Géén boekingskosten
/Frankrijk/Midi Pyrenees/Lanzac/Vakantieparken Lanzac/Vakantiepark FranceComfort - Domaine De Lanzac

FranceComfort - Domaine De Lanzac

Vakantiepark
FrankrijkMidi PyreneesLanzac

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark FranceComfort - Domaine De Lanzac voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 266 reviews

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

266 Reviews over FranceComfort - Domaine De Lanzac

• 10Helena30-10-2022

Mooie villa’s in prachtig gelegen park, genieten!

Prachtig park inclusief bar en restaurant met zeer vriendelijke beheerders. Alles wat je nodig kunt hebben is aanwezig en meer. Voor een heerlijk ontbijt hoef je het park niet af. Bij elke medewerker kun je terecht met Nederlands, Engels of Frans. Iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam, erg gericht om je een fijne vakantie te geven. Daarnaast een grote supermarkt op 15 min afstand. 3 ruim opgezette zwembaden met voldoende ligbedden in zon en schaduw. Voldoende leuke animatie voor alle leeftijden! Grote speeltuin voor groot en klein. Mooie, ruime en schone villa’s met dezelfde gemakken als thuis! Rustig gelegen in een prachtige omgeving met allerlei toeristische bezienswaardigheden op korte afstand. Op de website staan vele opties, waar voor eenieder wat bij zit.

• 10Reinoud28-10-2022

Mooie luxe villa’s in een schitterende omgeving

Deze mooie villa’s, die van alle gemakken zijn voorzien, liggen in een schitterend berglandschap met uitzicht op de Dordogne. De warme en hartelijke beheerders hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan, dienstverlening zit hen echt in het bloed. Naast de gemakken van de villa’s zelf zijn de drie zwembaden echt een genot, waar zowel wij als de kinderen zich erg hebben vermaakt. Voor ons is dit park dat we al meermalen hebben bezocht echt een plek om terug te blijven komen.

• 10Angel(met gezin)28-10-2022

Volledig ontzorgde vakantie

Inmiddels al 5 keer geweest op dit prachtige park met genoeg te zien/doen in de omgeving. Francis en Vera zorgen met hun team dat het je aan niets ontbreekt. Heerlijke broodjes, lekker eten, leuke georganiseerde avonden. Villa’s zijn van alle gemakken voorzien en nu zelfs ook met jacuzzi.

• 10Jan Allemeersch25-10-2022

Super verblijf

Zeer aangenaam verblijf gehad op Domaine de Lanzac. Grote villa's met alle comfort. Onze woning was volledig en zeer smaakvol gerenoveerd. Heerlijk is het privé verwarmde zwembad. Vriendelijk ontvangen door Francis en Vera die altijd klaar staan voor hulp en al onze vragen. De ligging van het park is rustig en heeft prachtige uitzichten. Ook vlakbij alle bezienswaardigheden in de Dordogne en Lot. Er is een gezellige bar en restaurant waar men lekker kan dineren. Kortom een fantastische vakantie gehad, we komen hier zeker terug.

• 10Brenda & Jim van Boom24-10-2022

Fenominale plek

Het park heeft een fijne sfeer. Het is geen groot park en is daarom ook in het hoogseizoen heel relaxed. Een warm welkom door Francis en Vera. De bedden zijn opgemaakt bij aankomst wat echt heel fijn is en ons huis was erg schoon.Er wordt hard gewerkt om het nog mooier en luxer te maken. De mensen die daar hard voor werken zijn allemaal even aardig en hebben tijd voor een praatje. De omgeving is fantastisch en je kan veel leuke uitstapjes maken met kinderen. Bij de receptie staan leuke idee folders maar ook Francis en Vera kunnen goed advies geven. Een dagje op het park is ook heerlijk. Voor de kinderen vermaak, zwemmen en een speeltuin. Voor de volwassenen heerlijk eten en goede wijn. Ik hoop dat er in de toekomst nog vermaak voor volwassenen komt in de vorm van een kook workshop om zelf lekker Frans te leren koken. Voor de kinderen is dit er al, zij leren zelf pizza maken. Er zijn mooie plannen voor de toekomst. Wij komen zeker terug!

• 10Familie Hamelink24-10-2022

comfortabel, vriendelijk en prachtige omgeving

woning compleet en comfortabel, schoon, prachtig zwembad zowel bij de woning als ook op park, laatste met schitterend uitzicht, vriendelijke ontvangst en waar nodig hulp, omgeving veel te doen actief en om te genieten van het land, goede faciliteiten op het park, de rest dichtbij in de dorpen rondom, helemaal top voor jong en oud

• 10Lidia Koyen24-10-2022

Uitstekend

Prachtige locatie - mooi vakantie huis - vriendelijk personeel - mooie omgeving Alles wat je nodig hebt voor een leuke vakantie

• 9W.Bolink14-10-2022

Een droom locatie

We hadden een pracht huis met zwembad en uitzicht op het dal. Een droom locatie en dan ook nog prachtig weer.

• 8Activiteiten
  • 9T. Schuurman08-09-2022

Fine vakantie

Fantastische vakantie begin augustus 2022 meegemaakt. Voor de kinderen werd er voldoende georganiseerd. Kinderdisco en Karaoke waren een groot succes. Zeer mooie ligging met uitkijk over de Dordogne. Ons huis (15) had een fantastisch uitzicht en daarnaast de beschikking over een zwembad.

Broodjesservice prima geregeld, restaurant prima. Medewerkers deden er alles aan om vakantie tot een succes te maken, hetgeen zeer goed gelukt is. We gaan zeker terug komen.

• 9Onderkomen
  • 9Familie de Galan20-08-2022

Heerlijk verblijf en top beheerders

Twee zalige weken gehad op het Domaine. Beheerders Francis en Vera en ook Carola en Fred weten hoe ze het hun gasten naar de zin maken. Gastvrijheid staat op 1, Francis kookt als de beste en we hebben zelden zo’n proper huisje gehad. Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud en een jarige in ons midden is nog nooit zo in het zonnetje gezet als door Vera en Francis. In de ochtend verse pains en broodjes en op het terras kun je lekkere snacks en cocktails bestellen. Wij hebben de beheerders leren kennen als mensen die altijd voor je klaar staan, bij komend noodweer werden we zelfs netjes gewaarschuwd. Het park is bijna volledig gerenoveerd en echt een aanrader voor mensen die houden van gezelligheid en een proper huis. Aanrader !

• 8Onderkomen

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)