Camping Le Domaine des 2 Soleils

• 6.3Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Terrassencamping Le Domaine des 2 Soleils ligt tegen de berg aan. Neem deel aan een van de toernooien op het voetbalveld of aan de karaokeshow. De kleintjes worden geschminkt of kunnen boogschieten. Het sanitair is net en het zwembad klein, maar wel met kinderbad. De camping ligt in Serres waar wekelijks leuke markten te vinden zijn.

71 reviews over Camping Le Domaine des 2 Soleils

• 8Jorieke20-08-2019

Heerlijke vakantie!!

Net terug van 2 heerlijke weken op deze camping! Prachtige uitzichten op de bergen vanuit diverse hoeken, relaxte sfeer, weinig poespas. Onze kids (7 en 10) hebben zich vermaakt met elkaar en/vriendinnetjes in het zwembad. Er is een kidsclub maar daar hebben onze meiden geen gebruik van gemaakt. Mix van Fransen en Nederlanders op de camping . Wij hadden plek 72, hele mooie grote plek met veel privacy, dichtbij het zwembad en sanitair. Wel enig nadeel is de hard dichtklappende deuren bij de wc's, vonden wij wel echt heel storend. De grond is hard dus neem sterke haringen mee. De weg naar de camping toe is echt behoorlijk steil en smal met haarspeldbochten (ca 800m lang). In de omgeving veel te zien en te doen. Eigenaren zeer klantgericht, wij hadden eerst een plek die ons niet aansprak (nr 16), er werd goed met ons meegedacht en naar een oplossing gezocht. Hou er wel rekening mee dat je pas na 14u kunt inchecken. Samengevat: TOP!

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8Lie18-08-2019

Heerlijke camping in prachtige omgeving.

Fijne camping in erg mooie omgeving. Plekken van verschillende afmetingen, mooi uitzicht, vriendelijke eigenaren. Zwembad is mooi, maar helaas wel erg koud. Omgeving is geweldig. Leuke markt op donderochtend in naburig dorp. Heerlijk van de rotsen gesprongen en gezwommen in de gorges de la méouge. Actieve sporten in de buurt dus ook leuk voor iets oudere kinderen. Absoluut een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8Nell Admiraal18-07-2019

Heerlijk

Wij hebben hier gekampeerd met een tent van 23 juni tot 12 juli. Het is een heel mooie camping met prachtige grote plekken. De omgeving is ook prachtig, en er zijn diverse wandelroutes nabij de camping. Heerlijk zwembad die we bijna voor onszelf hadden in juni. Het restaurant is pas in juli open dus voor een hapje en drankje moet je naar Serres, waar er 5 leuke restaurants zijn. Wat de eerste nacht wel een shock was dat al het licht op de camping s'nachts uit ging, ook in het toiletgebouw. In het hoogseizoen bleven de lampen langs de weggetjes op de camping gelukkig wel aan. Zeer vriendelijke eigenaars en personeel. En de rust, tja, daar kwamen wij voor. Heerlijk! Lopend naar het dorpje koste ons een half uurtje, is terug wel een hele klim.

• 4Eetgelegenheden

• 8SantThe24-06-2019

Prachtige omgeving, mooi uitzicht en groen

Ruime plaatsen, terrasvormig en mooie huisjes.

• 2017
    8Martine24-08-2017

Prima prijs/kwaliteit camping voor een gezin!

Na ruim twee weken op deze camping gestaan te hebben, zijn dit onze bevindingen: * Met vier personen in een vouwwagen waren we uiteindelijk 45 euro per nacht kwijt. Vonden wij een hele redelijke prijs. Voor de wifi moet je betalen (per uur of per dag, per week kost het 16 euro), werkt prima! * Bezoekers zijn een goede mix van Fransen, Belgen en Nederlanders. * Zwembad is schoon en fris maar wel aan de kleine kant in het hoogseizoen. Er is geen badmeester aanwezig. * Sanitair is prima en schoon. Als het niet schoon is, ligt dat aan andere kampeerders en niet aan de eigenaren die het elke dag schoon (laten) maken! Wel zelf wc-papier meenemen. * Overdag is er meestal geen warm water, beetje lastig bij het (af)wassen. * Temperatuur koelt 's avonds lekker af! * Er zijn geen muggen! Af en toe een wesp of grote vlieg, verder vooral veel sprinkhanen. * Onze plek was vlakbij het sanitair. De wc-deuren vallen met een grote klap dicht. Beetje jammer 's ochtends vroeg want er zijn meerdere kampeerders die hier wakker van worden. Ik heb dit gemeld bij de eigenaren maar ik had niet het idee dat het bovenaan het prioriteitenlijstje werd geplaatst aangezien er na een week niets veranderd was. * Leuk voor de oudere kinderen: elke week is er een karaoke-avond. Ook is er elke week live muziek. Dit gaat tot zeker elf uur door en klinkt best hard! * Animatie is in het Frans met een beetje Engels. * Eigenaren zijn hardwerkende mensen, de man spreekt aanzienlijk beter Engels dan zijn vrouw. * Restaurant is handig voor een ijsje of drankje, het eten vonden wij niet fantastisch. * Broodjesservice is top: broodjes bestellen en ophalen in het restaurant voor een oké prijs. Als je een beetje vroeg bent, zijn de croissants en pains au chocolat nog warm! * In het dorp (met de auto iets meer dan 5 minuten naar beneden rijden) zijn prima restaurantjes en bakkertjes. Ook een redelijk grote supermarkt. Schijnt niet de goedkoopste te zijn maar het is wel lekker dichtbij (met de auto)! * Al met al een prima camping zonder al te veel poespas. We hebben daar een fijne tijd gehad.

• 8Gerard10-08-2017

fijne camping op een prachtige plek.

fantastische omgeving, geweldig wandelgebied. Personeel is erg vriendelijk. Huisje was eenvoudig maar schoon. Keukeninventaris viel erg tegen, niet toereikend voor 4 personen. Tip voor de kok: neem een snijplankje mee en een goed keukenmes.

• 6Eetgelegenheden

• 9Ingrid en Bertand09-03-2017

Heerlijk vakantie

Fantastische camping, precies zoals het hoort te zijn, één met de natuur. Als je een super de luxe camping zoekt, dan moet je weg blijven. Op deze camping ben je geen nummertje. Het is tegenwoordig best lastig om zo'n camping te vinden. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel, ze staan Altijd voor je klaar. Terrassen Emplacementen met privacy. Sanitair is netjes. Heerlijk schoon zwembad om af te koelen van de warme zon. In de omgeving meer zwem gelegenheden. De regio is prachtig en puur. Groente en fruit langs de weg te koop. Leuke marktjes in het dorp en omgeving. Veel streek producten (bio) Wij hebben net besloten om dit jaar er weer naar toe te gaan. Kan niet wachten....

• 9Eetgelegenheden

• 8SanThe22-02-2017

Een heerlijke camping! Mooi gelegen.

De camping ligt tegen een berg aan. Hierdoor heeft hij mooie grote terrassen. De meeste plekken hebben een mooi uitzicht en zijn zeer ruim. De camping wordt goed onderhouden. De eigenaren zijn vriendelijk en spreken Engels. Kinderen kunnen zich goed vermaken en er worden leuke dingen voor ze georganiseerd. Ook de chalets en tenten zijn leuk. Het restaurant is niet groot maar er wordt lekker en eenvoudig gekookt. In de omgeving is genoeg te doen. In het stadje Serres zijn prima eetgelegenheden. De dorpen in de buurt hebben leuke winkels en een bezoek aan de markt in Laragne op donderdag is super leuk.

Ga je buiten het seizoen op vakantie en zoek je rust ook dan is de camping zeker een aanrader. De flora en fauna is erg mooi. Wandelaars kunnen hun hart ophalen. Afgelopen jaar hebben wij ervaren dat de WiFi heel goed werk. Voor sommige van groot belang. Wij gaan er ook dit jaar weer naar toe.

Samenvattend: prima camping, echte aanrader!!

• 9Fam. van den Berg21-02-2017

Top camping

Al drie jaar komen we op deze kleine camping. De animatie voor onze drie (puber) kinderen wordt door enthousiaste jonge mannen verzorgd. Ook 's avonds is er altijd iets georganiseerd. Een avondspel, karaoke, een film of het kijken naar een sterrenregen. Het voetbalveld , tafeltennis en jeu de boules , worden regelmatig gebruikt voor leuke toernooitjes. De kleine kinderen worden overdag vermaakt met schminken, indianenspel, boogschieten. Eén maal per week is er een klein avondoptreden voor de volwassenen. Geen nachtwerk en dus rustig slapen. De omgeving heeft prachtige natuur. Wandelingen door de kloof tussen de bergen, zwemmen in het grote stuwmeer, gezellige markten, bezoeken aan de steden Gap en Sisteron. Het ontvangst, de klantvriendelijkheid van het team is Top. In het Frans en Engels helpen ze je met al je vragen. Niets is te veel. De pizza's zijn heerlijk vers en de bediening uiterst vriendelijk. Het zwembad heeft een apart badje met waterglijbaan voor de kleintjes. Een echte Topcamping !

• 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

10Serena05-10-2016

Geweldige camping

Wij zijn nu al 2 jaar op rij naar deze camping geweest, wij zijn van plan volgend jaar weer te gaan! Hele vriendelijke mensen, leuke omgeving en een geweldig animatieteam!

• 8Eetgelegenheden

1 tip over Camping Le Domaine des 2 Soleils

• Santhe, 30-06-2014

Kijk 's nachts naar de prachtige sterrenhemel

3 vragen over Camping Le Domaine des 2 Soleils

• Myriam, 05-06-2016

info

openingstijden van de camping? tot hoelaat kunnen wij op de camping arriveren met 2 campers op 12 juni 2016 Graag antwoord voor 7 juni 2016

• Susanne, 29-01-2015

Nl gezinnen

Zijn er Nederlandse gezinnen aanwezig in het hoofdseizoen, dat vinden mijn kinderen toch het leukst... En is deze camping geschikt voor kinderen in de leeftijd 3 t/m 9?

• hrs, 23-01-2012

Is Camping 2 soleils geschikt voor tieners van 14

Is Camping 2 soleils geschikt voor tieners van 14 jaar? animatie of disco hoeft niet. Leeftijdsgenoten wel graag. Hebben jullie enig idee of deze hier te vinden zijn? Graag zouden we een grote plek met privacy en rust hebben. Heeft u een tip? Bedankt alvast.

Groet fam

Ineke Flikkema, 20-06-2012

De plekken op de terassen zijn groot en veel privacy. We stonden op plek 8. echter wel in het laag-seizoen en soms als enige op de camping.

Marcel, 03-03-2013

Er zijn hele grote plekken met veel privacy. Er zijn echter ook plekken die dat niet hebben. Er is niet zo veel oudere jeugd op deze camping, in ieder geval niet toen wij er waren.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig