Géén boekingskosten

Camping Les Pêcheurs Pont-de-Poitte

FrankrijkFranche-ComtéPont-de-Poitte (Jura)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Pêcheurs Pont-de-Poitte voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 13 reviews

Meer camping info

13 Reviews over Les Pêcheurs Pont-de-Poitte

• 10Frank21-08-2021

Fijne tijd gehad!

Leuke vakantie gehad op Les Pêcheurs. Kleine camping, vrij Frans georiënteerd. Wij stonden in een stacaravan. Nette accommodatie met vaatwasser airco etc. Lies zwembad, lekker warm en ruim genoeg voor onze kinderen. Grote speeltuin ook. De springkussens uit eerdere reviews waren er niet meer. In de omgeving binnen een half uur meer dan genoeg te doen. Veel meertjes, watervallen etc. Voor herhaling vatbaar!

• 10Staat v/h sanitair

Lionel MILLOT, Eigenaar, 22-02-2022

Thank you very much for this excellent opinion, we are particularly sensitive to it. Looking forward to welcoming you again in our beautiful region.

• 8Van wanrooij17-08-2021

Prima verblijf

Nette kleine camping. Onze tentplaats 135 was niet aan het weggetje en erg modderig. Dat was jammer. Veel Fransen en Nederlanders. Onze kinderen van 5 en 12 hadden altijd wel iemand om mee te spelen. S avonds veel gezelligheid in en rondom de speeltuin. Sanitair netjes, mensen aan de receptie ook. Lekker brood. Winkeltje en animatie hebben we niet gemist, maar langer dan zes dagen zou voor mij niet nodig zijn.

Lionel MILLOT, Eigenaar, 22-02-2022

We thank you for your comment, and that you had a pleasant stay in our campsite and region. Too bad indeed that the weather is not very good in 2021, we have pitches of different sizes and are assigned randomly, do not hesitate to ask when booking.

• 9Marc06-08-2020

Prima verblijf

Een rustige, relatief kleine camping in een heel klein dorpje in het prachtige gebied van de Franse Jura. Op het laatste moment nog één van de meeste luxe caravans geboekt voor 10 dagen tegen €160,-- per nacht. Een hoop geld vind ik, maar zal wel normaal zijn. Zoals gezegd een leuke, rustige en kleine camping. Mooi zwembad, maar wij zwommen voornamelijk in de rivier op loopafstand. Helaas niet een klein winkeltje, maar dat wisten we. De caravan was voor 6 personen, maar wij hadden met drie volwassenen maar net genoeg ruimte. Ook toilet en douche waren erg klein. In het toilet kun je letterlijk je kont niet draaien en de meterkast hangt hier ook. Als je je in de douche draait of bukt druk je de kraan uit waar toch al een erg klein straaltje uitkomt. Wel schoon. Maar al met al een hoop geld. En ik zou niet weten waar je met 6 man je spullen kwijt zou moeten. Alles bij elkaar een dikke voldoende.

• 10Staat v/h sanitair

L. Millot, gérant, 16-12-2020

Thank you for your comment ! We are delighted to know that you enjoyed your stay with us! We offer mobile homes ranging from 22m² to 40m². We would be happy to welcome you in our campsite for the next vacation!

• 9Sandrine21-07-2020

Heerlijk rustig, schoon sanitair, lekker zwembad

Wie op zoek is naar een rustige camping zit hier goed. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Kampeerplekken zijn ruim en veel met schaduw. Leuk speeltuintje en zwembad. Het strandje bij de rivier stelt niet veel voor maar dat is ook zo bij de camping aan de overkant (le moulin).

L. Millot, gérant, 16-12-2020

Thank you for your comment and your remark on the tranquility of the campsite! We are delighted to read that your stay with us went well! We hope to welcome you again at Camping Les Pêcheurs !

• 8Astrid19-08-2018

Prima en heerlijk rustig.

Begin augustus 2018. Een fijne rustige camping. Geen animatie. Nieuw leuk zwembad, was nog niet helemaal af. Mooie rivier met dobber / zwemgelegenheid. Vissen mogelijk. Sanitair ok en douches warm. Goed gelegen voor uitstapjes. Reservering was niet nodig. Er waren in deze periode voldoende (primahalf schaduw) plaatsen vrij. Zeker een camping om voor een paar dagen terug te komen.

Cendrine, gérant, 31-01-2019

thank you very much for your great comment ... we are delighted that you had a nice holiday among us and in our beautiful region. we would be happy to welcome you back to our campsite.

• 4Koen11-08-2018

Niet weer

Nieuw zwembad Oude slecht onderhouden camping. Vies sanitair wat nauwelijks wordt schoongehouden

• 2Staat v/h sanitair

Cendrine, gérant, 31-01-2019

Thank you for your comment. we take note of your remarks and will do the necessary to improve our quality of services.

• 9Familie van Vugt30-08-2017

Fijne rustige camping

Wij hadden een huurtent welke echt heel erg mooi was. Fijne sfeer op de camping met Nederlanders en Fransen door elkaar. Brood kan je bij de receptie bestellen, verder geen voorzieningen als winkel of restaurant. Ook geen animatie maar dat maakte voor de kinderen op de camping nieg uit. In het dorpje bakker traiteur, geen supermarkt. Omgeving is erg mooi.

Cendrine, gérant, 31-01-2019

thank you for your comment on your stay with us. we are delighted that you had a good holiday in our region. we would be happy to welcome you back to our campsite.

• 9Patrick16-01-2017

Camping a conseiller

Camping calme au bord de la riviere d Ain, Locatifs propres et bien entretenus, service de boulangerie, bar et wifi gratuit a la reception, Tous les commerces (boulangerie, boucherie, epicerie,...) a 200m. Bien situe dans la region des lacs A conseiller, nous reviendrons

Cendrine, gérant, 28-01-2019

Nous vous remercions pour votre avis ! Espérons vous revoir dans notre belle région et notre camping !

• 3marcq01-09-2014

pas à la hauteur, à fuir!

la sécurité dans les mobilhomes est engagée, tuyau de gaz non changé depuis 2010,nous l'avons signalé et ,cela n'a pas été fait à l'intérieur.Impossible d'allumer la plaque de gaz si pas d'allumettes.Les lits dans la chambre enfant, font 60 cm,n'a été mis en ligne début aout .Distributeur de papier toilette cassé, poubelle aussi,moisissure.pas assez de couverts et cassés.La wifi est bien payante, on devrait normalement avoir la WIFI gratuite.les enseignes sur le camping montrent 2étoiles, je suis surprise car on a les trois étoiles on les montre, l'état de propreté général du camping était négligé, sale, pas de ramassage des tontes de gazon, pas de ramassage des feuilles mortes.en effet sur votre site internet vous dites qu'il y a une salle , cette salle n'est ouverte que le soir à partie de 18h30 et pas la télé. accès à la plage = un terrain vague

• 3Staat v/h sanitair
  • 9welten19-01-2012

rust en ruimte

een aanrader als u echt wilt onthaasten, veel rust, groen en ruimte. De rivier heel dichtbij om te zwemmen, kanoen, wandelen, vissen . Heel gemoedelijk en vriendelijk dorp met bakker, restaurants, slager, huisarts,kaaswinkel, postkantoor en zelfs een lokale markt op maandag bij het haventje. De drukte in het zeer toeristische clairvaux les lacs op 5km is handig voor de grotere supermarkten. Een hele goede herrinnering aan deze camping

Camping Les Pêcheurs Pont-de-Poitte info

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne