Camping Creuse Nature Naturisme

106 reviews over Camping Creuse Nature Naturisme in het Nederlands

Een aanrader!

willy
4-10-2018

Klein domein ,19ha maar fijn en goed onderhouden.De gezamelijke maaltijden zijn ons zeer goed bevallen,leuke mensen leren kennen en het eten was lekker.Supermarkt met tankstation is vlakbij en praktisch.

Prachtige plek om weer op te laden

Leentje
14-9-2018

Prachtige camping met een prettige rustige sfeer

Een aanrader

Ineke
3-9-2018

voor het eerst alleen op vakantie op een naturisten camping, best wel een beetje eng maar door fijne mails die ik van te voren ontving durfde ik het wel aan. Toen ik aankwam op de parkeerplaats liepen de mensen al zonder kleding rond en dat was wel even wennen. Ik had een heerlijke plek aan het meer en kon direct mee-eten. Tijdens het eten ontmoete ik aardige mensen waar ik een aantal keren mee ben gaan fietsen en wandelen. Bij thuis komst op de camping vond ik het dan toch wel heerlijk om zonder kleding bij te komen voor mijn tent met uitzicht op het meer en dan later zo zonder kleding naar het zwembad te lopen. Ik heb iedere avond meegegeten en er werd erg goed gekookt. Op de twee koude avonden werden de sauna en de hot tub aan gedaan. Allemaal heerlijk. Ik ben helemaal tot rust gekomen en ga hier zeker nog een keer naar toe.

Fantastisch camping voor jong en oud!

Josine en Remy
25-8-2018

Zeer gastvrij en een thuiskom gevoel! Een overzichtelijke maar toch grote camping met leuke bosplekken. Wij zijn er twee nachten geweest voor de doorreis maar zeker de moeite waard om langer te blijven.

Ruime plekken voor zon en schaduw .

Super vakantie!

Alain & Ynske
16-8-2018

Heerlijke vakantie gehad op Creuse Nature. 1 weekje tijdens het topseizoen nu in augustus, het was er gezellig druk maar met de nadruk op gezellig. Zeker niet overvol. Genoeg ruimte en groen, mogelijkheden om te ontspannen te over.

Sanitair wordt zeker 3x daags schoongemaakt en is dus zeer proper.

Lekkere keuken en gevarieerd aanbod. Enige mindere puntje daar: weinig variatie op frietjes.

We gaan zeker terug!

We zijn hier 5 keer geweest en de tussenliggende jaren dat we er niet waren hebben we deze camping echt gemist! Eerst in een klein tent op doorreis en later in een grote tent. Dit jaar gekozen voor de safaritent en.... dit was echt super geweldig! zeer goed bed, alles er op en er aan, en een prachtig uitzicht over het meer. Het ontvangst blijft persoonlijk en geweldig, de camping biedt voor ieder zijn wensen. Zon, schaduw, rust activiteiten ga maar door. Een heerlijke sfeer. Onder de douche staan en in de omgeving de gezelligheid horen in de bar. Maar na 11 uur is het hier stil, muis stil en de volgende ochtend wordt je wakker met het geluid van de Wielewaal en zoveel andere vogels. Dit is een camping voor jong en oud, een geweldige keuken in de bar en super gastvrije campingbeheerders (Rienier en Els) en veel vrijwiligers. We gaan de plek en de mensen weer missen de komende 49 weken!!!!

Heerlijke vakantie gehad

anoniem
8-7-2017

Wij hebben genoten....vriendelijke ontvangst.......leuke mensen leren kennen....relaxte sfeer....lekker eten en vooral de sauna die onze laatste week met regen echt goedmaakte

Een hele gezellige camping

Fia
9-6-2017

We zijn hier 2 1/2 week geweest en hebben er een heerlijke tijd gehad. Een rustige camping met een vis meertje, buiten zwembad, verwarmd binnen bad en een heel gezellig restaurant en terras aan het buiten bad.

fantastisch,gaan zeker nog terug

verhelst wilfried en ingrid
3-5-2017

iedereen zeer vriendelijk en behulpzaam, zowel de eigenaars als de vrijwillige helpers. ruime nette en rustige campingplaatsen. Ook prachtige streek om te fietsen met veel mooie vergezichten. ( wel heuvelachtig zodat een elektrische of een sportieve fiets goed van pas komen ). groot voordeel is dat men zowel te voet als met de fiets zijn boodschappen kan doen. Er lagen ook mooie fiets en wandelroutes gratis ter beschikking in de bar.

Prijs/kwaliteit zeer goed. Proper sanitair. Konden dagelijks genieten van een dagschotel en met Pasen werden we verwend met een overheerlijke paasbrunch. Ook kwam de bakker dagelijks langs.

Daar het nog te vroeg in het seizoen was, was het buitenzwembad nog niet open maar we konden elke dag gebruik maken van het verwarmd binnenbad en de gezellige sauna die gratis was.

Eerste kennismaking met naturistische vakantie

carlo en Marja
16-7-2016

Onze eerste naturistische vakantie was meteen een sucses, we voelden ons direkt op ons gemak, werden meteen aangesproken en was of we er al verschillende keren geweest waren. De acomodatie die we gehuurd hadden was pico bello net en gerieflijk alles was aanwezig. De camping is zeer goed gelegen op 3 km van een groot warenhuis en je kunt er in de omgeving genoeg verkennen zonder grote afstanden te moeten doen. Maar je hoeft gewoon niet weg, met jullie mooi gelegen zwembad kun je er gewoon rustig genieten van het verfrissende water. De Camping is zeer rustig althans de periode eerste week van juli dat wij er waren. Zeker voor herhaling vatbaar en komen er zeker nog terug. Misschien één minpuntje het dagelijks bakkersbezoek vinden we een beetje laat tussen 9 en half 10..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Creuse Nature Naturisme in Boussac (Creuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Creuse Nature Naturisme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.