Camping Creuse Nature Naturisme

Camping Creuse Nature Naturismesterstersterster

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Limousin, Boussac (Creuse)

9.3Fenomenaal

• 9.2Eetgelegenheden
  • 9.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Creuse Nature Naturisme voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

122 reviews over Camping Creuse Nature Naturisme

• 2019
    9Petra van Meijel07-08-2019

heerlijke camping

fijne camping met een goede sfeer en heel vriendelijke mensen. er mag veel en je moet niet veel

• 8Eetgelegenheden

• 9Rens21-07-2019

Prima sfeer met activiteiten voor alle leeftijden

Heel veel mooie plaatsen voor tent, caravan of camper. Maar de mooiste plaatsen vindt je rond en in de nabijheid van het meer waar je heerlijk kunt ontspannen en vissen.

• 9Silvia21-07-2019

Heel erg prettig!

Wij vinden dit een erg fijne camping. Rust wanneer je wil maar ook voldoende te doen. Gezellig terras, fijne zwembaden, een hottub en sauna. Echt genieten. Restaurant biedt vanalles; van friet afhalen tot a la carte. Qua plaatsen is er veel keuze: pal in de zon langs het pad of juist volle schaduw in het bos en alles er tussen in. Niet alle plaatsen zijn even groot, wij stonden mooi maar wel heel dicht naast de buren. Sanitair is zeker niet nieuw maar erg schoon. Boussac met diverse winkels en supermarkten is op 5 minuten auto afstand. Ook een mooi dorpje om in rond te dwalen. Een prettige camping ook voor een wat langer verblijf.

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    9willy04-10-2018

Een aanrader!

Klein domein ,19ha maar fijn en goed onderhouden.De gezamelijke maaltijden zijn ons zeer goed bevallen,leuke mensen leren kennen en het eten was lekker.Supermarkt met tankstation is vlakbij en praktisch.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Leentje14-09-2018

Prachtige plek om weer op te laden

Prachtige camping met een prettige rustige sfeer

Gereisd in september 2018

• 10Ineke03-09-2018

Een aanrader

voor het eerst alleen op vakantie op een naturisten camping, best wel een beetje eng maar door fijne mails die ik van te voren ontving durfde ik het wel aan. Toen ik aankwam op de parkeerplaats liepen de mensen al zonder kleding rond en dat was wel even wennen. Ik had een heerlijke plek aan het meer en kon direct mee-eten. Tijdens het eten ontmoete ik aardige mensen waar ik een aantal keren mee ben gaan fietsen en wandelen. Bij thuis komst op de camping vond ik het dan toch wel heerlijk om zonder kleding bij te komen voor mijn tent met uitzicht op het meer en dan later zo zonder kleding naar het zwembad te lopen. Ik heb iedere avond meegegeten en er werd erg goed gekookt. Op de twee koude avonden werden de sauna en de hot tub aan gedaan. Allemaal heerlijk. Ik ben helemaal tot rust gekomen en ga hier zeker nog een keer naar toe.

• 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2018

• 10Josine en Remy25-08-2018

Fantastisch camping voor jong en oud!

Zeer gastvrij en een thuiskom gevoel! Een overzichtelijke maar toch grote camping met leuke bosplekken. Wij zijn er twee nachten geweest voor de doorreis maar zeker de moeite waard om langer te blijven. Ruime plekken voor zon en schaduw .

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Alain & Ynske16-08-2018

Super vakantie!

Heerlijke vakantie gehad op Creuse Nature. 1 weekje tijdens het topseizoen nu in augustus, het was er gezellig druk maar met de nadruk op gezellig. Zeker niet overvol. Genoeg ruimte en groen, mogelijkheden om te ontspannen te over. Sanitair wordt zeker 3x daags schoongemaakt en is dus zeer proper. Lekkere keuken en gevarieerd aanbod. Enige mindere puntje daar: weinig variatie op frietjes. We gaan zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Marcel 19-07-2018

Een ervaring om 49 wkn in gedachte vast te houden!

We zijn hier 5 keer geweest en de tussenliggende jaren dat we er niet waren hebben we deze camping echt gemist! Eerst in een klein tent op doorreis en later in een grote tent. Dit jaar gekozen voor de safaritent en.... dit was echt super geweldig! zeer goed bed, alles er op en er aan, en een prachtig uitzicht over het meer. Het ontvangst blijft persoonlijk en geweldig, de camping biedt voor ieder zijn wensen. Zon, schaduw, rust activiteiten ga maar door. Een heerlijke sfeer. Onder de douche staan en in de omgeving de gezelligheid horen in de bar. Maar na 11 uur is het hier stil, muis stil en de volgende ochtend wordt je wakker met het geluid van de Wielewaal en zoveel andere vogels. Dit is een camping voor jong en oud, een geweldige keuken in de bar en super gastvrije campingbeheerders (Rienier en Els) en veel vrijwiligers. We gaan de plek en de mensen weer missen de komende 49 weken!!!!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9anoniem08-07-2017

Heerlijke vakantie gehad

Wij hebben genoten....vriendelijke ontvangst.......leuke mensen leren kennen....relaxte sfeer....lekker eten en vooral de sauna die onze laatste week met regen echt goedmaakte

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

15 tips over Camping Creuse Nature Naturisme

• Mayke Herberts, 29-10-2019 Rapporteren

De twee zwembaden op het terrein, waarvan een overdekt en verwarmd, garanderen zwemplezier gedurende elk moment van het jaar. De sauna, massages en aquagym bieden wellness op maat.

• theo en von conijn, 19-09-2013 Rapporteren

Jazzweek 2013! Concerten op zondag 22 september, dinsdag 24 september en donderdag 26 september. De weersvooruitzichten zijn geweldig voor de tijd van het jaar! Dus kom gezellig naar Creuse Nature! meer info op www.creuse-nature.com ( klik aan "jazzweek")

• gschaareman, 07-10-2011 Rapporteren

Eén van ons gebruikt een glutenvrij dieet en dan is uit eten gaan vaak niet mogelijk. Op deze camping verzorgden kok Theo en zijn partner Von gedurende de Jazzweek een 3-tal uitstekend klaargemaakte en zeer smakelijke glutenvrije maaltijden. Daar waren wij heel blij mee!

1 vraag over Camping Creuse Nature Naturisme

• Leni, 04-07-2014 Rapporteren

Hond

Wat zijn de bijkomende kosten als je n hondje meeneemt? En is de camping daar n beetje op ingesteld?

Marius en Betty Klemann Zwolle, 09-09-2014

Kosten voor een hond zijn 3 euro in het voor en naseizoen . Prijzen staan op de tarievenlijst aangegeven

Camping Creuse Nature Naturisme info

• Aantal sterrensterstersterster