Camping Nantes Camping

15 reviews over Camping Nantes Camping in het Nederlands

Mooie stadscamping

Diane
24-7-2018

Mooie groene camping met veel schaduwplaatsen en een mooie midgetgolfbaan. Goede ligging bij openbaar vervoer. Goede sanitairgebouwen, maar weinig douches en toiletten.

Mooie stad zeker bezoeken,misschien voor herhaling

Margo Poels
24-6-2018

De camping ligt idd bij de stad.Je kunt er gemakkelijk heen fietsen.De plaatsen op de camping zijn klein en wij vonden het sanitair niet schoon.De douches zijn wel erg groot,maar er zijn maar 2 dames toiletten.Verders hebben we zeker genoten van de stad en de camping.

Om Nantes te bezoeken zijn er meerdere mogelijkheden. Met name is de fiets een heel goed alternatief. Veel fietspaden en er wordt ook veel gefietst.

Jammer dat het restaurantje na 1 september sluit. Einde seizoen.

Leuke stadscamping

Carrie
5-8-2017

Leuke stadscamping met tramhalte naar het centrum voor de deur.Net sanitair en behulpzaam personeel bij de receptie. Wij stonden er met onze camper maar zag er ook leuke huuraccommodaties.

een aanrader.

Van Hoye
7-1-2017

Verzorgde camping - sanitair is in orde. Mooi restaurant. De meeste verblijvers komen slechts voor enkele dagen voor stadsbeeld. Weinig kampeergevoel. Wij bleven 3 weken. Vele parken en groen in de stad.

Camping gemakkelijk bereikbaar via de periferique. Stadscentrum goed bereikbaar met de fiets, maar voorzichtigheid is geboden. 'Ile de la machine' op ca 6,5 km van camping - zeker aan te raden. Tramhalte bij de camping.

Restaurants : La cigale (art nouveau) in centrum van de stad. La belle Héloise op wandelafstand van de camping langsheen rivier.

Er was zoveel dat we het hier niet allemaal kunnen vermelden - raadpleeg tante Internet.

Netjes, gastvrij en voordelig

Rien
31-7-2016

Nette camping, 1 overnachting gehad met tent als startpunt voor onze gezinsfietsvakantie langs de Atlantische kust. Met 's avonds een gratis welkomstdrankje, leuk gebaar, nooit eerder meegemaakt. Gratis toegang tot ruim gemeentezwembad aan overkant van de straat. Van onze 11 campings tijdens deze vakantie staat deze op 3 qua voordeligheid, en op 1 qua prijs/kwaliteitverhouding (ik dacht dat ze speciaal tarief voor vakantiefietsers rekenen).

Mooie camping in een rustig park.

Arnold Remkes
31-1-2016

Ik vond geen negatieve punten.

perfect

Frank
10-9-2015

Perfecte camping. Hoewel de camping voornamelijk uit huisjes bestaat pas je met je caravan toch prima in het idee. Iedereen heeft een mooie en royale eigen plaats en er is toch volop ruimte om elkaar te ontmoeten. De voorzieningen zijn absoluut perfect, de ontvangst is prima en de ligging is wat ons betreft ideaal. De tram stopt vrijwel voor de deur maar met de fiets ben je ook binnen een kwartier (4km) in hartje centrum.

Mooie, rustige, centraal gelegen camping

Christiane
15-8-2015

Rustige groene camping waar we keurig werden ontvangen aan de receptie.

De staplaatsen, wij waren met de caravan, waren ook netjes, groot en voorzien van stroom.

van waar wij stonden was het wel een eindje lopen naar één van de 2 sanitairgebouwen maar ik heb nog van mijn leven niet zo een grote douches gezien als hier.

Douche met wastafeltje: keurig! Alleen hed ik de pech dat er blijkbaar iets mis was met de afvoer van de douche want ik stond te soppen in het water van mijn buurvrouw(en).

Voor de camping stopt een tram naar het centrum van de stad.

Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt maar het is zeker handig.

En de stad Nantes? Absoluut een aanrader!

Super camping!!!

Chantal
18-8-2014

Het cijfer dat de camping hier krijgt (6,1) is onterecht. De camping is super en van alle gemakken voorzien. De plaatsen zijn ruim en op allerlei soorten kampeerders ingesteld. Het sanitair is schoon en zeer ruim. Zoals mij voorganger aangeeft in zijn review zijn er niet heel veel douches en toiletten, maar dit komt omdat er ook heel veel bungalow huisjes met eigen toilet aanwezig zijn. Dus echt wachten op een douche valt mee! Ook voor mensen met een beperking kunnen hier terecht de camping heeft hiervoor aangepast sanitair.

Het is een prima uitvalsbasis om de stad Nantes te ontdekken. Zeker een camping om nog eens terug te keren.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nantes Camping in Nantes (Loire Atlantique), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nantes Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nantes Camping scoort een 8.25 uit 10 op basis van 31 reviews.