Camping La Plage d'Argenssterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, St. Aygulf

8.2Fantastisch

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Plage d'Argens voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

128 reviews over Camping La Plage d'Argens

• 2019
    8Tamara09-08-2019

Perfecte camping, maar niet met Nederlandse kids

De camping is een mooie, schone, ruime camping. Wel zeer Frans georiënteerd. Niemand op de camping spreekt Engels, behalve de toffe ober in het restaurant. Mega animatie programma, helemaal opgedeeld in leeftijdsklassen, perfect dachten wij, maar zelfs de animatie begeleiding (jongeren!) geen woord Engels. En toen mijn zoon de moed had gevonden dan toch maar aan te sluiten werd er geen enkele moeite gedaan hem te begrijpen. Ook de welkomst avond met drankjes en voorlichting volledig in het Frans. Ook informatie borden, folders en praatjes in het zwembad door een microfoon allemaal in het Frans. Zelfs als je aangeeft dat je die taal niet of nauwelijks spreekt. da

Dat is ons zeer tegengevallen en maakt dat een ons niet welkom gevoeld hebben. Zullen dan ook niet terugkeren.

De camping verdient wel credits voor de stijl, hygiëne, accomodaties & omgeving. Dat was super en we hebben dan zeker ook genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7A&F08-08-2019

Goeie ligging, wel enorm Frans!

Mooie camping! Een 10 voor de uitstraling! Fijne uitvalsbasis voor uitstapjes. Accommodatie was prima en netjes, huisje uit 2019 op de 2 na laatste rij tov uitgang naar strand. Strand is 1200m lopen, leuke route wel. Neem muggenspray mee, die waren enorm aanwezig. Hospitality is wel een ding, daar kunnen ze nog een flinke slag slaan, zeker qua communicatie en vriendelijkheid naar niet-Fransen toe. Bij ontvangst werden we in het Engels aangesproken door de animatie. Compleet met Engels programma. Leuk dachten wij, maar; Dat was t! Animatie kon minidisco niet in t Engels doen, niet genoeg tijd voor. Niks ging in t Engels. Animatie vertelde dat het overwegend Franse gasten zijn. Vandaar dat ze het alleen in t Frans doen. Heel raar, dat je dan wel Engelse info verschaft! Doe dat dan ook alleen in t Frans. Dan is de verwachting direct al anders. Restaurant ok. Looks en ligging = 9 Gastvrijheid = 4 gemiste kans!!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    6Frans13-08-2018

Eerste en laatste keer

Gingen naar camping la plage d argens, het kleine deel camping wat nog over is van het vol gepropte met mobilhomes terrein ligt strak langs de route nationaal naar st.tropez, de plaats die we aangewezen kregen , niet op de camping die was vol,tussen mobilhomes,lag dicht bij het sanitair en strand,sanitairblok had plaats gemaakt voor mobilhomes ,strand is 600m.in vogelvlucht in werkelijkheid1,5 kilometer lopen over een zandpad.na 3 keer verhuisd te zijn nieuwe plaats gekregen ongeveer 600 mtr. van sanitair tussen mobilhomes hebben de vooruit betaald 14 dagen uit gezeten en zijn teleurgesteld vertrokken ,overigens zwembad ,restaurant zijn goed

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Rj06-08-2018

Super leuke camping, geweldige animatie! Echt een aanrader. Mooie afstand van Cannes Monaco en Antibes

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9anita vergauwen17-07-2018

mooie camping vriendelijke ontvangst en behulpzaam

Het restaurant was supper lekker vriendelijke bediening,mooie zwembad met veel ligbedden en bar,naar het strand ga je wel best met de fiets want het is een eindje stappen geen 500 meter maar eerder 1500 meter wel mooie strand met strandbars voor de dorstigen. Een klein winkeltje met dagelijks vers brood heel lieve mevrouw trouwens. Er is een groot winkelcentrum op ongeveer 2 km afstand,de camping is trouwens heel goed gelegen ,en er is een fietspad ideaal moet je niet altijd de auto nemen. Het sanitair is heel netjes wij stonden op de camping vooraan dan is het sanitair wel een eindje voor ons niet zo erg we hadden onze fiets. Wat niet zo leuk was de drukke weg die je op sommige plaatsen wel erg goed te horen is ,maar ja daar is niet veel tegen te doen ,ook is er wel veel verschil in de groote van de plaatsen,de goedkoopste plaatsen zijn wel erg klein. Wij hopen wel volgend jaar terug te komen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 6m.plat02-07-2018

voor ons geen 2e keer meer nee

mooie camping met goede facaliteiten vreemd is de 300 euro borg die je moet betalen bij aankomst dit krijg je terug bij vertrek nadat de mobilhome grondig is geinspecteerd en schoon bevonden vooral dat schoonmaken wordt erg op gehamerd krijgen zelf het idee dat de mobilhomes niet na ieder vertrek van de gasten door de camping wordt schoongemaakt en dus ook de douche en toilet niet worden gedesinfecteerd ook de afstand naar het strand circa 1 kilometer is niet ideaal zwembad is wel top

• 5Staat v/h sanitair

• 8Simone26-06-2018

Goede, prettige camping

Erg leuke camping, goed sanitair. Veel huuraccommodatie, maar staan gescheiden van kampeerplekken. Mooi zwembad, leuke entertainment. Plekken oké, veel schaduw door bomen. Meest genoten van de gastvrijheid van het restaurant. Dominique, Amandy en Mario, werken keihard, altijd zeer vriendelijk. Eten en drinken goed. Prijs in verhouding met kwaliteit. Strand 1500 mtr, binnendoor of langs de weg. Mooie strandtenten. Kokonut mooie gastvrije strandclub met huur ligbedden. Komen hier zeker terug

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 5Edwin01-05-2018

Twee keer: eerste en laatste keer

Heeft meer wat van een Chaletpark, minder camping. Op zich alles netjes en goed in orde. Strand is wel wat verder weg (1-1,5km). Alleen de poolregels schijnen helemaal afhankelijk te zijn van de stemming van de badmeester, je taal en de dag. Elke dag wat anders, elke dag nieuwe regels en alleen als je Frans spreekt zijn deze nieuwe regels niet van toepassing. Van de ene op de andere dag mocht ik met mijn shorts er niet meer in (waren genoeg mensen met shorts in het water op dat moment), mijn kinderen mochten de Fatboy kussen niet verslepen (eindje verderop: Franse familie op Fatboy kussens), en de Franse kids van ca. 18-20 konden roken, drinken en eten waar ze maar wilden. Als je daar wat van zei werden de schouder opgetrokken en niets meer verstaan. Hier hoeven we niet meer heen

• 6Eetgelegenheden

Marc - Direccteur, Directrice, 25-05-2018

Menneer,

bedankt voor de moeite ons op de hoogte te stellen van u opmerkingen. We betreuren het ten zeerste het idee dat jij je kan voorstellen dat wij en verschil maken tussen en Nederlandse en Franse klant . Taalbarrières maakt het uitwisseling niet altijd gemakkelijk en u zal wel kunnen het zo uitleggen Maar hoe kunt u geloven dat wij en verschil maken , wat er absoluut niet het geval is Die regels gelden voor alle. Het zwembad is zonder overzicht tussen 13 uur en 14 uur , daar bestaat natuurlijk de moglijkheid dat zich niemand aan de regels zal houden . Wij zijn en internationale camping. Wij houden van ons Europese landgenoten en alle nationen zijn altijd welkomen . Wij hopen dat dit alles uw vertrouwen niet ondermijnt en hopen om u weer als gast het volgende jaar te hebben.

Met vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

10Emmy27-07-2017

Super fijne camping

Wij hebben 2 nachten met onze tent overnacht. Super oplettend personeel, je voelt je erg veilig, ook leggen ze die handdoeken van de "gereserveerde" stoelen weg. Gelijk hebben ze. Daarom hadden wij ook vaak een ligbed. Zwembad en bubbelbad erg mooi! Ook de afzettingen en terrassen vernieuwd. Netjes! Kan niet anders zeggen dan een leuke franse camping.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Marc - Direccteur, Directrice, 25-05-2018

Thank you very much for the note ! We hope to meet you a next time

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Tini van Zwol24-05-2017

een goede camping maar langs een zeer drukke weg

Dat er geen wifi is ze zeggen steeds volgende week maar welke week

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

7 tips over Camping La Plage d'Argens

• Kim, 29-08-2013

Rij eens richting St Tropez of St Maxime, daar heb je hele leuke strandjes en strandtentjes met prive stranden. Port-Frejus is ook leuk om 's avonds te bezoeken.

• Wassenaar, 11-08-2013

Aqualand op loopafstand. Groot Lunapark en Kartbaan ernaast. Saint Tropez op 35 km maar wel 2 uur nodig gehad om daar te komen. Afrader dus

• nienkeluttikhedde, 28-07-2012

In het zwembad zijn geen lange zwembroeken toegestaan! De grond is kurkdroog, zorg voor een stel extra haringen. Ook kan het er erg hard waaien!

2 vragen over Camping La Plage d'Argens

• Martina, 11-07-2012

plek

kun je op deze camping zelf een plek uitzoeken?

nienkeluttikhedde, 28-07-2012

Wij kwamen op de bonnevooi. Een plek werd ons aangewezen, door een medewerker werden we er naartoe gebracht. Wij vonden de plek prima dus hebben niet om een andere plek gevraagd.

• Wilma van der Post, 18-11-2010

info

wij hebben plannen om in 2011 naar deze camoing te gaan Kan iemand ons advieseren wat voor plaatsen de beste ligging hebben en ook ruim genoeg zijn En klopt het dat er in de omgeving een hondenstand is

alvast bedankt

Wilma van der Post, 24-02-2011

Ik heb zelf ook contact gehad met de camping en ik heb ook begrepen dat er een strand is waar honden toegelaten worden wij hebben inmiddels geboekt

Jolanda van Arkel, 13-02-2011

Beste, wij willen dit jaar ook graag op vakantie met de hond. Ik heb contact gehad met deze camping en ze zeggen dat de hond op het strand bij de camping mag en ook bij het restaurant, bar etc. Of ik moet het verkeerd begrepen hebben. Misschien dat jullie nog eens contact met de campinng kunnen opnemen. Dan hoor ik graag wat ze tegen jullie zeggen. Met vriendelijke groet, Jolanda

Bannink, 14-12-2010

Ik ben ook op zoek naar een camping bij het strand waar de hond op het strand mag graag een reatie

Camping La Plage d'Argens info

• Aantal sterrensterstersterster