Appartement Residence Les Chenes Verts

66 reviews over Appartement Residence Les Chenes Verts in het Nederlands

Fantastisch!

Mart
2-10-2018

Kleinschalig en persoonlijk. Mooi verzorgd appartementencomlex. Prima ligging met fantastisch uitzicht. Ruim van opzet met complete inrichting. Centraal gelegen aan de Cote d'azur. Een aanrader!!

Heerlijke vakantie

Olivier den Tex
23-8-2018

Het verblijf in St Aygulf was nog mooier dan we hadden verwacht. Fantastische omgeving, prachtige stranden en bovenal een heerlijk verblijf in apt le Romarin in les Chênes Verts. Het huis is gelegen op de berg met ruim uitzicht op zee. Goed ingericht, lekker zwembad wat we deelden met een andere familie en uitstekende service van Mark en Rob. Wij hebben genoten van een topweek!

Heerlijk rustig gelegen appartementen met zwembad. Op loopafstand van het strand van Fréjus en het centrum van St Aygulf.

Rob en Mark zijn de vriendelijke eigenaren die graag 1x per week voor hun gasten koken.

De appartementen hebben prachtig uitzicht over zee en zijn ruim en goed ingericht.

We komen er inmiddels een paar jaar en het welkom is altijd hartelijk.

Fantastisch!

Hans en Marion
12-8-2018

Wij waren in maart en april 8 weken in appartement Le Laurier Rose.

Het is goed toeven bij de gastvrije en gezellige gastheren. Het appartement is prachtig en het uitzicht op zee elke dag weer fascinerend.

De mand met schoon linnengoed elke week is puur verwennerij.

Kortom een echte aanrader.

Waar voor je geld

Roger
31-7-2018

Voor de tweede keer geweest. Alweer alles super! Super gastheren. Appartement is zeer luxe met schitteren terras.

Formidable!

Dick en Rita Huigen
18-7-2018

Voor het 2e jaar op deze geweldige locatie, in het appartement Le Romarin.

Een aanrader voor iedereen die houdt van rust, ruimte en gezelligheid. Dank Mark en Rob voor het grote genieten. Volgend jaar weer.

Heel goed en zeker voor herhaling vatbaar

Maarten Henneman
17-7-2018

Prachtig en schoon appartement met veel privacy en een fantastisch uitzicht. Het zwembad, de rust, de mooie omgeving en 's- avonds het geluid van de krekels vonden wij heel speciaal. Wij hebben volop genoten van de mooie terrassen en jullie gastvrijheid. Graag tot een volgende keer.

Henk Claassens
8-7-2018

Wij waren intussen voor de 3e keer te gast bij Mark en Rob op deze fantastische vakantie locatie en ook nu hebben we weer een geweldige tijd in Saint Aygulf beleefd. Zoals zo veel gasten hebben we ook al een optie genomen voor 2019 want als je hier eenmaal te gast bent geweest ben je "verkocht" voor het leven zo lijkt het wel. Schitterende luxe ingerichte appartementen, fantastische ligging met overal vrij zicht op de Middellandse zee, geweldig mooie tuin, leuk en beschut zwembad en een enorm zonneterras zijn zo maar een paar van de facetten die bij een beschrijving van "Les Chênes Verts" niet onvermeld mogen blijven.

Ik noemde al Mark en Rob. Buiten de kwaliteit van het vakantieverblijf op zich zorgen zij met hun specifieke gastheerschap voor een extra dimensie die je moet ervaren. Zo ongedwongen dienstverlenend aanwezig, begaan met alle gasten en daarnaast ook nog eens prima koks die de "Tables d'hote" weer tot een succes maakten

Heerlijk!

Marian en Martin
28-6-2018

Een prachtige villa met mooie, comfortabel volledig ingerichte appartementen. Privacy, rust, veiligheidgewaarborgd, maar ook uitstekend gastheerschap van Mark en Rob. Een pareltje in St. Aygulf. Een optie voor 2019 is al weer genomen.

Gewoon doen! Je zult er geen spijt van krijgen.

Fam. Nobel
19-5-2018

Les Chênes Verts ligt op een helling, waardoor je uitkijkt op zee, terwijl je omgeving rustig is. Je kunt gemakkelijk naar het dorp lopen, waar een supermarkt en bv een apotheek is, winkels en restaurants. Ook strand is dichtbij, als je het zwembad te klein vindt.

Appartementen hebben alles wat je nodig hebt voor een prettige vakantie.

Af en toe organiseren de eigenaren een table d'hôte, die je zeker niet moet missen!!

Wij huren al jaren een gîte in Frankrijk. Meestal met goede ervaring, maar deze Residence is de beste tot nu toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Les Chenes Verts in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Les Chenes Verts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.