Camping Les 3 Oursstersterster

6.3Voldoende

Frankrijk, Franche-Comté, Montbarrey (Jura)

6.3Voldoende

• 5.8Eetgelegenheden
  • 5.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

Langs een rivier bij Montbarrey ligt Camping Les 3 Ours. Zwemmen kan in de rivier of in het zwembad. De rivier is ook geschikt voor kleine kinderen en de oudere kinderen vermaken zich bij de stroomversnelling. Nog niet genoeg van water? Bezoek dan de watervallen Cascades du Hérisson. In het dorpje Arbois kun je heerlijke wijn proeven.

47 reviews over Camping Les 3 Ours

• 5Norden23-08-2019

Smerig sanitair en te druk

Kwamen zonder reserveren aan op de camping. Was allemaal geen probleem. De eigenaar heeft ons plekken laten zien waar we zouden mogen staan. We hebben onze tent opgezet op een heel mooie, grote plek (dachten wij) Fijn veel schaduw en veel ruimte om onze tent. Beide kanten naast ons stonden al andere tenten. 3 mooie dagen gehad met sanitair wat oké was. Douches kwam alleen erg weinig water uit. Te weinig waterdruk. Na de 3 dagen zagen we tot onze verbazing dat er tussen de tent van ons en die van de buren een nieuw stel zich had genesteld. En later op de dag werden er om ons heen nog een heleboel meer tenten, caravans, campers e.d. opgesteld. Blijkbaar mocht iedereen zelf weten waar hij zijn tent neer zette. Het werd echt mega druk, wat ook het sanitair er niet beter op maakte. Ronduit smerig. Sanitair uitbreiden of minder gasten toelaten. Omgeving vonden wij ook niet spannend. Kortom: voor ons niet nog een keer op deze camping.

• 9Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Matieke05-08-2019

Vies sanitair en volle camping

We vonden dit altijd een superfijne camping, maar de camping is enorm uitgebreid en het sanitair en zwembad kunnen de omvang niet meer aan. Vieze toiletten, verstopte wasbakken en te kleine straaltjes douchewater om echt schoon te worden. Echt jammer want de plekjes en ligging zijn prachtig hier.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Annemiek04-08-2019

Heerlijk !

Heerlijke plaatsen , lekker ruim. Fijne speeltuin, zwembad en riviertje. Sanitair kan wat schoner maar dat ligt ook aan mensen zelf . .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Lies31-07-2019

Gezellige familie camping

Leuke gezins camping. Plekken wat wisselend in grote en rust. Lekker zwembad en lekkere rivier voor spelen en zwemmen.
    Vriendelijke ontvangst en zeer leuke dame van de animatie. Er is een restaurant : advies om te reserveren en take away van friet en pizza. En de ijsjes redelijk geprijsd: 2 euro. Sanitair gemend en te weinig voor de hele camping. Niet altijd wc papier en niet altijd schoon. Douches en wastafels wel voldoende. Ligt naast een bos met wandel routes. Supermarkt op 10 minuten rijden. Overige activiteiten op 30 minuten

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7gast26-08-2018

Gezellige camping maar te afgelegen.

Gezellige camping met ruime plaatsen. Heerlijk aan een rivier. Helaas is er in de directe omgeving niet veel te beleven. Voor leuke dorpjes en bezienswaardigheden moet je altijd een eind rijden. Wel een supermarkt in de buurt. Eigenaren zijn druk met alles en vol goede wil. Restaurant is teleurstellend. Weinig variatie en wat op het menu staat, niet allemaal verkrijgbaar. Grootste bezwaar is het serveren van kraanwater aan tafel. Smaakt vies en we waren er al ziek van geweest en gebruikten alleen flessen water.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Jantine09-08-2018

Was wel aardig, maar voor ons geen 2e keer.

Merkwaardige eigenaren. We kwamen ongereserveerd en kregen een plattegrondje wat niet klopte. Hebben de camper toen zelf maar ergens weggezet :) Pizza's bakken ze wel, maar take away doen ze niet aan. Hmm. Friet? Ja hoor. Maar heb je zelf je bak wel bij? Nee? Nou dan niet. Sanitair is geen hoogstandje, maar het werkt. Typisch Franse slag. Weinig wc's voor de hele camping. En geen wcbrillen. Goeie speeltuin en rivier om in te spelen! Advies: laat je Hollandse fiets maar thuis. We vroegen om fietsroutes, maar die waren echt NIET te doen met een gewone fiets. Zó stijl!! Omgeving/Jura vonden we ook wat saai.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5Ingrid08-08-2018

Plekken mooi, sanitair heel slecht!

Campingplekken aan het water zijn erg mooi. Het sanitair is sterk verouderd, geen cabines met wastafel,douche kwam koud water uit,kranen helemaal verkalkt,w.c.s oud en laag. Gehandicapte douche uit de kop kwam geen water en handdouche uit de slang via gaten.Bovendien vaak op slot!! Heeft nodig inspectie nodig!!Ben erom weggegaan,vreselijk.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 4A&L08-08-2018

Voor ons nooit meer!

Wat een bijzonder eigenaren. Je reserveert via de website een plek en je geld wordt geïncasseerd. Vervolgens krijg je een mail dat er toch geen plek is. Als je dan belt, geven ze aan dat er altijd plek is. Bij aankomst blijkt ook wel waarom. Volgens pure willekeur worden de ene nieuwe gasten met alle egards ontvangen en de volgende bot de uitgang gewezen, terwijl er plek ik in overvloed is. Bij aankomst geeft de eigenaresse aan dat er bijna geen verkeer langs de camping komt, terwijl dat met grote regelmaat 's nachts door gaat. Mocht je vergeten zijn een keer brood te bestellen, kun je beter niet vragen of er toevallig ook brood over is. Dan krijg je van mw. de wind van voren. Het sanitair is een rommeltje en wordt tijdens spitsuur "schoongemaakt" door een oude dame die het allemaal niet meer zo goed ziet. het enige positieve aan de camping is de fijne rivier die er langs loopt.

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Geja geurts04-07-2018

Geweldig

Voor de tweede keer naar deze kleine eenvoudige camping. Prachtige omgeving, zeer vriendelijke eigenaars, gedateerd sanitair maar wel goed schoon.afkoelen in het zwembad of heerlijk in de beek . Echt een aanrader deze camping . Op een redelijke afstand van Nederland . Wij komen hier zeker nog vele malen terug

Gereisd met partner in juni 2018

• 4Fam. Aarts27-05-2018

Nooit meer

Camping eind mei bezocht. Aankomst vriendelijke ontvangst. Mag zelf plaats uitzoeken. De camping maakt op ons een zeer onverzorgde indruk. Weinig terrein onderhoud niets gemaaid of gesnoeid. Veel rondslingerende materialen zoals houten schotten niet in gebruik zijnde kasten etc. Enkele plaatsen liggen langs de rivier, maar hier valt in mei niets te beleven. Het zwembad ziet er netjes uit maar is nog te koud. De staanplaatsen hebben geen cee stekker aansluiting, maar een Franse geaarde stekker ( let hierop ). De toiletten bestaan uit drie stuks en een invalide toilet. De drie eerste waren te vies om te gebruiken, op de invalide toilet werkte de kraan niet. Toiletpapier is niet aanwezig. In het restaurant gebruikten we het aangeboden menu. Dit menu was van een dusdanig niveau, dat onze frietboer om de hoek er het schaamrood van op de kaken zou krijgen. Werkelijk beneden elk peil. 5 sterren!. Hoe is het mogelijk !! Nooit meer.

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

2 tips over Camping Les 3 Ours

• cora tilma, 08-08-2012

Via de ANWB site geboekt en dan doe je een aanbetaling. Deze wordt keurig van je rekening afgehaald als je betaalt. Dit hebben we pas een week van de voren gedaan. Buren zelfs de dag voordat ze weg gingen!

• DDuncan, 11-08-2014

TIP 1: Cascades du Hérisson - Prachtige watervallen - LET OP! KAN GLAD ZIJN! NIET MET SLIPPERS LOPEN! Tip 2: dorpje Dole - vraag een Nederlandseplattegrond bij Office du Tourisme, wandeling is goed te doen, ook voor mindervaliden of rolstoelers. Tip 3: dorpje Arbois - Wijn proeven! Bij Office du Tourisme leggen ze goed uit waar je naar toe moet!

3 vragen over Camping Les 3 Ours

• carmen Langenberg, 19-01-2017

kleine hond welkom? in boomhut voor 1 nacht

23/4-24/4 zouden wij graag een tussen stop maken met een kleine hond en dochter van 6. en dan in een boomhut slapen.

• anw, 28-02-2015

plekken

Welke plekken (graag nummers) zijn aanraders voor gezin die van rust houd met kinderen 7 en 9 jaar. Aan het water of toch een comfort plek. Wij hebben een grote vouwwagen.

• J,Bakker, 20-08-2014

Mindervalide sanitair

Is de douche en het toilet rolstoelvriendelijk

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig