet An.

• freddie, 08-02-2014

eten,drinken

Kan je op de camping iets drinken of eten en tot hoe laat?

MoVe, 28-02-2014

Je kan ijsjes halen en wat drinken, maar het eten komt uit de diepvries. Ziet er niet bijzonder uit. Een doe je gewoon in de stad, je bent er zo!

• Angèle, 08-09-2011

mobil homes

Heeft er iemand ervaring met de mobilhomes? Zijn van een oud model maar hoe is de staat? Ik hoor het graag, mvg Angèle

Rinus Broeken, 16-08-2012

Het zijn niet de nieuwste en staan ook een beetje in een verloren hoek tegenover een toiletgebouw. Als je niet al te kieskeurig bent, het is tenslotte hoofdzakelijk om te slapen! Buiten kun je aardig onder een rieten overkapping zitten.

Camping Pegomas info

• Aantal sterrenstersterster