Tijdelijk geen boekingskosten

We hebben de beste aanbieders voor Les Pêcheurs Pont-de-Poitte voor je op een rij gezet:

7.3Goed

Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Wat zeggen bezoekers over

Les Pêcheurs Pont-de-Poitte

7.3GoedScore uit 18 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

18 reviews

Prima verblijf
Door H l op 17-08-2022
Gereisd met partner

Mooie grote plek, min punten, totaal geen controle, geen slagboom, werd best hard gereden op de camping, sanitair mag wel onderhoud hebben, honden prima,maar niet los lopen, er zijn regels voor op de camping maar wordt geen controle op uitgeoefend, één auto bij de plek..maar genoeg mensen hebben er twee of drie staan. Jammer geen restaurant of een bar om savonds ff gezellig op een terras te zitten.

Prima verblijf
Door H l op 17-08-2022
Gereisd met partner

Min punten,geen controle, hard gereden, meerdere auto's op één plek,terwijl er een mag staan, honden los op de camping, sanitair mag wel onderhoud hebben, jammer dat er niet een restaurant is, bar,om savonds nog ff wat te drinken, in het dorp zelf ook niet echt. Bij de receptie wel erg vriendelijke mensen.er zijn regels op de camping maar daar wordt niks mee gedaan heel jammer, ook raar dat er geen slagboom is.

Leuke, kleine camping
Door A.N. op 17-08-2022
Gereisd met oudere kinderen

2 weken op deze camping gestaan op een kampeerplaats met privé sanitair. Het sanitairblok is super: schoon, koelkast mét vriesvakje en voldoende opbergruimte (wat weer kastjes in je tent scheelt). De plek zelf was ruim. Minpuntje voor ons was dat we onder een boom stonden waardoor we veel vogelpoepvlekken op de tent hebben (plek nr 88). Voor caravan prima plek want de boom gaf wel de schaduw die we nodig hadden. De camping zelf is niet groot, zwembad erg schoon, mix van Nederlandse en Franse gasten, leuke ruime speeltuin waar de jeugd elkaar ontmoet. Riviertje naast de camping is heerlijk! Winkeltjes op loopafstand (incl bakker), div horeca, kanoverhuur en grote supermarkten op 4 km afstand. Het sanitairgebouw hebben wij niet gebruikt. Het zag er verouderd uit maar wel schoon zo op het 1e gezicht. Geen wc-brillen aanwezig. Al met al waren wij zeer te spreken over de camping!

Les Pêcheurs Pont-de-Poitte

Heel fijn!
Door M op 03-08-2022
Gereisd met jonge kinderen

We hebben ruim een week op deze camping gestaan. Wij waren met tent, het paste precies (grote tent, bijtent, aanhanger en auto), maar het feit dat je mag bbqen maakt alles goed. Een mooi zwembad voor de kinderen, een rivier waar je visjes kunt vangen, zwemmen , kanoën, en in de schaduw vd bomen kunt zitten met een boekje. Het sanitair is verouderd en niet zo schoon, maar dat is dan ook de enige kanttekening bij deze fijne camping! Geen schreeuwerige animatie of overlast, kinderen vermaken zich goed met elkaar. Het is een mooie uitvalsbasis om de Jura te ontdekken. Ga ook even langs de kaaswinkel en de slager en de wijnhandel in het dorp om extra van de Jura te genieten.

Leuk verblijf
Door Michel op 28-07-2022
Gereisd met jonge kinderen

Erg leuke camping, genoeg te doen in de omgeving. Ruime plekken, wij hadden een huisje met voldoende ruimte en goed onderhouden. Kleine supermarkt in het dorp en een bakker vlakbij. Ondanks dat er geen animatie is hebben de kinderen zich uitstekend vermaakt. Wellicht zou een glijbaan of iets dergelijks voor het zwembad nog een aanrader zijn. Een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Ga vooral naar de watervallen en de grotten. Als wij weer naar jura gaan dan gaan wij zeker weer naar deze camping. Punt van aandacht is dat de restaurants in de buurt pas om 19:00uur open gaan en dat is met een kleintje van 1 nog best lastig .

Fijne tijd gehad!
Door Frank op 21-08-2021
Gereisd met jonge kinderen

Leuke vakantie gehad op Les Pêcheurs. Kleine camping, vrij Frans georiënteerd. Wij stonden in een stacaravan. Nette accommodatie met vaatwasser airco etc. Lies zwembad, lekker warm en ruim genoeg voor onze kinderen. Grote speeltuin ook. De springkussens uit eerdere reviews waren er niet meer. In de omgeving binnen een half uur meer dan genoeg te doen. Veel meertjes, watervallen etc. Voor herhaling vatbaar!

Les Pêcheurs Pont-de-Poitte info

• SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar