Camping La Plage d'Argens

Camping La Plage d'Argens
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Plage d'Argens voor je op een rij gezet:

53 reviews over Camping La Plage d'Argens in het Nederlands

Eerste en laatste keer

Frans,
13-8-2018

Gingen naar camping la plage d argens, het kleine deel camping wat nog over is van het vol gepropte met mobilhomes terrein ligt strak langs de route nationaal naar st.tropez, de plaats die we aangewezen kregen , niet op de camping die was vol,tussen mobilhomes,lag dicht bij het sanitair en strand,sanitairblok had plaats gemaakt voor mobilhomes ,strand is 600m.in vogelvlucht in werkelijkheid1,5 kilometer lopen over een zandpad.na 3 keer verhuisd te zijn nieuwe plaats gekregen ongeveer 600 mtr. van sanitair tussen mobilhomes hebben de vooruit betaald 14 dagen uit gezeten en zijn teleurgesteld vertrokken ,overigens zwembad ,restaurant zijn goed

Gereisd met partner in juli 2018

Rj,
6-8-2018

Super leuke camping, geweldige animatie!

Echt een aanrader.

Mooie afstand van Cannes Monaco en Antibes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

mooie camping vriendelijke ontvangst en behulpzaam

anita vergauwen,
17-7-2018

Het restaurant was supper lekker vriendelijke bediening,mooie zwembad met veel ligbedden en bar,naar het strand ga je wel best met de fiets want het is een eindje stappen geen 500 meter maar eerder 1500 meter wel mooie strand met strandbars voor de dorstigen. Een klein winkeltje met dagelijks vers brood heel lieve mevrouw trouwens. Er is een groot winkelcentrum op ongeveer 2 km afstand,de camping is trouwens heel goed gelegen ,en er is een fietspad ideaal moet je niet altijd de auto nemen. Het sanitair is heel netjes wij stonden op de camping vooraan dan is het sanitair wel een eindje voor ons niet zo erg we hadden onze fiets. Wat niet zo leuk was de drukke weg die je op sommige plaatsen wel erg goed te horen is ,maar ja daar is niet veel tegen te doen ,ook is er wel veel verschil in de groote van de plaatsen,de goedkoopste plaatsen zijn wel erg klein.

Wij hopen wel volgend jaar terug te komen.

voor ons geen 2e keer meer nee

m.plat,
2-7-2018

mooie camping met goede facaliteiten vreemd is de 300 euro borg die je moet betalen bij aankomst

dit krijg je terug bij vertrek nadat de mobilhome grondig is geinspecteerd en schoon bevonden vooral dat schoonmaken wordt erg op gehamerd krijgen zelf het idee dat de mobilhomes niet na ieder vertrek van de gasten door de camping wordt schoongemaakt en dus ook de douche en toilet niet worden gedesinfecteerd

ook de afstand naar het strand circa 1 kilometer is niet ideaal

zwembad is wel top

Goede, prettige camping

Simone,
26-6-2018

Erg leuke camping, goed sanitair. Veel huuraccommodatie, maar staan gescheiden van kampeerplekken. Mooi zwembad, leuke entertainment. Plekken oké, veel schaduw door bomen. Meest genoten van de gastvrijheid van het restaurant. Dominique, Amandy en Mario, werken keihard, altijd zeer vriendelijk. Eten en drinken goed. Prijs in verhouding met kwaliteit.

Strand 1500 mtr, binnendoor of langs de weg. Mooie strandtenten. Kokonut mooie gastvrije strandclub met huur ligbedden.

Komen hier zeker terug

Gereisd met partner in juni 2018

Twee keer: eerste en laatste keer

Edwin,
1-5-2018

Heeft meer wat van een Chaletpark, minder camping. Op zich alles netjes en goed in orde. Strand is wel wat verder weg (1-1,5km).

Alleen de poolregels schijnen helemaal afhankelijk te zijn van de stemming van de badmeester, je taal en de dag. Elke dag wat anders, elke dag nieuwe regels en alleen als je Frans spreekt zijn deze nieuwe regels niet van toepassing. Van de ene op de andere dag mocht ik met mijn shorts er niet meer in (waren genoeg mensen met shorts in het water op dat moment), mijn kinderen mochten de Fatboy kussen niet verslepen (eindje verderop: Franse familie op Fatboy kussens), en de Franse kids van ca. 18-20 konden roken, drinken en eten waar ze maar wilden. Als je daar wat van zei werden de schouder opgetrokken en niets meer verstaan. Hier hoeven we niet meer heen

Gereisd met jonge kinderen in april 2018
Marc - Direccteur, Directrice, 25-5-2018

Menneer,

bedankt voor de moeite ons op de hoogte te stellen van u opmerkingen.

We betreuren het ten zeerste het idee dat jij je kan voorstellen dat wij en verschil maken tussen

en Nederlandse en Franse klant .

Taalbarrières maakt het uitwisseling niet altijd gemakkelijk en u zal wel kunnen het zo uitleggen

Maar hoe kunt u geloven dat wij en verschil maken , wat er absoluut niet het geval is

Die regels gelden voor alle.

Het zwembad is zonder overzicht tussen 13 uur en 14 uur , daar bestaat natuurlijk de moglijkheid dat zich niemand aan de regels zal houden .

Wij zijn en internationale camping.

Wij houden van ons Europese landgenoten en alle nationen zijn altijd welkomen .

Wij hopen dat dit alles uw vertrouwen niet ondermijnt en hopen om u weer als gast het volgende jaar te hebben.

Met vriendelijke groeten

Super fijne camping

Emmy,
27-7-2017

Wij hebben 2 nachten met onze tent overnacht. Super oplettend personeel, je voelt je erg veilig, ook leggen ze die handdoeken van de "gereserveerde" stoelen weg. Gelijk hebben ze. Daarom hadden wij ook vaak een ligbed. Zwembad en bubbelbad erg mooi! Ook de afzettingen en terrassen vernieuwd. Netjes! Kan niet anders zeggen dan een leuke franse camping.

Gereisd met partner in juli 2017
Marc - Direccteur, Directrice, 25-5-2018

Thank you very much for the note !

We hope to meet you a next time

een goede camping maar langs een zeer drukke weg

Tini van Zwol,
24-5-2017

Dat er geen wifi is ze zeggen steeds volgende week maar welke week

Gereisd met partner in mei 2017

Fijne vakantie

Marijcke
8-2-2017

Heel fijne ligging. Monaco Saint Tropez port Grimaud. Wij gaan graag in Agay naar de zee. Is een half uurtje van de camping en omdat we laat geboekt hadden was er geen plaats in Agay en daarom in deze camping geboekt.s'morgens werd ik wakker van de snelweg en onze staanplaats was op een weg waar iedereen die naar de sanitaire blok moest passerenden. Zo hadden we veel bekijks en dat vond ik de min punten. De winkel was heel netjes en ze spraken Frans en Engels. De receptioniste sprak ook Nederlands. Afkomstig uit Eupen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zwembad dik oké. Grote supermarkten op 5min rijden met de auto. De animatie s'avonds vond ik ook wel wat te laat en te luid. Verder een heel fijne vakantie gehad.En die maak je tenslotte ook zelf hè.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Nooit meer!!!!

Mevr. Hoogendijk
20-8-2016

Kleine plekken, vlak naast elkaar. In volle zon of in schaduw, maar dan vlak langs een drukke N-weg. Stemverheffing is nodig om elkaar te verstaan. Herrie gaat 's nachts door. Weg wordt dan gebruikt door vrachtwagens. Strand is 1,5 km lopen. Eerst een zone kitesurf, waar je niet mag liggen. Daarna mag je alleen naakt zonnen en na een wandeling van zo'n 45 minuten vanaf de camping kun je naar een normaal strand. We hebben voor 2 weken vooruitbetaald. Wilden na 1 nacht heel graag weg. Geld niet teruggekregen. Onvriendelijk personeel en eigenaar. Daarna een fantastische tijd gehad op le jardin du mai tai. Het kostte heel wat extra geld, maar was zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2016

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage d'Argens in St. Aygulf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage d'Argens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.