Géén boekingskosten

Camping L'Etoile de Mer

FrankrijkLanguedoc - RoussillonSérignan-Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping L'Etoile de Mer voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 39 reviews

Meer camping info

39 Reviews over L'Etoile de Mer

• 7Nick Van bemmel31-08-2022

Nooit meer

Een tegenvaller bij aan komst was dat de auto niet geparkeerd kan worden naast de stacaravan terwijl op de bevestiging stond dat we een sta caravan + een parkeerplaats harden gehuurd Het was niet duidelijk dat de parkeer plaats zich bevond op de algemene parkeerplaats van de camping Als we dat voor af hadden geweten Hadden we niet op deze camping gereserveerd Daarnaast is het geluid van de microphones van de animatie oorverdovend hard en voor ons onbegrijpelijk dat de animatie met zo veel decibels gepaard moet gaan

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Lisette26-08-2019

Komen niet meer terug

We hebben een week voor vertrek een tent gehuurd op de camping. De camping is mooi aangelegd. Veel groen en bloemen. Zwembad is mooi en de kinderen hebben genoten van de glijbanen. Het sanitair werd 2 keer per dag schoongemaakt. Het zag er prima uit. Vooral voor Franse begrippen. Ik zal de camping niet aanbevelen als je met tent of caravan komt. Het huren van een huisje of chalet is prima. Verstandig om dan te vragen of je achterin de camping mag staan. Vooraan heb je vooral savonds last van de muziek. Wij waren samen met een ander stel de enige Nederlanders op de camping. Elke dag is er animatie voor de kinderen, wel in het Frans. Prima vakantie gehad, maar wij komen hier niet meer terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8I.D.10-08-2018

Mooie camping

Wij waren op vakantie met het gezin (2 kinderen 12j en 14j). De camping is mooi aangekleed met veel bloemen. Ook heel positief is dat die volledig autovrij is. Een voldoende ruime parking is voorzien op de linkerkant van het afgesloten terrein. Het strand is op wandelafstand, een bakker vind je aan de overkant van de straat, ook fietsen kan je huren naast de camping. Het zwembad met de glijbanen was een succes bij de kinderen. Net groot genoeg, overzichtelijk en bijna altijd een ligbed beschikbaar. Elke avond is er animatie voorzien (enkel in het weekend niet). Dit was voor ons het grootste minpunt want wij huurden een chalet morea en die staan vlakbij de bamboo bar en dus ook bij de muziekinstallatie. De animatie duurde telkens tot 24u, ook andere muziek van de camping ernaast was te horen. Tip: huur een mobilhome dan sta je iets verder achteraan op de camping. Kamperen met een tent is ook niet echt aan te raden want die worden 'gedumpt' naast de parking. Dus mooie camping, iets te luidruchtig en niet zoveel te bezoeken in de buurt. Aanrader: canal du midi, Béziers.

• 6Eetgelegenheden
  • 9bonnet10-08-2018

esprit familliale

nous remercions la directrice pour son professionnalisme et son accueille chaleureux une personne avec la main sur le cœur . une équipe à l'écoute et réactif ne changer rien vous êtes parfait !!!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Valerie Bonnet10-08-2018

Tres bien et grand merci à Cécile et son équipe

Tres grand merci à Cécile tres agréable chaleureuse toujours souriante nous venons depuis plusieurs années nous serons de retour l années prochaine car sait un camping super bien il faut y aller sans se poser des questions tout est super bien et encore grand merci a Cécile ne changer pas rester naturelle la famille bonnet

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Georges Bourrasset06-11-2017

Tres bonne vacance

La soirée mousse et du. Au nombreuses personnes qui quittaient le camping nous avons dû attendre pour avoir la mobil home. 9h de route cela fatigue. Mais dans l'ensemble bon è vacance je recommanderai ce camping

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4Nadia Zaborowski06-11-2017

Tres moyen pour un 4 étoiles pas de publicité

Tres petite piscine , pas de transats pas d'animations et la direction pas aimable . Pas de banc pour s'asseoir surtout au petit parc enfants, l'année passée nous avions eu un 3etoiles dans le Mobil home nous avions clim, lave vaisselle , canapé, et surtout bouillard . Donc pas de pub pour ce camping (l'étoile de mer) .

• 5Staat v/h sanitair
  • 6MARIE-MADELEINE JEANROY06-11-2017

Camping bien situé géré comme "une administration"

Les toilettes/douches ouvertes en début de saison pour les campeurs libres et les toiles étaient à l'opposé de ces emplacements. L'eau chaude brillait par son absence. par contre ménage sanitaires impeccable. Piscine : fermée à 19 H 00 alors que le soleil se couche à 22 heures et qu'elle n'est pas surveillée. Piscine : l'eau courante qui permet d'utiliser les toboggans n'est ouverte qu'à 14 heures Aimé les efforts fait par le prestataire du bar "Bamboo" pour animer les soirées. Aimé aussi la distance à la plage La verdure plus ou moins bien taillée, mais très présente, agréable pendant ces grosses chaleurs. L'aire de stationnement des véhicules complètement indépendantes du camping lui-même. La fermeture à code du camping, jour 1 portail, nuit deux.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 3Wilco12-09-2017

Nooit meer

De op het eerste gezicht leuke camping, verandert in een dramatische camping, zodra je de eerste slagboom voorbij rijdt. Wij kregen aan de rand van de camping een plek toegewezen, wat zich bevond op de parkeerplaats. Hier stonden alle auto's van de camping, aangezien de camping autoluw was. Wij keken dus uit op auto's en de hele dag reden deze ook om de plek heen. Omdat de plek te klein was voor de tent, kregen we wel een andere plek toegewezen. Daar werd ook duidelijk dat de camping eigenlijk een 'huisjes' camping is. In plaats van een grasveldje met tentjes sta je gestationeerd in de achtertuin van een huisje, tussen alleen maar huisjes in. Dit had dan ook een negatief effect heeft op de sanitair gebouwen. Degene dicht bij onze plek was zodanig verouderd, dat hier een opknap beurt geen overbodige luxe zou zijn. De schoonmaak liet ook te wensen over! Men denkt waarschijnlijk dat iedereen gebruik maakt van het sanitair in zijn of haar huisje, waardoor het sanitair nauwelijks gebruikt wordt. We konden iedere dag kiezen uit een toiletbril met urine, een met ontlasting of een met bloed...Het enigszins 'nieuwe' sanitairgebouw zag er op het eerste gezicht beter uit, maar als dan tijdens het douchen het water niet weg, maar terugstroomt krijg je daar toch weer een andere indruk van. tot je enkels in de smurrie. Ook werd het onvoldoende schoongehouden, maar hier hielpen de campinggasten dan ook weer niet bij. Verder is het een voornamelijk Franse camping. Bijna geen Nederlanders! De omgeving is heerlijk. Een paar minuten lopen en je ligt op een heerlijk strand. De streek is gezellig en er liggen veel leuke dorpen in de buurt. We hebben rondgekeken en op een paar meter afstand zijn meerdere mooie campings te vinden. Voor de streek gaan we zeker terug, maar voor deze camping nooit meer!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7M.B.R19-08-2017

Estancia bien. Nada para españoles

El camping nos gustado,piscina, mobil home.... Pero las calles...un poco sucias,muchas hojas...par la limpieza que ellos exigen,te hacen ir al bungalow antes de irte con ellos para devolverte los 450e de fianza y aunque lo habiamos dejado mas limpio de lo que lo encontramos,nos hicieron barrer debajo de las camas y volver a limpiar la ducha. Nadie habla nada nada de español,las 3 señoras de recepcion ni idea,y tampoco se esfuerzan mucho,cosa que si haciamos nosotros,con traductor,y un poco de ingles, que tampoco saben ellas,solo frances,eso en españa no pasa,para estar en una recepcion tienes que saber varios idiomas.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar