Camping Nantes Camping

Camping Nantes Camping
8,5

17 reviews over Camping Nantes Camping in het Nederlands

Prima camping, in alle opzichten. Bijna parkachtig en in een klein dal gelegen. Je moet wel reserveren want hij staat meestal behoorlijk vol, ook in voor- en naseizoen.

Ze hebben een lange middagpauze. Als je tijdens de middagpauze aankomt voor een plaatsje moet je voor de slagboom wachten omdat de receptie urenlang is gesloten. Niet commercieel, lastig voor arriverende gasten en eigenlijk onbegrijpelijk voor zo'n grote stad. Het zwembad ligt NIET op de camping, maar aan de overkant van de drukke straat. Het kampeergedeelte ligt in het achterste deel van de camping waardoor je nauwelijks merkt dat je in een stad staat.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastique!

Ben,
16-8-2018

Prima camping, goed gelegen aan de noordkant van de stad. Tramhalte voor de deur, rechtstreeks naar het centrum.

De stad is zeer de moeite waard om te bezoeken. Vergeet vooral de mechanische olifant niet. Wij waren er weg van. Ook het kasteel is zeer de moeite waard om te bezoeken. Centrum is erg gezellig, leuke restaurants en het is ook een shopping paradijs.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie stadscamping

Diane,
24-7-2018

Mooie groene camping met veel schaduwplaatsen en een mooie midgetgolfbaan. Goede ligging bij openbaar vervoer. Goede sanitairgebouwen, maar weinig douches en toiletten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

ANWB camping

Mooie stad zeker bezoeken,misschien voor herhaling

Margo Poels,
24-6-2018

De camping ligt idd bij de stad.Je kunt er gemakkelijk heen fietsen.De plaatsen op de camping zijn klein en wij vonden het sanitair niet schoon.De douches zijn wel erg groot,maar er zijn maar 2 dames toiletten.Verders hebben we zeker genoten van de stad en de camping.

Gereisd met partner in juni 2018

Om Nantes te bezoeken zijn er meerdere mogelijkheden. Met name is de fiets een heel goed alternatief. Veel fietspaden en er wordt ook veel gefietst.

Jammer dat het restaurantje na 1 september sluit. Einde seizoen.

Gereisd met partner in september 2017

Leuke stadscamping

Carrie,
5-8-2017

Leuke stadscamping met tramhalte naar het centrum voor de deur.Net sanitair en behulpzaam personeel bij de receptie. Wij stonden er met onze camper maar zag er ook leuke huuraccommodaties.

Gereisd met partner in juni 2017

een aanrader.

Van Hoye
7-1-2017

Verzorgde camping - sanitair is in orde. Mooi restaurant. De meeste verblijvers komen slechts voor enkele dagen voor stadsbeeld. Weinig kampeergevoel. Wij bleven 3 weken. Vele parken en groen in de stad.

Camping gemakkelijk bereikbaar via de periferique. Stadscentrum goed bereikbaar met de fiets, maar voorzichtigheid is geboden. 'Ile de la machine' op ca 6,5 km van camping - zeker aan te raden. Tramhalte bij de camping.

Restaurants : La cigale (art nouveau) in centrum van de stad. La belle Héloise op wandelafstand van de camping langsheen rivier.

Er was zoveel dat we het hier niet allemaal kunnen vermelden - raadpleeg tante Internet.

Gereisd met partner in juni 2016

Netjes, gastvrij en voordelig

Rien
31-7-2016

Nette camping, 1 overnachting gehad met tent als startpunt voor onze gezinsfietsvakantie langs de Atlantische kust. Met 's avonds een gratis welkomstdrankje, leuk gebaar, nooit eerder meegemaakt. Gratis toegang tot ruim gemeentezwembad aan overkant van de straat. Van onze 11 campings tijdens deze vakantie staat deze op 3 qua voordeligheid, en op 1 qua prijs/kwaliteitverhouding (ik dacht dat ze speciaal tarief voor vakantiefietsers rekenen).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie camping in een rustig park.

Arnold Remkes
31-1-2016

Ik vond geen negatieve punten.

Gereisd met partner in juni 2015

perfect

Frank
10-9-2015

Perfecte camping. Hoewel de camping voornamelijk uit huisjes bestaat pas je met je caravan toch prima in het idee. Iedereen heeft een mooie en royale eigen plaats en er is toch volop ruimte om elkaar te ontmoeten. De voorzieningen zijn absoluut perfect, de ontvangst is prima en de ligging is wat ons betreft ideaal. De tram stopt vrijwel voor de deur maar met de fiets ben je ook binnen een kwartier (4km) in hartje centrum.

Gereisd met partner in september 2015

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nantes Camping in Nantes (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nantes Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.