Géén boekingskosten
FrankrijkMidi PyreneesLanzacVakantieparken LanzacVakantiepark FranceComfort - Domaine De Lanzac

Vakantiepark FranceComfort - Domaine De Lanzac

FrankrijkMidi PyreneesLanzac

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark FranceComfort - Domaine De Lanzac voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 253 reviews

Contact

253 Reviews over FranceComfort - Domaine De Lanzac

• 9T. Schuurman08-09-2022

Fine vakantie

Fantastische vakantie begin augustus 2022 meegemaakt. Voor de kinderen werd er voldoende georganiseerd. Kinderdisco en Karaoke waren een groot succes. Zeer mooie ligging met uitkijk over de Dordogne. Ons huis (15) had een fantastisch uitzicht en daarnaast de beschikking over een zwembad.

Broodjesservice prima geregeld, restaurant prima. Medewerkers deden er alles aan om vakantie tot een succes te maken, hetgeen zeer goed gelukt is. We gaan zeker terug komen.

• 9Familie de Galan20-08-2022

Heerlijk verblijf en top beheerders

Twee zalige weken gehad op het Domaine. Beheerders Francis en Vera en ook Carola en Fred weten hoe ze het hun gasten naar de zin maken. Gastvrijheid staat op 1, Francis kookt als de beste en we hebben zelden zo’n proper huisje gehad. Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud en een jarige in ons midden is nog nooit zo in het zonnetje gezet als door Vera en Francis. In de ochtend verse pains en broodjes en op het terras kun je lekkere snacks en cocktails bestellen. Wij hebben de beheerders leren kennen als mensen die altijd voor je klaar staan, bij komend noodweer werden we zelfs netjes gewaarschuwd. Het park is bijna volledig gerenoveerd en echt een aanrader voor mensen die houden van gezelligheid en een proper huis. Aanrader !

• 8Onderkomen
  • 9Fam. Groenland17-08-2022

Heerlijk bijkomen!

Heel mooi park. Elke ochtend eerst een duik in het zwembad, daarna heerlijke broodjes halen bij Carola. De beheerders en medewerkers staan altijd klaar voor jou. Genoeg ligbedden bij het zwembad en als dat niet zo is, regelt Vera die wel voor je. Onze Jacuzzi had iets teveel chloor (allergisch kind). Werd meteen opgelost door Fred. Wij zijn zeer tevreden. Grote supermarkt op 10 minuten rijden. Activiteiten op de Dordogne zo'n 20minuten rijden (wij namen de sight seeing route, duurde iets langer). Dichtstbijzijnde grotten 15 minuten rijden. Als je rust wil en toch wilt genieten van alles wat de Dordogne biedt, moet je hier zijn.

• 10Familie Riviere Cnudde09-08-2022

Prachtige reis gehad

Een perfecte ontvangst bij aankomst 14 dagen het enorm naar onze zin gehad Kan niets vinden die niet perfect was 4 Nederlandstalige mensen die daar alles doen om iedereen op zijn wenken te bedienen en die het dan ook nog formidabel deden Bedankt voor die mooie vakantie We komen zeker nog terug

• 9Familie Molenaar09-08-2022

Heerlijk verblijf

Domaine de Lanzac is een heerlijk kleinschalig park +- 40 vakantiewoningen. Hierdoor is het op het hele park ook een heerlijke rustige atmosfeer. Wij hadden een ruime geschakelde vakantievilla en was van alle gemakken voorzien. Een heerlijke veranda met een ruime achtertuin waar je tot savonds laat heerlijk kan vertoeven. Klimaat is goed te reguleren in het huis doordat je alles goed kan afsluiten met houten luiken. De faciliteiten zijn heerlijk op het park een prachtig zwembad met een waanzinnig uitzicht, zwembad bestaat uit 3 gedeeltes waardoor voor elke leeftijd het top is. Doordat het een kleinschalig park is is het bij het zwembad ook nooit te druk en zijn er altijd wel ligbedden beschikbaar. De service is heel goed je voelt je al snel thuis en de horeca is prima, er worden veel thema-avonden georganiseerd zoals bbq en karaoke. Vera en Francis tot volgend jaar!!

• 8Activiteiten
  • 9Anne05-08-2022

Mooi verblijf met panoramisch uitzicht!

Mooi opgezet park, het is duidelijk dat de beheerders er een luxe park van willen maken. Wij hadden een gerenoveerd huisje, heel netjes van binnen. We hadden geluk met een prachtig uitzicht op de vallei. Enige verbeterpunt wat betreft huisje is dat het erg warm werd, lastig slapen. Airco zou een goede aanvulling zijn. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt met zwemmen en andere kinderen op het park. Het zwembad heeft een geweldig uitzicht en er is altijd voldoende plek. Park is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de buurt, meeste activiteiten op 20-30 min rijden. Kortom, aanrader!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Fam. Van Herck27-07-2022

Het was alweer geweldig !

Bedankt Francis en Vera voor jullie gastvrijheid, alsook een dikke pluim voor Fred en Carola! Wat een geweldig vakantiepark! Ruime, comfortabele gerenoveerde huizen, veel met privé zwembad of jacuzzi en een groot zwembad met schitterend zicht op het dal. Fijn restaurant , prima broodjes service en friterie. Leuke animatie . Er heerst een prettige atmosfeer en het park is ideaal gelegen om vele uitstapjes dichtbij te doen ( Domme, Rocamadour, Martel, Sarlat, Beynac...). Wij komen volgend jaar alvast weer terug .

• 10Fre Renodeyn19-07-2022

Zeer goed!

Mooi domein, centraal gelegen tussen vele mooie toeristische trekpleisters. Luxueuze vakantiewoningen met alle comfort van thuis, goede bedden, degelijk en volledig uitgeruste keuken...sommige huizen met eigen zwembad of jacuzzi (hadden wij...de max bij vanavond! ). Superuitzicht over de vallei aan de rand van het zwembad...vakantie ten top! Dit domein wordt naar een hoger niveau getild door de investeerders en de inspanningen van de beheerders en mensen die er werken. Perfect bestaat niet, maar als vakantiebestemming kan het tellen

• 9Melissa Heemskerk14-07-2022

We hebben alvast opnieuw geboekt voor volgend jaar

Met onze 3 kleine kinderen van 4,5 en 2,5 hadden we een topverblijf. Het vakantiehuis is top gerenoveerd en heeft alle nodige faciliteiten. Het zwembad aan ons vakantiehuis was top met een fantastisch uitzicht. Onze oudste genoot iedere dag van het knutselaanbod in de Kids Club. De eigenaars en werknemers zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. We hebben 2 maal gegeten in het restaurant en het eten hier was steeds van een goede kwaliteit en aan een gunstige prijs. Ook de omgeving heeft een overvloed aan bezienswaardigheden en acitiviteiten, al hebben wij zelfs niet de nood gevoeld om veel buiten het vakantiedomein te vertoeven. Wij hebben opnieuw geboekt en volgend jaar zelfs voor 2 weken!

• 10Fred0529-06-2022

Prima vakantie

Prima vakantie, de 4 persoons bungalow was heel compleet ruim en keurig. De ligging van het park is mooie centraal ten opzichte van de diverse bezienswaardigheden. Mooie typisch Franse dorpen en steden in de nabijheid. Wij hadden daarbij ook nog eens heel mooi weer en hebben zodoende veel gebruik gemaakt van het zwembad. Hier waren voldoende parasols en prettige ligbanken aanwezig. Opvallend was de betrokkenheid van de medewerkers waar wij contact mee hebben gehad. Kortom een hele goede en fijne vakantie gehad!

Vakantiepark FranceComfort - Domaine De Lanzac info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)