Camping Les 3 Ours

Camping Les 3 Ours
7,1

37 reviews over Camping Les 3 Ours in het Nederlands

Met jonge kinderen

Gezellige camping maar te afgelegen.

gast
26-8-2018

Gezellige camping met ruime plaatsen. Heerlijk aan een rivier. Helaas is er in de directe omgeving niet veel te beleven. Voor leuke dorpjes en bezienswaardigheden moet je altijd een eind rijden. Wel een supermarkt in de buurt. Eigenaren zijn druk met alles en vol goede wil. Restaurant is teleurstellend. Weinig variatie en wat op het menu staat, niet allemaal verkrijgbaar. Grootste bezwaar is het serveren van kraanwater aan tafel. Smaakt vies en we waren er al ziek van geweest en gebruikten alleen flessen water.

Was wel aardig, maar voor ons geen 2e keer.

Jantine
9-8-2018

Merkwaardige eigenaren. We kwamen ongereserveerd en kregen een plattegrondje wat niet klopte. Hebben de camper toen zelf maar ergens weggezet :) Pizza's bakken ze wel, maar take away doen ze niet aan. Hmm. Friet? Ja hoor. Maar heb je zelf je bak wel bij? Nee? Nou dan niet.

Sanitair is geen hoogstandje, maar het werkt. Typisch Franse slag. Weinig wc's voor de hele camping. En geen wcbrillen.

Goeie speeltuin en rivier om in te spelen!

Advies: laat je Hollandse fiets maar thuis. We vroegen om fietsroutes, maar die waren echt NIET te doen met een gewone fiets. Zó stijl!!

Omgeving/Jura vonden we ook wat saai.

Plekken mooi, sanitair heel slecht!

Ingrid
8-8-2018

Campingplekken aan het water zijn erg mooi.

Het sanitair is sterk verouderd, geen cabines met wastafel,douche kwam koud water uit,kranen helemaal verkalkt,w.c.s oud en laag.

Gehandicapte douche uit de kop kwam geen water en handdouche uit de slang via gaten.Bovendien vaak op slot!!

Heeft nodig inspectie nodig!!Ben erom weggegaan,vreselijk.

Voor ons nooit meer!

A&L
8-8-2018

Wat een bijzonder eigenaren. Je reserveert via de website een plek en je geld wordt geïncasseerd. Vervolgens krijg je een mail dat er toch geen plek is. Als je dan belt, geven ze aan dat er altijd plek is. Bij aankomst blijkt ook wel waarom. Volgens pure willekeur worden de ene nieuwe gasten met alle egards ontvangen en de volgende bot de uitgang gewezen, terwijl er plek ik in overvloed is. Bij aankomst geeft de eigenaresse aan dat er bijna geen verkeer langs de camping komt, terwijl dat met grote regelmaat 's nachts door gaat. Mocht je vergeten zijn een keer brood te bestellen, kun je beter niet vragen of er toevallig ook brood over is. Dan krijg je van mw. de wind van voren.

Het sanitair is een rommeltje en wordt tijdens spitsuur "schoongemaakt" door een oude dame die het allemaal niet meer zo goed ziet. het enige positieve aan de camping is de fijne rivier die er langs loopt.

Geweldig

Geja geurts
4-7-2018

Voor de tweede keer naar deze kleine eenvoudige camping. Prachtige omgeving, zeer vriendelijke eigenaars, gedateerd sanitair maar wel goed schoon.afkoelen in het zwembad of heerlijk in de beek .

Echt een aanrader deze camping . Op een redelijke afstand van Nederland .

Wij komen hier zeker nog vele malen terug

Nooit meer

Fam. Aarts
27-5-2018

Camping eind mei bezocht. Aankomst vriendelijke ontvangst. Mag zelf plaats uitzoeken. De camping maakt op ons een zeer onverzorgde indruk. Weinig terrein onderhoud niets gemaaid of gesnoeid. Veel rondslingerende materialen zoals houten schotten niet in gebruik zijnde kasten etc. Enkele plaatsen liggen langs de rivier, maar hier valt in mei niets te beleven. Het zwembad ziet er netjes uit maar is nog te koud.

De staanplaatsen hebben geen cee stekker aansluiting, maar een Franse geaarde stekker ( let hierop ).

De toiletten bestaan uit drie stuks en een invalide toilet. De drie eerste waren te vies om te gebruiken, op de invalide toilet werkte de kraan niet. Toiletpapier is niet aanwezig.

In het restaurant gebruikten we het aangeboden menu. Dit menu was van een dusdanig niveau, dat onze frietboer om de hoek er het schaamrood van op de kaken zou krijgen. Werkelijk beneden elk peil.

5 sterren!. Hoe is het mogelijk !! Nooit meer.

Relaxte camping

Natalie
24-8-2017

Fijne, rustige camping met ruime plekken. Leuke rivier om in te spelen, met stroomversnelling. De plekken aan de rivier zijn veelal gereserveerd, maar op de rest van de camping kun je zelf een plek uitkiezen.

Speeltuin met trampoline aanwezig. Restaurant goed. Watermeloen ijsjes waren favoriet.

Alleen wifi bij receptie, met wisselende ontvangst.

Toiletgebouw redelijk schoon, bij nat weer wat te weinig schoon gemaakt. Geen toiletbrillen en geen toiletpapier in het hokje, wel op de gang.

Onze kinderen vonden het leuk (10 en 12 jaar). Voldoende Nederlandse kinderen van alle leeftijden om mee te spelen. Meer als de helft van de camping was Nederlands. Verder Fransen, een enkele Duitser of Zwitser.

Heerlijke camping!

Fam. Stap
20-8-2017

Plekken aan de rivier zijn t mooist en t meest ruim. Uitzicht prachtig. Rivier heerlijk om in te zwemmen zo ook t zwembad.Heerlijke rustige camping.Zeer geschikt met kinderen en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Rustige camping

Fam Borkent
18-8-2017

Mooie plek aan de rivier, rustige omgeving. Sanitair is verouderd.

Een heerlijke plek!

Vel Satis
9-8-2017

Bij toeval op deze camping terechtgekomen.Een zeer aangename verrassing.

De eigenaren (een soort extended Franse familie, Engels sprekend) zijn vriendelijk en hebben duidelijk zin in hun werk.

De camping heeft strandjes aan het riviertje dat deels rustig is (pootje baden voor de kleintjes) en deels uitdagend (een stroomversnelling waarin de groteren zich kunnen uitleven met luchtbanden).

Het restaurant is een aanrader: van pizza's tot 3 gangenmenu's - ook met escargots, het is tenslotte de Bourgogne ;-).

Kampeerplekken zijn ruim en schaduwrijk.En op het sanitair valt niets aan te merken (wordt meerdere keren per dag schoongemaakt en er is heet water voor een schone afwas).

Kortom, wij komen hier weer een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Ours in Montbarrey (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Ours zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.