Géén boekingskosten

Vakantiehuis Résidence Les Belles Heures

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurRoaix

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Résidence Les Belles Heures voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 220 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

220 Reviews over Résidence Les Belles Heures

• 8Koen Soetens19-07-2022

Zeker voor herhaling vatbaar.

Dit vakantieverblijf is sterk aan te raden voor wie op privacy is gesteld en een rustige en comfortabele stek zoekt in de Provence. De vele mooie dorpen, steden en marktjes in de buurt bieden een uitstekende gelegenheid voor leuke uitstapjes. Wielertoeristen komen eveneens aan hun trekken met de Mont Ventoux in de nabijheid. De gastheer en-vrouw zorgen voor een eerlijk onthaal. Zij creëren tijdens het verblijf de mogelijkheid om andere gasten beter te leren kennen. De communicatie gebeurt op een directe , transparante maar bovenal positieve manier.

• 8Natuur
  • 9Familie De Pauw18-07-2022

Fantastisch verblijf!!

Prachtig kleinschalig domein met grote , mooie, verzorgde tuin! Ons huisje 7 was super mooi en helemaal proper. Ondanks de warmte was het lekker koel in het huis dankzij de airco. Met een terras vooraan en een terras achteraan kan je kiezen waar je de verkoeling of zon wil opzoeken. Heleen en Erik zijn zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer. Bovendien heeft Erik ons heel goed geholpen toen we de pech hadden om op 50 meter van het vakantieverblijf een lekke autoband te hebben. Nogmaals super bedankt Erik! Als je wil genieten van de rust is dit het juist adres! Het zwembad is steeds proper en het water is verwarmd. De happy hour , de wijnproeverij en samen eten aan de grote tafel waren heel leuke momenten!! Wij hebben heerlijk genoten van ons verblijf en keren zeker nog eens terug!

• 9Rob & Wil15-07-2022

Top verblijf bij Eric & Heleen

Prachtige locatie, leuke eigenaren, mooi en keurig verzorgd complex met prachtig zwembad. De juiste ingrediënten voor een heerlijke vakantie. Wij ervaarden de gastvrijheid, het organiseren van een fete du Jardin, een wijnproeverij en het happy hour als positief.

• 9Peter en Annick Claessens10-07-2022

Heerlijk toeven in Résidence Le Belles Heures

We vonden het echt fijn op het domein van Heleen en Eric.

Het huisje waar we verbleven was gezellig en zeer praktisch ingericht. Zwemmen deden we in het supergoed verwarmd zwembad. De evenementen waren aangenaam en met veel kennis van zaken ingericht.

Kortom, we hebben een zeer leuke vakantie gehad !

• 10Natuur
  • 8Nolda Delpeut en Johan Gaasbeek04-07-2022

Fantastische plek. Mooi zwembad en een goeie sfeer

We hebben genoten van ons verblijf in Les belles heures. Een kleinschalig park,xwaar een ontspannen en vriendelijke sfeer is. Onze woning ( nummer 2) was ruim en schoon. Grote badkamers, zowel beneden als op de bovenverdieping. Heleen en Eric zijn fantastische gastvrouw en heer....vriendelijk en behulpzaam. .Een aanrader voor iedereen die de rust opzoekt in een gezellige ambiance. Vaison la Romaine is de dichtstbijzijnde gezellige plaats, waar het goed toeven is en met de leukste Provençaalse markt.

• 8Natuur
  • 9Bob van der Veen08-06-2022

Fantastische accomodatie op een prachtige locatie

We hebben genoten van ons verblijf. Gastvrouw en heer zijn buitengewoon betrokken bij de gasten. Heerlijk om in het Nederlands te kunnen communiceren.

• 9Dieke van Zandwijk25-05-2022

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad

Na hartelijke ontvangst hebben het park verkent. Een mooi verzorgd kleinschalig park. Het huisje nummer 7 ontbreekt niets. Alles voldoen. Ziet er verzorgd uit. Er is een map aanwezig met genoeg routes en leuke dorpjes en vele tips. Kom je voor je rust dan ben je op de juiste plaats.

• 9Jolanda22-05-2022

Fantastisch! Echt een aanrader!

Het is een unieke locatie die volledig voldeed aan de verwachtingen. Dit begon al toen we aankwamen. Eric en Heleen heten je van harte welkom waardoor je meteen een heel prettig gevoel krijgt. Persoonlijke benadering staat hoog in het vaandel. Het huisje was erg luxe en van alle gemakken voorzien. Daarnaast is het een hele rustig park met een mooi zwembad waar je echt bij kunt komen. Ook de ontmoetingen met de andere gasten tijdens het Happy Hour en de wijnproeverij waren leuk. Goede gesprekken hebben we in de tuin gehad onder het genot van een hapje en een drankje. Ook buiten het park is er veel te zien en te doen. We hebben ons geen moment verveeld. De Provence is goed van eten en drinken. Er zijn leuke stadjes en dorpen te bezichtigen en ook de natuur (deze maand staat de brem in bloei) is het waard om hier te verblijven waarbij de Mont Ventoux natuurlijk ook een bezichtiging waar is.

• 9Marijke24-08-2021

We hebben een fantastische vakantie gehad bij Résidence Les Belles Heures. Direct al bij aankomst voelde het goed, fijn verblijf en heerlijke plek met de tuin en zwembad. Ook de balans tussen privacy en contact met Eric, Heleen en de overige gasten was uitstekend.In de directe omgeving is voldoende te zien en doen; leuke dorpjes, mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Ook een bezoek aan de steden Avignon en Orange is qua afstand heel goed te doen.Wij komen hier graag nog eens terug!

• 9Fam Vanardennen10-08-2021

Wij hebben het gevonden, hemel op aarde!!!

Na een fantastisch ontvangst, een heerlijk verblijf genoten! Rust en gezelligheid staan centraal op dit domein, met behoudt van privacy! De gastheren verrassen met heel fijne, rustgevende en heel toffe activiteiten en staan steeds klaar voor de gasten. Heerlijk vertoeven in de prachtige en kunstige tuin, gezellig in de schaduw of aan het rustige en zeer aangename zwembad. De omgeving is ideaal voor wandelingen, heerlijke fietstochten (of met iets meer pit) en om pittoreske stadjes te bezoeken. Ons huisje 2 was van alle comfort voorzien en was zeer netjes. Wij verbleven al meermaals bij land- en taalgenoten in het buitenland, maar deze mensen overtreffen alles en iedereen!!

Vakantiehuis Résidence Les Belles Heures info

Camping-informatie