Camping L'Etoile de Mer

Meer campinginfo

38 reviews over Camping L'Etoile de Mer

• 8Lisette26-08-2019

Komen niet meer terug

We hebben een week voor vertrek een tent gehuurd op de camping. De camping is mooi aangelegd. Veel groen en bloemen. Zwembad is mooi en de kinderen hebben genoten van de glijbanen. Het sanitair werd 2 keer per dag schoongemaakt. Het zag er prima uit. Vooral voor Franse begrippen. Ik zal de camping niet aanbevelen als je met tent of caravan komt. Het huren van een huisje of chalet is prima. Verstandig om dan te vragen of je achterin de camping mag staan. Vooraan heb je vooral savonds last van de muziek. Wij waren samen met een ander stel de enige Nederlanders op de camping. Elke dag is er animatie voor de kinderen, wel in het Frans. Prima vakantie gehad, maar wij komen hier niet meer terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 2018
    8I.D.10-08-2018

Mooie camping

Wij waren op vakantie met het gezin (2 kinderen 12j en 14j). De camping is mooi aangekleed met veel bloemen. Ook heel positief is dat die volledig autovrij is. Een voldoende ruime parking is voorzien op de linkerkant van het afgesloten terrein. Het strand is op wandelafstand, een bakker vind je aan de overkant van de straat, ook fietsen kan je huren naast de camping. Het zwembad met de glijbanen was een succes bij de kinderen. Net groot genoeg, overzichtelijk en bijna altijd een ligbed beschikbaar. Elke avond is er animatie voorzien (enkel in het weekend niet). Dit was voor ons het grootste minpunt want wij huurden een chalet morea en die staan vlakbij de bamboo bar en dus ook bij de muziekinstallatie. De animatie duurde telkens tot 24u, ook andere muziek van de camping ernaast was te horen. Tip: huur een mobilhome dan sta je iets verder achteraan op de camping. Kamperen met een tent is ook niet echt aan te raden want die worden 'gedumpt' naast de parking. Dus mooie camping, iets te luidruchtig en niet zoveel te bezoeken in de buurt. Aanrader: canal du midi, Béziers.

• 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 2017
    3Wilco12-09-2017

Nooit meer

De op het eerste gezicht leuke camping, verandert in een dramatische camping, zodra je de eerste slagboom voorbij rijdt. Wij kregen aan de rand van de camping een plek toegewezen, wat zich bevond op de parkeerplaats. Hier stonden alle auto's van de camping, aangezien de camping autoluw was. Wij keken dus uit op auto's en de hele dag reden deze ook om de plek heen. Omdat de plek te klein was voor de tent, kregen we wel een andere plek toegewezen. Daar werd ook duidelijk dat de camping eigenlijk een 'huisjes' camping is. In plaats van een grasveldje met tentjes sta je gestationeerd in de achtertuin van een huisje, tussen alleen maar huisjes in. Dit had dan ook een negatief effect heeft op de sanitair gebouwen. Degene dicht bij onze plek was zodanig verouderd, dat hier een opknap beurt geen overbodige luxe zou zijn. De schoonmaak liet ook te wensen over! Men denkt waarschijnlijk dat iedereen gebruik maakt van het sanitair in zijn of haar huisje, waardoor het sanitair nauwelijks gebruikt wordt. We konden iedere dag kiezen uit een toiletbril met urine, een met ontlasting of een met bloed...Het enigszins 'nieuwe' sanitairgebouw zag er op het eerste gezicht beter uit, maar als dan tijdens het douchen het water niet weg, maar terugstroomt krijg je daar toch weer een andere indruk van. tot je enkels in de smurrie. Ook werd het onvoldoende schoongehouden, maar hier hielpen de campinggasten dan ook weer niet bij. Verder is het een voornamelijk Franse camping. Bijna geen Nederlanders! De omgeving is heerlijk. Een paar minuten lopen en je ligt op een heerlijk strand. De streek is gezellig en er liggen veel leuke dorpen in de buurt. We hebben rondgekeken en op een paar meter afstand zijn meerdere mooie campings te vinden. Voor de streek gaan we zeker terug, maar voor deze camping nooit meer!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• Oude reviews

10Vera Coombs08-05-2016

Fantastisch! Aanrader.

Het is een zeer leuke en gezellige camping, een mooi zwembad en de zee op loopafstand. Er is veel te doen voor kinderen, ik had zelf mijn 2 dochters mee van 15 en 13 ze hebben het erg naar hun zin gehad. De camping heeft ook een leuke uitstraling en het personeel is vriendelijk. De toilette zijn verzorgd en schoon. Het is zeker een aanrader! Wat jammer is is dat er maar één Nederlandse accommodatie zit, namelijk touroperator. Dit jaar gaan we weer!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 5W. Stomp02-10-2013

Voldeed niet aan de verwachtingen

Voor jongeren naar mij mening een leuke budget camping. Echter niet geschikt voor jonge gezinnen: Verouderde speelaccomodaties, 300 meter naar het strand is minimaal 600 meter, elke avond staat de gehele camping op zijn kop door de harde muziek tot 24:00. Vanwege deze redenen hebben we de camping voortijdig verlaten.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 6Richard Brame25-06-2013

Depends on your expectations

Based on our experience with Flower campings and Zoover, we expected a child-friendly, sociable campsite. Unfortunately, the campsite was very quiet and not child-friendly. There is no pool, no facilities, the playground is old and for children of 6+ and because of the lack of pool there are very few families here. The campsite is largely car-free which is good. However, the new owners are investing in the site. New chalets (very nice), new chalet pitches (quite spacious), a new bar area and plans for a pool in 2014. We originally booked a 7 for 5 nights deal but left 2 days early.Serignan Plage has very limited options for small children unless you're on one of the big campsites. We explained this to the owners and they credited us with 1 night which they didn't have to do. In summary, if you want a quiet, basic, good value campsite then this is fine. If you want something to do with small children, try somewhere else. Hopefully the planned swimming pool will change this.

• 7Eetgelegenheden

1 tip over Camping L'Etoile de Mer

• Richard Brame, 25-06-2013

Be aware that the Mistral wind blows very hard here. It is offshore, whips up the sand and makes the beach a nightmare. If you have small children, you really need a pool.

Carcasson is worth a visit as is the Safari Park (Réserve Africaine de Sigean). Cycling along the Canal du Midi is lovely.

0 vragen over Camping L'Etoile de Mer

• SchaduwplaatsenAanwezig