Camping Les 3 Ours

32 reviews over Camping Les 3 Ours in het Nederlands

Nooit meer

Fam. Aarts
27-5-2018

Camping eind mei bezocht. Aankomst vriendelijke ontvangst. Mag zelf plaats uitzoeken. De camping maakt op ons een zeer onverzorgde indruk. Weinig terrein onderhoud niets gemaaid of gesnoeid. Veel rondslingerende materialen zoals houten schotten niet in gebruik zijnde kasten etc. Enkele plaatsen liggen langs de rivier, maar hier valt in mei niets te beleven. Het zwembad ziet er netjes uit maar is nog te koud.

De staanplaatsen hebben geen cee stekker aansluiting, maar een Franse geaarde stekker ( let hierop ).

De toiletten bestaan uit drie stuks en een invalide toilet. De drie eerste waren te vies om te gebruiken, op de invalide toilet werkte de kraan niet. Toiletpapier is niet aanwezig.

In het restaurant gebruikten we het aangeboden menu. Dit menu was van een dusdanig niveau, dat onze frietboer om de hoek er het schaamrood van op de kaken zou krijgen. Werkelijk beneden elk peil.

5 sterren!. Hoe is het mogelijk !! Nooit meer.

Relaxte camping

Natalie
24-8-2017

Fijne, rustige camping met ruime plekken. Leuke rivier om in te spelen, met stroomversnelling. De plekken aan de rivier zijn veelal gereserveerd, maar op de rest van de camping kun je zelf een plek uitkiezen.

Speeltuin met trampoline aanwezig. Restaurant goed. Watermeloen ijsjes waren favoriet.

Alleen wifi bij receptie, met wisselende ontvangst.

Toiletgebouw redelijk schoon, bij nat weer wat te weinig schoon gemaakt. Geen toiletbrillen en geen toiletpapier in het hokje, wel op de gang.

Onze kinderen vonden het leuk (10 en 12 jaar). Voldoende Nederlandse kinderen van alle leeftijden om mee te spelen. Meer als de helft van de camping was Nederlands. Verder Fransen, een enkele Duitser of Zwitser.

Heerlijke camping!

Fam. Stap
20-8-2017

Plekken aan de rivier zijn t mooist en t meest ruim. Uitzicht prachtig. Rivier heerlijk om in te zwemmen zo ook t zwembad.Heerlijke rustige camping.Zeer geschikt met kinderen en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Rustige camping

Fam Borkent
18-8-2017

Mooie plek aan de rivier, rustige omgeving. Sanitair is verouderd.

Een heerlijke plek!

Vel Satis
9-8-2017

Bij toeval op deze camping terechtgekomen.Een zeer aangename verrassing.

De eigenaren (een soort extended Franse familie, Engels sprekend) zijn vriendelijk en hebben duidelijk zin in hun werk.

De camping heeft strandjes aan het riviertje dat deels rustig is (pootje baden voor de kleintjes) en deels uitdagend (een stroomversnelling waarin de groteren zich kunnen uitleven met luchtbanden).

Het restaurant is een aanrader: van pizza's tot 3 gangenmenu's - ook met escargots, het is tenslotte de Bourgogne ;-).

Kampeerplekken zijn ruim en schaduwrijk.En op het sanitair valt niets aan te merken (wordt meerdere keren per dag schoongemaakt en er is heet water voor een schone afwas).

Kortom, wij komen hier weer een keer terug!

Oude reviews (archief)

Fijne camping. We mochten zelf een plek kiezen voor onze tent. Ruime plaatsen waar voldoende ruimte overblijft om de auto kwijt te kunnen, lekker te zitten en te spelen.

Het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Ik heb er nooit hoeven wachten om te kunnen douchen, afwassen, etc.

Eens in de week komt er een clown en in de tijd dat wij er waren kwam er ook wekelijks een circusje langs.

De rivier had niet echt een strandje waar je lekker kunt zitten. Wel fijn kunnen pootjebaden, steentjes gooien, etc. Voor iets oudere kinderen dan onze peuter een fijne plek om te spelen.

De speeltuin en het zwembad waren favoriet bij onze peuter.

Aanrader!

oscar
22-8-2016

Uitstekende camping met zeer vriendelijke eigenaren.

Leuke omgeving voor uitstapjes, geweldige (snelstromende) rivier direct langs de camping. Elke leeftijd kan zich daarin vermaken. Wel fris water. Leuk om bij de waterval de kano's te zien omvallen. Prima zwembad. 2 grote trampolines, voldoende ruimte voor voetbal enzo en 1 avond in de week een klein feestavondje (dansant). Er is dan een clown voor de kinderen en een beetje muziek.

's Avonds 22:30 is het op de camping doodstil. Sanitair lijkt wat bijeengeraapt maar is goed schoon. Even zoeken en er hangt zelfs papier.

Grote plaatsen, zowel in de schaduw als in de zon. Veel tentcampeerders. In juli is bijna de helft van de camping nederlands, de rest gemixed. In augustus wat meer frans.

Kinderen hebben zich geweldig vermaakt, pa en moe ook.

kleine camping

echt waar wij van houden,lekker rustig!

aan rivier soms prive zwembad lux alltijd ligbedjes genoeg.

eigenaarese spreekt engels

we hebben echt genoten twee weken 30 graden

ideaal voor vissers en kleine kindjes kunnen lekker in de rivier spelen

groetjes fam.geurts

Voor ieder wat wils, afgebakende plekken met stroom et, maar ook heerlijke plekken waar je de tent neer kan zetten waar je maar wilt. Ijs voor de koelkast is in te vriezen zodat je zonder stroom ook kan kamperen.

Wij zouden hier een krappe week staan masr staan er nu nog

Veel kinderen van alle leeftijden

Lekker zwembad en rivier naast gelegen

Super camping

Stokbrood op camping verkrijgbaar supermarkt op 5 min rijden

Gezellige camping!

Hallema
10-8-2016

Fijne camping in de Jura. Wij zaten in een stacaravan voor 4 personen type O'Hara. En naar onze mening een gloednieuwe! Niet groot, maar we leefden toch buiten! De rivier is leuk, onze kinderen hebben veel dammetjes gebouwd en mijn man heeft gevist en ook gevangen! Er zit veel vis! Verder veel Nederlandse gezinnen en een fijn zwembad. Niet groot, maar genoeg voor verkoeling bij warme temperaturen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Ours in Montbarrey (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Ours zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les 3 Ours scoort een 7.29 uit 10 op basis van 39 reviews.