Appartement Residence Les Chenes Verts

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Formidable!

Dick en Rita Huigen
18-7-2018

Voor het 2e jaar op deze geweldige locatie, in het appartement Le Romarin.

Een aanrader voor iedereen die houdt van rust, ruimte en gezelligheid. Dank Mark en Rob voor het grote genieten. Volgend jaar weer.

Heel goed en zeker voor herhaling vatbaar

Maarten Henneman
17-7-2018

Prachtig en schoon appartement met veel privacy en een fantastisch uitzicht. Het zwembad, de rust, de mooie omgeving en 's- avonds het geluid van de krekels vonden wij heel speciaal. Wij hebben volop genoten van de mooie terrassen en jullie gastvrijheid. Graag tot een volgende keer.

Henk Claassens
8-7-2018

Wij waren intussen voor de 3e keer te gast bij Mark en Rob op deze fantastische vakantie locatie en ook nu hebben we weer een geweldige tijd in Saint Aygulf beleefd. Zoals zo veel gasten hebben we ook al een optie genomen voor 2019 want als je hier eenmaal te gast bent geweest ben je "verkocht" voor het leven zo lijkt het wel. Schitterende luxe ingerichte appartementen, fantastische ligging met overal vrij zicht op de Middellandse zee, geweldig mooie tuin, leuk en beschut zwembad en een enorm zonneterras zijn zo maar een paar van de facetten die bij een beschrijving van "Les Chênes Verts" niet onvermeld mogen blijven.

Ik noemde al Mark en Rob. Buiten de kwaliteit van het vakantieverblijf op zich zorgen zij met hun specifieke gastheerschap voor een extra dimensie die je moet ervaren. Zo ongedwongen dienstverlenend aanwezig, begaan met alle gasten en daarnaast ook nog eens prima koks die de "Tables d'hote" weer tot een succes maakten

Heerlijk!

Marian en Martin
28-6-2018

Een prachtige villa met mooie, comfortabel volledig ingerichte appartementen. Privacy, rust, veiligheidgewaarborgd, maar ook uitstekend gastheerschap van Mark en Rob. Een pareltje in St. Aygulf. Een optie voor 2019 is al weer genomen.

Gewoon doen! Je zult er geen spijt van krijgen.

Fam. Nobel
19-5-2018

Les Chênes Verts ligt op een helling, waardoor je uitkijkt op zee, terwijl je omgeving rustig is. Je kunt gemakkelijk naar het dorp lopen, waar een supermarkt en bv een apotheek is, winkels en restaurants. Ook strand is dichtbij, als je het zwembad te klein vindt.

Appartementen hebben alles wat je nodig hebt voor een prettige vakantie.

Af en toe organiseren de eigenaren een table d'hôte, die je zeker niet moet missen!!

Wij huren al jaren een gîte in Frankrijk. Meestal met goede ervaring, maar deze Residence is de beste tot nu toe.

Heerlijk genoten!

Claire, Aike en Noa
20-10-2017

Wat een heerlijke break was dat om een week in een van jullie appartementen te verblijven! Het lekkere weer, de rust in de omgeving van het appartement en het in de buurt hebben van leuke plaatsen was echt geweldig. We hebben genoten van de plek en jullie gastheerschap, incl. de "table" met overheerlijke gerechten uit het big green egg!

Schitterend plek aan de Cote D' Azure

Lesley
11-10-2017

Mooi appartement met veel privacy, rustig gelegen dicht bij het centrum en de kust.

We verbleven in het “kleinste” appartement Le Laurier Rose, met een grote tuin van wel 200m2. Goed uitgeruste keukenuitrusting, inductiefornuis, keuze uit een koffiezetapparaat of Senseo. Ruime woonkamer met veel glas en licht inval. Airco aanwezig. Elke week, als je dat wil, een gezamenlijk diner met gerechten van de Big Green Egg.

Uitstekende gastheren zorgen dat je niets te kort komt,

Uitstekende uitvalbasis voor tripjes naar Saint Tropez, Nice, Cannes of Monaco.

In de buurt vele restaurantjes. In de regio talloze markten, een auto is echt noodzakelijk.

Prachtig verblijf mooi uitzicht leuke inrichting

Marijke Duits
6-10-2017

Deze mannen weten wat gastvrijheid is geweldig

Super, een speciale ervaring

Cock en Rob
14-9-2017

Lees alle reviews. Ze zijn allemaal zeer goed. En het belangrijkste: ze zijn Echt Waar.

Wij hoeven er niets aan toe te voegen.

Heerlijke uitvalbasis

Duivenvoorden
5-9-2017

Bij aankomst hartelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaar. Meteen een paar tips gekregen over waar we boodschappen kunnen doen, leuke dingen in de buurt, marktjes etc.

(Tweepersoons)appartement was super. Heerlijk schoon en van alle gemakken voorzien. Keuken heeft alle ruimte om makkelijk in te koken. Fijn bed ook. Appartement waar wij in zaten heeft geen eigen balkon maar wel een privétuin, waar je in augustus tot een uur of 1830 heerlijk in de zon kan zitten. Hierdoor bijna geen gebruik gemaakt van het gedeelde dakterras, maar zag er wel fijn uit. Zwembad is niet heel groot maar prima om even in af te koelen.

Eigenaren Marc en Rob organiseerden iedere zondagavond een borrel. Mooie ongedwongen gelegenheid om de andere huurders te leren kennen. Ook twee 'table d'hote' meegedaan. Echt een aanrader! Marc en Rob hebben een passie voor koken en dat merk je. Menu was heerlijk en gezelschap erg fijn.

Mooie rustige omgeving. Ongeveer een kwartiertje lopen naar de bakker in het dorpje. Nog vijf minuutjes verder ligt het strand en op een kwartiertje rijden een grote supermarkt. Allemaal prima te doen dus.

Ook leuke dingen om te doen in de buurt: dagje naar Nice, Monaco, St. Tropez, Antibes, Cannes. Mooie buurdorpjes en gezellige markten. Strand is heerlijk en de omgeving prachtig. Gorge du verdon is bijvoorbeeld ook echt de moeite waard.

Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Les Chenes Verts in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Les Chenes Verts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Les Chenes Verts scoort een 9.69 uit 10 op basis van 61 reviews.