Appartement Residence Les Chenes Verts

67 reviews over Appartement Residence Les Chenes Verts

• 2019
    10Dick en Rita Huigen20-07-2019

Genieten.......

De derde zomervakantie doorgebracht in Le Romarin. Weer genoten van de lokatie, rust en ruimte. Dit is Zuid-Frankrijk op zijn best.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Mart02-10-2018

Fantastisch!

Kleinschalig en persoonlijk. Mooi verzorgd appartementencomlex. Prima ligging met fantastisch uitzicht. Ruim van opzet met complete inrichting. Centraal gelegen aan de Cote d'azur. Een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Olivier den Tex23-08-2018

Heerlijke vakantie

Het verblijf in St Aygulf was nog mooier dan we hadden verwacht. Fantastische omgeving, prachtige stranden en bovenal een heerlijk verblijf in apt le Romarin in les Chênes Verts. Het huis is gelegen op de berg met ruim uitzicht op zee. Goed ingericht, lekker zwembad wat we deelden met een andere familie en uitstekende service van Mark en Rob. Wij hebben genoten van een topweek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Karen20-08-2018

Heerlijk appartement op loopafstand van het strand

Heerlijk rustig gelegen appartementen met zwembad. Op loopafstand van het strand van Fréjus en het centrum van St Aygulf. Rob en Mark zijn de vriendelijke eigenaren die graag 1x per week voor hun gasten koken. De appartementen hebben prachtig uitzicht over zee en zijn ruim en goed ingericht. We komen er inmiddels een paar jaar en het welkom is altijd hartelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Hans en Marion12-08-2018

Fantastisch!

Wij waren in maart en april 8 weken in appartement Le Laurier Rose. Het is goed toeven bij de gastvrije en gezellige gastheren. Het appartement is prachtig en het uitzicht op zee elke dag weer fascinerend. De mand met schoon linnengoed elke week is puur verwennerij. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Roger31-07-2018

Waar voor je geld

Voor de tweede keer geweest. Alweer alles super! Super gastheren. Appartement is zeer luxe met schitteren terras.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Dick en Rita Huigen18-07-2018

Formidable!

Voor het 2e jaar op deze geweldige locatie, in het appartement Le Romarin. Een aanrader voor iedereen die houdt van rust, ruimte en gezelligheid. Dank Mark en Rob voor het grote genieten. Volgend jaar weer.

• 10Maarten Henneman17-07-2018

Heel goed en zeker voor herhaling vatbaar

Prachtig en schoon appartement met veel privacy en een fantastisch uitzicht. Het zwembad, de rust, de mooie omgeving en 's- avonds het geluid van de krekels vonden wij heel speciaal. Wij hebben volop genoten van de mooie terrassen en jullie gastvrijheid. Graag tot een volgende keer.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Henk Claassens08-07-2018

Wij waren intussen voor de 3e keer te gast bij Mark en Rob op deze fantastische vakantie locatie en ook nu hebben we weer een geweldige tijd in Saint Aygulf beleefd. Zoals zo veel gasten hebben we ook al een optie genomen voor 2019 want als je hier eenmaal te gast bent geweest ben je "verkocht" voor het leven zo lijkt het wel. Schitterende luxe ingerichte appartementen, fantastische ligging met overal vrij zicht op de Middellandse zee, geweldig mooie tuin, leuk en beschut zwembad en een enorm zonneterras zijn zo maar een paar van de facetten die bij een beschrijving van "Les Chênes Verts" niet onvermeld mogen blijven. Ik noemde al Mark en Rob. Buiten de kwaliteit van het vakantieverblijf op zich zorgen zij met hun specifieke gastheerschap voor een extra dimensie die je moet ervaren. Zo ongedwongen dienstverlenend aanwezig, begaan met alle gasten en daarnaast ook nog eens prima koks die de "Tables d'hote" weer tot een succes maakten

• 10Marian en Martin28-06-2018

Heerlijk!

Een prachtige villa met mooie, comfortabel volledig ingerichte appartementen. Privacy, rust, veiligheidgewaarborgd, maar ook uitstekend gastheerschap van Mark en Rob. Een pareltje in St. Aygulf. Een optie voor 2019 is al weer genomen.

0 tips over Appartement Residence Les Chenes Verts

1 vraag over Appartement Residence Les Chenes Verts

• PJH de Bliek, 31-12-2018

rolstoeltoegankelijkheid

Wilt u mij laten zien hoe het appartement toegankelijk is ? Badkamer aangepast (beugels bij toilet, douche met zitje) ? Zwembad goed bereikbaar ?

Appartement Residence Les Chenes Verts info

• Balkon / terrasAanwezig