Tijdelijk €25 aanbetaling

Creuse Nature Naturisme

We hebben de beste aanbieders voor Camping Creuse Nature Naturisme voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 129 reviews
+57

8.7FantastischScore uit 129 reviews
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

129 Reviews over Creuse Nature Naturisme

• 9Peter Van Opstal01-09-2022

Een week zorgeloos ontspannen in de ongerepte natu

Aangenaam, vrijblijvend,verlossend,quality time,...kortom inspirerend!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Brigitte van den Bergh09-07-2022

Heerlijke week op erg gastvrije camping

Ik was een week op camping Creuse Natuur met een groep via naturistische busreizen/ internatuur. Vanaf de ontvangst tot en met vertrek zijn we erg verwend . Elke morgen een uitgebreid ontbijtbuffet vol met verse broodjes en fruit. En 's avonds een 3 gangenmenu. Zowel de eigenaren , het vaste personeel als de vrijwilligers allemaal even gastvrij en hartelijk! Had zelf het geluk in een prachtige luxe safaritent te zitten. ( met ligbad! Hangmat etc) Maar iedereen van onze groep had een mooie schone accomodatie. Kortom een aanrader!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Hans en Ria27-09-2021

Heerlijk gerelaxt.

Gezellige, zeer schone, rustige camping met ruime plaatsen. Midden in de vrije natuur en toch dicht bij een gezellig dorp met veel bezienswaardigheden. We hebben er heerlijk gefietst, gewandeld en lekker gezwommen.

• 9Johanne17-09-2021

Alleen maar lof

We hebben weer een heerlijke tijd gehad op Creuse Nature. De plaatsen zijn ruim. Je kunt kiezen tussen zon en schaduw, of van beiden wat. Tot helemaal op je zelf staan in het bos of wat meer tussen de mensen. Wij kiezen graag altijd voor uitzicht, op de mooie visvijver met waterlelies. Het sanitair is schoon en het zwembad en overdekte zwembad eveneens. Het is daar fijn zwemmen. In de omgeving is op loop, half uur, en fiets, 10 minuten het schattige plaatsje Bourssac. Daar zijn 2 grote supermarkten, een kasteel uit de 15 eeuw, op donderdag markt, en gezellige terrassen. De omgeving is mooi om te wandelen en fietsen. Er is een geweldig team van vrijwilligers die het de gasten zoveel mogelijk naar de zin probeert te maken. Je bent welkom om aan gezamenlijke activiteiten deel te nemen als open avond, wandelen en excursies in de omgeving zoals naar een biologische wijnboer, voel je daar niets voor, net zo prima.Alleen maar lof

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Angela en Olav24-08-2021

Het was weer genieten!!

Nu al voor de 3e keer op deze camping gestaan en het is en blijft een feest om hier te komen. Normaliter met 2 honden nu helaas nog maar met 1 maar ze hadden en hij heeft het er ook altijd zo naar zijn zin, heeft een eigen vijver waar hij in mag zwemmen om af te koelen.Een fijne relaxte sfeer waar je lekker van de natuur kan genieten en tot rust kunt komen, maar ook waar het spontane contact er nog echt is, een praatje maken met je buren is hier heel normaal, en elke avond is het gezellig op het terras met een glaasje erbij. En als het een beetje fris word steken ze de buiten openhaard aan.Kortom twijfel niet en ga er gewoon naartoe.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Erna23-08-2021

Echte familiecamping

Mooie camping met zowel zon-als veel schaduwplaatsen met goede faciliteiten. Wel een echte familiecamping met vnl. Nederlanders en Belgen. Dat moet je leuk vinden. Wij houden van wat meer gemengd publiek. Zwembad, sauna en toiletten, allemaal erg schoon. We vonden de ontvangst door de eigenaren vrij stug, wat onvriendelijk en zelfs steng bij aankomst. Je verwacht iets anders als je na 8 uur rijden aankomt. Even vragen hoe de reis was bv. en wat vriendelijke uitleg over de camping als je hier voor het eerst komt. Werken met vrijwilligers in restaurant is sympathiek maar niet altijd even professioneel. De omgeving is zeer rustig met mooie kleine dorpjes. De stad Montlucon is leuk om te winkelen. Boussac vlakbij de camping gelegen valt wat tegen, er zijn weinig winkels. Wel mooi kasteel bezocht in Boussac, de moeite waard! We waren erg gecharmeerd van het dorpje La Chatre wat meer heeft dan Boussac. 2 fijne yogalessen van Corinne gevolgd.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Cees, Ans en Julia18-08-2020

Ontspannen in spannende tijden

De camping met het ronde zwembad. Zo noemt onze, inmiddels 11 jarige kleindochter Julia deze camping nog steeds. Het is een gemoedelijke, vriendelijke en gastvrije camping. De richtlijnen ivm Covid-19 hebben ons er niet van weerhouden te gaan. In dat gebied bleek geen besmetting te zijn. De "oude"bekenden en de nieuwere mengden zich perfect. Ook muzikaal gezien heerlijk om op veel avonden te luisteren maar zeker ook mee te zingen ( in de openlucht ) op gepaste afstand. Dank Els en Reinier met al jullie geweldige vrijwilligers. We hebben drie weken heerlijk genoten

• 9Eetgelegenheden
  • 9Marnix Coster06-08-2020

Leuk wel.

Bijzonder schoon sanitair. Rustig. Prachtige omgeving. Vriendelijke eigenaars. Voor onze kleine meid was er veel te doen, dus voor ons ook rust. Verder trekt deze camping naast de vaste gasten (kliekjes) ook leuke mensen met wie het prettig communiceren is. Wel is de enige plek waar je echt privacy hebt, buiten je tent of caravan, de wc, want de douchehokjes hebben geen deur. Het personeel van het restaurant leek me overwerkt, want echt hartelijk of vriendelijk vond ik ze niet. Wel rekenden ze beste prijzen. 1 bord met 1 stokje vlees, patat en boontjes, 1 bord omelet met patat en boontjes en 1 bord met hamburger en patat moest 60 euro kosten. En met alle respect, dat was het serieus niet waard. De pizza (vele malen voordeliger) was daarentegen wél heel erg goed.

Super fijn dat er naast een (schoon!) buitenbad ook een (schoon!) binnenbad is. Niet iedereen in ons gezin is naturist, en dat werd gewoon geaccepteerd.

We hebben genoten.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Matoo19-08-2019

Camping nature

Je suis juste venu passer une journée en tant que visiteur, super camping, personnel simple et sympathique , on retrouve les vrais valeurs du naturisme bien loin des pompes à fric que sont devenus les grands campings naturistes, c’est certain j’y passerais mes prochaines vacances d’été

• 9Eetgelegenheden
  • 9Petra van Meijel07-08-2019

heerlijke camping

fijne camping met een goede sfeer en heel vriendelijke mensen. er mag veel en je moet niet veel

Camping Creuse Nature Naturisme info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar