Camping Porte des Vosges

Anders

Geweldig.

Henk Rorye
20-9-2018

Wij komen al enkele jaren op doorreis naar deze camping. Heb het in de loop van de jaren geweldig zien veranderen. Een echte aanrader😋

Top doorreis camping

Noel wijn
15-9-2018

Goede doorreis camping alles netjes en schoon. Zelfs een heater in de douche voor als het wat kouder word.

Chemisch toilet reiniger machine aanwezig.

Hebben in een kant en klare tent overnacht was prima alleen een matras was wel aan vervanging toe rest was super

Sylvie and Nicolas, gérante, 20-9-2018

Ideale doorreis camping

Hanneke
26-8-2018

Wij zijn 1 nachtje gebleven op deze camping op onze doorreis naar Zuid Frankrijk. Ligging is ideaal, vlak aan de snelweg. Zelf plek uitzoeken, hoe eerder je komt des te beter de plek. Plekken zelf niet bijzonder, maar voor 1 nachtje maakte het ons niet zoveel uit. Alle faciliteiten aanwezig voor een tussenstop; afkoelen in het zwembad, klein speeltuintje, net sanitair. In de namiddag veranderd de receptie in de snackbar waar je wat te eten kan halen. Verwacht er niet teveel van maar vult de maag... Grote toestroom van mensen in de middag/avond en de volgende ochtend weer leegloop; sfeer van een doorreiscamping. Voor een tussenstop de ideale camping, langer zou ik hier niet blijven.

Sylvie and Nicolas, gérante, 9-9-2018

beste doorreiscamping

Fam. Broekhuizen
20-8-2018

Meerdere malen bezocht en zeer tevreden. Afgekoeld in het zwembad en opgeladen voor het tweede deel van de reis.

heerlijke tussenstopm

Xydroef
    20-8-2018

Maar ook een paar dagen is bij goed weer te doen. Mooie afstand vanuit nederland

Fantastische doorreiscamping.

G. Zwart
    19-8-2018

Heerlijke doorreis camping. Mooie grote plek met schaduw. Wij waren op tijd en konden zelf een plek uitzoeken. Na drie weken Franse kaas waren de kroketten erg lekker. Automaat om chemisch toilet te reinigen. Kortom volgend jaar weer!

Purmerendse familie
    17-8-2018

superrrr

Bert
    17-8-2018

Geweldig, nette plekken en goed eten.

Zwembad ok.

Zijn hier al meerdere keten geweest.

fijne overnachtingscamping

Boots
        16-8-2018

Fijne camping om te overnachten, net sanitair en leuk zwembadje om af te koelen.

Sylvie and Nicolas, gérante, 22-8-2018

Ideale doorreis camping

Kristof
          13-8-2018

Ideale doorreis camping, kies zelf maar uit hoe en waar je u wil zetten. Enkele schaduwplaatsen, meeste wel volle zon. Dus als je vroeg bent heb je de beste plaatsen.

Lekker warm nieuw zwembadje. Zeer net modern sanitair met alle voorzieningen, maar onvoldoende voor een volzette camping.

Camping was heel snel volzet op een zondag in hoogseizoen (ik zou toch reserveren om zeker te zijn!)

Heel vriendelijke eigenaar, en heel lekker stokbrood.

Eten was enkel wat frituur op het eerste zicht.

Sylvie and Nicolas, gérante, 15-8-2018

We hebben een aantal aanbieders voor Porte des Vosges voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Porte des Vosges in Bulgnéville (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Porte des Vosges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.