Camping Nantes Campingstersterstersterster

8.2Fantastisch

Frankrijk, Pays de la Loire, Nantes (Loire Atlantique)

8.2Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

35 reviews over Camping Nantes Camping

• 8J. Grondman22-09-2019

Rusige camping, voor kinderen en bezoek Nantes

Zwembad aan de overkant van de weg. Ca 55 camperplaatsen, verschillend kwa grootte en voorzieningen. Ca 31 tentplaatsen, 15 camperplaatsen voor de camping. Sanitair vooraan, in het midden en aan het eind van de langerekte camping. Schoon maar zoals gewoonlijk afhankelijk van de gasten (laat je het thuis ook zo achter?). Voor de vrouwen en mannen maar twee wc's per gebouw, bij de mannen 2 pisoirs. Idiaal t.o.v. Nantes. Speeltuin, midgetgolf etc, gratis.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    8Hans10-10-2018

Je merkt niet dat je in een grote stad staat.

Prima camping, in alle opzichten. Bijna parkachtig en in een klein dal gelegen. Je moet wel reserveren want hij staat meestal behoorlijk vol, ook in voor- en naseizoen. Ze hebben een lange middagpauze. Als je tijdens de middagpauze aankomt voor een plaatsje moet je voor de slagboom wachten omdat de receptie urenlang is gesloten. Niet commercieel, lastig voor arriverende gasten en eigenlijk onbegrijpelijk voor zo'n grote stad. Het zwembad ligt NIET op de camping, maar aan de overkant van de drukke straat. Het kampeergedeelte ligt in het achterste deel van de camping waardoor je nauwelijks merkt dat je in een stad staat.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Ben16-08-2018

Fantastique!

Prima camping, goed gelegen aan de noordkant van de stad. Tramhalte voor de deur, rechtstreeks naar het centrum. De stad is zeer de moeite waard om te bezoeken. Vergeet vooral de mechanische olifant niet. Wij waren er weg van. Ook het kasteel is zeer de moeite waard om te bezoeken. Centrum is erg gezellig, leuke restaurants en het is ook een shopping paradijs.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Diane24-07-2018

Mooie stadscamping

Mooie groene camping met veel schaduwplaatsen en een mooie midgetgolfbaan. Goede ligging bij openbaar vervoer. Goede sanitairgebouwen, maar weinig douches en toiletten.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Margo Poels24-06-2018

Mooie stad zeker bezoeken,misschien voor herhaling

De camping ligt idd bij de stad.Je kunt er gemakkelijk heen fietsen.De plaatsen op de camping zijn klein en wij vonden het sanitair niet schoon.De douches zijn wel erg groot,maar er zijn maar 2 dames toiletten.Verders hebben we zeker genoten van de stad en de camping.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    9D22-09-2017

Hele fijne en schone camping en alles functioneert

Om Nantes te bezoeken zijn er meerdere mogelijkheden. Met name is de fiets een heel goed alternatief. Veel fietspaden en er wordt ook veel gefietst. Jammer dat het restaurantje na 1 september sluit. Einde seizoen.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Carrie05-08-2017

Leuke stadscamping

Leuke stadscamping met tramhalte naar het centrum voor de deur.Net sanitair en behulpzaam personeel bij de receptie. Wij stonden er met onze camper maar zag er ook leuke huuraccommodaties.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Van Hoye07-01-2017

een aanrader.

Verzorgde camping - sanitair is in orde. Mooi restaurant. De meeste verblijvers komen slechts voor enkele dagen voor stadsbeeld. Weinig kampeergevoel. Wij bleven 3 weken. Vele parken en groen in de stad. Camping gemakkelijk bereikbaar via de periferique. Stadscentrum goed bereikbaar met de fiets, maar voorzichtigheid is geboden. 'Ile de la machine' op ca 6,5 km van camping - zeker aan te raden. Tramhalte bij de camping. Restaurants : La cigale (art nouveau) in centrum van de stad. La belle Héloise op wandelafstand van de camping langsheen rivier. Er was zoveel dat we het hier niet allemaal kunnen vermelden - raadpleeg tante Internet.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• Oude reviews

9Rien31-07-2016

Netjes, gastvrij en voordelig

Nette camping, 1 overnachting gehad met tent als startpunt voor onze gezinsfietsvakantie langs de Atlantische kust. Met 's avonds een gratis welkomstdrankje, leuk gebaar, nooit eerder meegemaakt. Gratis toegang tot ruim gemeentezwembad aan overkant van de straat. Van onze 11 campings tijdens deze vakantie staat deze op 3 qua voordeligheid, en op 1 qua prijs/kwaliteitverhouding (ik dacht dat ze speciaal tarief voor vakantiefietsers rekenen).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Arnold Remkes31-01-2016

Mooie camping in een rustig park.

Ik vond geen negatieve punten.

Gereisd met partner in juni 2015

2 tips over Camping Nantes Camping

• Hans van der Linden, 10-10-2018

Heel handig: voor € 9,50 koop je een kaart waarmee je met maximaal 4 personen een volle dag onbeperkt gebruik kunt maken van de tram, de bus en de watertaxi (onderdeel van de buslijnen)

Op Ile de Versailles ligt een mooie Japanse tuin, heel leuke omgeving waar je vanuit de camping gemakkelijk naar toe fietst via een fietspad langs de rivier de Erdre.

• Chantal, 18-08-2014

Leuk om te doen is de stadswandelingen door Nantes die is aangegeven met een dikke groene lijn door de stad.

0 vragen over Camping Nantes Camping

• Aantal campingplaatsen50 tot 200