Tijdelijk €25 aanbetaling

Résidence Les Belles Heures

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Résidence Les Belles Heures voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 222 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

222 Reviews over Résidence Les Belles Heures

• 9Jan en Margriet14-08-2022

Heerlijk vakantie vieren bij Les Belles Heures!

We hebben genoten van dit kleinschalige vakantiepark. Onze woning 3 was van alle gemakken voorzien. Het is een mooi en verzorgd complex met een prachtige tuin en een heerlijk zwembad. Heleen en Eric zijn betrokken bij hun gasten. De persoonlijke benadering en het organiseren van diverse activiteiten hebben wij als heel aangenaam ervaren. We hebben ons hier heerlijk kunnen ontspannen en genoten van de rust die er heerste. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Verplancke Filip14-08-2022

Zeker een aanrader.

Kwaliteit en rust kan je hier zeker en vast vinden. Eric en Heleen hebben ons zeer goed ontvangen. De kamers waren tiptop in orde en de airco op kamer was zeker een meerwaarde.

• 8Koen Soetens19-07-2022

Zeker voor herhaling vatbaar.

Dit vakantieverblijf is sterk aan te raden voor wie op privacy is gesteld en een rustige en comfortabele stek zoekt in de Provence. De vele mooie dorpen, steden en marktjes in de buurt bieden een uitstekende gelegenheid voor leuke uitstapjes. Wielertoeristen komen eveneens aan hun trekken met de Mont Ventoux in de nabijheid. De gastheer en-vrouw zorgen voor een eerlijk onthaal. Zij creëren tijdens het verblijf de mogelijkheid om andere gasten beter te leren kennen. De communicatie gebeurt op een directe , transparante maar bovenal positieve manier.

• 8Natuur
  • 9Familie De Pauw18-07-2022

Fantastisch verblijf!!

Prachtig kleinschalig domein met grote , mooie, verzorgde tuin! Ons huisje 7 was super mooi en helemaal proper. Ondanks de warmte was het lekker koel in het huis dankzij de airco. Met een terras vooraan en een terras achteraan kan je kiezen waar je de verkoeling of zon wil opzoeken. Heleen en Erik zijn zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer. Bovendien heeft Erik ons heel goed geholpen toen we de pech hadden om op 50 meter van het vakantieverblijf een lekke autoband te hebben. Nogmaals super bedankt Erik! Als je wil genieten van de rust is dit het juist adres! Het zwembad is steeds proper en het water is verwarmd. De happy hour , de wijnproeverij en samen eten aan de grote tafel waren heel leuke momenten!! Wij hebben heerlijk genoten van ons verblijf en keren zeker nog eens terug!

• 9Rob & Wil15-07-2022

Top verblijf bij Eric & Heleen

Prachtige locatie, leuke eigenaren, mooi en keurig verzorgd complex met prachtig zwembad. De juiste ingrediënten voor een heerlijke vakantie. Wij ervaarden de gastvrijheid, het organiseren van een fete du Jardin, een wijnproeverij en het happy hour als positief.

• 9Peter en Annick Claessens10-07-2022

Heerlijk toeven in Résidence Le Belles Heures

We vonden het echt fijn op het domein van Heleen en Eric.

Het huisje waar we verbleven was gezellig en zeer praktisch ingericht. Zwemmen deden we in het supergoed verwarmd zwembad. De evenementen waren aangenaam en met veel kennis van zaken ingericht.

Kortom, we hebben een zeer leuke vakantie gehad !

• 8Nolda Delpeut en Johan Gaasbeek04-07-2022

Fantastische plek. Mooi zwembad en een goeie sfeer

We hebben genoten van ons verblijf in Les belles heures. Een kleinschalig park,xwaar een ontspannen en vriendelijke sfeer is. Onze woning ( nummer 2) was ruim en schoon. Grote badkamers, zowel beneden als op de bovenverdieping. Heleen en Eric zijn fantastische gastvrouw en heer....vriendelijk en behulpzaam. .Een aanrader voor iedereen die de rust opzoekt in een gezellige ambiance. Vaison la Romaine is de dichtstbijzijnde gezellige plaats, waar het goed toeven is en met de leukste Provençaalse markt.

• 8Natuur
  • 9Bob van der Veen08-06-2022

Fantastische accomodatie op een prachtige locatie

We hebben genoten van ons verblijf. Gastvrouw en heer zijn buitengewoon betrokken bij de gasten. Heerlijk om in het Nederlands te kunnen communiceren.

• 9Dieke van Zandwijk25-05-2022

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad

Na hartelijke ontvangst hebben het park verkent. Een mooi verzorgd kleinschalig park. Het huisje nummer 7 ontbreekt niets. Alles voldoen. Ziet er verzorgd uit. Er is een map aanwezig met genoeg routes en leuke dorpjes en vele tips. Kom je voor je rust dan ben je op de juiste plaats.

• 9Jolanda22-05-2022

Fantastisch! Echt een aanrader!

Het is een unieke locatie die volledig voldeed aan de verwachtingen. Dit begon al toen we aankwamen. Eric en Heleen heten je van harte welkom waardoor je meteen een heel prettig gevoel krijgt. Persoonlijke benadering staat hoog in het vaandel. Het huisje was erg luxe en van alle gemakken voorzien. Daarnaast is het een hele rustig park met een mooi zwembad waar je echt bij kunt komen. Ook de ontmoetingen met de andere gasten tijdens het Happy Hour en de wijnproeverij waren leuk. Goede gesprekken hebben we in de tuin gehad onder het genot van een hapje en een drankje. Ook buiten het park is er veel te zien en te doen. We hebben ons geen moment verveeld. De Provence is goed van eten en drinken. Er zijn leuke stadjes en dorpen te bezichtigen en ook de natuur (deze maand staat de brem in bloei) is het waard om hier te verblijven waarbij de Mont Ventoux natuurlijk ook een bezichtiging waar is.

Vakantiehuis Résidence Les Belles Heures info

Camping-informatie