7,4

Omschrijving
Camping Holiday Green in Fréjus is meer dan gewoon een camping. Tennisbanen, een binnen- en buitenzwembad, wellnessfaciliteiten en de hele dag door entertainment. Dit entertainment is wel in het Frans, dus een woordje van deze taal kunnen is niet overbodig. Met de auto kun je de omgeving ontdekken, zoals Fréjus, Cannes en Saint Tropez.

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Green (Glamping) voor je op een rij gezet:

206 reviews over Camping Holiday Green (Glamping) in het Nederlands

Johan,
18-11-2018

Een geweldige vakantie gehad op camping Holiday Green in Frèjus. De camping heeft een goede ligging, mooi centraal tussen steden als Monaco, Cannes, Saint-Tropez en Nice. De camping is op een bergzijde gevestigd, houdt dus rekening met steile hellingen en veel steile paadjes als je je over de camping begeeft.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuk voor één week

Cathelijne Cramer,
31-8-2018

In augustus een week verbleven op deze camping. We hadden de Cottage Plus: mooie cottage met voldoende ruimte en prima bedden. Op de camping is van alles te beleven, iedere dag weer. Sommige avondprogramma's waren erg leuk, alleen zijn ze inderdaad Frans georiënteerd en daarom waren alleen de zang- en dans acts amuserend om naar te kijken. Ik durf het eigenlijk geen camping te noemen; het is meer een all inclusive resort. Tennisbanen, binnenzwembad, verwarmd buitenzwembad, spa en heel de dag door entertainment. Voor kids leuker dan voor volwassenen. Een week is daarom dikke prima, maar je moet hier niet naartoe komen voor je rust. Wij hadden geluk dat we een cottage hadden dichtbij het zwembad, sommige huisjes waren ver lopen en de paden zijn erg steil. Voor ons was dit echter geen doorn in het oog. Restaurant is prima en het personeel is vriendelijk. In de buurt zijn Fréjus en Cannes goed te bereiken en leuk om te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Bart,
30-8-2018

Fantastische ligging en erg vriendelijk personeel. Absoluut een prima camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer!!!!

Manuela,
17-8-2018

Camping volledig Frans georiënteerd. Geen enkele keer avondprogramma voor de andere gasten aan gepast. Het zwembad is weinig bijzonder, met allerlei regels. Een ervan geen drinken bij je ligbed. Dus ga je wat drinken bij de bar, om vervolgens terug te komen en blijkt dat je handdoek door het personeel is verwijderd. De nieuwe ( Franse ) gasten houden bij aankomst geklaagd dat zij geen ligbed hadden. En het excuus was dat zij iets houden omgeroepen, wij te lang weg waren. Echter waar wij zaten ( de bar vlak bij het zwembad) niks daarvan mee gekregen en wij waren geld aan het uitgeven op de camping en dan wordt je zo behandeld. Vindt het buiten gewoon klant onvriendelijk. Badmeester bood wel zijn erxuus aan, maar zocht niet naar een oplossing.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Nooit meer!

Mevr S,
11-8-2018

Deze camping verdient absoluut geen 5 sterren. Bediening is niet echt vriendelijk

en heel erg langzaam. Zwembad ziet er mooi uit maar de mensen van het toezicht zijn niet aardig te noemen. Caravan

is slecht zeker voor de prijs die je betaald. Voor ons nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Vd Hoek,
5-7-2018

Geweldige camping!! Alles is erg schoon en netjes! Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is een topper ons zoontje heeft zich hier dagelijks prima vermaakt. Ook ligt de camping in een mooie omgeving, Frejus heeft een leuke boulevard, ook is Saint Tropez een aanrader! Kortom een geweldig leuke camping voor iedereen!! Wij gaan zeker terug!:):)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Voor 1 keer leuk

Verbunt,
4-6-2018

In de omgeving zijn geen wandelingen te maken. Om naar Fréjus te lopen moet je langs een 90 km weg, levensgevaarlijk! Je hebt hier echt je auto dagelijks nodig wat wij erg jammer vinden. In de directe omgeving is weinig te doen. Caravan was prima in orde met een mooi uitzicht.

Gereisd met partner in mei 2018

Claudia en Nico,
7-3-2018

Het was bekend dat het een terassencamping was. Alleen sommige hellingen waren wel érg stijl. Maar in plaats van denken in moeilijkheden denken we in mogelijkheden: Dankzij deze camping, en onze dagelijkse wandeling op oa. de camping behielden we buiten al het lekkers wat er te krijgen was, wel ons figuur. ;-)

Het dorpje Fréjus vonden wij niet zo heel bijzonder maar je zit er op de ultieme plek om naar de bekende plaatsen te gaan. Een auto is dus wel fijn om tot je beschikking te hebben: zo kun je oa. naar Nice, Monaco, St. Tropez... het fotoboek staat er mooi bij van deze vakantie en bij hen zien van alle mooie foto's krijg ik alweer heimwee. Ik zou deze camping aan iedereen aanbevelen ( die goed ter been is, dat wel. )

Al met al dus een top vakantie, mede mogelijk gemaakt door touroperator; hun fijne service, al meerdere jaren een mooie chalet. Deze zomer hebben we weer bij hen geboekt; dat zegt genoeg denk ik!

Op naar de zomer... 😍

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische plek en goed weer garantie

jack schalleij,
4-3-2018

Prachtige camping in de heuvels met hel veel animatie en een prima plek om in de omgeving leuke uitstapjes te maken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Alleen maar goeie herinneringen!

Heidi Commeine,
20-1-2018

Leuk verblijf gehad op deze camping. Zalig zwembad waar je elke dag tussen 12 u en 15 u met luchtmatrassen op het water mocht. Ook heel veel in de buurt om te bezoeken . Carefour op enkele minutennrijden , telkens een avontuur om

Je inkopen te doen. Elke avond ook animatie op de camping wel in het Frans . Leuke bar om een cocktail te drinken en de dag af te sluiten. Voor elke uitstap heb je wel je auto nodig maar typish campinglife zeker. Ook geen last gehad van nacht lawaai . Zeker een aanrader en niet vergeten je bent op vakantie erger je niet steeds aan pietluttigheden dat maakt de ervaring niet beter.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holiday Green (Glamping) in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holiday Green (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.