Géén boekingskosten

La Plage d'Argens

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSt. Aygulf

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Plage d'Argens voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 129 reviews

Meer camping info

129 Reviews over La Plage d'Argens

• 4Hans05-07-2022

Wat een drama!

Het sanitair was smerig, dat werd “onderhouden” door een paar vakantiewerksters, die blijkbaar nooit een poetsdoek hebben gezien. Hun telefoon was belangrijker… Restaurant, ongeinteresseerd personeel, en niet te vreten. maar wel duur! Slappe vette friet, een salade die betere tijden had gekend, slecht vlees. Het strand achter de camping is weggebulldozerd. Er is nog een heel klein randje strand, wat verboden toegang is. Je moet nu minimaal 20 minuten lopen. Peperduur winkeltje. Een half stokbrood kost je €1.70. Bij de supermarkt een stukje verder een heel voor €0,30…

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 6Johan Blaauw04-06-2022

Mijdt deze camping .

Het is verstandig om van te voren te reserveren. Na eerst 20 minuten in de rij te hebben gestaan wilden we ons aanmelden met een camper. Ons werd gevraagd naar de lengte van de camper. Nog geen 7 meter. De jongeman zou starten met inschrijven maar vroeg nog even na bij een collega. Ineens bleek alles vol te zijn. Ons advies luidt dan ook mijdt deze camping.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Nicole05-09-2021

Geweldige vakantie,goede sfeer op schone camping

Heerlijke vakantie gehad op deze camping.Erg vriendelijke medewerkers ,zowel in de bar,bewaking,receptie als winkel.Animatie hebben wij geen gebruik van gemaakt maar was erg leuk om te zien,erg fanatiek.Wel Franstalig maar als je grote kinderen hebt is dat geen probleem.Discoavonden waren heel gezellig bij de bar.De aandacht voor onze Berner sennen Max was erg goed.Hij had zijn drinken eerder dan wij! Strand op loopafstand ong 10-15 min afhankelijk welk strand je heen wilt. Hele nette stacaravan.Super dat je veel privacy hebt door de fijne opstelling.Kortom topvakantie!

• 9Eetgelegenheden
  • 7Durk10-08-2021

Mooie uitvalsbasis voor (strand)vakantie

Minstens 99% Fransen. Afhaalmaaltijden, restaurant, fietsverhuur, duiken, winkel. Lidl op 4 km. Elke avond entertainment, behalve op zaterdag. Riviertje (Argens): niet bereikbaar van camping. Je kunt wel b.v. sup huren en dan daar wel het water mee in. WiFi is goed. Eén uur is gratis. 4 personen 2 weken: €58. 4G bij stacaravan slecht. Camping met vooral stacaravans. Maar ook plekken voor caravans, etc. 1 sanitairblok. We hadden stacaravan aan drukke weg. Maar lawaai valt mee.Omgeving: Diverse andere plaatsen aan de kust, zoals Cannes (vuurwerkshows), Fréjus Plage (avondmarkt), St Tropez, Saint Maxime (b.v. met de boot naar St Tropez), aquapark en lunapark Frejus.Zwembad: weinig ligbedden. Geen parasols. Wat schaduw onder de bomen. Ook ligzakken. Glijbaantje voor de kinderen. Strand. Kwartier lopen door natuurgebied. Eerst komt naaktstrand. Strand met strandwachten en gratis wc. Het strand loopt door tot Sainte Aygulf.

• 6Johannus02-03-2021

Nooit meer

De camping heeft twee gedeeltes het ene gedeelte is een groot terrein met mobil homes, hier is alles goed verzorgd. Het tweede gedeelte is de camping, hier wordt niets aan gedaan, alles blijft liggen en er wordt geen gras gemaaid. Je krijgt een plaats onder de grote Plataan bomen, satelliet TV is over het algemeen niet mogelijk. Wij hebben het gezien en komen niet weer.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Tamara09-08-2019

Perfecte camping, maar niet met Nederlandse kids

De camping is een mooie, schone, ruime camping. Wel zeer Frans georiënteerd. Niemand op de camping spreekt Engels, behalve de toffe ober in het restaurant. Mega animatie programma, helemaal opgedeeld in leeftijdsklassen, perfect dachten wij, maar zelfs de animatie begeleiding (jongeren!) geen woord Engels. En toen mijn zoon de moed had gevonden dan toch maar aan te sluiten werd er geen enkele moeite gedaan hem te begrijpen. Ook de welkomst avond met drankjes en voorlichting volledig in het Frans. Ook informatie borden, folders en praatjes in het zwembad door een microfoon allemaal in het Frans. Zelfs als je aangeeft dat je die taal niet of nauwelijks spreekt. da

Dat is ons zeer tegengevallen en maakt dat een ons niet welkom gevoeld hebben. Zullen dan ook niet terugkeren.

De camping verdient wel credits voor de stijl, hygiëne, accomodaties & omgeving. Dat was super en we hebben dan zeker ook genoten.

• 7A&F08-08-2019

Goeie ligging, wel enorm Frans!

Mooie camping! Een 10 voor de uitstraling! Fijne uitvalsbasis voor uitstapjes. Accommodatie was prima en netjes, huisje uit 2019 op de 2 na laatste rij tov uitgang naar strand. Strand is 1200m lopen, leuke route wel. Neem muggenspray mee, die waren enorm aanwezig. Hospitality is wel een ding, daar kunnen ze nog een flinke slag slaan, zeker qua communicatie en vriendelijkheid naar niet-Fransen toe. Bij ontvangst werden we in het Engels aangesproken door de animatie. Compleet met Engels programma. Leuk dachten wij, maar; Dat was t! Animatie kon minidisco niet in t Engels doen, niet genoeg tijd voor. Niks ging in t Engels. Animatie vertelde dat het overwegend Franse gasten zijn. Vandaar dat ze het alleen in t Frans doen. Heel raar, dat je dan wel Engelse info verschaft! Doe dat dan ook alleen in t Frans. Dan is de verwachting direct al anders. Restaurant ok. Looks en ligging = 9 Gastvrijheid = 4 gemiste kans!!!!!!!!

• 6Vviane R30-04-2019

Camping Moyen et cher en pleine saison

J’ai aimé : Le quartier privilège piétons et lés emplacement avec ombrages naturelles Les mobilhomes neufs sont sympas les baies vitrées donnent sur une belle terrasse bois Animations dès le début de saison à roder L’épicerie pour se dépanner et trouver pain et viennoiseries La ballade pour aller jusqu’à la plage pleine nature Le restaurant Bon , un peu cher ne prenait pas la carte bancaire J’ai moins aimé : Le wifi pas rapide Le tri poubelle casi inexistant L’air de jeux en terrasse accès par le parking des entrées sorties sans surveillance La piscine qui « malgré qu’elle soit chauffé » reste très fraîche pour la saison le sol terrasse est moyen avec risque de revenir avec des échardes surtout les plus jeunes Le mobilier jardin même en dans le quartier privilège doit être vérifier à votre arrivée pour votre confort maximum La mise à dispo de vélo qui vous engage auprès d un autre prestataire sans que nous en ayons été informé à notre arrivée comme la loi le préconise.

Le personnel est souriant et sympathique sauf la direction qui est peu enclin à la gestion des problèmes ou aléas que peuvent rencontrés les clients sur son site en hors saison . Je vous laisse imaginer en pleine saison

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Frans13-08-2018

Eerste en laatste keer

Gingen naar camping la plage d argens, het kleine deel camping wat nog over is van het vol gepropte met mobilhomes terrein ligt strak langs de route nationaal naar st.tropez, de plaats die we aangewezen kregen , niet op de camping die was vol,tussen mobilhomes,lag dicht bij het sanitair en strand,sanitairblok had plaats gemaakt voor mobilhomes ,strand is 600m.in vogelvlucht in werkelijkheid1,5 kilometer lopen over een zandpad.na 3 keer verhuisd te zijn nieuwe plaats gekregen ongeveer 600 mtr. van sanitair tussen mobilhomes hebben de vooruit betaald 14 dagen uit gezeten en zijn teleurgesteld vertrokken ,overigens zwembad ,restaurant zijn goed

• 10Rj06-08-2018

Super leuke camping, geweldige animatie! Echt een aanrader. Mooie afstand van Cannes Monaco en Antibes

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar