Camping Holiday Green (Glamping)

Camping Holiday Green (Glamping)stersterstersterster

7.6Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Fréjus

7.6Goed

• 7Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Green (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Holiday Green in Fréjus is meer dan gewoon een camping. Tennisbanen, een binnen- en buitenzwembad, wellnessfaciliteiten en de hele dag door entertainment. Dit entertainment is wel in het Frans, dus een woordje van deze taal kunnen is niet overbodig. Met de auto kun je de omgeving ontdekken, zoals Fréjus, Cannes en Saint Tropez.

303 reviews over Camping Holiday Green (Glamping)

• 2019
    10Tim12-10-2019

Nog nooit zo'n goede camping gehad!

Het is een Fantastische camping. Nog nooit zo'n goede camping gehad als deze dit is al mijn 2 de keer op deze camping. Van mij is dit voor iedereen echt een aanrader. Ze zijn er snel bij als er iets gebeurd. En hartstikke klant vriendelijk. Wij zijn in Juli/Augustus geweest. Mooi winkeltje voor broodjes te halen, en zwembad is uitstekend lekker. Je heb best veel privacy, en een mooie caravan voor de prijs. In de avond kan je naar het strand voor een hele grote markt. En lekker warm weer. Top Camping voor in de zomer volgend jaar weer!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Anoniem09-10-2019

Prima, maar geen 5 sterren

Camping kan hier en daar wel een opknapbeurt gebruiken. Wij zaten in een holiday residence stacaravan, schoon. Het hek eromheen is ideaal en het terras is ook lekker groot. Wel last van geluidsoverlast van de weg die langs de camping loopt. Zwembad is ruim en verwarmd, dus ook bij een minder warme dag perfect! Sanitair bij het zwembad mag wel wat schoner. Speeltuin is prima. Prima camping, maar al met al geen 5-sterren waard.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Otto en Danielle18-09-2019

Wederom een prima vakantie gehad.

Prima Camping (komen voor het 3e jaar)lees je van te voren in over de ligging en kijk bij verschillende aanbieders waar de caravans staan. Je leeft buiten en slaapt alleen in de caravan is onze beredenering dus is het schoon en alles werkt prima heb je hier een goede vakantie.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Bas Arts14-09-2019

Prima camping, gezellig druk in september

Op zich prima camping, mooi groot zwembad, ook een binnen- en kinderzwembad. Begin september nog best veel gasten, maar zeker niet te druk, gewoon gezellig, helft van de bedjes aan het zwembad dagelijks vrij. We vonden de camping niet super mooi, we waren wel blij dat we op het Living gedeelte zaten met de nieuwe huisjes en een mooi kunstgras veld voor de deur. Dit is wel een aanrader. Ik zou niet voor de andere huisjes gaan, geen gezellige plekken te zien als je wat rond wandelt. Wel fijn dat de winkel nog open is voor de dagelijkse boodschappen. En ook handig dat er nog een snackbar open is, kom alleen op tijd. Het restaurant hebben we niet gebruikt, maar zag er netjes uit. Verder goede service, spreken netjes Engels. We waren met onze baby van 7 maanden, voor haar is het goed bevallen, ook leuk dat er nog veel stellen met kleine baby's op de camping waren.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Kat30-08-2019

Prima

Prima, maar je moet echt geluk hebben waar je huisje staat. Weinig privacy op je eigen terras. Niet alle huisjes hebben een luifel. Parkeren bij het huisje ook niet altijd mogelijk. Restaurant niet de moeite waard. Zwembad keurig,

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Fréjus liefhebber26-08-2019

Overgewaardeerd

Vergaande glorie. Wij hebben hier augustus 2019 verbleven met onze 3 kinderen van 9/6/1,5. De camping oogt wat onverzorgd. Lelijke paden, kastdeurtjes van onze caravan hingen scheef. Kraan zat los in de keuken. En diverse lampjes deden het niet. Wij hadden een redelijke ligging van onze caravan . Maar het is zo terrasig dat het bijna onbegaanbaar is.

De animatie is top, maar verder is deze camping zeker geen 5 sterren waard,

Er zijn zoveel leukere betere campings in deze regio.

Zoek verder!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8GDL08-07-2019

Prima

Prima camping, mooi centraal gelegen om de gehele regio te verkennen, caravan geboekt via touroperator, alles naar wens en zeer schoon. Voldoende te doen voor kinderen alleen wel Frans georiënteerd . Personeel vriendelijk . Al met al een dikke voldoende dus.

Één kleinigheidje....... voor de heren... vergeet je “ballenknijper” niet . Deze is verplicht in het zwembad.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Mark06-06-2019

Wij gaan terug!

Een fantastische camping! Verwarmd zwembad, waardoor je in het voorjaar ook prima met je kleine kan vertoeven op dit resort. Personeel is super vriendelijk en ze denken goed met je mee! Het is voor kinderen echt een paradijs, waardoor je als ouders ook echt kan genieten. Er zijn wel steile stukken op de camping, dus je moet wel goed ter been zijn. Een fantastische vakantie gehad, mede door de prachtige omgeving!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Robert24-05-2019

Dit jaar gaan we voor de 4e keer naar Holliday Green!

Resort is mooi en rustig!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 6Jose Pronk06-05-2019

Prima park, volgend jaar toch wat anders

Leuke camping, wel met heel veel bomen. Als je hier in het hoogseizoen zit zal dit best prima zijn. Voor de meivakantie is het wel jammer, wij hadden helemaal geen zon. Zaten helemaal ingebouwd met bomen Wij hebben totaal geen last gehad van geluidsoverlast van de weg (lazen we uit eerdere recensies) Het is een terrassen camping dus er zit veel hoogte verschil. Het zwembad is erg leuk, leuke waterspeeltuin voor de kleine kinderen, grote bad is ook prima. In het binnenbad is ook een glijbaan. Het is eenrichtingsverkeer op de camping, dat wil zeggen dat je altijd het hele park door moet rijden om bij je caravan te komen. Er zijn geen tussendoor wegen ofzo. Ook is niet duidelijk aangegeven hoe je van het park af moet komen. even opletten dus hoe je moet rijden als je de eerste keer de camping wil verlaten ;-)

• 5Eetgelegenheden

Daniel DAMIA Directeur, Directeur, 09-05-2019

Dank u veel voor je reacties Sorry for the emplacement :) Hoe to see you again

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

D-reizen

14 tips over Camping Holiday Green (Glamping)

• Eric, 10-06-2014
    • Let op het nummer van de lokatie dat je wilt huren, zie hiervoor de plattegrond, stel aanvullende vragen
    • Vòòr vertrek, maak op woensdag een afspraak met de receptie voor de eindcontrole van de lokatie, wij konden al zaterdag om 07.30 u vertrekken
    • Bij vertrek en schoon achterlaten van de lokatie wordt het geld van borg en schoonmaak direct terug gegeven.
    • Bij gebruik van een elektrische barbecue (terras) kan je deze op vol vermogen gebruiken, alles blijft heel
    • Spreek een beetje Frans

• Willem Bat, 05-08-2013
    • met de auto naar Monaco en parkeren onder het Casino ongeveer 15,- voor heel de dag.
    • naar st tropez neem de boot vanaf sainte maxime 40,- voor 2 volwas en 2 kinderen heel leuk en geen file.
    • markt zondag ochtend in Le Muy
    • meer le croix en huur een waterfiets zo dicht mogelijk bij de brug ongeveer 30,- voor 2 uur.neem zonnebrand en zwemkleding mee.
    • mooiste plek op Holiday green neem nummer 286b een XXL huisje echt super ruim. Boek rechtstreeks op de camping.
    • neem koffie/thee glazen mee

• Jolanda, 03-09-2012

Je kunt er wel leuke dorpjes bezoeken. St. Tropez is een aanrader, vertrek wel vroeg want het is overal erg druk! Het is ongeveer 40 km naar St. Tropez en wij deden er heen 3 uur over en terug 2 3/4 uur.

14 vragen over Camping Holiday Green (Glamping)

• Hopman, 07-08-2018

voetbal

wordt er veel gevoetbald door jeugd tussen 13 en 16 jaar ?

• Ralf van der Heijden, 18-01-2018

Strand voor kinderen

Hallo,

we gaan in het voorjaar met drie kinderen (2, 3, 5 jaar) naar deze camping.

Welk strand in de omgeving is het meest geschikt voor kinderen?

Bedankt!

• kelly, 22-04-2017

eurocamp

Iemand ervaring met eurocamp op deze camping? Scheelt zo €300 voor 2 weken.

Linn, 16-05-2017

Wij hebben vorig jaar in een stacaravan gezeten van eurocommissaris. Goed bevallen.

Camping Holiday Green (Glamping) info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa